Toon posts:

[FLASH] nieuws script

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las dit in een topic (van een jaar oud):
Ik heb een soort menuutje daar staan wat hoofd artikelen in nou kan je dan op die artikelen klikken en er komt dan een uitklap menu.
Ik heb zo'n ding al eens eerder gezien en ik zou dat eigenlijk ook wel willen. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Geef me liever geen lappen tekst met instructies, want het duurt bij mij altijd een jaar voordat ik die handelingen goed uitvoer. Dus als iemand een .fla-file heeft waarin het werkende script zit zodat ik het zelf kan inkijken en bewerken zou ik dat héél aardig vinden.
Anyone?

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A leest en gaapt

"script request, lees de faq}

* Yellow|A gaat rustig naar de bus toe om naar Utrecht te gaan

|{ brrr }] |

Verwijderd

heb je geen voorbeeld, iets van een url ofzow waar zoiets staat. Klinkt niet echt moeilijk, is leuk om dynamisch te maken met php mysql ofzow.

(is eigenlijk beetje script request, maar niet erg vinnik :) )

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 22:01 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A leest en gaapt
"script request, lees de faq}
Yellow heeft er meer moeite mee, ;) Ozboz of mcvirus zal wel beslissen,

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 22:03 schreef Necromancy het volgende:
heb je geen voorbeeld, iets van een url ofzow waar zoiets staat. Klinkt niet echt moeilijk, is leuk om dynamisch te maken met php mysql ofzow.
http://www.darkstarstudios.co.uk/ds9/launch.htm
(is eigenlijk beetje script request, maar niet erg vinnik :) )
Hoezo mag dat dan niet. Ik kon het nergens in de FAQ vinden. Script request is toch ook niet illegaal?
Als dat wel zo is, dan I'm terrible sorry!

Verwijderd

zoals daar bij news gebeurt?

[edit]
you've GoT mail,

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 07 december 2001 21:55 schreef Digi-Dude het volgende:
Ik heb zo'n ding al eens eerder gezien en ik zou dat eigenlijk ook wel willen....Geef me liever geen lappen tekst met instructies, want het duurt bij mij altijd een jaar voordat ik die handelingen goed uitvoer...
*zucht*
Op donderdag 06 december 2001 01:43 schreef oh,when? het volgende:

Nu nog ff reageren:
[..]

Pelle brengt hier een goed punt mee, te vaak zie ik hier topics geopend worden, die na een uurtje zelf prutsen, of zelfs een avondje zelf kunnen worden opgelost. De mentaliteit lijkt wel veranderd:

-kut man..kzit met een probleem, ach...ik post het wel op GoT, daar weten ze toch wel een oplossing

niet alleen leer je daar weinig van, ook is er een keerzijde. Door constant tijd en moeite te vragen van andere mensen, en nooit zelf voor een oplossing te zorgen, haal je langzaam maar zeker een van de pijlers van een goed forum onderuit. Alleen nemen en niet geven zeg maar. Dat is iets wat ik heel gevaarlijk vind. Een forum is niet alleen om maar "energie" van weg te nemen, maar juist ook bedoeld dat je actief meedoet. Zie het als een voetbalteam, waar 10 spelers zich te pletter voetballen, maar waar 1 speler de kantjes ervan afloopt. Op een gegeven ogenblik gaat dat gewoon fout.

[...]

"You're only as good, as what you did last week."

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
laat maar..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Pagina: 1