iOS N3rd
Hiervoor een Canon BJC4300. Hopeloos ding. Na 4x de inktcardriges vervangen deed de printkop et niet meer. Kon je voor fl 100,00 een nieuwe kopen (waren ze even vergeten te vertellen toen we em kochten
dit is geen link
Yeah, me too.Op zaterdag 08 december 2001 12:14 schreef Orcie het volgende:
Deskjet 720c
prima printer
Slecht idee... Hoe laat?
Hier ook een hp 720c, prima dingentjeOp zondag 09 december 2001 02:30 schreef GSX-MAN het volgende:
[..]
Yeah, me too.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Dan heb ik ook nog een HP Deskjet 500 en een Xerox XJ4C (300x300 dpi
Verwijderd
Maar de nieuwe 1315 met LCD scherm ziet er ook wel vet uit dus die zal er binnenkort wel komen
Super snelle printer, foto kwaliteit, en zeer stil.
Maar de inktpatronen F100,-
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
HP 895 Cxi
Die 895 wordt binnenkort vervangen door een goede fotoprinter, alleen ik weet nog niet welke.
Da's één van de betere Foto-printers, en ik heb er alleen maar goede ervaringen mee. De kleuren zijn perfect, echt levensecht. Afdrukken zijn scherper dan foto's of drukwerk, de kleuren zijn dieper en realistischer. Gebruik wel gecoat papier voor mooi afbeeldingen, de inkt is minder geschikt voor normaal baggerpapier. Meegeleverd zijn de ICC en sRGB profielen, zodat de afdruk altijd is zoals 'ie wezen moest. De inkt is 10 jaar lichtecht, dus verkleurt vrijwel niet binnen 10 jaar, normaal is dit 4 maanden ofzo!
TIP: zet de printer nooit uit, dat scheelt veel inkt!
PS: kijk maar bij m'n systeem, daar staat 'ie namelijk ook bij.
- Een HP 5si A3 bulk netwerk (dual netwerk
- Epson stylus color 880, voor de foto's, 2880 dpi
- Canon pc 7 Kopiermachine
- Genoeg?????
Life's not a Krentenbol
Op het werk een kleuren laser zon HP 4550dn geweldig apparaat voor foto's enzo
Verwijderd
In de tijd dat ik hem kocht een goede budget A3 printer, en neemt niet al te veel ruimte in. Nadeeltje is dat de zwarte cardriches niet gemakkelijk meer verkrijgbaar zijn en meer dan 90 piek kosten
En over het netwerk ook nog beschikbaar: HP 720c en mijn oude HP 400c die nu door mijn pa gebruikt word
Ik ben toch malle pietje niet!
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
zwart/wit & kleur
prima printertje voor huis,tuin en keuken printjes.
foto's niet aan beginnen met deze.. heel veel streepjes
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
Een PC 7 ? Die is oud toch ?Op Sunday 09 December 2001 16:20 schreef WimLex het volgende:
Ik heb :
[..]
- Canon pc 7 Kopiermachine
[..]
Das een cheape printer met het binnenwerk van een HP uit de 600 serie. Kostte maar 160 piek bij de Aldi.
Prima printertje voor gewoon printen, foto's print ik wel in mn winkel
xerox xk 50
xerox m760
hp 842c
en een oude lazer bak groot
amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie
Verwijderd
Ding van nu 4,5 jaar oud..
Gaat binnenkort vervangen worden..maar waarvoor.. that's the question
Leuk printertje opzich, maar print scheef (kantlijn loopt niet mooi verticaal maar wijkt wat af
Verwijderd
Geen HP rommel meer voor mij. Koop nu een HP printer en volgende week is ie al verouderd. Ik kan nu al geen cartridges meer kopen voor mijn Deskjet !!! Dan komt erbij dat die inkt maar niet wil opdrogen. En altijd problemen met Windows Operating systems en op andere OS-en werkt het zowiezo al amper.
Nee, ik hou het bij mijn Epson en QMS printers. Snel, GOEDKOOP (de 685 kocht ik voor 99 piek), inkt droogt supersnel, dus geen vieze vingers, printers van 4 jaar geleden met al 1400 dpi terwijl HP op 300dpi zat.
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Verwijderd
Perfecte afdrukken (foto's, tekst, etc)
en een goede prijs, zuinig, geruisloos en snel.
1200 dpi geloof ik en USB
1 nadeeltje; je moet het papier GOED in de papierlade leggen, waardoor je anders een scheve print krijgt. (je hebt de mogelijkheid om het iets schuin er in te leggen)
1 kleppie open
2 zwart/wit cardridge eruit
3 kleurencardridge erin
4 kleppie dicht
5 printen maar
hehe oh w8, het apparaat heeft al 3 jaar geen kleurencardridge meer gezien
maar het werkt
Haal NOOIT een spookrijder in !
