Helaas is mijn HP Deskjet 690C een waardeloos apparaatje die van nijd het berghok in is geflikkerd. Maar ik print zelden iets in kleur af (en nu dus helemaal niet meer).
Verwijderd
uiteraard in de winkel waar ik werk hehehehhehehe :):)
en thuis een HP PSC750 scan printer
Epson Stylus Photo 700
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Canon BJC-4200: beetje brak, zwart is vaak grijs (in draft mode print mn hp nog netjes zwart)
Verwijderd
Daarvoor had ik een Hp nogwat.
Ook wel een relaxed ding totdat dat ding strepen ging printen, en ja helaas kreeg je dat ook niet meer weg.
Maar die Epson die ik nu heb, echt vet dingetje ook al zijn er nu al weer vele beter uit.
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
En een Canon LBP-8III Plus, mega antieke laser printer. Zo groot als het hele bureau
Maarja hij print voor 250 gulden wel 5000 pagina's
(niet zo snel natuurlijk maar ben er wel blij mee
Alleen:
1. cartridges zijn te duur
2. hij onthoud de instelling van papier en kwaliteit enzo niet (maarja das meer een software prob.)
Lexmark 4039
oki microline 192 Elite,
Hp deskjet 510,
en nog een epson matrix uit geloof ik 1985.
helemaal gratis issie ik krijg papier en ik heb nog 5 cartridges liggen die ik gratis gekregen had! en printen doet als de beste!!
"Luie mensen worden ook moe!"
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Zelfde hier, goeie printer.....Op dinsdag 11 december 2001 21:30 schreef LL Koelkast het volgende:
Ik heb een HP Deskjet 815c. Prima en snel ding...
BTW LL Koelkast, geld nodig ofzo??
Verwijderd
Apollo P-2200 (HP Deskjet 612c)
Star LC-10
Citizen 120D
zat bij mijn allereerste computer (compaq pressario 90 mhz)
btw, koop nooit merk computers, stel zelf samen uit A-merk losse onderdelen, scheelt geld en schenkt kwaliteit.
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Op fotopapier mooie prints, maar op gewoon papier niet echt super, misschien haal ik binnenkort een printer uit de C reeks....
I love watercooling
doet ut prima
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Print erg weinig en voor af en toe een zwart wit documentje voldoet deze.
The first casualty in war is always the truth...
Voor het echte printwerk gebruik ikk wel 1 van de laserjets op kantoor
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Gekocht toen de nieuwe 9xx serie net uit was. In de winkel waar ik hem had gehaald verkochten ze hem nog niet (wel in het magazijn staan), maar pas over 4 dagen; toch eentje gekregen...
Bevalt me prima, geen spijt van. Snel zat.
.... Ik weet het ook niet
HP laserjet 5p voor tekst (z/w)
Epson stylus color 500 voor drafts van m'n pa
Pst voor de Epson owners. 'k Heb eens van een medewerker van hun gehoord dat je het beste je printer altijd AAN kunt houden. Dan schoont hij elke 6 a 7 hr de kopjes in 1/2 seconde, gebruikt heel weinig inkt, en spaart je printer. Als je dit niet doet dan verbruikt hij elke keer veel inkt als je 'm aan zet, en meer kans op indroging.
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
- Epson Stylus Color 600
- HP Laserjet 4 Plus ( 8MB )
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Erg fijn dingetje, ooit eens voor weinig (nieuw) aan kunnen schaffen... Print lekker snel, en de toner gaat een aardige tijd mee...
Ben er zeer tevreden mee...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
patronen kosten maar 30 of 35 piek en gaan keilang mee.
Zat voor dat beetje tekst dat ik print
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ook tijdelijk een HP 5L laserjet geval. Vreet alleen papier. Schijnt normaal te zijn. Heb er hier op werk ook veel last mee met HP printers.
