[HlpDsK]Gedrag en commentaar daarop *geen flames!*

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 716 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:14
Op zaterdag 08 december 2001 09:44 schreef HlpDsK het volgende:
ICQ Profiel :?
ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik het nog eens voor HlpDsk opnemen. Laten we a.u.b. eens kijken naar z'n tech post. Want daar gaat het toch hoofdzakelijk om binnen GoT? HK is een bijverschijnsel, een leuke service. Het niveau van HK is soms ver te zoeken en ik zie daar hele bergen users opmerkingen plaatsten die vele malen groffer zijn als de uitvallers die HlpDsk af en toe maakt. En ook maakt hij niet alleen opmerkingen waar anderen massaal over vallen, hij doet veel meer.

De tech post van HlpDsk zijn gewoon van zeer hoog niveau, snel en duidelijk. Juist hij geeft antwoord waar anderen hun postcount proberen op te krikken met kreten als "xxx rulez!" en "yyy zuigt". |:(

Ben ik het altijd met hem eens? Nee, moet dat dan? Ben ik blij met de vele uren die hij opofferd om in GoT te steken? Ja! En ik denk dat meer mensen daar eens aan zouden moeten denken!

Ik was allang opgestapt wanneer zoveel werk en tijd niet gewaardeerd zou worden. HlpDsk is verstandiger en weet gelukkig dat er nog een users dat wel waarderen, maar die hoor je (helaas) hier niet of te weinig.

Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier alles een beetje zitten bekijken goede discussie alleen 1 ding sommige mensen zitten wel te "zeuren" (zo noem ik het maar ff) dat Hlpdsk zit te flammen etc maar zelf zitten ze ook lekker die mod uit zijn tent te lokken om weer een flame op gang te brengen
De ene zegt: "je posts zijn te kort" daar zit iedereen over te discuseren dan zegt iemand als hlpdsk goed verhaal heeft getypt "ja kan het even wat korter krijg er koppijn van"

Over het als je mod bent dan wordt je niet op je fouten gewezen.

Denk het wel, kijk ik mag dan wel niet bij de tweakers crew zitten maar zit wel bij een andere site (met ook een hoog aantal bezoekers) op een forum (mod ja:P) en als ik iets fout doe wordt ik ook gewoon op de vingers getikt. het moet niet zo zijn dat als je als mod iets doet dat je vrijuit gaat.

het mes snijt aan 2 kanten en de mildaile heeft ook 2 kanten. Zoals Floris die kreeg een temp SU ban omdat hij ook iets verkeerd had geuit ze zullen wel gestraft worden maar niet voor de ogen van de users

Het is geen opelijke executie (ophanging) waar mensen kunnen zien hoe iemand aan de strop hangt zodat hij zeker weet dat die gene dood is al zouden veel mensen dat hier wel willen >:)

wat ik hiermee probeer te zeggen is dat Hlpdsk zijn fouten zal maken het is ook maar een mens.

Je moet een sterke crew hebben wil je op een groot forum
alles op rolletjes houden of moet ik zeggen op modjes (want zij maken het forum mogelijk)

Ik hoop dat mijn post wordt gewaardeerd
Moi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 08 december 2001 02:44 schreef HlpDsK het volgende:
Als je alles optelt is er het simpele feit dat voor elke user die mij niet goed vindt, er honderden zijn die dat wel vinden.

En da's goed genoeg voor mij. Er zijn in elke samenleving mensen die het er niet mee eens zijn. Daar kan ik me niet meer druk om maken.
Ik wil eik' niet verder door gaan met dit gezanik maar ik moet dit nog ff kwijt:

Je schermt in dit topic steeds met hetzelfde argument, "er zijn even veel mensen voor mij als tegen, dus hoef ik niet te veranderen". Je zou kunnen zeggen dat je gelijk hebt maar ik vind het te rechtlijnig. Je kunt toch ook proberen je iets aan te passen en de mensen die zich aan je storen iets gelukkiger maken ?? Zoveel moeite kan dat niet zijn.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra je je gedrag in wat voor manier dan ook aanpast, is er elke keer weer een groep mensen die het niet aanstaat. Is groep A happy, dan is groep B pissed. En andersom.

Met bijna 40.000 mensen, en 40.000 meningen, heb je altijd een aantal mensen die iets tegen je heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op zaterdag 08 december 2001 10:25 schreef HlpDsK het volgende:
Zodra je je gedrag in wat voor manier dan ook aanpast, is er elke keer weer een groep mensen die het niet aanstaat. Is groep A happy, dan is groep B pissed. En andersom.

Met bijna 40.000 mensen, en 40.000 meningen, heb je altijd een aantal mensen die iets tegen je heeft.
Pzies, je moet vind ik gewoon zo doorgaan met wat je nu eigenlijk doet. Als je 30.000 posts hebt, zullen er altijd een paar 'mindere' tussen zitten. Ik ben heel tevreden met de bijdrage die HlpDsK levert aan de 'GoT-community' en ik hoop dat ie dat nog een flinke tijd blijft doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10 07:44

OK dit heb je in andere bewoordingen ook al eens eerder gepost in deze draad, ik heb de hele discussie gevolgd, IMHO is als enige conclusie daaruit gekomen dat hoge bomen veel wind vangen.

Punt uit.... (discussie afronden dan maar :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:28
Op zaterdag 08 december 2001 09:44 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

ICQ Profiel :?
Dacht eerder aan zijn IQ.
Maar was maar een gedachten hoor, als ik het hardop zeg dan krijg ik het verwijt dat ik flame.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Mwoah, de groep die nu voor je is zal er niet anders van worden als jij je reply's een tikkeltje vriendelijker laat zijn. Er zullen meer mensen bij groep A komen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-10 23:20
hlpdsk irriteert mij persoonlijk al een half jaar. Zoals hier al aangegeven. ALs je het niet met hem eens bent is het hek van de dam.

Maar ja, het is (was?) niet bespreekbaar omdat sommige zielepoten hlpdsk een halve god vinden.....tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 08:53
tsja een halve god toe maar wat een eer ?!

Tot nu toe heb ik geen daadwerkelijk voorbeeld gezien van een post die niet kan van hlpdsk.

Is dit dan werkelijk een zinloze discussie van 5 pagina's ?

Ps de euro zuigt wel degelijk.

Ik heb er niet voor gekozen dat het rijk 200 miljard eraan verdient en dat ik bijna overal meer moet gaan betalen.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 08 december 2001 11:36 schreef salutem het volgende:
tsja een halve god toe maar wat een eer ?!

Tot nu toe heb ik geen daadwerkelijk voorbeeld gezien van een post die niet kan van hlpdsk.

[knip]
Je snapt niet helemaal waar het om gaat denk ik, het gaat meestal niet om de inhoud van zijn posts, maar de manier waarop! En omdat hij zoveel post gaan users zich daaraan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Op zaterdag 08 december 2001 11:42 schreef The Legend het volgende:

[..]

Je snapt niet helemaal waar het om gaat denk ik, het gaat meestal niet om de inhoud van zijn posts, maar de manier waarop! En omdat hij zoveel post gaan users zich daaraan ergeren.
aha nu snap ik het wel :P

ahahaha niet de inhoud maar de manier !

Goh jij bent vast een super tweaker als jouw pc manieren herkent hahahaha :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zaterdag 08 december 2001 11:50 schreef salutem het volgende:

[..]

aha nu snap ik het wel :P

ahahaha niet de inhoud maar de manier !

Goh jij bent vast een super tweaker als jouw pc manieren herkent hahahaha :P
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 08 december 2001 12:11 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Idd, Add Salutem to ignore list..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
:?

enne

:z

verder nog :P

hey mazzel he ik ga nu sinterklaas rijmpjes maken en mierenneuk ze verder allen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Op zaterdag 08 december 2001 12:27 schreef The Legend het volgende:

[..]

