Je moet wachten tot je die boom gered hebt en dan mag je er 1 uitzoekenOp donderdag 18 april 2002 19:18 schreef Digital-DNA het volgende:
Ik weet alleen 1 ding nog niet: hoe pak je die kistjes die achter die tralies zitten in het kasteel bij Bilibin?
Verwijderd
Het lukt me dus echt niet om langs die beelden te komen. Ik kan er maar 1 tegelijk met halt stoppen. En degene die je van boven tegenhouden staan te ver weg om te stoppen.Op dinsdag 19 maart 2002 10:48 schreef BlackKnight het volgende:
In de kamer met de bewegende beelden heb je de Psynergy "Halt" nodig. Daarmee kan je bewegende objecten stoppen, maar ik weet niet meer precies waar die te vinden is. Ik dacht in het eerste stadje Vale. Als je daar naar het huis gaat van die oude man (die ook is ontvoerd door Saturos en company) zit er links een steen. Als je die optilt (ook met psynergy) kom je in een grot waar je geloof ik halt kan vinden en een djinn.
In de grot op het eiland kan je in de kamer met de bewegende beelden soms ook langs ze heen komen door in schaduwrijke gebieden "cloak" te gebruiken. Cloak is te vinden in Babi's kamer in zijn paleis.
Help?
edit:
'k Kom er net achter dat als je weer naar de boot teruggaat dat je naar Tolbi gaat. Laat maar dus...
'k Kom er net achter dat als je weer naar de boot teruggaat dat je naar Tolbi gaat. Laat maar dus...
Verwijderd
Voor de beelden-kamer is cloak echt noodzakelijk, sommige beelden staan idd te ver om met halt te stoppen. Gelukkig zijn er dan wel schaduwen om je in te verbergen met cloak. Dus na je bezoekje aan Tolbi, moet die kamer geen probleem meer zijn.
Verwijderd
Om bij het Mercury Lighthouse te komen, moet je bij Bilibin omhoog gaan en het bruggetje over. Als je dan naar links gaat kom je bij een grot. Je moet dan door de grot heen naar een sneeuwvlakte. Dan weer naar links en dan kom je bij het stadje Imil (daar kom je Mia tegen) en een stukje boven Imil is Mercury Lighthouse.
Ja dat weet ik, maar daar zit juist een hek met daarachter nog veel meer kistjesOp donderdag 18 april 2002 20:39 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Je moet wachten tot je die boom gered hebt en dan mag je er 1 uitzoeken
Verwijderd
Hoe kom ik voor bij die stomme stad met die colloseum of zoiets, of moet ik op een of andere manier meedoen met dat toernooi.
please help
please help
Yup.. meedoen! Is cool stuk! Allemaal kleine puzzeltjes, waar het vooral om tijd draait.Op dinsdag 23 april 2002 08:59 schreef anthab het volgende:
Hoe kom ik voor bij die stomme stad met die colloseum of zoiets, of moet ik op een of andere manier meedoen met dat toernooi.
please help
Heb hem zelf toevallig eergister uitgespeeld eindelijk (had m paar weken aan de kant gelegd).. Mn gastjes waren lvl 33/34 en had alle 28 Jinni's!
Verwijderd
dit is niet echt wat ik noem hulpOp dinsdag 23 april 2002 09:53 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Yup.. meedoen! Is cool stuk! Allemaal kleine puzzeltjes, waar het vooral om tijd draait.
Heb hem zelf toevallig eergister uitgespeeld eindelijk (had m paar weken aan de kant gelegd).. Mn gastjes waren lvl 33/34 en had alle 28 Jinni's!
Misschien was je vraag een beetje vaag? Je vroeg "of je mee moest doen met het toernooi".. en het antwoord daarop is "ja". Simple as that.Op dinsdag 23 april 2002 10:07 schreef anthab het volgende:
[..]
dit is niet echt wat ik noem hulp
Wat is je echte vraag dan? Hoe je in Tolbi komt?
