ik kan niet vinden hoe ik in de HK moet komen ik heb nu meer dan 150 posts en ik ben ook al langer dan 60 dagen geregistreed hoe kan ik nou in de HK komen
bvd
bvd
lees de fao dan een keerOp zaterdag 08 december 2001 16:03 schreef tazmanian_devil het volgende:
enw at zijn dan tech posts de posts die ik gedaanheb komen komen allemaal bij de tecforums weg in die andere kom ik nooit
aaaah das pas baluh maar over 5 dagen komt dat forum er dan gewoon bij te staan of meot je daar ook nog wat voor doen????????Op zaterdag 08 december 2001 16:02 schreef robinvreuls het volgende:
En je bent pas 55 dagen geregged. Dus daarom kan je nog niet de HK in
lees de f.a.o. KNUPPELOp zaterdag 08 december 2001 16:05 schreef tazmanian_devil het volgende:
[..]
aaaah das pas baluh maar over 5 dagen komt dat forum er dan gewoon bij te staan of meot je daar ook nog wat voor doen????????
Verwijderd
Nou nou, misschien kan ie de fao niet vinden, maar kan ie beter in de faq kijkenOp zaterdag 08 december 2001 16:05 schreef senater het volgende:
lees de f.a.o. KNUPPEL
Op zaterdag 08 december 2001 16:04 schreef senater het volgende:
lees de fao dan een keer
Tis nog altijd de F.A.Q.Op zaterdag 08 december 2001 16:05 schreef senater het volgende:
lees de f.a.o. KNUPPEL
ook goedOp zaterdag 08 december 2001 16:15 schreef robinvreuls het volgende:
[..]
[..]
Tis nog altijd de F.A.Q.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
sorry hoor ik wil gewoon grag eens zien hoe het er daar uiziet omdat je iedereen erover hoort praten. Mag ik neit nieuwsgierig zijn of zo dat is toch neit verboden.Op zaterdag 08 december 2001 16:18 schreef Devil_2000 het volgende:
Aha jij weer, waarom heb jij je geregistreerd op GoT vraag ik mij af om in de Huiskamer te komen
[topic=330447]
Dit topic had je dus niet hoeven te openen, je had verder kunnen gaat in je "oude" thread.
Helaas voor jouw vallen LA en TFF niet onder tech-posts
Geeft niets, ga eens naar Fok! en je hebt een indruk hoe het er in de Huiskamer aan toe gaat.Op zaterdag 08 december 2001 16:22 schreef tazmanian_devil het volgende:
[..]
sorry hoor ik wil gewoon grag eens zien hoe het er daar uiziet omdat je iedereen erover hoort praten. Mag ik neit nieuwsgierig zijn of zo dat is toch neit verboden.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq