Toon posts:

Ik ben weg...

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zullen mij hier een komende tijd niet weer zien. Ik vind het belachelijk dat ik ben geband op de huiskamer. Sfeerverpestend, als iedereen een beetje meedoet kan het hartstikke geweldig zijn. Iedereen vat alles zo %$#^@$^serieus op. Er moet toch een forum zijn waar je echt onzin kan posten. Ik haat het hier. Ik kom niet terug voor ik 15 ben, ik hoop dat mensen mij dan eens tuk minder irritant beschouwen als ze nu doen.

Ik ben echt kwaad, en hier krijg ik weer allerlei flamerige reacties op in HK, dat weet ik zeker. En tegen al het gefleem tegen mij werd niets gedaan omdat de zn "partijloze" crew (met name Grrrrrrr) ook een hekel aan mij heeft.

Degenen die met mij zijn, niemand dus, of ze zijn te scheiterig. roep ik op om door te gaan en te zorgen dat ze $%$#@^%$ allemaal geband worden. Ik haat de huiskamer sfeer. Het enige leuke was dat er veel mensen zijn dus dat ik vaak kan psoten, en dat is neit vanwege mijn post nummer.

En zeur niet obver mijn typo's want jullie weten onderhand wel dat ik te lui ben om ze te verbeteren.

Laatste bootschap: SCHEIT AAN JULLIE! (en met name de crew (lees: Grrrrr)).

GROETZ LENL!!!

En mensen die me niet kunnen missen, voeg me toe op jullie MSN lijst L_Spit@hotmail.com

Verwijderd

Doeg! :)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

houdoe

• pope0r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02-2024
Ah, wat een slechte afschijtsbrief lennart! :D

koel.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 06 december 2001 17:17 schreef LenL het volgende:
GROETZ LENL!!!
[topic=309815/1/25] :7 :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ken je niet, maar blijkbaar ben je een HK-only user...

Da's niet zoooo erg, aangezien je opvatting dat HK voor onzin-only niet geheel klopt.

Sorry dat je gaat, maar 'we' respecteren je keuze.

• Mr. B.
  • Niet online
We zullen je missen... :P

*NOT* |:(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• El Jefe
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 17:18 schreef hdd het volgende:
houdoe
Heeft u een bonuskaart? :+

Maar LenL, tot ziens! :)
En wanneer wordt je trouwens vijftien?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 17:19 schreef Marv het volgende:

[..]

[topic=309815/1/25] :7 :+
Dat heb ik dus met caps gedaan om jullie nog meer te irriteren.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 17:19 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

En wanneer wordt je trouwens vijftien?
5 maart, en ik hoop dat de modjes mij er dan weer inlaten.

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 17:19 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Heeft u een bonuskaart? :+
Of airmiles? :+

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:43
Ik kom niet terug voor ik 15 ben,
Hoe lang duurt dat nog?

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 17:20 schreef LenL het volgende:

[..]

Hahaha, LOL :) Hopen dat je op je 15e wat volwassener kan reageren :)

* Glacier lacht zich nu echt verrot door dit topic :)

Verwijderd

GROETZ LENL!!!

En mensen die me niet kunnen missen, voeg me toe op jullie MSN lijst L_Spit@hotmail.com
Schijt is met lange IJ (sorry, kan het niet laten!!) :D

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Er zit trouwens geen scheit aan me

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Volgens mij is je leeftijd niet zozeer het punt van irritatie onder sommige of misschien zelfs vele users alswel je gedrag, waarvoor je je leeftijd hooguit als excuus aanvoerde voor lichtzinnig geschreven posts die door andere users duidelijk als onprettig ervaren werden. Door overal aan te voeren dat je huidige leeftijd slechts 14 jaar bedraagt geeft je geen rede om overal weinig zinnige posts te plaatsen met een hoog irritatie gehalte, ook op de leeftijd van 14 kunnen de meeste mensen wel doordachte posts plaatsen, het nalaten hiervan getuigt meer van laksheid dan gebrek aan jaren. Ook lijkt mij dat een verjaardag weinig aan je niveau zal veranderen, alsof je gedrag plots veranderd door een feitelijk vrij willekeurige datum.

