---
ja.Op vrijdag 07 december 2001 17:07 schreef TweakBoy het volgende:
Vraagje van een n00b:
Het zit nl. zo: Ik moet voor mijn profielwerkstuk voor school een programmeur interviewen, iemand die al lang in de IT-wereld zit en tijd voor een interview heeft.
Iemand die bij mij een interview wilt afleggen?
ik ben 14 en ken HTML, beetje JS, beetje PHP.
Is dat genoeg?? Ohja, ik heb al 3 websites gemaakt
Ik studeer nu Hogere Informatica en zit al langer dan 5 jaar in de IT wereld
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Verwijderd
Werken ze meestal wel mee
Een IT-er met tijd over? Wil die ook meteen contact opnemen met mij? Ik heb nog wel wat dingen liggen waar ik niet aan toe ben gekomen deze weekOp vrijdag 07 december 2001 17:07 schreef TweakBoy het volgende:
... iemand die al lang in de IT-wereld zit en tijd voor een interview heeft.
Today's subliminal thought is:
Interview zal niet het enige zijn wat hij moet doen..Op vrijdag 07 december 2001 17:54 schreef Skinkie het volgende:
Voor je profielwerkstuk een interview toen ik in de tweede fase zat moest je een werktstuk maken...jaar geleden...
Nou, ik ben weer een behoorlijk stukje ouder dan DinoRaptor, ken meer HTML, meer JS, meer PHP, meer VB, een klein beetje Delphi. Is dát genoeg? Vraag me overigens af hoeveel échte IT-ers hier zitten, volgens mij zijn het allemaal studentenOp vrijdag 07 december 2001 17:49 schreef DinoRaptor het volgende:
ja.
Verwijderd
EN: ik heb tijd, want heb onlangs ontslag genomen
Kom maar op met je vragen
Ik frut, dus ik epibreer
Verwijderd
Ajus
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 17:23 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Huh, jij kon toch ook Delphi?jelmervos: Ik ben gister begonnen met QBasic, en heb tijd over. Komt u maar.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Is dat zo??? Uuhmmm, ik heb Delphi idd geinstalleerd, ik zal het es proberen. Thanks!Op zaterdag 08 december 2001 14:57 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Huh, jij kon toch ook Delphi?![]()
Iedereen bedankt die hierop heeft gereageerd.
en voor degene die willen weten: ik doe VWO 4, ik zit nog in het middelbaar onderwijs en moet voor het vak Maatschappijleer een beroep kiezen wat ik later hoop te doen en daar een werkstuk van zien te maken.
---
Verwijderd
maatschappijleer, prachtig vak, geen flikker uitvoeren en toch goeie cijfers halenOp zaterdag 08 december 2001 15:41 schreef TweakBoy het volgende:
Ik heb sepans in mijn msn lijst toegevoegd, ik hoop dat ik een goed verslag kan maken met de gegevens die sepans mij zal geven.
Iedereen bedankt die hierop heeft gereageerd.
en voor degene die willen weten: ik doe VWO 4, ik zit nog in het middelbaar onderwijs en moet voor het vak Maatschappijleer een beroep kiezen wat ik later hoop te doen en daar een werkstuk van zien te maken.
Verschilt per leerkracht hoor.Op zaterdag 08 december 2001 16:27 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
maatschappijleer, prachtig vak, geen flikker uitvoeren en toch goeie cijfers halen
ja, welke van de 2 is het nou?Op zaterdag 08 december 2001 14:52 schreef Stoel het volgende:
Je mag mij wel interviewen, heb 1 goed draaiende website, en php heb ik onder de knie, html beheer ik ook. Delphi ben ik mee bezig, ben 14/15 jaar, me email ruudkamphuis@home.nl
Ajus
Verwijderd
Hij zocht toch een programmeur, en dan ook nog is iemand die jaren in het vak zit?Op vrijdag 07 december 2001 17:49 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
ja.
Ah, profielwerkstuk! Rouleert
Mail anders met wat software bedrijfjes
Denk het niet, ik ken alleszins één die geen student meer is.Op zaterdag 08 december 2001 08:52 schreef KevinLevie het volgende:
Vraag me overigens af hoeveel échte IT-ers hier zitten, volgens mij zijn het allemaal studenten.
Zit nu 2 jaar "in het vak" zoals dat dat heet. Heb ervaring in Delphi, C++ Builder, I4GL op AIX en ben nu bezig met wat .NET (vooral C# dan) te leren.
Wat houd dat interview eigenlijk precies in?
https://fgheysels.github.io/
Die van ons kon maar niet ophouden over drugs. Alleen maar drugs verhalen gehoord... Drugs dit drugs dat drugs zus drugs zo. Beetje de mogelijke gevolgen en risico's aangeven. Meer niet. Oh ja en natuurlijk de gebruikelijke pedofiel voor de klas, gevolgd door de aids patient en daarna een keer oom agent.Op zaterdag 08 december 2001 16:38 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Verschilt per leerkracht hoor.
Echt gaap.
Maar ja... Was wel makkelijk scoren dat vak. Beetje mee ouwehoeren en je kreeg een mooi cijfer. Tentamens? Euh, die waren erg simpel. Examen heb ik er neit in gedaan.