Idd, Add Salutem to ignore list..
Ow pls make my day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zaterdag 08 december 2001 12:28 schreef salutem het volgende:

[..]

Ow pls make my day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeur om nix zeg, ik heb dit hele topic doorgelezen en ik vraag me af waar sommige mensen de tijd en energie vandaan halen om aan een topic als dit hun meestal niet onderbouwde mening te geven.
Kijk als je HlpDsK niet mag zeg dat dan gewoon, ik erger me ook wel 's aan hem, maar dat heb ik ook met andere users, en andere users zullen zich ook wel eens aan mij ergeren, maar dat is IRL ook zo.

Dit topic is gewoon flamewar uitlokken, ook al staat er in de topic titel *geen flames!*..
..als dat zo is, waarom dan dit topic :? :?

Je hebt 4 groepen gebruikers, namelijk:

- De groep die HlpDsK wel mag.
- De groep die HlpDsK wel mag, en de 1/2 v/d tijd z'n
hielen aan 't likken zijn.
- De groep die HlpDsK niet mag.
- De groep die HlpDsK niet mag, en het ook maar wat graag laten merken. (deze discussie)

My 2 cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

nog 1 keer en dan houdt ik op want een mening geven over HlpDsk wordt (weer) niet gewaardeerd zie ik...

HlpDsk:

je schrijft dat als je veranderd er een nieuwe groep opstaat die ook iets te zeuren heeft... dat is nu precies iets waar ik me aan stoor, dit is gewoon niet waar, maar je zet het neer als voldongen feit en geeft daarmee je onbuigzaamheid al aan.
voobeeld heb ik al gegeven... noem mij eens een mod die zoveel kritiek op zijn houding krijgt als jij, maar je accepteerd gewoon geen opbouwende kritiek, tenzij je dit al weer als flame ziet ?.

Ik vindt 90% van de mods hier op het forum prima... echt zeer goed, maar er zal altijd wel iemand een draad beginnen als: " waat om gaat topic X dicht of waarom is die mod zo streng", maar dat is normaal. In jou geval gaat het om je instelling en persoonlijkheid en niet om je mod gedrag.

en voor een ieder die deze discussie onzin vindt:

A. ik vindt hem wel nuttig want aangezien hij echt overall naar voren komt kan ik niet "om hem heen lezen", dus is dit een geldige discussie
B. Als het een ander persoon betrof werdt deze discussie ook gevoerd ( igv. een mod, anders was het ondertussen al een ban geweest)
C. als je dit onzin vindt post het niet maar blijf uit het topic

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

HlpDsK is voor mij ook wel redelijk omstreden. Zijn 30.000 posten hebben namelijk een beetje neveneffect: hij voelt zich een belangrijk gebruiker. Nu ben je met 30.000 posten inderdaad een grootverbruiker en je blijkt dan inderdaad erg actief te zijn. Die activiteit is dan ook beloond met een modschap, zodat er een vorm van chantage inzit:"ja, ik doe heel veel voor het forum".

Tot zover dus de realiteit (geen waardeoordeel voor de notebooks). Nadeel is alleen dat kleine irritaties sneller tot grote woorden leiden van HlpDsK. Logisch, aangezien HlpDsK een andere user minder serieus neemt. Modstatus etc beschermt het nogal eens.

Omstreden dingen als gewoon extreem foute signatures worden dan puur gepoogd goedgeluld. In plaats een beetje water te zoeken bij de wijn komt alleen het eigen gelijk naar voren. "@home zuigt keihard" is een mening die in de HK dan wel losgelaten kan worden, maar als sig wele rg cru is, zeker als soortgelijke signatures niet kunnen (Ik heb het doktersteam daadwerkelijk soortgelijke sigs een maand terug zien verwijderen, dus dit conflictgegeven wil ik als gepasseerd station achter me laten).

In andere topics, zoals deze
[topic=246255/1/256]

blijkt gewoon duidelijk dat HlpDsK inderdaad enorm agressief kan reageren, hetzij op eigen inititiatief, hetzij op uitlokking (maar dan nog zou je een voorbeeldfunctie verwachten).

Tja, (Ecteinascidin pakt nu een persoonlijk waardeoordeel op)(JvS trekt notebook :P), is HlpDsK ongeschikt als mod? Het is geen 10 oid, maar onvoldoende is wel erg laag. Een beetje water vanuit userstandpunt om HlpDsK te begrijpen (hoge boom etc) kan wel gegeven worden. Modtechnisch doet HlpDsK in GC prima zijn werk en als user opent íe toch wel regelmatig prima topics. Indien HlpDsK nou een keer de nuance daadwerkelijk gebruikt zou er geen probleem meer zijn. Iedereen moet kunnen zeggen wat íe wilt, aangezien ook een modbot (botmod?) een user is, mag íe dat ook. Alleen moet een user als HlpDsK de enigszins represenattieve status een keer in de gaten gaan houden.

Van mij mag íe wel blijven, als mod en als user. Ik zou alleen graag wel zien dat er een soort HlpDsK-puinruimer wordt aangewezen in het doktersteam die users tegen grote woorden beschermt en dat nogal boute stellingnames (@home zuigt keihard bv( vanuit het doktersteam teruggefloten kunnen worden. Achter de schermen iemand terugfluiten zal wellicht gebeuren, maar voor de schermen heeft geen enkele user daar wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Laatst online: 05-10 17:58
ecteinascidin for president :P, nee serieus goede verwoording van de huidige onstane situatie!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Kom op zeg! alles word hier van zo'n rationele kant bekeken.

Zoals eerder gezegd HlpDsK is ook maar een mens (toch?)

Iedereen heeft wel zo'n beetje zijn mening over hem.
Maar ik denk dat als hij hier weg zou gaan of veranderen dat je hier toch een persoonlijkheid mist.
Deal with it inplaats van te klagen.

Het lijkt wel of alles hier op een weegschaal moeten worden afgewogen....'Ik mocht dat niet dan mag hij dat ook niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Artwido for president , nee serieus een goede verwoording van de huidige situatie naar mijn mening dan :P

Niet dat er ook iemand op zit te wachten, maar toch !

Ben het trouwens absoluut niet eens met ecteinascidin het vb dat ie aanhaald vertelt mij nog steeds niet wat ie fout doet.

Sterker nog typhus klinkt hard maar is in mijn ogen veel minder erg dan bv kanker dit of dat.

Waarom ?

Sim-pel

Wie lijdt er tegenwoordig nog aan typhus in onze WESTERSE "beschaving" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Op zaterdag 08 december 2001 14:06 schreef Artwido het volgende:
Dat wil ik dus niet... niet van hem en ook niet van een ander....

heeft iets met mijn lol op dit forum te maken denk ik.... dom he ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
HlpDsk is misschien af en toe een beetje kritisch en cynisch. Goeie eigenschap. Ik heb geen problemen met hem.

Mag ook gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ben het trouwens absoluut niet eens met ecteinascidin het vb dat ie aanhaald vertelt mij nog steeds niet wat ie fout doet.
ecteinascidin schrijft:
In andere topics, zoals deze
[BC3] Waarom GoT geen variabele breedte??

blijkt gewoon duidelijk dat HlpDsK inderdaad enorm agressief kan reageren, hetzij op eigen inititiatief, hetzij op uitlokking (maar dan nog zou je een voorbeeldfunctie verwachten).
Dat is toch duidelijk :?
Sterker nog typhus klinkt hard maar is in mijn ogen veel minder erg dan bv kanker dit of dat.

Waarom ?

Sim-pel

Wie lijdt er tegenwoordig nog aan typhus in onze WESTERSE "beschaving" ?
Wat heeft dit voorbeeld met de discussie te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zaterdag 08 december 2001 14:06 schreef Artwido het volgende:
Kom op zeg! alles word hier van zo'n rationele kant bekeken.

Zoals eerder gezegd HlpDsK is ook maar een mens (toch?)

Iedereen heeft wel zo'n beetje zijn mening over hem.
Maar ik denk dat als hij hier weg zou gaan of veranderen dat je hier toch een persoonlijkheid mist.

Het lijkt wel of alles hier op een weegschaal moeten worden afgewogen....'Ik mocht dat niet dan mag hij dat ook niet'
kijk of iemand die hier 30.000 posts heeft en hier dag en nacht is als normaal mens gezien mag worden valt ook over te praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Op zaterdag 08 december 2001 15:04 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

kijk of iemand die hier 30.000 posts heeft en hier dag en nacht is als normaal mens gezien mag worden valt ook over te praten ;)
Misschien draait 's nachts zijn BOT-script ;)
(Als je een kort antwoord ziet is het waarchijnlijk een scriptje) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

HlpDsK reageert soms idd wat bot, maar daarin staat hij totaal niet alleen. Niemand post 100% perfecte posts, en zelfs al post je 98% perfecte posts, dan zijn die 2% bij heel veel posts al best storend. Dit is al allemaal een keer gezecht, maar wat ik eigenlijk even wil toevoegen is dat ik verschillende discussies met hem gezien heb en enkele gevoerd heb, en ook wanneer je het niet eens was reageerde hij prima. Maar zo gauw iemand in zo'n discussie zelf te bot wordt kan hij heel bot terug reageren, maar zover ik gezien heb niet ongeprovoceerd.

Even terug naar het eerder gebruikte draadje. Die opmerking richting FA was een zware flame, maar eerlijk is eerlijk, de opmerkingen ervoor waren ook niet direct netjes. Het nadeel aan de vele posts is dat je ook met veel discussies te maken krijgt, en als meer mensen op die manier stom reageren (sorry, maar FA's opmerkingen waren net zo ongefundeerd) dan kan het wel eens de druppel zijn, waardoor je echt over de zeik gaat. Het is niet goed te praten, maar om daarvoor hlpdsk af te zetten? Naast zijn fouten heeft hij genoeg nuttige toevoegingen. Als iedereen nou eens normaal op hem reageert, niet elke comma drie keer nakijkt of het misschien geen flame/troll/botte opmerking is en zich een beetje tolerant opstelt, dan heeft denk ik niemand van hlpdsk te klagen.

En laat hem dan een keer een te botte opmerking maken. Doet ook iedere user wel een keer. Maar ga dan niet direct stijgeren, ga daar dan gewoon rustig op in, meld het hem rustig of evt een andere mod ofzo. Hoeft toch niet direct te resulteren in een flamewar?

Trouwens, welke lijst stond hij bovenaan als meest irritante user? Ik heb hem ook wel eens bovenaan top tig van modjes gezien meen ik me te herinneren...

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Toch jammer om te zien dat velen dit niveau blijkbaar niet aankunnen. Als je geen zin hebt om alles te lezen of je hebt geen zin om een reactie van meer dan 2 regels te typen post dan ook gewoon niet (zonder commentaar achter een mod aanhobbelen bevestigt maar weer de eerder genoemde vermoedens dat veel users een mod steunen just because omdát hij een mod is (waar ik overigens bij moet zeggen dan HlpDsK zelf het daar nadrukkelijk niet mee eens is).

[ontopic]

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom iedereen blijft doorhameren op dat hk-topic. Dat hk-topic was een voorbeeld ván het probleem en niet het probleem zélf. Het gaat er mij om dat het mij opvalt dat HlpDsK over het algemeen vaak geïrriteerd overkomt, en NIET om het feit dat ik gister toevallig een aanvaring met hem heb gehad (die aanvaring was de druppel, en niet het probleem zelf).

Verder valt het me op dat velen het aantal posts als een excuus zien. Áls de kwaliteit van je posts beneden peil ligt, moet je de kwantiteit ervan verlagen en niet andersom.

Verder is het logisch dat iemand die veel post absoluut gezien meer irritaties opwekt, het gaat daarom ook of die iemand relatief gezien meer irritaties opwekt.

Een reactie als "zolang meer dan 50% maar tevreden is" gaat ook niet op imho. Als 40% (disclaimer: dit is een voorbeeld, geen gegeven/stelling oid) het niet kan vinden met een mod ben ik van mening dat er toch echt wat aan die mod moet veranderen (net als in het dagelijks leven).

Ook het "argument" "mesen vinden het gewoon leuk om modjes af te zeiken" vind ik op zijn zachts gezegd behoorlijk slap. Er staat nota bene nadrukkelijk in mijn eerste post gemeldt dat het hier niet gaat om de "zoveelste flame richting een modje" en dat ik dan ook geen hoofdbonkende, kotsende of slapende smiles wil zien. Blijkbaar vinden sommigen het discussiëren op "hoog" (normaal) niveau maar al te lastig.

Waar ik wel (goed) in kan vinden is het feit dat hij weinig tot geen smiles gebruikt in zijn posts, waardoor hij misschien wel vaak verkeerd wordt begrepen (zoals al gezegs is, smiles maken een wereld van verschil).

Maar toch valt het mij op dat HlpDsK vaker ononderbouwd en geïrriteerd reageert (niet alleen in draadjes waar ik reageer maar ook in diverse andere) dan andere mods, en zeker als je hem daar op aanspreekt (niet in dit draadje overigens). En dat terwijl een mod een o zo belangrijke voorbeeldfunctie dient uit te stralen (denk aan het "ja, maar die mod deed dat ook"-gevoel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
Op zaterdag 08 december 2001 15:16 schreef DarkX het volgende:
HlpDsK reageert soms idd wat bot, maar daarin staat hij totaal niet alleen. Niemand post 100% perfecte posts, en zelfs al post je 98% perfecte posts, dan zijn die 2% bij heel veel posts al best storend.
Noem 1 mod die herhaaldelijk en over langere tijd een topic als dit op ze dak krijgt? Juist, geen enkele mod.
En dan mag je zeggen "dat is omdat hlpdsk meer 'aanwezig' is".. so what?!
Als ik 1 keer een mod lul noem dan zal ik daar waarschijnlijk geen ban voor krijgen, maar doe'k het 4 keer op een dag dan ben'k wel zeker dat'k een cloontje mag gaan šmaken wil'k nog gotten.
Bij iedereen telt het totaalpakket, behalve bij hlpdsk.. leg eens uit waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

G*d oh G*d, was dat een maand terug ook al niet dat iemand zich ergerde aan HlpDsK's antwoorden.
Sorry hoor, maar wat een gezeik |:(, de ergenissen lijken zich weer te zijn opgestappeld en heen en weer te vliegen.

Geef mekaar eens wat ruimte.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 13:45 schreef ecteinascidin het volgende:
HlpDsK is voor mij ook wel redelijk omstreden. Zijn 30.000 posten hebben namelijk een beetje neveneffect: hij voelt zich een belangrijk gebruiker. Nu ben je met 30.000 posten inderdaad een grootverbruiker en je blijkt dan inderdaad erg actief te zijn. Die activiteit is dan ook beloond met een modschap, zodat er een vorm van chantage inzit:"ja, ik doe heel veel voor het forum".
Dat is dus pertintent niet waar. Elke user is even belangrijk. Dat jij stelt dat ik me belangrijker voel is jouw mening. Geen feit! En ik kan je vertellen dat het ook niet zo is. Maar ja, als jij enkel waarheden kunt gebruiken als argument dan blijft van je stellingen niks meer over. Jouw meningen en aannames zijn geen feiten.
Logisch, aangezien HlpDsK een andere user minder serieus neemt.
En dat is ronduit een groffe belediging. Ik had meer van jou verwacht dan zo'n lage uitspraak. Helaas niet dus.
Omstreden dingen als gewoon extreem foute signatures worden dan puur gepoogd goedgeluld. In plaats een beetje water te zoeken bij de wijn komt alleen het eigen gelijk naar voren. "@home zuigt keihard" is een mening die in de HK dan wel losgelaten kan worden, maar als sig wele rg cru is, zeker als soortgelijke signatures niet kunnen (Ik heb het doktersteam daadwerkelijk soortgelijke sigs een maand terug zien verwijderen, dus dit conflictgegeven wil ik als gepasseerd station achter me laten).
Als jij mijn sig niet vond kunnen, waarom voer je dan nu geen kruistocht tegen alle gebruikers die een vergelijkbare sig hebben? Er zijn genoeg users die "MSN zuigt", "KPN zuigt", "UPC zuigt" en meer in hun sig hebben staan.

Het feit dat je mij er uit pikt om een draadje over te starten zegt weer genoeg over je neiging om erg selectief te zijn over waar je je aan waagt. Want oh hemel je zult het eens moeten opnemen tegen al die users.

Dan is een crewlid pakken veel makkelijker voor je, want zodra die een weerwoord voert komt de dooddoener van schuilen achter de status. Wat dus niet gebeurd, maar oh wat is dat fijn modder gooien voor jou.

Daar heb ik dus echt geen boodschap meer aan. Kom eerst maar met iets beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zaterdag 08 december 2001 19:37 schreef Panzer het volgende:
G*d oh G*d, was dat een maand terug ook al niet dat iemand zich ergerde aan HlpDsK's antwoorden.
Sorry hoor, maar wat een gezeik |:(, de ergenissen lijken zich weer te zijn opgestappeld en heen en weer te vliegen.

Geef mekaar eens wat ruimte.
Lezen is ook een vak:
Op vrijdag 07 december 2001 03:08 schreef nelis het volgende:
maar post iig waaróm je iets zo vindt en niet alleen dát je iets zo vindt.
Op zaterdag 08 december 2001 18:35 schreef nelis het volgende:
Toch jammer om te zien dat velen dit niveau blijkbaar niet aankunnen. Als je geen zin hebt om alles te lezen of je hebt geen zin om een reactie van meer dan 2 regels te typen post dan ook gewoon niet (zonder commentaar achter een mod aanhobbelen bevestigt maar weer de eerder genoemde vermoedens dat veel users een mod steunen just because omdát hij een mod is (waar ik overigens bij moet zeggen dan HlpDsK zelf het daar nadrukkelijk niet mee eens is).
Ook het "argument" "mesen vinden het gewoon leuk om modjes af te zeiken" vind ik op zijn zachts gezegd behoorlijk slap. Er staat nota bene nadrukkelijk in mijn eerste post gemeldt dat het hier niet gaat om de "zoveelste flame richting een modje" en dat ik dan ook geen hoofdbonkende, kotsende of slapende smiles wil zien. Blijkbaar vinden sommigen het discussiëren op "hoog" (normaal) niveau maar al te lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zaterdag 08 december 2001 19:48 schreef HlpDsK het volgende:

blaat blaat
edit:

laat ook maar, het heeft toch geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 21:34 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

edit:

laat ook maar, het heeft toch geen zin
Ja, dit is een hoogstaande post van je. Maak het jezelf vooral gemakkelijk.

Als je je er zo van af maakt moet je je maar uit de discussie houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HlpDsK, ik heb een vraag aan jou..
Waarom denk je dat veel users moeite hebben met sommige uitspraken van je? sommige doen en laten van je?

Btw: deze vraag is niet om je aantevallen gewoon een vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voornamelijk omdat mensen zich enorm druk kunnen maken om een stel enen en nullen op een harddisk ergens in een pc in een rek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 23:04 schreef HlpDsK het volgende:
Voornamelijk omdat mensen zich enorm druk kunnen maken om een stel enen en nullen op een harddisk ergens in een pc in een rek.
Suggereer je daarmee dat je eigenlijk vindt dat men dingen naar voren worden gehaald die eigenlijk klein zijn maar dat mensen je daarook op proberen te pakken?

Of bedoel je dat mensen hetzelf ook doen. (zij het in een andere vorm oid) en dat ze eigenlijk hun problemen op jou afreageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik suggereer niks. Ik vind alleen dat er enorme betogen en discussies worden gevoerd over totaal onbenullige dingen. En dat dit daar er zeker een van is.

Over 10 jaar kijk je terug op vandaag en als het je dan ook nog steeds iets kan schelen wat er vandaag is gezegd, dan vind ik het knap.

Belangrijke zaken in het leven zijn leven, dood, liefde, enz. Het gaat hier over een forumpje op internet.

Ik kan, en wil, me daar niet druk over maken. Da's niet goed voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium vindt het fijn dat HlpDsK me hoger aanslaat. :P

Argumenten aanslepen, nee dank je. Zoals gezegd heb ik geen behoefte om je aan een kruis te spijkeren. Ik laat je liever in je waarde als je dat niet erg vind.

[edit], * Delerium neemt wel aanstoot aan het feit dat HlpDsK perse aanstoot aan mijn reactie geeft. Indien een nuance niet voldoende is voor meneer, dan wil ik de search wel eens teisteren. Beloof je dan ook consequenties te trekken en zelf te verkassen ipv rijkelijk notes te strooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen argumenten wilt voeren (feiten, geen meningen), dan is mij dat best. Maar hou dan ook je verwijten en stellingen voor je.

Onwaarheden neem ik niet in dank af. En zonder argumenten valt er ook niet op in te gaan.

En ik heb net al duidelijk gemaakt: ik heb sowieso geen zin om me hier druk over te maken. Het is allemaal zo insignificant. Ik maak me liever druk om echt belangrijke zaken in 't leven. En hoe interessant dit forum ook is, ik vind het niet van levensbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...En dit allemaal nog om 23:20 uur zaterdagavond, jullie horen "leuke" dingen te doen op dit tijdstip.

Zoals ik nu ga doen, ....ik ga naar m'n vriendin toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 03-10 15:50
Op zaterdag 08 december 2001 23:12 schreef HlpDsK het volgende:
Ik suggereer niks. Ik vind alleen dat er enorme betogen en discussies worden gevoerd over totaal onbenullige dingen. En dat dit daar er zeker een van is.

Over 10 jaar kijk je terug op vandaag en als het je dan ook nog steeds iets kan schelen wat er vandaag is gezegd, dan vind ik het knap.

Belangrijke zaken in het leven zijn leven, dood, liefde, enz. Het gaat hier over een forumpje op internet.

Ik kan, en wil, me daar niet druk over maken. Da's niet goed voor je. :)
Over 10 jaar kijk ik terug op de aanslag in amerike en intresseren die 5000 doden me niet eens meer. Tuurlijk is iedereen dit gedoe dan vergeten.

Maar vind je't niet op ze minst vreemd dat't altijd jij is die in't vizier wordt genomen?

Belangrijke dingen zijn onder andere dingen die je graag doet. Aangezien sommige mensen hier al maanden cq jaren minstens een paar keer per week komen zou'k GoT toch bij belangrijk klasseren hoor.
Wel raar dat jij als mod, got niet eens belangrijk vind. Dat je je niets wil aantrekken van een bende users die je irriteerd vind'k dan weer ronduit grof als mod. Als mod dien je namelijk om het hier voor iedereen zo leuk mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 23:14 schreef ecteinascidin het volgende:
/me vindt het fijn dat HlpDsK me hoger aanslaat. :P

Argumenten aanslepen, nee dank je. Zoals gezegd heb ik geen behoefte om je aan een kruis te spijkeren. Ik laat je liever in je waarde als je dat niet erg vind.
Me 2 maar ehmm andere mensen zullen wel denken "hielenlikkers" introduceert me niet is lekker hielenlikke he helpdsk geef je linker voet eens >:)

Alle gekheid op een stokje
Hlpdsk je maakt ook je fouten, Je bent ook maar een mens.
Maar kijk uit wat voor een fouten je maakt sommige mensen zullen het op een later tijdstip tegen je gebruiken als het in de groep wordt gegooit.