Toch hoop ik dat je zelf ook ooit je falen zal inzien en als wijzer persoon terug zal keren naar dit forum.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Masterdam
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Komt er nog een LenL is weg party ergens ofzo? :P

Specs

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Zo, zullen we dan eindelijk van een serene stilte kunnen genieten in de HuisKamer? :+

Maarja, LenL had toch alleen maar de intentie om troep te posten in de HK, dat kunnen we missen als kiespijn op het moment.

Er is zelfs al een poll geweest over wie de meest irri gebruiker was van het moment... 3X raden wie er heeft gewonnen.

Dus LenL, kom terug wanneer je wat serieuzer bent geworden en niet zo'n HK-fan meer bent.

Tip: Als je weer terug komt, zorg er dan voor dat je een FOK-account bij de hand hebt. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Marv

[..]

Hehe... ik postte dat alleen om jou weer te irriteren :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Lieeeevvvv :* :*

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 17:23 schreef DarkX het volgende:
Volgens mij is je leeftijd niet zozeer het punt van irritatie onder sommige of misschien zelfs vele users alswel je gedrag, waarvoor je je leeftijd hooguit als excuus aanvoerde voor lichtzinnig geschreven posts die door andere users duidelijk als onprettig ervaren werden. Door overal aan te voeren dat je huidige leeftijd slechts 14 jaar bedraagt geeft je geen rede om overal weinig zinnige posts te plaatsen met een hoog irritatie gehalte, ook op de leeftijd van 14 kunnen de meeste mensen wel doordachte posts plaatsen, het nalaten hiervan getuigt meer van laksheid dan gebrek aan jaren.
?Hier heb je wel een punt, maar zo irritant was ik nou ook weer niet, jullie kunnen gewoon niets hebben, als de lui opt marilyn manson forum dit forum konden lezen dan zouden ze jullie verschrikkelijk uitlachen, ask pope
Ook lijkt mij dat een verjaardag weinig aan je niveau zal veranderen, alsof je gedrag plots veranderd door een feitelijk vrij willekeurige datum.
Ik doel niet op een datum, maar er zijn dan alweer een paar maandjes verstreken en ik hoop dus ook dat mijn gedrag wat is veranderd en dat ik de mensen niet meer zo zal irriteren
Toch hoop ik dat je zelf ook ooit je falen zal inzien en als wijzer persoon terug zal keren naar dit forum.
Ik niet, ik ben wijs genoeg, in de tech fora post(te) ik behoorlijke dingen van niveau, alleen de huiskamer zag ik als een onzin forum, en eigel,ijk zou dat er ook moeten komen.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:27

GaMbiNo

1337

Laterzzzzzz >:) :D

En je hoeft niet persé terug te komen hoor... :)

Verwijderd

ROFL :D >:)

Verwijderd

Mzzls!

Verwijderd

Snik, ik zal je missen

als kiespijn

Verwijderd

het w88 is op een post van 1 vd crew leden :P

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 06 december 2001 17:27 schreef LenL het volgende:

?Hier heb je wel een punt, maar zo irritant was ik nou ook weer niet, jullie kunnen gewoon niets hebben, als de lui opt marilyn manson forum dit forum konden lezen dan zouden ze jullie verschrikkelijk uitlachen, ask pope
We zijn hier niet het Marilyn Manson forum. en dat de mensen daar ons zouden uitlachen, ach, daar maken we ons niet zo druk over. ;)
Ik doel niet op een datum, maar er zijn dan alweer een paar maandjes verstreken en ik hoop dus ook dat mijn gedrag wat is veranderd en dat ik de mensen niet meer zo zal irriteren
Dat hopen wij ook.
Ik niet, ik ben wijs genoeg, in de tech fora post(te) ik behoorlijke dingen van niveau, alleen de huiskamer zag ik als een onzin forum, en eigel,ijk zou dat er ook moeten komen.
Daar denken wij dus anders over. :)

Aannames zijn fataal.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 10:26
Ik kom niet terug voor ik 15 ben
Als je later groot bent zul je hierop terugkijken, en dan denken "godsamme, wat was ik een eikeltje".

