Golden Sun ik-zit-vast topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 597 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Post hier je vragen als je vast zit in Golden Sun.

Mijn probleem. Ik heb net Tred (die depressieve boom) verslagen, maar nu moet ik hem weer beter maken. Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik zit maar liefst vast op 3 punten.

1: Als je in het dorp bent waar je de dieven hebt betrapt/verslagen dan heb je zo'n hond die je dmv 'Mind Read' en een soepbot een hint verteld. Die hint is 'Search well and you'll find a way to get underground' of iets in die geest. Ik heb me rot gezocht maar niks kunnen vinden. Volgens mij moet ik die ondergrondse tunnel vinden om bij de Djinni te komen.

2: In de lighthouse in de sneeuw kom je op een gegeven moment in het midden van een vijver bij zo'n buddha met een rooie gloed. Ik zit daar helemaal vast (ok, ik kan nog wel de dungeon verlaten dmv 'Retreat'). Misschien heb ik de Djinni nodig van punt 1.

3: In de grot naast Lupa (het dorp waar 2 wachters bij de poort staan) kom ik maar niet langs die valdeur (als je op de switch drukt gaat ie helemaal dicht). Als je mindread op de wachters in het dorp dan zeggen ze ook van 'die valdeur kan alleen van binnenuit worden geopenend'. Psynergy moves hebben ook geen effect. Hoe kom ik dan Lupa binnen?

Alvast bedankt voor de oplossingen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
**bump**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 09:13 schreef Countach het volgende:

1: Als je in het dorp bent waar je de dieven hebt betrapt/verslagen dan heb je zo'n hond die je dmv 'Mind Read' en een soepbot een hint verteld. Die hint is 'Search well and you'll find a way to get underground' of iets in die geest. Ik heb me rot gezocht maar niks kunnen vinden. Volgens mij moet ik die ondergrondse tunnel vinden om bij de Djinni te komen.

2: In de lighthouse in de sneeuw kom je op een gegeven moment in het midden van een vijver bij zo'n buddha met een rooie gloed. Ik zit daar helemaal vast (ok, ik kan nog wel de dungeon verlaten dmv 'Retreat'). Misschien heb ik de Djinni nodig van punt 1.

3: In de grot naast Lupa (het dorp waar 2 wachters bij de poort staan) kom ik maar niet langs die valdeur (als je op de switch drukt gaat ie helemaal dicht). Als je mindread op de wachters in het dorp dan zeggen ze ook van 'die valdeur kan alleen van binnenuit worden geopenend'. Psynergy moves hebben ook geen effect. Hoe kom ik dan Lupa binnen?

Ik heb voor puntje 1 een antwoord: Je moet bovenaan rechts in het dorp het trapje oplopen en via de balken van de omheining naar links boven.
Daar zie je wat bladeren hangen en daar moet je de Whirlwind gebruiken. Viola! Een opening. De rest wijst zichzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 09:37 schreef Countach het volgende:
**bump**
Hee Countash
Heb je ook een antwoord op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Je moet bovenaan rechts in het dorp het trapje oplopen en via de balken van de omheining naar links boven.
Daar zie je wat bladeren hangen en daar moet je de Whirlwind gebruiken. Viola! Een opening. De rest wijst zichzelf wel. (Tnx AMD)

Dit is nogal ingewikkeld, maar probeer et ff uit te leggen. Zodra je vanuit et plafon op de steen in et midden van de vijver valt, moet je naar et beeld toe springen, zodat je precies voor de rooie gloed staat. Dan gebruik je de Psynergie "Ply" van Mia. Als et goed is gaan nu ook de stenen gloeien en kan je telkens na een paar seconden 4 stappen over et water maken. Hierna gewoon de rechterdeur naar boven nemen en zelf uitzoeken hoe je aan de overkant komt...

Dit moet je eigenlijk pas na de Mercurius Vuurtoren doen, maar verklap et alvast. Weer heeft Mia een Psynergie genoemd, "Frost". Als je voor et plasje gaat staan dat onder de deur ligt (Dus niet de duer dicht maken met de knop, heb je dit al wel gedaan, gewoon ff naar buiten en weer naar binnen lopen, is et weer normaal.) gebruik je de "Frost" van Mia en nu wordt et plasje een grote Ijsklomp van een paar meter hoog, waardoor je onder de valdeur doorkan... :)

No Problem..

Nu heb ik een vraagje, Ivan is ze whirwind Psynergie kwijt, hoe krijg je die terug? Oh laat maar heb et al, maar kan die verrekte passage nergens vinden, enigste wat ik ontdekt heb is als je aan de bel trekt dat de Djinnie dan achter de bosjes vandaan springt en op de berg springt vlak bij een grot, waar je niet kan komen... :?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Op vrijdag 07 december 2001 09:46 schreef AMD het volgende:

[..]

