liev!
Ik had 'm vooor sinterklaas gekregen
Helemaal verkocht
[edit]
't lijkt een beetje of de huisjes & weggetjes zweven
Cool spel maar wat doet het hier ?!
In het origineel (duits) klinkt het nog stoerder
Siedler
In het origineel (duits) klinkt het nog stoerder
Siedler
Verwijderd
Dit is Webdesign & Graphics...!
Move naar Spielerei lijkt me...
BTW, dat spel roelt echt...
speel het regelmatig, in allerlei
varianten.
Move naar Spielerei lijkt me...
BTW, dat spel roelt echt...
speel het regelmatig, in allerlei
varianten.
Colonisten roelt!Op vrijdag 07 december 2001 17:18 schreef DeFeCt het volgende:
Cool spel maar wat doet het hier ?!
Denk dat het hier staat omdat het een 3d-rendering is.. maar goed, daar zijn natuurlijk ook andere topics voor
offtopic:
Guess who screwed your icon
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Ach, net was er een dwaas die er FUCK in had gezet.. ik heb z'n IP-adres dus als het vaker gebeurt dan krijgt z'n provider een vriendelijk mailtje van me.. maar dit soort dingen vind ik nie erg hoorOp vrijdag 07 december 2001 17:45 schreef Prammenhanger het volgende:
offtopic:
Kolonisten roelt behoorlijk ja....(natuurlijk MET uitbreidingsset Steden&Ridders)
Nee. Het is namelijk tastbaar, en je speelt het met pionnetjes en dobbelstenen enzo.Op vrijdag 07 december 2001 18:39 schreef DarthRaider het volgende:
is dat spel freeware?
Als je het ongezien de Intertoys uit weet te smokkelen, dan is het overigens wel freeware.
Verwijderd
haha!Op vrijdag 07 december 2001 18:46 schreef Pelle het volgende:
[..]
Nee. Het is namelijk tastbaar, en je speelt het met pionnetjes en dobbelstenen enzo.
Als je het ongezien de Intertoys uit weet te smokkelen, dan is het overigens wel freeware.
ik ken t trouwens niet, een bordspel dus?
is vast iets in de trand van dungeons en dragons e.d.?
Op vrijdag 07 december 2001 18:39 schreef DarthRaider het volgende:
is dat spel freeware?
Tja, waar is het mee te vergelijken? Beetje monopoly, beetje onderhandelen, straatjes bouwen, grondstoffen verzamelen om weer meer straatjes mee te bouwen
Echt een leuk spel, kep het 1 keer gespeeld, ik was er verslaafd aan
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Pelle is dat IP adres toevallig: 24.132.48.** of 169.254.24.*** ?Op vrijdag 07 december 2001 17:52 schreef Pelle het volgende:
[..]
Ach, net was er een dwaas die er FUCK in had gezet.. ik heb z'n IP-adres dus als het vaker gebeurt dan krijgt z'n provider een vriendelijk mailtje van me.. maar dit soort dingen vind ik nie erg hoor
Maar ehm dat was vanmorgen vroeg al... ik vond het wel een statement.
* Yellow|A moet bekennen dat hij ook gezwicht is voor deze rage
"schapen, daar draait het om, schapen."
Het is een beetje een versimpelde versie van diplomacy. Minder backstabben, maar wel onderhandelen. Goed ook want diplomacy is echt een vriendschap vernietigend spel als het goed gespeeld word
"schapen, daar draait het om, schapen."
Het is een beetje een versimpelde versie van diplomacy. Minder backstabben, maar wel onderhandelen. Goed ook want diplomacy is echt een vriendschap vernietigend spel als het goed gespeeld word
|{ brrr }] |
Volgens mij wel want niemand schijnt te hier te snappen dat het om een render gaat en niet om het spelOp vrijdag 07 december 2001 21:46 schreef gladiool het volgende:
maar is het plaatje nou een beetje realistisch?
[afbeelding]
* Pelle snapte het wel hoor, kijk maar:Op vrijdag 07 december 2001 22:11 schreef nelis het volgende:
Volgens mij wel want niemand schijnt te hier te snappen dat het om een render gaat en niet om het spel
Ik vind het in ieder geval errug goed gelukt.Op vrijdag 07 december 2001 17:24 schreef Pelle het volgende:
Denk dat het hier staat omdat het een 3d-rendering is..
* Pelle wou dat hij zulke mooie dingen kon modellen
Die jaOp vrijdag 07 december 2001 20:14 schreef DeFeCt het volgende:
Pelle is dat IP adres toevallig: 24.132.48.**
Maar wat doe jij om 06:53 al achter je PC
Pas sinds vanochtend een uur of 11 log ik alle images mee, dus blijkbaar was er nog iemand met dat lumineuze idee
haha, zeker een vakantie-vullend spel...
En als je vriendin dan ook nog over bomen begint
En als je vriendin dan ook nog over bomen begint
That's meOp zaterdag 08 december 2001 01:56 schreef Pelle het volgende:
[..]
Die ja
Vriendinnetje werkt in Hilversum en moest dus vroeg op, ik was toch wakkerOp zaterdag 08 december 2001 01:56 schreef Pelle het volgende:
Maar wat doe jij om 06:53 al achter je PC
Kom je nog een biertje halen?
Enniewee denk dat de renderer, die overigens best realistisch is, beetje groffe tafel, in het andere draadje had gemogen....
Ik moet zeggen dat dat plaatje er zeker wel appetijtelijk uit ziet
wij hebben het ook, al heel lang niet meer gespeeld en de laatste keer was op wintersport, je kent het wel..iedereen lekker een biertje en een hoop lol om het ruilen van schapen tegen stenen
we hebben zelf onze eigen tactieken en zo komt afpersing ook aan te pas en beschuldiging en lobby-en
we hebben zelf onze eigen tactieken en zo komt afpersing ook aan te pas en beschuldiging en lobby-en
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
De PC-Games Settlers (1 t/m, éh, toekomstig 5) is op het bordspel de colonisten gebaseerd.
cool spel
kolonistenvan catan rulez

heb basis spel zeevaarders en steden en ridders
(laatse erg vet maarwel lang, speel duur +/- 2 uur)
moet jew op www.diesiedlervoncatan.de kijken
hele handige site
of www.999games.nl nederlanse uitgevers ervan
kolonistenvan catan rulez
heb basis spel zeevaarders en steden en ridders
(laatse erg vet maarwel lang, speel duur +/- 2 uur)
moet jew op www.diesiedlervoncatan.de kijken
hele handige site
of www.999games.nl nederlanse uitgevers ervan
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
heej! Ik dacht waar is mijn threadje gebleven? staat in spelletjes. hehe, ik vind het wel een compliment hoor maar eigenlijk zocht ik wat kritiek op 3d gebied 
Dit plaatje was dus nep he, dus van mij mag ie ook wel weer naar w&g, maar zo te zien is dit een colonisten topic geworden. Wel leuk dat ik mensen gefopt heb.
-
We spelen echt een hoop colonisten hiero, maar steeds meer met steden en ridders, omdat de gewone versie als je het veel speelt echt een soort kansspel is.
Dit plaatje was dus nep he, dus van mij mag ie ook wel weer naar w&g, maar zo te zien is dit een colonisten topic geworden. Wel leuk dat ik mensen gefopt heb.
-
We spelen echt een hoop colonisten hiero, maar steeds meer met steden en ridders, omdat de gewone versie als je het veel speelt echt een soort kansspel is.
Pagina: 1