Hehe, ik heb eindelijk de Iiyama driver geïnstalleerd gekregen. Van die omschrijving in de readme klopt geen zak lol
Ik ga morgen ook op zoek naar zo'n monitor.
Lijkt me een erg leuk scherm. ook naar aanleiding van www.tomshardware.com.
Het zal wel een verbetering zijn t.o.v. mijn hansol 17".
I'll keep you posted!
Lijkt me een erg leuk scherm. ook naar aanleiding van www.tomshardware.com.
Het zal wel een verbetering zijn t.o.v. mijn hansol 17".
I'll keep you posted!
De VMP 454 heeft een FST beeldbuis en geen Diamondtron NF beeldbuis. Is de kwaliteit van het beeld niet slechter?
Verwijderd
Heb de monitor sinds kort ook op mijn bureau staan, en moet zeggen dat het zeker de moeite waard is!! Zeker weten
De VMP 454 heeft wel degelijk een Diamondtron beeldbuis, een M2 diamontron om precies te zijn, eentje met verschillende standen qua helderheid...
Verwijderd
ik heb dit topic even "omhoog gehaald" vanwegen het feit dat ik aaanstaande donderdag deze monitor wou gaan halen, totdat ik deze thread las. de eerste post was +- 3 maanden geleden dus ik zou graag willen weten of een aantal mensen mij wat ervaringen kunnen vertellen na deze 3 maanden, of er al strepen etc zichtbaar zijn in het scherm.
mvg, yot.
mvg, yot.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:27
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Heb monitor al lang en werkt perfect en nog steeds scherp...Ik denk dat jij doelt op een reply waar iemand zei dat het beeld na 3 maanden krom trok. Dit is ONZIN want toen deze reply werd geplaatst was de monitor nog niet eens 1 maand beschikbaar. Ik zou de monitor gewoon kopen
Alsie ook maar een beetje lijkt op de 451 dan raad ik em ieg af, zoals velen al voor mij hebben gedaan 
kheb een paar keer geruild voor een nieuwe, maar uiteindelijk een CTX genoemen, waar ik errrrrg tevreden mee was (khad er al een
) en toen hebben we er een aan familie gegeven en die andere is helaas vorige week overleden
das wel minder, maar hij had ieg gedurende de 2 jaar dat ik em had geen gekke dingen:
bijvoorbeeld dat t steeds donker en licht werd en er dingen verkleurde en dat t gehele scherm trilde (vooral als de schijven werkten (vaaaaag
) )
maarja, neem iets anders dus
CTX pr960f is een zeer ok en betaalbaar alternatief met 1600*1200@85 Hz
kheb een paar keer geruild voor een nieuwe, maar uiteindelijk een CTX genoemen, waar ik errrrrg tevreden mee was (khad er al een
bijvoorbeeld dat t steeds donker en licht werd en er dingen verkleurde en dat t gehele scherm trilde (vooral als de schijven werkten (vaaaaag
maarja, neem iets anders dus
CTX pr960f is een zeer ok en betaalbaar alternatief met 1600*1200@85 Hz
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
- We Are Borg
Deze is absoluut niet vergelijkbaar met 451. Dat was een echt verkeerde serie en alleen maar problemen. Ik heb nog een problemen gelezen met deze monitor en 1600x1200@100Hz doen niet veel monitoren deze iiyama na
Verwijderd
Nou ik heb em nu 2 maanden, en ik vind die 454 gewoon super. Ik moet alleen zeggen dat ik die OPQ extra eigenlijk niet gebruik, omdat ie al helder zat is in de "normal" mode. Wat mij een klein beetje tegenviel: bij 1280x960 op 100Hz krijg je toch op de een of andere manier een soort rare schaduwen om zwarte letters heen. Maar op 85Hz is alles prima. Ik weet dat er mensen zijn die 85Hz niet lekker vinden werken, maar ik heb daar zelf geen problemen mee.
Aantekening: Ik denk ook, dat je niet snel een andere monitor zult vinden, die bij 1280x960 op 100Hz wél een perfect beeld geeft.
Aantekening: Ik denk ook, dat je niet snel een andere monitor zult vinden, die bij 1280x960 op 100Hz wél een perfect beeld geeft.
- We Are Borg
Probeer eens 120 Hz, dat kan hij aan namelijkOp dinsdag 25 juni 2002 22:53 schreef D-Lynx het volgende:
Nou ik heb em nu 2 maanden, en ik vind die 454 gewoon super. Ik moet alleen zeggen dat ik die OPQ extra eigenlijk niet gebruik, omdat ie al helder zat is in de "normal" mode. Wat mij een klein beetje tegenviel: bij 1280x960 op 100Hz krijg je toch op de een of andere manier een soort rare schaduwen om zwarte letters heen. Maar op 85Hz is alles prima. Ik weet dat er mensen zijn die 85Hz niet lekker vinden werken, maar ik heb daar zelf geen problemen mee.
mhhmmm, dus jullie kunnen me garanderen dat deze serie gen problemen heeft? 
want ik moet nu dus mn kapotte CTX 19 inchje gaan vervangen
kwerk nu met mn zusjes prphetview 15 inch bij 1024*768, en ik erger me er erg aan dat t een tft is
ohja en ze heeft dus al een week geen scherm meer
en kan niet meer achter dr pctje 
maarja, als dit een ok monitor is in tegenstelling tot die 451 (dei dus gemaakt was door satan
) dan ga ik deze maar eens aan mn papa voorstellen
want ik moet nu dus mn kapotte CTX 19 inchje gaan vervangen
kwerk nu met mn zusjes prphetview 15 inch bij 1024*768, en ik erger me er erg aan dat t een tft is
ohja en ze heeft dus al een week geen scherm meer
maarja, als dit een ok monitor is in tegenstelling tot die 451 (dei dus gemaakt was door satan
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
zo te zien heeft niemand die hem een tijdje geleden had gekocht er al problemen mee,.. die "schaduwen" kunnen heel normaal zijn, ik denk dat jij daarmee gewoon bedoelt dat het een klein beetje vager is dan bij 85 hz ipv 100, maar dat is logisch want hoe hoger de hertz hoe meer vervaging er in het beeld komt. ik was trouwens niet van plan om 1280x1024@85 hz te gaan draaien (dat doe ik nu al op 17" iiyama:)) maar 1600x1200@85hz.
Ik heb dus net vandaag nu 5minutjes de VMPro454 HM903DT in gebruik genomen.
Wel geinig dat ie twee Dsub in heeft en ook auto detect.
Was eigenlijk aan het zoeken voor monitor drivers voor de mijne.
maar heb 'n inet probleempje kan wel Got bereiken.
Edit/
Oeps oude trhead
Edit out/
Wel geinig dat ie twee Dsub in heeft en ook auto detect.
Was eigenlijk aan het zoeken voor monitor drivers voor de mijne.
maar heb 'n inet probleempje kan wel Got bereiken.
Edit/
Oeps oude trhead
Edit out/
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
ik heb een vision master pro 454 (HM903DT)
ben er erg tevreden mee
(100 hz op 1600x1200
)
ben er erg tevreden mee
(100 hz op 1600x1200
P4T533|P4 2.53Ghz|512RIMMpc4200|R9800pro|IIyamaVMpro454|MX518
Dit topic is gesloten.
![]()