Hee Countash
Heb je ook een antwoord op mijn vraag?
Nee, sorry ik ben daar nog niet. Ik heb al wel zo'n gecursde gast die in een boom is veranderd bij het begin van een bepaald dorpje gezien maar dat zal hem wel niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Je kunt die whirlwind alleen gebruiken als je een bepaalde Djinni aan Ivan geeft. De blauwe djinni volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 10:07 schreef Countach het volgende:
Je kunt die whirlwind alleen gebruiken als je een bepaalde Djinni aan Ivan geeft. De blauwe djinni volgens mij.
Klopt ja.
Wel gaaf als je twee blauwe djinni's gebruikt, dan krijg je Altanta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Afbeeldingslocatie: http://www.fxpers.f2s.com/filez/help.JPG

Ik vat et niet, zie de Djinnie wel, maar gen passage... :?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op vrijdag 07 december 2001 10:11 schreef AMD het volgende:

[..]

Klopt ja.
Wel gaaf als je twee blauwe djinni's gebruikt, dan krijg je Altanta!
Ik kreeg whirlwind alleen terug toen ik Flint aan Ivan gaf (De earth Djinnie) en bij mij heet de water Summon anders, iets met een E...

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
How to find Granite, the Venus Djinn

In the Town of Kolima, walk behind the southernmost stump and press Down. You'll enter a secret room that leads to Granite, the Venus Djinn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Op vrijdag 07 december 2001 08:48 schreef AMD het volgende:
Post hier je vragen als je vast zit in Golden Sun.

Mijn probleem. Ik heb net Tred (die depressieve boom) verslagen, maar nu moet ik hem weer beter maken. Hoe doe ik dat?
Je moet eerst verder met het spel. Doe maar eens mind read op die goede boom. (ik weet de naam niet zo) Je moet naar de mercury lighthouse toe. Eerst kom je langs een stadje en daar ontmoet je character nummer 4 mia. Aan het eind van die lighthouse (als je naar boven gaat bij die grote bal) zou ik maar saven als ik jou was. Die hoofdbaas is niet echt simpel (Je moet dan tegen die blauwe kerel die je aan het begin van het spel inelkaar heeft geslagen samen met die rode vrouw.) En ergens in dat stadje voor die lighthouse (imil) ligt ergens in een huis een empty bottle (in zoon urn geloof ik) die moet je mee nemen en als je die lul aan het eind verslagen hebt kom je weer terug aan het begin van die lighthouse en dan moet je dat lege flesje vullen met dat speciale water en dat moet je op tret gebruiken. Sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

Komt me bekend voor. Volgens mij moet je bij dat beeld staan en dan PLY gebruiken van Mia. Elke keer als je dan op zoon vaag steentje staat in het water kan je 3 prongen doen in het water.

En dat van lunpa..... Je kan nog niet naar binnen dat komt later pas geloof ik (ik ben ook nog niet binnen geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 10:14 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[afbeelding]

Ik vat et niet, zie de Djinnie wel, maar gen passage... :?
Waar die doggy zit te wachten op z'n bot, moet je Reveal gebruiken...komt er een trap naar beneden!
Reveal krijg je pas veel later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Maar niemand weet het antwoord op mijn probleem dus?
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op vrijdag 07 december 2001 12:58 schreef AMD het volgende:
Maar niemand weet het antwoord op mijn probleem dus?
Volgens mij had ik al antwoord gegeven.

[Herhaal-modus]
Je moet eerst verder met het spel. Doe maar eens mind read op die goede boom. (ik weet de naam niet zo) Je moet naar de mercury lighthouse toe. Eerst kom je langs een stadje en daar ontmoet je character nummer 4 mia. Aan het eind van die lighthouse (als je naar boven gaat bij die grote bal) zou ik maar saven als ik jou was. Die hoofdbaas is niet echt simpel (Je moet dan tegen die blauwe kerel die je aan het begin van het spel inelkaar heeft geslagen samen met die rode vrouw.) En ergens in dat stadje voor die lighthouse (imil) ligt ergens in een huis een empty bottle (in zoon urn geloof ik) die moet je mee nemen en als je die lul aan het eind verslagen hebt kom je weer terug aan het begin van die lighthouse en dan moet je dat lege flesje vullen met dat speciale water en dat moet je op tret gebruiken. Sim-pel
[/Herhaal-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14:09
ik zit vast op 1 heel leuk punt:)
mijn vraag is dus....HOE KILL JE DIE FUSION DRAGON!!!!!!!!!!!!
dat beest is irritant, zeker zn outerspace attacks

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op vrijdag 07 december 2001 14:21 schreef Lord_Mithril het volgende:
ik zit vast op 1 heel leuk punt:)
mijn vraag is dus....HOE KILL JE DIE FUSION DRAGON!!!!!!!!!!!!
dat beest is irritant, zeker zn outerspace attacks
Waar is dat :? :?
Ik ben nog niet zo heel erg ver. Ik zit nu in Lunpa om die Hammet te bevrijden.
P.S. Weet iemand hoe lang het spel nog duurt vanaf dit punt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
net ff in de walkthrough gekeken..ik zit al tegen de eindbaas...volgend jaar komt er een vervolg >:)

@ blackmage
je bent d8 ik op ongeveer 1/4 van de game....

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op vrijdag 07 december 2001 18:00 schreef Lord_Mithril het volgende:
net ff in de walkthrough gekeken..ik zit al tegen de eindbaas...volgend jaar komt er een vervolg >:)

@ blackmage
je bent d8 ik op ongeveer 1/4 van de game....
Thnx. kan ik gerust lekker doorspelen zonder bang te zijn dat ik hem uitspeel. :P

Ik ben nu 10 uur en 29 minuten bezig. Als ik dus op 1/4 zit dan duurt het spel ongeveer 40 uur. Das vrij normaal voor rpg's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-10 13:18
Welk level moet je ongeveer zijn om die Pipo in Mercury Ligthhouse te mollen? De blauwe die je in het begin neermept.

Het lukt mij namelijk echt voor geen meter, denk dat ik beetje te laag level ben maar kan niet meer weg :(

Weet iemand ongeveer hoeveel hp die heeft, dan weet ik hoeveel ik nog tekort kom.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 09 december 2001 02:43 schreef The_Will het volgende:
Welk level moet je ongeveer zijn om die Pipo in Mercury Ligthhouse te mollen? De blauwe die je in het begin neermept.

Het lukt mij namelijk echt voor geen meter, denk dat ik beetje te laag level ben maar kan niet meer weg :(

Weet iemand ongeveer hoeveel hp die heeft, dan weet ik hoeveel ik nog tekort kom.
tussen de 100/150 met Isaac, das alles wat ik nog weet. Had van alle soorten Djinnie's er twee volgens mij, op wind na, dus kon flink wat dubbele summons op em afschieten.

Je moet gewoon et volgende doen. Met volle levens in battle gaan en alvoor de battle je Djinnie's op standby zetten zodat je de summon's kan oproepen. Jouw party kan als eerste aanvallen dus dat doe je ook, en meteen met de volle laag van je summons. Daarna valt Saturnos aan, als je rond de 100 levens heb met je mannetjes redt je et wel, daarna healen als een gek. Isaac moet ze Psynergie heal gebruiken, als et kan met Mia die Djinnie gebruiken diehealt en de rest herbs spuiten... En daarna aanvallen met Psynergie, want je Djinnie's moeten uitrusten, saturnos aan de beurt, weer healen, djinnie's summonen, etc, etc.. Zo heb ik em genakt... :)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ik zit nu in Altin, heb op de eerste twee verdiepingen in de grotten de Water Monsters verslagen en zit nu in de derde en hier hoort de boss te zitten, maar ik kan em niet vinden... Sta nu bij dat bord en die boomstam, maar er gebeurt niets...

Volgens iemand moet je Force hebben om de boomstam om te duwen..

Kan ook niet terug naar de Fuschin Temple waar ik Force ben vergeten te halen, je kan namelijk niet terug door Mogall Forest...

Wat moet ik doen..? :?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Osdorp_Dude, als het goed is viel er eerst zo'n steen door de vloer. Loop gewoon naarbeneden en je kunt de rails gebruiken als ladder om naar beneden te gaan. Daar krijg je het laatste en grootste monster te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Hmmm..... ik heb maar 117 HP, denk dat ik nog maar ff moet gaan levelen, moet ik die klote Lighthouse weer uit :( Dan ga ik wel eerst ff naar die forest ofzo, waar iedereen een boom is.

Maar weet iemand hoeveel HP die gast ongeveer heeft?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op Sunday 09 December 2001 17:36 schreef Countach het volgende:
Osdorp_Dude, als het goed is viel er eerst zo'n steen door de vloer. Loop gewoon naarbeneden en je kunt de rails gebruiken als ladder om naar beneden te gaan. Daar krijg je het laatste en grootste monster te zien.
Welke steen? Die is bij mij nooit gevallen, volgens de walktrough (argh, i hate those things...) moet Garet pissed worden ofzo en tegen een boomstam aanschoppen, maar bij mij doet ie niets, kan ook niet, zit een steen en een bord voor de boomstam...

Afbeeldingslocatie: http://www.tantalus-hideout.f2s.com/img/stuck.JPG

:?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op Sunday 09 December 2001 19:18 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Welke steen? Die is bij mij nooit gevallen, volgens de walktrough (argh, i hate those things...) moet Garet pissed worden ofzo en tegen een boomstam aanschoppen, maar bij mij doet ie niets, kan ook niet, zit een steen en een bord voor de boomstam...