Een prettig leven verder.

• El Jefe
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 17:31 schreef Schum1 het volgende:
het w88 is op een post van 1 vd crew leden :P
En dan :?

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm? Wat heeft het Marilyn Manson forum ermee te maken? Ik hoop toch ten zeerste dat de GoT fora een niveau bereiken dat gemiddeld boven dat van een MM forum uitstijgen. Er is hier altijd geprobeerd enig niveau te behouden op alle vlakken, ik neem aan dat dat op een MM forum niet gebeurt, ik kan ook niet zeggen dat Manson zelf een toonbeeld is van niveau, is het wel? Geen kritiek op zijn eventuele muziekale kwaliteiten, maar zijn verschijning is ten alle tijden gericht op regelrechte provocatie, wat niet direct het toonbeeld is van wat men hier wilt bereiken.
Verandering in jezelf is niet iets dat -denk ik- door passief wachten bereikt wordt, hier zul je zelf een actieve rol in moeten spelen.
Wijsheid zit niet alleen in kennis maar ook in tact. De HK is geen onzinforum, en zal het nooit worden. Er is een onzinforum geweest, onder verschijdene titels, maar dit is bewust verwijderd. Om onzin te spuien zijn zeker fora beschikbaar op het web, zoek ze echter niet op GoT.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tot ziens, je was intussen een deel van me leven geworden, dat valt nu dus weg. Ik ging bijv. altijd ff naar de HK om te kijken of LenL nog wat te melden had, en ff typo's wegwerken :+ Ik zal het hier moeilijk mee krijgen in het begin denk ik maar ik hoop dat ik erover heen kom...

Ik zal je missen, het ga je goed!
Groetjes + kusjes Aikon :)

Verwijderd

[..]

Dat jij een stelletje kneuzen kent die om hun eigen grappen lache, wilt niet zeggen dat wij van een laag niveau zijn hoor.
Zolang jij mensen blijft beledigen en jezelf de beste van de wereld vindt en niet naar anderen kan luisteren, zal je mij blijven irriteren. (je bent dan ook een van de weinige)
Ach..beetje verdraaid zelfbeeld heb je, maar dat ligt aan de leeftijd denk ik :+

Was dit overigens je laatste post?? Ga ik ff feestje bouwen :)

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Nou, ik zal ff posten als jullie dat leuk vinden
:Y)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 17:33 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

En dan :?
kwou gwoon weten wat die ervan denken :D

en misschien wel een ban voor LenL in alle fora >:) ;) :P

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je het niet eens bent met de ban kun je dat op een normale manier in LA aansnijden, of een mailtje sturen naar mij, via bemiddelaar@tweakers.net

Op een dergelijke manier echter vind ik niet kunnen, flamen naar de crew bovendien en opzettelijk irriteren:
Daarvoor krijg je van mij, bovenop de huiskamer-ban die je nu dus al hebt, een officiële waarschuwing.

• D3NN1S
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 17:40 schreef Negotiator het volgende:
Als je het niet eens bent met de ban kun je dat op een normale manier in LA aansnijden, of een mailtje sturen naar mij, via bemiddelaar@tweakers.net

Op een dergelijke manier echter vind ik niet kunnen, flamen naar de crew bovendien en opzettelijk irriteren:
[..]

Daarvoor krijg je van mij, bovenop de huiskamer-ban die je nu dus al hebt, een officiële waarschuwing.
:X :X LenL ik denk dat je nu beter even kan gaan oppassen joh! ga ff een uurtje buitenspelen ofsow om wat af te koelen want anders heb je zo nog een perm ban op heel GoT te pakken en dat zou wel heel erg sneu wezen!

• Marv

[..]

Doe maar ruig zeg maar .... >:) :P

• Grrrrrene
  • Niet online

Ik ben echt kwaad, en hier krijg ik weer allerlei flamerige reacties op in HK, dat weet ik zeker. En tegen al het gefleem tegen mij werd niets gedaan omdat de zn "partijloze" crew (met name Grrrrrrr) ook een hekel aan mij heeft.

Fijn, dan heb je me toch compleet verkeerd begrepen. Hoe leg je dan mijn post in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/338898 uit waar ik het volgende zeg:
Nu niet allemaal LenL gaan pesten aub, hou het gezellig aub :)
Kom ik daar niet voor je op?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• pope0r
Hey wacht, ik hoorde daar marilyn manson iemand van niet zon hoge intelligentie genoemd worden. Nahja, dit lijkt mij een uiterst slechte opmerking, sinds hij dat absoluut niet is. Nahja, ik neem ook aan dat je MM niet zo goet kent.

het Mm forum waar Lenl van sprak is aardig dom.

Ook vind ik dat de mensen hier af en toe te veel zeuren. En dat er kinderachtig op dit topic gerepliet is.

"Als je later groot bent zul je hierop terugkijken, en dan denken "godsamme, wat was ik een eikeltje"."

Zulke dingen...beetje flauw. Beetje oude wijverig.

Maarja, wat maakt t mij eignelijk uit... :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 17:33 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

We zijn hier niet het Marilyn Manson forum. en dat de mensen daar ons zouden uitlachen, ach, daar maken we ons niet zo druk over. ;)
Het marilyn manson forum is een zeer koel forum met ongeveer 10 leden en daar is alles 100x zo offtopic/spam/flood als hier. Ik denk dat alle Huiskamer mensen er acute ziektes van zouden oplopen als ze maar 1 topic zouden lezen.
[..]

Dat hopen wij ook.
[..]

Daar denken wij dus anders over. :)
DAn niet he, ik zit inmiddels op Fok!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 17:33 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

Als je later groot bent zul je hierop terugkijken, en dan denken "godsamme, wat was ik een eikeltje".

Een prettig leven verder.
Ik zal dan denken:
"Gotsamme, wat een stel serieuze aanstellende nerds hier!"

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, wanneer je naar mijn opmerkingen verwijst: ik spreek over het niveau, dat is ongelijk aan intelligentie. Ik bedoel dan ook niet zijn ontwikkelingsniveau maar gedragsniveau: zijn provocerend gedrag is niet wat je normaliter van hoog niveau noemt, eerlijk is eerlijk. Ik ken hem verder best goed en hij heeft een aantal best koele nrs.

• pope0r

[..]

Ik wil me er niet te veel mee bemoeien, maar dit vind ik aardig kinderachttig van jullie beiden. Ik bedoel, dit was gewoon een afscheid topic. En dit was niet zozeer crew irriteren, kom op zeg....

Ik denk dat jullie alles nogal verkeerd opvatten...Nahja, we zullen zien wat er gebeurt als ik in de HK kom ;)

• DarkX

DarkX

Ik?

Op donderdag 06 december 2001 17:51 schreef LenL het volgende:

[..]

Ik zal dan denken:
"Gotsamme, wat een stel serieuze aanstellende nerds hier!"
Persoonsbeelden blijven relatief natuurlijk.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 06 december 2001 17:50 schreef LenL het volgende:

Het marilyn manson forum is een zeer koel forum met ongeveer 10 leden en daar is alles 100x zo offtopic/spam/flood als hier. Ik denk dat alle Huiskamer mensen er acute ziektes van zouden oplopen als ze maar 1 topic zouden lezen.
Pffrt. :P

Je vindt het dus vreemd dat op een forum met wel zeker TIEN gebruikers er meer kan dan hier ? Goh. :P
Veel plezier. :)

Aannames zijn fataal.

• pope0r
Op donderdag 06 december 2001 17:51 schreef DarkX het volgende:
Hmm, wanneer je naar mijn opmerkingen verwijst: ik spreek over het niveau, dat is ongelijk aan intelligentie. Ik bedoel dan ook niet zijn ontwikkelingsniveau maar gedragsniveau: zijn provocerend gedrag is niet wat je normaliter van hoog niveau noemt, eerlijk is eerlijk. Ik ken hem verder best goed en hij heeft een aantal best koele nrs.
Unwerd to dat.

Zijn provocerend gedrag is amper provocerend. Het is voornamelijk om gewoon tegen die degelijke en standaard leefstijl in te gaan. het onlogische gezeuer van mensen..Over dingen waar eigenlijk niets mis mee is.

• Marv

[..]