Misschien een tip: "Als je wat grofs wilt posten ff tot 10 telluh :P"

Ohja.. en nog iets dudes allemaal:
Mensen die op een mod zeiken zijk ook eens op elkaar
(wil niet zeggen dat ik een flamme wil opzetten ik snap dat een crewlid eerder opvalt) wil ook niet zeggen dat ik em vrijpleit maar de mildaile heeft 2 kanten en remember
Wat je wil dat jou niet geschiet doe dat bij een ander ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is allemaal zo insignificant. Ik maak me liever druk om echt belangrijke zaken in 't leven. En hoe interessant dit forum ook is, ik vind het niet van levensbelang.
En hier kan ik volledig inkomen.
Je mag jezelf even best opwinden over users/mods maar dat ellelange doorzeiken is idd insignificant en ozo nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Als HlpDsK bepaalde dingen in het leven veel belangrijker vindt dat zo'n forumpje, dan begrijp ik niet waarom hij er een sport van maakt zoveel mogelijk te posten.

Blijkbaar is dat nogal belangrijk voor hem, die postcount.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op zaterdag 08 december 2001 23:51 schreef jelmervos het volgende:
Als HlpDsK bepaalde dingen in het leven veel belangrijker vindt dat zo'n forumpje, dan begrijp ik niet waarom hij er een sport van maakt zoveel mogelijk te posten.

True, true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 23:51 schreef jelmervos het volgende:

Zeg je dit nou om te stangen? Ik geef namelijk geen reet om die postcount. Moet je eens lezen wat je zegt.

Dat jij zegt dat ik er een sport van maak is totaal uit de lucht gegrepen ungefundeerde bullshit. Vervolgens je 'conclusie' dat het belangrijk voor mij zou zijn. Ook dat is gewoon niet waar.

Dus zeg of niks, of hou je bullshit voor je. Dank je :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 23:53 schreef Nielsz het volgende:

[..]

True, true
En dat geldt voor jou ook. Als je niks toe te voegen hebt, hou je dan er buiten.

Geen van beiden zie ik ook maar enige vorm van argumenten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op zondag 09 december 2001 00:54 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

En dat geldt voor jou ook. Als je niks toe te voegen hebt, hou je dan er buiten.

Geen van beiden zie ik ook maar enige vorm van argumenten gebruiken.
imho:
jij zegt vaak zat

"wat boeit mij dit forum", correct?

Maar ondertussen zit je wel 23/7 erop, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
hey, ik verlang naar een waarschuwing als ik dit allemaal lees !

Diep triest en sneu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 01:21 schreef Nielsz het volgende:

[..]

imho:
jij zegt vaak zat

"wat boeit mij dit forum", correct?

Maar ondertussen zit je wel 23/7 erop, toch?
Gericht tegen jelmervos, en Nielz, die niks toe voegt dan een be-aming, zonder wat voor daadwerkelijk argument dan ook:

Ik zit soms lang op het forum. Dat klopt. Trouwens lang niet zo lang als mensen denken. Ik doe vanalles tegelijk. GoT is daar maar 1 ding van.

Wat ik niet van je kan waarderen is zo'n loze onwaarheid dat ik er een sport van maak om zo veel mogelijk te posten. Als ik dat werkelijk zou willen dan zet ik 500 posts op een dag.

Aangezien ik daar totaal geen interesse in heb, is dat niet zo. Ik post wanneer ik iets wil zeggen, of voor iemand een oplossing of vraag heb. Net als elke andere user. En omdat ik dan gelukkig aardig wat van computers weet kan ik veel mensen helpen. En dat resulteert in een behoorlijk aantal posts. Modereerwerk is ook posts. Elke keer als je iets moved, of je stuurt een topic weg van illegaliteit, dan is dat een post.

Ga niet zeggen dat ik postgeil ben, of het als sport zie. Dat is gewoon niet waar. Simple as that.

En dat je daar de conclusie uit trekt dat de postcount belangrijk is, dan moet je eens beter uit je ogen kijken. Dan zie je dat ik juist elke keer anderen vertel dat posts niet boeien. En dat ik er ook geen big deal van maak.

Nee, ik vind dat niet netjes van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Ik zit ff te denken wat ik hierop moet/kan zeggen, en moet (helaas ;) ) zeggen dat ik idd lekker ongefundeerd lomp zat te reageren. Niet netjes van me, en onnodig. Weet zelf ook niet echt waarom ik reageerde, kheb namelijk nooit problemen met je :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

HlpDsK, nu is je argument dat dit forum helemaal niet zo belangrijk is voor je, sja kan ik weinig aan veranderen maar als je deze vraag nou ff beantwoord:

Welke moeite is het om jezelf iets positiever op te stellen naar de users toe? Ook al vind je misschien van jezelf dat je al verschrikkelijk aardig doet ;)

Naar de users, voor je weer een klacht post over een willekeurige mod bedenk dan eerst: Ze doen het vrijwillig, ze doen 100% hun best en zonder hun geen board, Sim-Pel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zaterdag 08 december 2001 22:14 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ja, dit is een hoogstaande post van je. Maak het jezelf vooral gemakkelijk.

Als je je er zo van af maakt moet je je maar uit de discussie houden.
hlpdsk nou moet je oppassen. Ik edit een post omdat ik geen flame wil ontlokken en dan krijg je dit.

Precies het gedrag dus waar iedereen hier op :r

zeer bedankt voor het bewijzen dat je gewoon een arrogante *** bent. Sorry hoor maar als ik iets edit om dit te voorkomen, en je begitn zo bewijs je gewoon dat de topic starter gelijk heeft. :r

get a life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:06

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmz. Zitten nu weer tegen zo'n omslagpunt aan te hikken waarop straks iedereen tegen elkaar gaat lopen flamen ?

* GaMeOvEr zucht maar weer eens.

HlpDsK, als ik jouw formuleringen op een bepaalde manier lees, ben je veel aan het trollen.

Ik lees ze echter anders.

Sommige anderen ook, andere anderen { :? ) niet. Dat zorgt voor frustratie/irritatie.

Dus tja, _jij_ bent de enige die hier iets mee kan.

Of dit jou wens is of niet, dat is aan jou.

Ik kan je echter vertellen dat er een stuk minder gepiep zou zijn als je het wel zou aanpassen.

Nogmaals, de keuze is aan jou om daar effort in te steken, zodat die effort er voor zorgt dat je jezelf minder hoeft te verdedigen.

Voor de rest van de mensen, ja, ik snap ook wel wat jullie bedoelen.

Het komt er allemaal op neer dat niemand elkaar schijnbaar tegenwoordig ook nog maar enig krediet gunt.

De reden ? Ik zou willen dat ik het wist.

(En dan heb ik het dus echt niet over alleen maar GoT)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-10 15:59
Guttegut.. mensen toch.

HlpDsK is er alleen maar om het forum beter te maken, daar is hij mod voor (althans, dat neem ik aan).

Er is al gezegd dat hoge bomen veel wind vangen, en is ook zo. Maar zoals gewoonlijk, hoor je de meeste users alleen maar klagen/zeiken tegen mods, dat blijkt in dit topic ook weer waar te zijn.