[afbeelding]

Je moet gewoon force gebruiken tegen die boomstam. Dan komt er een grote steen aanrollen en dan rent je poppetje heel snel weg en dan komt door die steen een gat in de grond en dan moet je in dat gat gaan via die rails en dan kom je bij die hoofdbaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op Sunday 09 December 2001 20:31 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Je moet gewoon force gebruiken tegen die boomstam. Dan komt er een grote steen aanrollen en dan rent je poppetje heel snel weg en dan komt door die steen een gat in de grond en dan moet je in dat gat gaan via die rails en dan kom je bij die hoofdbaas
Als je de hele topic had gelezen, had je gezien dat ik geen Force heb en niet terugkan, vanwege dat bos, waar je niet meer bij de boomstammen kan om over et water te komen...

Hoort mogelijk te zijn om et te halen zonder Force, omdat je dit eigenlijk pas veel later hoort te krijgen, dus wat is de goede manier? :?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Kan iemand ff een link posten naar de walktrough?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Je kan niet direct naar FAQ's op Gamefaqs linken:
Referer Link Error

On every single HTML page of GameFAQs is the following request:
Feel free to link to this page, but not directly to the FAQs..
You're seeing this error message because it appears that you're linking from an external site directly to one of the text files stored at GameFAQs. GameFAQs is not a free public file server. Bandwidth costs money, and when sites link directly to files stored on the site, it becomes both a financial and resource drain. We've tried asking, but some sites simply don't care, so now we've implemented a technical solution.

If you're seeing this message after following a direct link on the GameFAQs site, then that's an actual problem, and we apologize for the inconvenience. Please use the "Help" button to your left to find out how to report this error. This is a new service, and is bound to have a few problems in the next few days, but timely reporting of any problems will help to correct them!

If you are using Opera and having problems, try viewing this page for some pointers. GameFAQs requires referrer logging be turned on to view FAQs.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op maandag 10 december 2001 00:03 schreef The_Will het volgende:
Je kan niet direct naar FAQ's op Gamefaqs linken:
[..]
ik heb nergens last van :?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op Sunday 09 December 2001 20:31 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Op zondag 09 december 2001 22:55 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Als je de hele topic had gelezen, had je gezien dat ik geen Force heb en niet terugkan, vanwege dat bos, waar je niet meer bij de boomstammen kan om over et water te komen...

Hoort mogelijk te zijn om et te halen zonder Force, omdat je dit eigenlijk pas veel later hoort te krijgen, dus wat is de goede manier? :?
Anybody? :?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op maandag 10 december 2001 21:21 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

[..]

Anybody? :?
Faq van golden sun
Q) I missed Force! What do I do?
A) You don't actually need force to accomplish anything in the game. However,
you do need to enter the cave in Fuschin Temple in order to get the Djinni
Zephyr, and without Force you don't get the Xian sidestory. However, if you
don't have force you can still go through Mogall Forrest, and Garret will kick
the log in Altimer Mines instead of you using Force on the tree stump.
Anyways, if you missed Force, keep going to Kalay, then head north across the
bridge to reach Vault again. Retrace your steps to Fuschin Temple, and see the
Walkthrough about getting Force.
Als het goed is moet garret inderdaad er tegen aan schoppen. Ik zal alleen niet weten hoe. (Ik had gewoon force)
Anders stuur je ff je savegame dan kan ik wel ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Klote zeg
Dat schip bij Tolbi Docks gaat niet weg. Wat moet ik doen? Ben ik iets vergeten?

Please help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op dinsdag 11 december 2001 19:22 schreef AMD het volgende:
Klote zeg
Dat schip bij Tolbi Docks gaat niet weg. Wat moet ik doen? Ben ik iets vergeten?

Please help!
Jup... ik weet wat je probleem is. Heb ik ook gehad. Je moet naar kalay toe en daar met ELK sukkeltje in de inn praten. Dan moet je uit de inn gaan en uit kalay. Dan lopen al die toeristen naar buiten en gaan die weer erg nutteloos en irritant zitten zijken en na 100x op a hebben gedrukt kan je naar de docks toe. Dan gaat het schip wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
klopt, erg irritant zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik zit nu bij die hoofdbaas vast in die 2e woestijn. Dan komt er zoon tornado op je af en dan moet je daar douse op gebruiken en dan krijg ik zoon K*T beest die 150 damage op elk poppetje van mij doet. Kan dat beest echt niet verslaan. Kheb ook summons gedaan. Thor doet iets van 500 damage, Judgement 800 en Meteor 600. En nog krijg ik em niet dead. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik ben er zelf nog niet, maar de Tornado Lizzard schijnt helemaal niet zo moeilijk te zijn.
Tornado Lizards are much harder than regular Random Battle enemies, but they're not quite boss like. 1 or 2 4-Level summons should be able to whipe these guys clean off of the face of the earth. So, before going into any tornado put all of your Djinn on Standby (except Mia's, of course, so that you get Wish) and get ready for a battle. Tornado Lizard really doesn't have a devastating attack, so you can afford to not use Wish every turn. If you don't want to use
your Summons on him, do the simple Ragnarok/Attack/Plasma/Attack strategy (going from Issac to Mia) strategy with the occasional Wish and Djinn to beat him pretty easily.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op woensdag 12 december 2001 09:22 schreef AMD het volgende:
Ik ben er zelf nog niet, maar de Tornado Lizzard schijnt helemaal niet zo moeilijk te zijn.
[..]
Die tornado lizzards zijn een stukje taart man. Vet simpel. Ik bedoel de Storm Lizzard. Er komt zoon tornado op je afvliegen. Overal waar je heen gaat dat ding blijft achter je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik zit nu niet echt vast maar wat kun je in godsnaam met al die game tickets? :?

Ik heb er nu iets van 15 maar xou nie weten wat ik er mee moet.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 14:22 schreef The_Will het volgende:
Ik zit nu niet echt vast maar wat kun je in godsnaam met al die game tickets? :?

Ik heb er nu iets van 15 maar xou nie weten wat ik er mee moet.
Whahahaha
15 maar? Dan ben je nog niet erg ver.
Als je met de boot bent mee geweest kun je in Tolbi op de fruitautomaat spelen met die tickets.
Kun je prijzen winnen. Ik verkocht de hele tijd die tickets, dus had er maar 4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik ben idd nog niet zo ver. Maar voor het zelfde geld hebbiok het spel al uitgespeeld en hebbik gewoon heel weinig gekocht. :)

En wat voor prijzen kun je daar dan winnen?

Edit: Lama - boeit me niet meer welke prijzen - kut Visual Boy Advance heb me game nie opgeslagen (naja wel opgeslagen maar is corrupt dus kan ik nie meer openen)

Dus nu kan ik weer leuk bij Tret beginnen :( - ik was al een heeel stuk verder :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op woensdag 12 december 2001 16:33 schreef The_Will het volgende:
Ik ben idd nog niet zo ver. Maar voor het zelfde geld hebbiok het spel al uitgespeeld en hebbik gewoon heel weinig gekocht. :)

En wat voor prijzen kun je daar dan winnen?

Edit: Lama - boeit me niet meer welke prijzen - kut Visual Boy Advance heb me game nie opgeslagen (naja wel opgeslagen maar is corrupt dus kan ik nie meer openen)

Dus nu kan ik weer leuk bij Tret beginnen :( - ik was al een heeel stuk verder :(
Die gametickets kun je gewoon kopen voor 10 piek. Gewoon in een shop zoon verrotte herb kopen. Krijg je zoon ticket bij :P Alleen je krijgt niet meer als 3 tickets per shop. Moet je gewoon alle towns langs. En de prijzen zijn het wel waard.

En ik heb meedelijden met je.... Heb ik ook zovaak gehad.. boem! savegame weg... :'( Maar ja dan moet je maar het originele spel kopen. Dan gebeurt dat vast niet (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op maandag 10 december 2001 22:24 schreef BlackMage het volgende:

[..]

[..]

Als het goed is moet garret inderdaad er tegen aan schoppen. Ik zal alleen niet weten hoe. (Ik had gewoon force)
Anders stuur je ff je savegame dan kan ik wel ff proberen.
Kom er niet uit... |:(

Dus hier is me savegame

Tnx alvast

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik wil ook zeker wel het originele spel kopen, maar ik heb nu nie eens geld om het spel te kopen, laat staan daar nog us een GBA bij te kopen :(

Edit: Osdorp Dude welke Emu gebruik je?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op woensdag 12 december 2001 17:00 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Kom er niet uit... |:(

Dus hier is me savegame

Tnx alvast
Ik kan em niet openen. Welke emulator gebruik jij ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op woensdag 12 december 2001 17:12 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Ik kan em niet openen. Welke emulator gebruik jij ??
Emu: BoycottAdvance Version 0.22bR3 /
By Gollum (c) 2001 Emu5ever

Game : Golden Sun (c) Camelot / Nintendo
Date : 11/07/2001
Origin : USA
Size : 64 Megabits
Filename : M7-GSUN.ZIP
Supplier : Lady Luck
Platform : Gameboy Advance

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik gebruik Visual Boy Advance - die saved als .svg i.p.v. .sav

Daarom kan ik um niet loaden

There is no magic.