[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998
Verwijderd
doet het aardig voor het geld, maar ga toch maar
weer eens een nieuwe aanschaffen
Verwijderd
Tja ik heb een STAR NL-10 werkt wel lekker de print's zijn voor mij lelijk genoegOp woensdag 12 december 2001 17:40 schreef Solomo het volgende:
Tja ik heb een HP deskjet 930C werkt wel lekker de print's zijn voor mij mooi genoeg, alleen zoals al vaker vermeld is is de inkt zo verekte duur
Echt een fijn dingetje (zeker na die epsons die ik heb versleten)
Echt heel stil (ook ongetwijfeld al gezegd) zeker in vergelijking met die LexMark 3200 die ik hiervoor had.
Happy Blessings <3
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Bijzonder scherp en zuinig ding.. Alleen wegen chronisch (lees: Gronings) geldgebrek zit ik inmiddels al bijna een half jaar zonder kleurencartridge....
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
HP Laserjet 4000
Brother HL10-V (laserprinter)
HP Deskjet 840
Canon BJC-5100 :
I play my enemies like a game of chess...
Wil al een tijdje een andere printer maar heeft geen hoge prioriteit, wordt denk ik een epson type?????
Voorlopig doet m'n lexmark het nog wel.
Updating..............
- Canon BJC6200
- HP deskjet 600
- HP deskjet 670c
- HP deskjet 694c
- Olivetti JP192
De HP's liggen op zolder op revisie te wachten, om daarna eventueel ook nog weer gebruikt te kunnen worden.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
Ik ook!Skef:
HP Laserjet 1100...
Erg fijn dingetje, ooit eens voor weinig (nieuw) aan kunnen schaffen... Print lekker snel, en de toner gaat een aardige tijd mee...
Ben er zeer tevreden mee...
Verwijderd
1941Op zaterdag 15 december 2001 01:25 schreef real_jd het volgende:
Voor het afdrukken van programmacode ideaal: Epson FX-80 en de Start LC-10 uit 1941
Moest toch wat anders komen wegens kwaliteit, dus kochten we een HP deskjet 400.. Deze is overleden, volgens mij door het gebruik van hergebruik cartridges.
Vervolgens een HP deskjet 840c, mooi ding, nog nooit problemen mee gehad, altijd tevreden geweest ermee. Foto afdrukken zijn niet 100% ofzo, maar de kleuren ding is al een jaar leeg ongeveer (gebruik weinig kleur)
hetgebruik = hergebruik
Ik ben er zeer content mee. De kwaliteit is goed en zijn inktverbruik verbaasd me nog steeds. Ik heb er al heel veel mee geprint en al twee keer een waarschuwing gehad dat de inkt bijn op was maar hij print nog vrolijk door.
Hiervoor had ik een epson, type weet ik niet meer (ik dacht 650). Deze had een software matige inktniveau detector. Ik heb er hoogstens 30 A viertjes mee geprint toen was volgens het progje de inkt op. Einde verhaal.
Wat een verademing was die HP zeg. Snel, stil (vooral stil), hele mooie kwaliteit prints, zowel tekst als foto, en ik moet zeggen redelijk zuinig in inktgebruik.
Ja, de cardridges zijn wel erruug duur.
Toch...voorlopig voor mij geen andere, ben hier heel tevree mee.
Yo people, take my advice. Take of your pants and slide on the ice!
Verwijderd
Nu doe ik het met een LaserJet 5L en een DeskJet 690c, daarnaast heb ik nog een DeskJet 520 aan een printerserver hangen.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
wie is het met mij eens ??
&
HP Deskjet 843c
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
&
HP DeskJet 980cxi (voor mooi, foto's &
De LaserJet is door een papier-hulp-doorvoer-plakkertje van HP weer helemaal goed, hij had de neiging nog wel eens meerdere papiertjes ineens te vreten.
De 980cxi heb ik geregeld als inruil voor m'n kapotte (laatste dag van garantie!) 950c met bijbetaling van f 75,-
en binnen no-time op maar verder is de afdrukkwaliteit
wel redlijk. Het gekke is, ik draai ook Linux. Een printer doet 't perfect onder Linux, de andere is identiek maar
produceert alleen maar onzin onder linux
het wel aardige printers.
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()