Vergeet niet dat HlpDsK ook gewoon 'maar' een mens is, hij eet/drinkt/slaapt net zoals de rest van ons. Hij heeft ook emoties, maar die mogen niet ge-uit worden omdat hij mod is, en hij een voorbeeldfunctie moet hebben (want owee als een user afgezeken wordt door een mod, staat er binnen no-time een topic in LA met honderden replies).

Ik vindt het echt te zielig voor woorden hoe sommige mensen van een mug een olifant maken.

Ik vindt HlpDsK een goede mod (en nee, ik wil niet even een bruine arm halen), ik hoop alleen niet dat hij er genoeg van krijgt door die [-CENSUUR-].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:01

WoutF

Hoofdredacteur
Ik zie het heel simpel.

De meeste modjes reageren en posten als modjes, ze kleden de posts mooi aan en zijn overdreven correct.

HlpDsk post als een user, zoals tienduizenden anderen hier, maar krijgt hier commentaar op vanwege het feit dat hij een rood naampje heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:06

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zondag 09 december 2001 02:48 schreef woutf het volgende:
Ik zie het heel simpel.

De meeste modjes reageren en posten als modjes, ze kleden de posts mooi aan en zijn overdreven correct.

HlpDsk post als een user, zoals tienduizenden anderen hier, maar krijgt hier commentaar op vanwege het feit dat hij een rood naampje heeft
En wat denk jij wat de reden is voor dat correct posten ?

Denk daar maar eens over na. ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch kan ik de de motjes begrijpen

ze moeten er voor zorgen dat alle topics zijn waar ze moeten zijn
ze geven antwoorden op je vragen en enz

ik vind dat we toch wel respect moeten hebben voor ze
stel je eens voor als ze er niet zijn wat zal got dan een grote puinhoop zijn

oke ze kunnen wel wat vriendelijker
Wat me wel op gevallen is dat ze niet meer zoveel met slotjes gooien (hebben ze vroeger wel veel gedaan)

dit is mijn menig en wie het niet bevalt heeft gewoon pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 december 2001 02:33 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

hlpdsk nou moet je oppassen. Ik edit een post omdat ik geen flame wil ontlokken en dan krijg je dit.

Precies het gedrag dus waar iedereen hier op :r

zeer bedankt voor het bewijzen dat je gewoon een arrogante *** bent. Sorry hoor maar als ik iets edit om dit te voorkomen, en je begitn zo bewijs je gewoon dat de topic starter gelijk heeft. :r

get a life
Excuse me? Ik zie een post van je waar in staat 'laat maar'. Je wilt de moeite niet eens doen om een argument te voeren. Dat is gewoon lui.

En dan ben ik arrogant? En dan nog durven zeggen ook "get a life". Wie maakt hier zich nou zo druk? Jij! Niet ik. Jij smijt hier met de ****-jes en de :r smilies.

Jij bent de energie niet eens waard. Jij post hier flamerige teksten, niet ik.

Sjongejonge, wat ben je volwassen bezig. En dan een ander er van betichten.

Nee, op jou hoef ik niet eens meer in te gaan. Je hebt jezelf al genoeg voor schut gezet in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 22:10

backupdevice

No Risk , Full Push

Ikzelf heb 1x een aanvaring gehad. Ik heb later een mail gestuurd om een verklaring te geven, maar dat had weinig zin.

Tja, verder doet ie goed werk, iemand moet het vuile werk doen.

Ik lees ook wel eens posts van hem, en dan reageerd ie in mijn ogen ook wel een bot. Maar iedereen is anders, de ene user typt lange repleyes, de ander zet het in een paar woorden. De ene zegt wat hij denkt, de ander probeerd het een beetje mooier neer te zetten.

Maar wat ik niet snap is dat er een topic geopend wordt om een paar punten aan te snijden van een mod op een forum, waar je komt om een leuke tijd te krijgen en om techn. info te halen. Niet meer dus dan een pagina die in je explorer staat. Niet een real life omgeving, niet je werk of je familie. Waarom worden er dan gesprekken gehouden die je met mensen houdt die in je echte leven hebt. Het lijkt wel groepstherapie op sommige momenten.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zondag 09 december 2001 03:52 schreef HlpDsK het volgende:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Op zondag 09 december 2001 01:36 schreef The Legend het volgende:
HlpDsK, nu is je argument dat dit forum helemaal niet zo belangrijk is voor je, sja kan ik weinig aan veranderen maar als je deze vraag nou ff beantwoord:

Welke moeite is het om jezelf iets positiever op te stellen naar de users toe? Ook al vind je misschien van jezelf dat je al verschrikkelijk aardig doet ;)

Naar de users, voor je weer een klacht post over een willekeurige mod bedenk dan eerst: Ze doen het vrijwillig, ze doen 100% hun best en zonder hun geen board, Sim-Pel.
Ik quote mezelf maar ff omdat er geen reactie komt, HlpDsK je bent je dehele tijd aan het verdedigen tegen users die met slechte argumenten komen volgens jou. Maar je hebt nog steeds deze vraag niet beantwoord, van mij niet en van GameOver niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
Ze vinden altijd wel een stok om mee te slaan.

Kan dit topic niet gesloten worden? De discussie is zo ontzettend zinloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zondag 09 december 2001 12:38 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Ze vinden altijd wel een stok om mee te slaan.

Kan dit topic niet gesloten worden? De discussie is zo ontzettend zinloos....
voor jou misschien, niet voor de mensen die zich ontzettend irriteren aan hlpdsk omdat EDIT: laat ik het anders zeggen,

omdat hlpdsk arrogant en irritant reageert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
jah maar dat maakt het er niet minder zinloos op hoor. Wat wil je bereiken dan?

Eventjes iemand karakter veranderen ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Op zondag 09 december 2001 13:24 schreef Flaman_Creationz het volgende:
jah maar dat maakt het er niet minder zinloos op hoor. Wat wil je bereiken dan?

Eventjes iemand karakter veranderen ?? :?
Karakter lijkt me wat ver gezocht, post gedrag kun je best veranderen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 05-10 12:40

Crazy D

I think we should take a look.

Op zondag 09 december 2001 13:10 schreef xxxMaverick het volgende:
voor jou misschien, niet voor de mensen die zich ontzettend irriteren aan hlpdsk omdat EDIT: laat ik het anders zeggen,

omdat jij vindt dat hlpdsk arrogant en irritant reageert
Je bent wat vergeten bij je edit :P
Ik moet om veel posts van 'm lachen (net zoals bij een hoop posts van een hoop andere users trouwens).
En er zijn ook genoeg users aan wie ik me irriteer, so what? Als ik mijn buurman niet mag, kan ik verhuizen, 'm negeren, of met 'm praten over welke punten ik mij aan hem irriteer. Als hij daar vervolgens niets aan wil doen (wat zijn goedrecht is), of als hij vind van niet (wat ook zijn goedrecht is), moet ik dan iedere dag aanplakbiljetten ophangen in de straat dat ik mijn buurman zo irritant vind? Of kan ik 'm niet beter gewoon links laten liggen, en me niet aan 'm ergeren (want de enigste die daar last van heeft ben ik zelf)?
Ik denk het laatste. Hlpdsk kan of wil blijkbaar zijn manier van posten niet aanpassen, en dat vind ik zijn goedrecht. Blijkbaar vind de crew dat ook, anders zou ie wel of gedwongen worden z'n postgedrag aan te passen, of zou ie geen mod meer zijn. So be it. Kijk door z'n sarcastische opmerkingen heen, probeer de humor er van in te zien, maar ga je vooral niet opfokken. Ik zie hier behoorlijk wat regelrechte flames cq. steken onder water voorbij komen. Denk je dat dat helpt?
Een beter milieu begint bij jezelf. Als vervolgens je buurman de zooi wel op straat pleurt, kun je hem erop aanspreken, helpt dat niet, jammer. Een beter got begint ook bij jezelf.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zondag 09 december 2001 13:36 schreef Crazy_D het volgende:

[..]

Je bent wat vergeten bij je edit :P
Ik moet om veel posts van 'm lachen (net zoals bij een hoop posts van een hoop andere users trouwens).
En er zijn ook genoeg users aan wie ik me irriteer, so what? Als ik mijn buurman niet mag, kan ik verhuizen, 'm negeren, of met 'm praten over welke punten ik mij aan hem irriteer. Als hij daar vervolgens niets aan wil doen (wat zijn goedrecht is), of als hij vind van niet (wat ook zijn goedrecht is), moet ik dan iedere dag aanplakbiljetten ophangen in de straat dat ik mijn buurman zo irritant vind? Of kan ik 'm niet beter gewoon links laten liggen, en me niet aan 'm ergeren (want de enigste die daar last van heeft ben ik zelf)?
Ik denk het laatste. Hlpdsk kan of wil blijkbaar zijn manier van posten niet aanpassen, en dat vind ik zijn goedrecht. Blijkbaar vind de crew dat ook, anders zou ie wel of gedwongen worden z'n postgedrag aan te passen, of zou ie geen mod meer zijn. So be it. Kijk door z'n sarcastische opmerkingen heen, probeer de humor er van in te zien, maar ga je vooral niet opfokken. Ik zie hier behoorlijk wat regelrechte flames cq. steken onder water voorbij komen. Denk je dat dat helpt?
Een beter milieu begint bij jezelf. Als vervolgens je buurman de zooi wel op straat pleurt, kun je hem erop aanspreken, helpt dat niet, jammer. Een beter got begint ook bij jezelf.
het is alleen zo vreemd dat hlpdsk andere mensen waarschuwing enz gaat geven (of andere modjes) terwijl hij zich 'schuldig' maakt aan hetzelfde, of erger gedrag.....daarom gaat het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Op zondag 09 december 2001 13:36 schreef Crazy_D het volgende:

[knip]

[knip]
Dus als jij je een iemand irriteert en die persoon wil er gewoon niet over praten dan vind je dat "zijn goedrecht" :? Leuke oplossing van problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 05-10 12:40

Crazy D

I think we should take a look.

Op zondag 09 december 2001 14:20 schreef The Legend het volgende:
Dus als jij je een iemand irriteert en die persoon wil er gewoon niet over praten dan vind je dat "zijn goedrecht" :? Leuke oplossing van problemen...
Ja. Ik ben toch degene die er last van heeft, is het dus mijn probleem. Als de ander dat niet wil aanpassen omdat hij/zij dat anders ziet, vind ik dat prima (wel jammer uiteraard). En zal ik dus ook proberen die persoon te ontwijken, dat lijkt me een logisch gevolg.
Uiteraard zijn er wel wat uitzonderingen, als ik me aan m'n buurman irriteer omdat hij 's nachts om 3 uur keihard Jantje Smit draait, zal ik daar wel vervolgstappen op ondernemen, omdat hij op dat moment mij niet alleen irriteert, maar ook omdat hij simpelweg de wet overtreedt.
Maar als het zo is dat ik in een volledig blanke buurt woon, en de enigste buitenlander is m'n buurman, dan valt hij daarom al op. Als dan de muziekoverlast opzich wel meevalt, maar dat het voornamelijk een combinatie is van opvallen + beetje last, is het denk ik tijd voor een stukje begrip.

Misschien wat vaag, maar zo ik zie dit 'probleem' op zich ook. Tuurlijk net als iedere user plaatst hlpdsk weleens iets wat ie beter wat anders had kunnen formuleren. Als er bij iedere user die dat doet een topic in LA wordt geopend, kun je je lol op ;) Alleen omdat hlpdsk modje is valt het bij hem wat meer op. En daarnaast post ie nogal veel, dan val je sowieso al op, en die combinatie is denk ik een mooie bron voor irritatie welke imho redelijk overdreven wordt.
Als je een post ziet van hlpdsk die echt niet door de beugel kan, post 'm lekker in SU, maar de hoeveelheid geklaag over hlpdsk vind ook ik/ik ook een beetje too much.

Maar ja just my 2 cents... (0,009 eurocent), dit soort discussies blijf je (zoals eerder al gezegt) altijd houden. Hlpdsk weet ondertussen hoe verschillende users over 'm denken, aan hem (en de crew) om te beslissen of er iets moet veranderen of niet. Daar hebben ze ons (mij iig niet) bij nodig.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op zondag 09 december 2001 14:38 schreef Crazy_D het volgende:

[..]

Ja. Ik ben toch degene die er last van heeft, is het dus mijn probleem. Als de ander dat niet wil aanpassen omdat hij/zij dat anders ziet, vind ik dat prima (wel jammer uiteraard). En zal ik dus ook proberen die persoon te ontwijken, dat lijkt me een logisch gevolg.
Uiteraard zijn er wel wat uitzonderingen, als ik me aan m'n buurman irriteer omdat hij 's nachts om 3 uur keihard Jantje Smit draait, zal ik daar wel vervolgstappen op ondernemen, omdat hij op dat moment mij niet alleen irriteert, maar ook omdat hij simpelweg de wet overtreedt.
Maar als het zo is dat ik in een volledig blanke buurt woon, en de enigste buitenlander is m'n buurman, dan valt hij daarom al op. Als dan de muziekoverlast opzich wel meevalt, maar dat het voornamelijk een combinatie is van opvallen + beetje last, is het denk ik tijd voor een stukje begrip.

Misschien wat vaag, maar zo ik zie dit 'probleem' op zich ook. Tuurlijk net als iedere user plaatst hlpdsk weleens iets wat ie beter wat anders had kunnen formuleren. Als er bij iedere user die dat doet een topic in LA wordt geopend, kun je je lol op ;) Alleen omdat hlpdsk modje is valt het bij hem wat meer op. En daarnaast post ie nogal veel, dan val je sowieso al op, en die combinatie is denk ik een mooie bron voor irritatie welke imho redelijk overdreven wordt.
Als je een post ziet van hlpdsk die echt niet door de beugel kan, post 'm lekker in SU, maar de hoeveelheid geklaag over hlpdsk vind ook ik/ik ook een beetje too much.

Maar ja just my 2 cents... (0,009 eurocent), dit soort discussies blijf je (zoals eerder al gezegt) altijd houden. Hlpdsk weet ondertussen hoe verschillende users over 'm denken, aan hem (en de crew) om te beslissen of er iets moet veranderen of niet. Daar hebben ze ons (mij iig niet) bij nodig.
grote verschil dat een zeer groot deel van de mensen zich dood ergert aan het irritante/arrogante/ dan weer dit , dan weer dat gedrag van hlpdsk.........

Hij is een mod, laat hem zich zo gedragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Hier zeg je al iets heel anders dan dat het "iemands goedrecht is" om niet te willen praten over problemen, dat is namelijk niet zo :)
Om telkens een topic te openen is overdreven ben ik het met je eens. Ik heb verder ook geen harde kritiek op HlpDsK alleen ik vind dat je je best kunt aanpassen als veel users zich aan je irriteren. En dat is in dit topic al een aantal keer gevraagd maar vooralsnog is hij alleen nog maar ingegaan op users die hem rechtstreeks aanvallen..
De beslissing ligt bij HlpDsK, HIJ moet veranderen. Daar kan de crew ook vrij weinig aan doen denk ik. Gezien zijn replies hier zal hij niet veranderen als de crew dat vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Niet online
Ik vind HlpDsk een prima kerel en moderator voor zover ik daar over kan oordelen.