Ik zat 4 jaar terug op de Havo. Damn, vier jaar geleden alweer? Tijd om is rond te gaan kijken voor een wandelstok..
Niet iedereen kan even goed tellenOp zaterdag 08 december 2001 16:42 schreef woutf het volgende:
Stoel: 14/15 jaar
ja, welke van de 2 is het nou?
(Het zal wel iets zijn van bijna 15 jaar ofzo)
(Overigens niet lullig bedoeld ofzo. "No flame intended")
Zij is de jongste van alle leraren, en kan met oprecht een babe genoemd worden.
---
"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002
De keus wordt anders wel moeilijk denk ik...
Ik ben trouwens zelf afgestudeerd Software Engineer
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Jah AjaxFansite, Klas3Crulez en scooterfanpageOp vrijdag 07 december 2001 17:49 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
ja.
je kunt er een enquete van maken maar dan moet dit wel even in overleg met iemand van gotOp zondag 09 december 2001 13:26 schreef jopiek het volgende:
Hun je dat interview niet online zetten, kun je 100 tweakers interviewen...
De keus wordt anders wel moeilijk denk ik...
Ik ben trouwens zelf afgestudeerd Software Engineer
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
IDD, ik zoek iemand die ervaren is.Op zondag 09 december 2001 14:28 schreef Bigs het volgende:
Volgens mij zoekt hij een programmeur met ervaring, een 14-jarig snotneusje die een beetje PHP kan valt daar volgens mij niet echt onder (niet dat ik wel voldoe hoor, ben nog volop in opleiding).
En Sepans reageerd niet op MSN of ICQ
---
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Hoeveel biedt je ?Op vrijdag 07 december 2001 18:08 schreef Annie het volgende:
Een IT-er met tijd over? Wil die ook meteen contact opnemen met mij? Ik heb nog wel wat dingen liggen waar ik niet aan toe ben gekomen deze week
Back In Black!
Ja échte IT-ers zitten hier ook.Op zaterdag 08 december 2001 08:52 schreef KevinLevie het volgende:
Vraag me overigens af hoeveel échte IT-ers hier zitten, volgens mij zijn het allemaal studenten.
Back In Black!
Verwijderd
Mischien ken ik mog wel wat tijd vrij maken. Suc6 met je PWS, ik ben momenteel ook bezig met de mije, moet 21dec af zijn. Moet nog 7blz. maken
MMh en dan ben je programmeur lolbroekOp vrijdag 07 december 2001 17:49 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
ja.
Dan kan ie zelfs mij gaan interviewen lol
Maar ff ontopic, mmh je kunt ook je vragen mailen na verschillende software ontwikkelaars met dezelfde vraag, misschien dat ze het je wel terug sturen (altijd het proberen waard)
Moet te doen zijn, kunnen andere mensen ook zien hoe andere personen over bepaalde dingen denken. Lijkt mij een interresante thread.Op maandag 10 december 2001 10:12 schreef wasigh het volgende:
Ik zal eens vragen aan ACM en chem of we bij wijze van uitzondering een enquete thread toe kunnen staan.
Back In Black!
Dus er zullen best 14 jarige IT-ers zijn (tis maar wat je onder IT verstaat
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
je kunt bij wijze van uitzondering een thread starten voor een enquete als je wilt.
Ook kun je een formulier maken met een enquet, deze zal dan wel via ACM,chem of mij gepost moeten worden dus dan moet je even contact opnemen.
(tip: vraag in je enquete wie er mee wil werken aan een eventueel interview)
Wel ff je bevindingen en je cijfer posten he
Heh gewaagde uitspraak.Op maandag 10 december 2001 09:25 schreef dusty het volgende:
Programmeurs zijn allemaal watjes
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Verwijderd
Lang leve privacyIDD, ik zoek iemand die ervaren is.
En Sepans reageerd niet op MSN of ICQ
dusty: Programmeurs zijn allemaal watjes
codito ergo sum
Lijkt me leuk zo'n enquete. Ik vraag me alleen af wat je leraar zegt. Als je bij je bronvermelding vertelt dat het een enquete over internet is geweest gaat-ie vast zeggen dat internet een heel erg onbetrouwbare bron is.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Helemaal mee eens, mijn leraar kon ook eerst niet geloven dat ik zo'n GEEK wasOp maandag 10 december 2001 10:23 schreef 4of9 het volgende:
ach mijn vorige baas was ook programmeur en had op zijn 8 ste een wedstrijd gewonnen maar werd gediskwlificeerd om dat de jury niet geloofde dat hij het zelf had geprogrammeerd.
Dus er zullen best 14 jarige IT-ers zijn (tis maar wat je onder IT verstaat)
Ik ben 15 jaar en kan al een hoop, dat bewijst dat er toch jonge mensen bij zitten die wat kunnen. Ik was overigens begonnen toen ik 12 was....
---
Verwijderd
1 jaar java
beetje pascal,visual basic, turbo c, c++, oracle & sql
diverse dingen geprogrammeerd,
niks met webpagina's.
je kan me dus interviewen eventueel.
Waar werk je?Op dinsdag 11 december 2001 16:01 schreef 5penta5 het volgende:
4 jaar delphi
1 jaar java
beetje pascal,visual basic, turbo c, c++, oracle & sql
diverse dingen geprogrammeerd,