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
kom op jongens!
Geen emu gebruiken.
Gebruik een Gameboy Advance met Flash Advance. Doe ik ook en dan kun je ook lekker in de trein of op de bank spelen. En je savegames gaan ook niet verrot.
8:)

• BlackMage
Vraagje aan iemand die het spel al heeft uitgespeeld: Welk level moet je zijn om de eindbaas (eindbazen denk ik) zonder al te veel moeite te verslaan ? ik denk dat ik er al bijna ben namelijk. Ben bij de babi lighthouse @level 23 geloof ik

• The Will
Uhmmm.... AMD als ik geld had dan had ik nu ook wel een GBA met gewoon het originele geld, helaas is dit niet zo :(

Ik heb nu niet eens geld om alleen het spel te kopen, laat staan er ook nog een GBA bij

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik ben nu in de Babi Lighthouse. op een gegeven moment zorg je er voor dat de waterval van zand uit het rechter gat komt.
Mijn probleem is dat ik niet over die zandwaterval heen kan lopen. Ik ben te langzaam en ga dan dus met de zand waterval naar beneden.

Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zaterdag 15 december 2001 17:57 schreef AMD het volgende:
Ik ben nu in de Babi Lighthouse. op een gegeven moment zorg je er voor dat de waterval van zand uit het rechter gat komt.
Mijn probleem is dat ik niet over die zandwaterval heen kan lopen. Ik ben te langzaam en ga dan dus met de zand waterval naar beneden.

Hoe los ik dit op?
Spaanse peper in je reet stoppen :o

Nee ik weet het niet. Ik ben er ook bijna en als ik er voorbij ben zeg ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Niemand verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
*schop*
Ik wil echt graag het antwoord
Ik kom niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bij die zand-fallen moet je gewoon rennen. dan val je er niet af. (je rent met B ingedrukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
ha ha ha
Dat wist ik niet....echt niet
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op maandag 17 december 2001 08:34 schreef AMD het volgende:
ha ha ha
Dat wist ik niet....echt niet
:P
Als je helemaal daar bent gekomen zonder te rennen dan ben je wel lang bezig geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
29 uur ofsow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
haha ik ben er in 17 uur :P
Maar jij hebt langer plezier aan je spel ;( en mijn B knop is inmiddels lam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Welk level zit je dan? Ik zit op level 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Hoe krijg ik de Djinn te pakken bij de haven. Er zit zo'n Djinn daar boven voordat ik met de boot vertrek. Maar ik weet niet hoe je hem te pakken krijgt.

PS Super vet spel, Dit is echt genieten. nu ook nog wachten op deel 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 18:39

Tarin

Just plain weird.

Op dinsdag 12 maart 2002 09:40 schreef Apehaar het volgende:
Vraagje: Hoe krijg ik de Djinn te pakken bij de haven. Er zit zo'n Djinn daar boven voordat ik met de boot vertrek. Maar ik weet niet hoe je hem te pakken krijgt.

PS Super vet spel, Dit is echt genieten. nu ook nog wachten op deel 2...
Die Djinn kan je pas ophalen als je over gevaren bent. Loop dus als je weer van de boot af komt boven de zee langs, dan kom je boven die hoop aarde terecht en kan je de djinni mee nemen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 10:28 schreef Tarin het volgende:

[..]

Die Djinn kan je pas ophalen als je over gevaren bent. Loop dus als je weer van de boot af komt boven de zee langs, dan kom je boven die hoop aarde terecht en kan je de djinni mee nemen.
Ah bedankt. weet je die zee monster die op het schip zit die is echt sterk.
ik krijg hem niet versalgen.

En nog een vraagje. in die buurt van die haven zit als je naar onderen loopt een groot. Maar ik kan er niet door heen omdat er een beeld voorzit. Ik krijg hem niet verschoven of opgetild. En met "Reaver" zie ik oo geen andere ingang. Kan ik er doorheen of kan dat ook pas later??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op dinsdag 12 maart 2002 11:25 schreef Apehaar het volgende:

[..]

Ah bedankt. weet je die zee monster die op het schip zit die is echt sterk.
ik krijg hem niet versalgen.

En nog een vraagje. in die buurt van die haven zit als je naar onderen loopt een groot. Maar ik kan er niet door heen omdat er een beeld voorzit. Ik krijg hem niet verschoven of opgetild. En met "Reaver" zie ik oo geen andere ingang. Kan ik er doorheen of kan dat ook pas later??
Probeer steeds sleep te doen met ivan.
bij mij werkte dat perfect. Ik heb hem in elkaar gemept zonder 1 klap te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op donderdag 13 december 2001 23:33 schreef BlackMage het volgende:
Vraagje aan iemand die het spel al heeft uitgespeeld: Welk level moet je zijn om de eindbaas (eindbazen denk ik) zonder al te veel moeite te verslaan ? ik denk dat ik er al bijna ben namelijk. Ben bij de babi lighthouse @level 23 geloof ik
voor de eindbaas? woei... ik ben wel zo ver gekomen maar niet gedood :( hijs echt heel lastig