1 punt van kritiek: Hij post naar mijn menig teveel onzinnige dingen. In erg veel topics zie je een reply van 'm staan in de sfeer van 'erg mooi' of 'helemaal niet' (ik noem zo maar wat dingetjes). Behoorlijk overbodige, niet nuttige replies imho. En een mod heeft toch ook een voorbeeldfunctie? Het lijkt er soms op of HlpDsk gewoon z'n 50 posts per dag wil halen oid.

Punt van kritiek, dus geen aanval op jouw HlpDsk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme welles nietus discussie, hulde aan de mod die 'm dicht durft te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Op Sunday 09 December 2001 16:01 schreef Evolution het volgende:
Domme welles nietus discussie, hulde aan de mod die 'm dicht durft te gooien
Als jij dit een domme discussie vindt heb je duidelijk niet alle posts gelezen lijkt mij, en door dit soort opmerkingen wordt het idd een wellus nietus gebeuren....

maar het eerder aangegeven punt is idd waar.... HlpDsk reageerd alleen als hij rechtstreeks wordt aangevallen. Er zijn meerdere vragen gesteld aan hem hier en daar komt geen reactie op. Of die vragen uberhaupt gesteld mogen worden ??? ik denk het wel, met zijn gedrag wordt je als gewone user vanzelf gewaarschuwd/gebaned, dat lijkt nu niet te gebeuren dus dan maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is gewoon een echte NSB-er :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op Sunday 09 December 2001 17:42 schreef HeiT het volgende:
Met zo'n opmerking scoor je punten! LOSER! :r

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op Sunday 09 December 2001 17:42 schreef HeiT het volgende:
Jij hebt een officiele waarschuwing voor flamen.

Merely, je kan je beter niet zo laten uitlokken. Sta erboven (al begrijp ik je flame wel).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
het valt weer op dat onze vriend hlpdsk weer lekker selectief aan het reageren is, als hem iets niet bevalt reageert i gewoon niet.....lekker makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Op Sunday 09 December 2001 18:21 schreef xxxMaverick het volgende:
het valt weer op dat onze vriend hlpdsk weer lekker selectief aan het reageren is, als hem iets niet bevalt reageert i gewoon niet.....lekker makkelijk
Laat je toch niet zo gaan joh! Wacht gewoon rustig af, als hij hier niet meer reageerd stuur ik wel een mailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Op Sunday 09 December 2001 17:50 schreef JvS het volgende:

[..]

Jij hebt een officiele waarschuwing voor flamen.

Merely, je kan je beter niet zo laten uitlokken. Sta erboven (al begrijp ik je flame wel).
Huh is dat alles ?

voor z'on enorme uitspraak een warschuwing ?

pff vind het maar bar weinig !

Tempban

kan iemand ff een poll erbij zetten ?

Waarschuwing
tempban
ban
salutem hou op met zemelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 17:14 schreef -ProXy- het volgende:

[..]

Als jij dit een domme discussie vindt heb je duidelijk niet alle posts gelezen lijkt mij, en door dit soort opmerkingen wordt het idd een wellus nietus gebeuren....

maar het eerder aangegeven punt is idd waar.... HlpDsk reageerd alleen als hij rechtstreeks wordt aangevallen. Er zijn meerdere vragen gesteld aan hem hier en daar komt geen reactie op. Of die vragen uberhaupt gesteld mogen worden ??? ik denk het wel, met zijn gedrag wordt je als gewone user vanzelf gewaarschuwd/gebaned, dat lijkt nu niet te gebeuren dus dan maar zo.
Ik vind de discussie op zich niet dom, er worden op zich goede opmerkingen gemaakt, alleen dien je met goede argumenten een ander te overtuigen ( waarvoor anders een discussie :? ) En dat nu juist gebeurt hier niet, er zijn pro HlpDsk aanhangers en er zijn er ook die z'n bloed wel kunnen drinken ( figuurlijk gesproken dan).

Hoelang we ook discussieren, er volgt nooit een bevredigende uitkomst.
1. HlpDsk stopt ermee - de pro's zijn :(
2. HlpDsk gaat op dezelfde voet door - de bloedzuigers zijn :(
3. HlpDsk ziet het licht en doet tegen iedereen even aardig - saai ikke :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Op Sunday 09 December 2001 19:06 schreef Evolution het volgende:

[..]

Ik vind de discussie op zich niet dom, er worden op zich goede opmerkingen gemaakt, alleen dien je met goede argumenten een ander te overtuigen ( waarvoor anders een discussie :? ) En dat nu juist gebeurt hier niet, er zijn pro HlpDsk aanhangers en er zijn er ook die z'n bloed wel kunnen drinken ( figuurlijk gesproken dan).

Saai ikke :?

Mij lijkt 3 toch het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op Sunday 09 December 2001 19:09 schreef The Legend het volgende:

[..]

Saai ikke :?

Mij lijkt 3 toch het beste :)
precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op Sunday 09 December 2001 19:06 schreef Evolution het volgende:

[..]

Je vergeet: HlpDsK let een beetje meer op z'n woorden, gaat niet zitten Trollen en reageert niet meer op mensen die hem uitdagen. Zoals we dus hebben afgesproken...

"Saai ikke :(" betekent: "ik vind dat saai als hij dat zo zou doen, ik vind dat :(". Duidelijk? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Grappig om te zien dat jullie op een flame vaak net zo hard terugflamen. Kan wel zien wie er de verstandigste is :Z

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik VIND (mijn mening dus, hoop dat dat hier nog mag) dat HlpDsK absoluut ongeschikt is als moderator.

De redenen zijn al genoeg keer genoemd in dit topic, het is niet toevallig dat dit niet het eerste topic is waar zijn optreden ter discussie staat. Denk daar maar eens over na.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Op Sunday 09 December 2001 20:51 schreef jelmervos het volgende:
Ik VIND (mijn mening dus, hoop dat dat hier nog mag) dat HlpDsK absoluut ongeschikt is als moderator.

De redenen zijn al genoeg keer genoemd in dit topic, het is niet toevallig dat dit niet het eerste topic is waar zijn optreden ter discussie staat. Denk daar maar eens over na.
precies, maar dan vergeet je helaas dat hlpdsk verder geen leven lijkt te hebben, tja dat ontneem je die jongen toch ook niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 20:57 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

precies, maar dan vergeet je helaas dat hlpdsk verder geen leven lijkt te hebben, tja dat ontneem je die jongen toch ook niet? ;)
Ik vind dit echt te ver gaan, slaat echt helemaal nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Jij weet ook nooit van ophouden :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[..]

Zoals eerder al gezegd, zie ook topictitel: als je niks zinnigs wil bijdragen, reageer dan gewoon niet :{

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

De mensen die niets nuttigs toe te voegen hebben aan deze discussie willen die zich er dan buiten houden aub ?? Zo verpest je de hele discussie.

Dit is niet gericht naar 1 pesroon maar in het algemeen, wie de schoen past trekke hem aan...

[EDIT]

Zie Lunatic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Normaal discussieer je m.b.v argumenten en ga je daarop in. Maar jij moet weer zonodig op de man gaan spelen :(
Van normaal reageren heb je ook nog nooit gehoord :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

Ok, dat is de druppel

Dit topic gaat dicht omdat bepaalde mensen het toch niet voor elkaar kan krijgen om het constructief te houden.

Mensen, meldt twijfelachtige acties maar in LA, maar ga niet mierenneuken

Iedereen die hier op de man heeft lopen spelen terwijl uitdrukkelijk de bedoeling is dat we hier constructief gingen posten wil ik nu waarschuwen dat in LA niet meer te doen.

Kom met een argument of blijf weg uit LA. Iedereen die dat deed heeft er ook een note van.

Dit gaat stoppen.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.