[..]

LOL!

Een 10 leden forum vergelijken met GoT.. da's een goeie |:( :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 17:34 schreef DarkX het volgende:

[..]

Hmm? Wat heeft het Marilyn Manson forum ermee te maken? Ik hoop toch ten zeerste dat de GoT fora een niveau bereiken dat gemiddeld boven dat van een MM forum uitstijgen. Er is hier altijd geprobeerd enig niveau te behouden op alle vlakken, ik neem aan dat dat op een MM forum niet gebeurt, ik kan ook niet zeggen dat Manson zelf een toonbeeld is van niveau, is het wel? Geen kritiek op zijn eventuele muziekale kwaliteiten, maar zijn verschijning is ten alle tijden gericht op regelrechte provocatie, wat niet direct het toonbeeld is van wat men hier wilt bereiken.
Ik ben geen manson fan, en dat board gaat over alles behalve Manson. En dat board is "verschrikkelijk uit de hand gelopen" om het maar ff in jullie taaltje te zegeen. De admin is er weg vawege de zooi. Er zijn geen modjes en het is gewoon spam/flame/flood maar reuze gezellig.
[..]

Verandering in jezelf is niet iets dat -denk ik- door passief wachten bereikt wordt, hier zul je zelf een actieve rol in moeten spelen.
Ik ben nog maar 14 (daar is ie weer), en op die leeftijd verandert er nogal wat, en ik heb Fok! ontdekt en ik ben bang dat ik het daar een stuk leuker vind dan hier (sorry hoor)[/quote]
[..]

Wijsheid zit niet alleen in kennis maar ook in tact. De HK is geen onzinforum, en zal het nooit worden. Er is een onzinforum geweest, onder verschijdene titels, maar dit is bewust verwijderd. Om onzin te spuien zijn zeker fora beschikbaar op het web, zoek ze echter niet op GoT.
[/quote]

Maar het leuke aan GoT is dat er zoveel members zijn en het zijn allemaal Nederlanders. GoT heeft iets speciaals.

• pope0r
HGahhaha, kom op, jullie moeten allemaal niet zo zeuren. Pft. :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 17:34 schreef Aikon het volgende:
Tot ziens, je was intussen een deel van me leven geworden, dat valt nu dus weg. Ik ging bijv. altijd ff naar de HK om te kijken of LenL nog wat te melden had, en ff typo's wegwerken :+ Ik zal het hier moeilijk mee krijgen in het begin denk ik maar ik hoop dat ik erover heen kom...

Ik zal je missen, het ga je goed!
Groetjes + kusjes Aikon :)
Ik zal jou ook missen voeg me toe op msn mesenger, praten we daar verder L_Spit@hotmail.com

• DarkX

DarkX

Ik?

Op donderdag 06 december 2001 17:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Unwerd to dat.

Zijn provocerend gedrag is amper provocerend. Het is voornamelijk om gewoon tegen die degelijke en standaard leefstijl in te gaan. het onlogische gezeuer van mensen..Over dingen waar eigenlijk niets mis mee is.
unwerd? Naja, de strekking is duidelijk. Maar je zegt zelf wat ik je probeer duidelijk te maken: zijn gedrag is van die aard dat die in de hedendaagse maatschappij niet als hoogwaardig geclassificeerd wordt, en er zelfs op neergekeken wordt. Ik ben het zelf ook niet eens met die mening, maar normaal is nu eenmaal een gemiddelde, of je er zelf nu deel van uit maakt of niet. Maar volgens mij zwetsen we nu behoorlijk offtopic ;)

Verwijderd

Je kunt toch niet een forum met 10 leden vergelijken met een forum met 30000 leden?

Zoek professionele hulp.

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:29
:? LenL :?

wie is dat dan ?

:P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 17:44 schreef D3NN1S het volgende:

[..]

:X :X LenL ik denk dat je nu beter even kan gaan oppassen joh! ga ff een uurtje buitenspelen ofsow om wat af te koelen want anders heb je zo nog een perm ban op heel GoT te pakken en dat zou wel heel erg sneu wezen!
Das mijn tweede waarschuwing, en zoals ik het nu zie denk ik dat ik maar op Fok! blijf hange, ik mag die lui wel. En een perm ban zou ik niet willen want de tech fora zijn af en toe (lees: vaak) erru handig. Daar post ik btw. wel "normaal".