Op den duur kom je 2 soldaadjes tegen die zeggen dat lord babi vermist is. Nu moet je naar zijn kasteel gaan en met een gastje praten (ik weet niet hoe die heet maar hij loopt ergens in het kasteel (je ziet hem praten tegen een paar soldaten) nu moet je naar een grot toe (altimer caves geloof ik) en daar zie je halverwege een onzichtbaar gastje op de grond liggen (ja jij kan hem zien omdat je een adept bent) Nu loop je die grot helemaal door om een drankje te vinden voor die gast zodat ie weer zichtbaar kan worden. Als je dat drankje hebt ga je naar buiten met retreat (magic) en weer terug naar binnen. nu loop je weer naar die onzichtbare gast toe en geef hem zijn drankje. Nu word ie zichtbaar en dat is babi. Babi in onder de indruk van jou magic en hij wil dat je gaat meedoen aan het toernooi.Op dinsdag 23 april 2002 08:59 schreef anthab het volgende:
please help
Verwijderd
tanksOp dinsdag 23 april 2002 13:45 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Op den duur kom je 2 soldaadjes tegen die zeggen dat lord babi vermist is. Nu moet je naar zijn kasteel gaan en met een gastje praten (ik weet niet hoe die heet maar hij loopt ergens in het kasteel (je ziet hem praten tegen een paar soldaten) nu moet je naar een grot toe (altimer caves geloof ik) en daar zie je halverwege een onzichtbaar gastje op de grond liggen (ja jij kan hem zien omdat je een adept bent) Nu loop je die grot helemaal door om een drankje te vinden voor die gast zodat ie weer zichtbaar kan worden. Als je dat drankje hebt ga je naar buiten met retreat (magic) en weer terug naar binnen. nu loop je weer naar die onzichtbare gast toe en geef hem zijn drankje. Nu word ie zichtbaar en dat is babi. Babi in onder de indruk van jou magic en hij wil dat je gaat meedoen aan het toernooi.
hehe
daar heb ik wat aan
waar is die grot
Verwijderd
Ik vroeg en ik quote: Hoe kom ik voor bij die stomme stad met die colloseum of zoiets, of moet ik op een of andere manier meedoen met dat toernooi.Op dinsdag 23 april 2002 10:10 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Misschien was je vraag een beetje vaag? Je vroeg "of je mee moest doen met het toernooi".. en het antwoord daarop is "ja". Simple as that.
Wat is je echte vraag dan? Hoe je in Tolbi komt?
Weet ik niet presies. Als het goed is heb je wel een poster bij golden sun gekregen met de worldmap er op.Op dinsdag 23 april 2002 14:07 schreef anthab het volgende:
[..]
tanks
hehe
daar heb ik wat aan
waar is die grot
Je moet gewoon naar een grot in de buurt van tolbi
Verwijderd
Vraagje, ik moet de boot naar Tolbi nemen, maar ze zeggen dat er nog toeristen zijn die ook mee gaan, maar die komen niet.
Wat moet ik doen ??
En hoe kom ik in de Lunpa Fortress ?
Geef me geen link van een walkthrough, want ik kijk er toch nie op
Wat moet ik doen ??
Als je ff zoekt ..... Ik heb het al een keer eerder gezecht nl.Op zaterdag 11 mei 2002 20:06 schreef SlaX het volgende:
Vraagje, ik moet de boot naar Tolbi nemen, maar ze zeggen dat er nog toeristen zijn die ook mee gaan, maar die komen niet.
Wat moet ik doen ??
Maargoed: Je moet eerst in dat stadje voor die haven naar tolbi (ben naam kwijt) moet je in de inn ff met iedereen praten die er is. (ook iedereen die in de kamers zitten) dan als je probeert weg te gaan uit dat stadje gaan die toeristen vertrekken.
En die lunpa ding moet je nog niet in (kan nog niet) Je moet eerst Tolbi uit hebben dan krijg je een speciaal ding die je onzichtbaar maakt in de schaduw (die soldaatjes houden je dan niet tegen)
Verwijderd
Senk joe verrie mutsOp zaterdag 11 mei 2002 20:07 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Als je ff zoekt ..... Ik heb het al een keer eerder gezecht nl.
Maargoed: Je moet eerst in dat stadje voor die haven naar tolbi (ben naam kwijt) moet je in de inn ff met iedereen praten die er is. (ook iedereen die in de kamers zitten) dan als je probeert weg te gaan uit dat stadje gaan die toeristen vertrekken.
En die lunpa ding moet je nog niet in (kan nog niet) Je moet eerst Tolbi uit hebben dan krijg je een speciaal ding die je onzichtbaar maakt in de schaduw (die soldaatjes houden je dan niet tegen)
KOm echt niet meer verder. Kzit nu bij dat boompie, heb ik al verslagen, dan zegt die andere dak naar mercury firehouse ofzow moet gaan, maar waar zit dat ding in hemelsnaam. Khad al iets anders gehoord over een tunnel waar je dan in moest ofzow.
Verwijderd
hahahahah, effe iets ouds ophalen...
ik heb 1 djinn nodig en dat is tonic... maar ik kan hem nergens vinden.
plz help...
plz help...
Lees maar de faqs of www.gamefaqs.com staat alles in wat je moet weten over welk spel dan ook.Op donderdag 27 juni 2002 10:37 schreef Apehaar het volgende:
hahahahah, effe iets ouds ophalen...
plz help...
Tonic kon je dacht ik in lunpa vinden nadat je dodonpa heb verslagen moest je nog een keer terug. Weet het niet meer zeker.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.