eerst moet je tegen duo Rot en Vervelend en dan fusen ze in een Fusion Dragon.. bewaar je beste spull voor die draak..
na de eerste 3 of 4 beurten gaat ie Outerspace attacks doen die doen heel veel damage (zelfs voor een L35+ char)
ik weet alleen niet meer welk level ik was tis al maand of 4 geleden :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat in de desert voorbij ?tolbin? Toen deed ik reaval en zag ik een gat. Ik heb de djinn gepakt die daar ook zat,En toen kwam ik bij die grote tornado. Maar als ik me mee laat zuigen dan kom ik op een eiland terecht.
Op dat eiland zit een cave. Ik zit inmiddels diep in de cave.
Op een gegeven moment kom ik in een kamer met beelden die voor een gat zitten. maar je kan ze niet wegduwen of optillen. En ze gaan ook steeds met je mee bewegen. Ik zit daar vast kan iemand mij helpen??? Ken iemand trouwens die cave?? want ik heb niemand er iets over horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik heb de eindbaas mermorzeld toen ik op level 32 zat.
Piece of cake, maar het is wel een lang gevecht.
Ik geloof dat ik 20 minuten heb zitten vechten voor ie dood was.

Ik was in het hele spel maar 2 keer dood gegaan (incl. eindbaas)
:)

BTW Gaia Blade rulez!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 09:39 schreef AMD het volgende:
Ik heb de eindbaas mermorzeld toen ik op level 32 zat.
Piece of cake, maar het is wel een lang gevecht.
Ik geloof dat ik 20 minuten heb zitten vechten voor ie dood was.

Ik was in het hele spel maar 2 keer dood gegaan (incl. eindbaas)
:)

BTW Gaia Blade rulez!!!!!
Lachuh maar ben je ook in die cave geweest??? Oh ja de Gaia blade is erg sterk. weet je het antwoord op mijn vraag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 10:30 schreef Apehaar het volgende:

[..]

Lachuh maar ben je ook in die cave geweest??? Oh ja de Gaia blade is erg sterk. weet je het antwoord op mijn vraag??
Ik heb dat stukkie gemist moet ik eerlijk zeggen, maaruh.....kijk hier eens.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de kamer met de bewegende beelden heb je de Psynergy "Halt" nodig. Daarmee kan je bewegende objecten stoppen, maar ik weet niet meer precies waar die te vinden is. Ik dacht in het eerste stadje Vale. Als je daar naar het huis gaat van die oude man (die ook is ontvoerd door Saturos en company) zit er links een steen. Als je die optilt (ook met psynergy) kom je in een grot waar je geloof ik halt kan vinden en een djinn.
In de grot op het eiland kan je in de kamer met de bewegende beelden soms ook langs ze heen komen door in schaduwrijke gebieden "cloak" te gebruiken. Cloak is te vinden in Babi's kamer in zijn paleis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Die eindbazen zijn echt heel simpel :D
Je moet gewoon alle Djinni's hebben en dan moet je isaac en garret samurai maken en dan de hele tijd aanvallen met quickstrike en ivan moet je impact doen op isaac en garret en mia moet healen. Erg simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW Dit is het mooiste GBA spel die er is.
Maar ik zal het proberen. Bedankt. Maar ben je ook helemaal terug gegaan naar Vale voor die Psyenergie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n eind is het niet om terug te gaan naar Vale, zelfs al zit je bij de Suhalla desert. Er is daar ergens een grot die je terug naar Kalay brengt. Dan ga je een stukje omhoog en een brug over. Dan zit je al in Vault en een stukje verder ligt Vale. Ik kon toen gelijk doorlopen naar Lunpa, dat stukje had ik eerst overgeslagen. De vijanden in de begingebieden zijn kinderlijk eenvoudig te doden als je al bij Babi's Lighthouse bent geweest dus is teruggaan naar Vale in een paar minuten gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog geen probs tegen gekomen maar ik heb 'm gisteren gekocht en wou ff kwijt dat ik het een masterlijke game vindt!.. :o

ik had eerst sonic gekocht maar die zoog dus die heb ik toen omgeruild voor golden sun... :)
(en GS was nog 6 euro goedkoper ook.. :),dus die kreeg ik toen nog cash terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zaterdag 23 maart 2002 21:22 schreef webskipper het volgende:
ik ben nog geen probs tegen gekomen maar ik heb 'm gisteren gekocht en wou ff kwijt dat ik het een masterlijke game vindt!.. :o

ik had eerst sonic gekocht maar die zoog dus die heb ik toen omgeruild voor golden sun... :)
(en GS was nog 6 euro goedkoper ook.. :),dus die kreeg ik toen nog cash terug)
Zeker een goede ruil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ergens op i-net al een complete walktrough te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zondag 24 maart 2002 15:41 schreef webskipper het volgende:
is er ergens op i-net al een complete walktrough te vinden?
Vast wel....