De inkt hiervoor is best wel duur, maar ik doe er wel lang mee.
Had tot over anderhalf jaar een Canon BJC-4200 , vrij goede printer, maar toch geen Canon meer voor mij. Na een bepaalde gebruikstijd is de printerkop stuk, en moet je die vervangen, want ongeveer 125 zou gekost hebben. Dan maar een nieuwe HP gekocht, daar vervang je de cartridge en een printkop, als ik me niet vergis.
En wat betreft aparte inkttaks voor kleur: da's vooral besparend als je vaak eenkleurige zaken afdrukt (bedrijslogo's die enkel uit rood bestaan)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Jah das cool he, is voor zwarte prints op mijn serverOp Sunday 09 December 2001 19:03 schreef Brick het volgende:
m'n ouwe trouwe HP 540, lekker makkelijk als je kleurtjes wil printen:
1 kleppie open
2 zwart/wit cardridge eruit
3 kleurencardridge erin
4 kleppie dicht
5 printen maar
hehe oh w8, het apparaat heeft al 3 jaar geen kleurencardridge meer gezien
maar het werkt
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
mooi voor fotows ensow.
2880 dpi
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
gewoon omdat ie enorm relaxed is 19 pagina's pm
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Prima printertje
inderdaad AAD
HP 970cxi, ben er verliefd op
"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd
HP 710c trouwens
ik wel tenminste, dan ben je tenminste bezig, maar is het nuttig? Neeeee... maar wel lolligOp Sunday 09 December 2001 20:05 schreef Forno het volgende:
Dat soort topic'jes zijn wel grappig. Ben benieuwd hoeveel mensen alle pagina's doorspitten! Tjeeee, ben je een hele middag aan kwijt.
HP 710c trouwens
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd
leuke kleuren-laserprinter, wordt hier in huis vrij veel gebruikt...
Out of order...
Ik ook maar dan met een HP 895CXIOp Sunday 09 December 2001 21:31 schreef jeroen__online het volgende:
HP Deskjet 840c (USB) > ikke lekker over netwerk
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Duplex, Stapple & Punching
Ey!! Macarena \o/
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Afzonderlijke inkt cartridges.
Afgelopen april voor een prikkie op een beurs gekocht :)want ik wilde geen super dure printer hebben en al die dure HP cartridges was ik al zat. Ben er best wel happy mee.
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
Zelf heb ik mijn printer(s) ook opgegeven. Waarom eigenlijk?
Verwijderd
De HP is perfect voor fotowerk maar voor zwart/wit heb ik toch liever de Kyo.. lekker snel.. al is de kwaliteit een beetje slecht aan het worden ( heeft een nieuwe developer nodig ,maar die dingen zijn duur
LOL ik print op een HP Deskjet 500 uit ik geloof 1995!!!Op Sunday 09 December 2001 22:04 schreef J0YR1D3R het volgende:
Vind mijn HP 710C van drie jaar oud nog wel aardig printen en dat met zijn eerste kleurcartrdige
Verwijderd
Sinds een paar maanden erbij voor kleurenprint: Epson Stylus Color 580
Fritzbox 7490, 1x Netgear GS108E, 2x TP-Link SG105E, HP2520-8G-POE
Verwijderd
Brother HL1030 laser
Epson stylus photo 750
Alle3
Verwijderd
mooie afdrukjes alleen wat een herrie maakt dat ding, maar inkt is wel lekker goedkoop
op zwarte markt fl 25,- voor kleur en zwart wit
Greetinx The Ghost
The Ghost
Moet je ff zo'n HP papier separation kit bestellen (gratis), dan print je lasertje weer als een tietOp Sunday 09 December 2001 21:43 schreef Mainwave het volgende:
HPdj500 en HPlj6L aan p100 linux servertje.
Beiden problemen met paperfeed!
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
(hoewel er zeer weinig mee geprint is) wel gehad heeft.
Dat ding maakt een herrie, en slaat door zijn tandwielen heen.
Maar goed, af en toe krijg ik er nog wel een blaadje uit
Bloed, zweet & koffie
Werkt prima alleen de cardridges zijn f*ck*ng duur!
Je kunt dan beter een nieuwe printer kopen.
Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
btw een EPSON 895C = perfect voor fotos
daarna komt de 1290 voor A3 fotos
het kost wat en je hebt wat
heb laatst een demonstratie van een vertegenwoordiger van epson gehad dus...
Verwijderd
Hiervoor een 610C die een enorme ~!@#!@herrie maakte...
Verwijderd
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Dit topic is gesloten.
![]()