Op vrijdag 07 december 2001 09:13 schreef Countach het volgende:
Ik zit maar liefst vast op 3 punten.
1: Als je in het dorp bent waar je de dieven hebt betrapt/verslagen dan heb je zo'n hond die je dmv 'Mind Read' en een soepbot een hint verteld. Die hint is 'Search well and you'll find a way to get underground' of iets in die geest. Ik heb me rot gezocht maar niks kunnen vinden. Volgens mij moet ik die ondergrondse tunnel vinden om bij de Djinni te komen.
Je moet bovenaan rechts in het dorp het trapje oplopen en via de balken van de omheining naar links boven.
Daar zie je wat bladeren hangen en daar moet je de Whirlwind gebruiken. Viola! Een opening. De rest wijst zichzelf wel. (Tnx AMD)
2: In de lighthouse in de sneeuw kom je op een gegeven moment in het midden van een vijver bij zo'n buddha met een rooie gloed. Ik zit daar helemaal vast (ok, ik kan nog wel de dungeon verlaten dmv 'Retreat'). Misschien heb ik de Djinni nodig van punt 1.
Dit is nogal ingewikkeld, maar probeer et ff uit te leggen. Zodra je vanuit et plafon op de steen in et midden van de vijver valt, moet je naar et beeld toe springen, zodat je precies voor de rooie gloed staat. Dan gebruik je de Psynergie "Ply" van Mia. Als et goed is gaan nu ook de stenen gloeien en kan je telkens na een paar seconden 4 stappen over et water maken. Hierna gewoon de rechterdeur naar boven nemen en zelf uitzoeken hoe je aan de overkant komt...
3: In de grot naast Lupa (het dorp waar 2 wachters bij de poort staan) kom ik maar niet langs die valdeur (als je op de switch drukt gaat ie helemaal dicht). Als je mindread op de wachters in het dorp dan zeggen ze ook van 'die valdeur kan alleen van binnenuit worden geopenend'. Psynergy moves hebben ook geen effect. Hoe kom ik dan Lupa binnen?
Dit moet je eigenlijk pas na de Mercurius Vuurtoren doen, maar verklap et alvast. Weer heeft Mia een Psynergie genoemd, "Frost". Als je voor et plasje gaat staan dat onder de deur ligt (Dus niet de duer dicht maken met de knop, heb je dit al wel gedaan, gewoon ff naar buiten en weer naar binnen lopen, is et weer normaal.) gebruik je de "Frost" van Mia en nu wordt et plasje een grote Ijsklomp van een paar meter hoog, waardoor je onder de valdeur doorkan...
Alvast bedankt voor de oplossingen.
No Problem..
Nu heb ik een vraagje, Ivan is ze whirwind Psynergie kwijt, hoe krijg je die terug? Oh laat maar heb et al, maar kan die verrekte passage nergens vinden, enigste wat ik ontdekt heb is als je aan de bel trekt dat de Djinnie dan achter de bosjes vandaan springt en op de berg springt vlak bij een grot, waar je niet kan komen...