Check www.gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in level 26 en ben bijna bij de eind baas. Maar ik wil alle djinni's hebben. Ik heb de djinni in de stad "Bilibin" nog niet te pakken kunnen krijgen. Weet iemand hoe ik hem daaronder de grond te pakken kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op maandag 25 maart 2002 10:29 schreef Apehaar het volgende:
Ik zit in level 26 en ben bijna bij de eind baas. Maar ik wil alle djinni's hebben. Ik heb de djinni in de stad "Bilibin" nog niet te pakken kunnen krijgen. Weet iemand hoe ik hem daaronder de grond te pakken kan krijgen?
Je moet op 1 of andere manier boven zien te komen en dan met ivan whirlwind doen op bladeren. dan komt er een deur. (ik kan niet presiezer vertellen want ik ben daar al lang voorbij en heb niet zin om helemaal terug te lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 10:36 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Je moet op 1 of andere manier boven zien te komen en dan met ivan whirlwind doen op bladeren. dan komt er een deur. (ik kan niet presiezer vertellen want ik ben daar al lang voorbij en heb niet zin om helemaal terug te lopen)
Zover is het nou ook weer niet. Maar ik zal kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dast ik ook maar eens golden sun ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand ff wat pics posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 12:14 schreef OrkBozz het volgende:
kan iemand ff wat pics posten
Hier heb je wat geile Pics...

Afbeeldingslocatie: http://www.mcgregort.freeserve.co.uk/Golden%20Sun.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.outerspace.com.br/media/g/goldensun/gba/goldensun-23.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendoweb.com/media/goldensun/gs02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hem.passagen.se/tvspel/bilder/bild815.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje :D
kewl ziet het eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Vaag plaatje...

Afbeeldingslocatie: http://www.mcgregort.freeserve.co.uk/Golden%20Sun.jpg
Waar is ivan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet ik doen in de fuchin temple nadat ik de draak een soort diamant in zijn ogen heb gedaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op maandag 25 maart 2002 16:14 schreef BlackMage het volgende:
Vaag plaatje...

[afbeelding]
Waar is ivan??
lijkt me een linked battle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He in die crossbone cave met al die puzzles.
Daar kom je op een gegeven moment in een kamer met ijzerkleurigen kubussen. wat moet je er mee doen.??
kun je daar iets speciaals mee of zo.??
help me plzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op maandag 25 maart 2002 17:36 schreef Timpie het volgende:

[..]

lijkt me een linked battle
Ja maar die heeft toch geen bos achtergrond?
Die heeft bij mij altijd een arena achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik zit nu in dat Kolima Forest en ik ben nu bij die 2 bomen. Wat nu? Ik kan tegen ze praten, maar dan zeggen ze dat ik hem moet smeren :?
Laat maar, ik heb het al. Ik ben in de boom geklommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 14:28 schreef 2nd_RJD het volgende:
Ik zit nu in dat Kolima Forest en ik ben nu bij die 2 bomen. Wat nu? Ik kan tegen ze praten, maar dan zeggen ze dat ik hem moet smeren :?
Laat toch maar niet, ik ben in de boom geklommen, maar wat dan? Ik zie een gat? Moet ik daar wat mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet in de boom helemaal naar boven klimmen, daar vind je o.a. een djinn. Helemaal bovenaan zit je in een kamer met een groot spinnenweb in het midden. Het gat dat je in alle andere "kamers" zag zie je dan niet meer. Als je dan ergens in het midden door het web valt, dan val je precies door alle gaten heen naar de bodem. Daar vind je weer een hoofd van Trett waar je mee moet praten (en vechten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Laatst online: 19:02
Me moeder heeft dit spel nu, en jawel ze zit vast. Ik heb haar dit topic laten lezen maar het hielp niet echt.
Ze zit vast op stuk waar je dus die empty bottle moet vullen met water en aan die boom moet geven.

Nu weet ik dat het hier al staat maar me moeder wil precies weten waar dat water is om de fles mee te vullen. In de vuurtoren ok, maar waar precies want zij komt er niet uit!

Help me hulpeloze moeder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op woensdag 17 april 2002 19:57 schreef BLC_Twan het volgende:
Me moeder heeft dit spel nu, en jawel ze zit vast. Ik heb haar dit topic laten lezen maar het hielp niet echt.
Ze zit vast op stuk waar je dus die empty bottle moet vullen met water en aan die boom moet geven.

Nu weet ik dat het hier al staat maar me moeder wil precies weten waar dat water is om de fles mee te vullen. In de vuurtoren ok, maar waar precies want zij komt er niet uit!

Help me hulpeloze moeder :+
Ok... here we go again...

Je moet eerst die vuurtoren uitspelen. Dus helemaal naar boven. Daar zit een hele leuke hoofdbaas die je in elkaar moet kicken en als je dat gedaan heb moet je weer naar het begin van die toren (begane grond) en nu is er een vijvertje vol met water in het midden. Je moet er voor gaan staan en dan op select drukken en dat lege flesje gebruiken.
Pagina: 1 2 Laatste