Verwijderd

[..]

5 maart, en ik hoop dat de modjes mij er dan weer inlaten.
Ik ook, maar dan word ik 23 :{

• DarkX

DarkX

Ik?

Op donderdag 06 december 2001 17:54 schreef LenL het volgende:
Ik ben geen manson fan, en dat board gaat over alles behalve Manson. En dat board is "verschrikkelijk uit de hand gelopen" om het maar ff in jullie taaltje te zegeen. De admin is er weg vawege de zooi. Er zijn geen modjes en het is gewoon spam/flame/flood maar reuze gezellig.
Dat mag je best gezellig vinden, maakt me niet zoveel uit, prima zelfs :) Je streeft alleen een ander ideaal na dan GoT, en dat is een beetje wat momenteel botst.
Ik ben nog maar 14 (daar is ie weer), en op die leeftijd verandert er nogal wat, en ik heb Fok! ontdekt en ik ben bang dat ik het daar een stuk leuker vind dan hier (sorry hoor)
Suc6 op Fok!, maar ik ben het niet geheel met je eens: je hebt zelf in de hand hoe je je gedraagt.
Maar het leuke aan GoT is dat er zoveel members zijn en het zijn allemaal Nederlanders. GoT heeft iets speciaals.
Er zijn meerdere neerlandse onzinfora, Fok! komt al aardig in de buurt en ik meende dat enkelen hier wat wederopstandingen van het oude onzinforum hebben gecreeerd.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 10:26
Op donderdag 06 december 2001 17:53 schreef DarkX het volgende:

[..]

Persoonsbeelden blijven relatief natuurlijk.
Das waar.

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29
ik ga je missen :P als kiespijn :)

Mischien zie ik je wel op een concert van K3 *D *D

ROFL

Feyenoord!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op donderdag 06 december 2001 18:05 schreef -Outlaw- het volgende:
ik ga je missen :P als kiespijn :)

Mischien zie ik je wel op een concert van K3 *D *D

ROFL
Whaha :D
Nee, op de gewone fora ben je hartstikke welkom hoor :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Kunnen we nu stoppen met LenL uitdagen?

LenL> Wil je me dan nog ff uitleggen waar ik partij kies? Ik ben me serieus van geen kwaad bewust nml :)

Verwijderd

Topicstarter
De enige plaats waar ik ga posten (tenzij ik een probleem krijg) is dit topic. GoT sucks.

http://forum.fok.nl/showtopic.php/83925/1
Deze mensen zijn met mij!

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

En dit vind ik weer bewijzen dat er hier op Got veels te veel mannetjes rondlopen die zelf nog te klein zijn om andere mensen met een beetje respect te behandelen.. En hiermee doel ik niet op LenL Iemand gaan lopen etteren om z'n leeftijd is heeeel laag.. en klein..

LenL je moet het helemaal zelf weten.. maar ik zou der in ieder geval mooi schijt aan hebben als mensen het nodig vinden om geintjes over te maken..

Verder is het natuurlijk wel zo dat je je net als andere aan regels te houden hebt..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 06 december 2001 17:55 schreef LenL het volgende:

[..]

Ik zal jou ook missen voeg me toe op msn mesenger, praten we daar verder L_Spit@hotmail.com
Sorry maar twas niet echt serieus. Misschien dat er nu een illusie wegvalt, maar ik mag je niet!

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Op donderdag 06 december 2001 18:07 schreef LenL het volgende:
De enige plaats waar ik ga posten (tenzij ik een probleem krijg) is dit topic. GoT sucks.

http://forum.fok.nl/showtopic.php/83925/1
Deze mensen zijn met mij!
Dit soort post vindt ik dan weer niet direct getuigen van intelligentie.. .. imho..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 18:07 schreef digitaldead het volgende:
Verder is het natuurlijk wel zo dat je je net als andere aan regels te houden hebt..
Ik had gewoon behoefte aan een onzin forum en de HK'ers kregen om een of andere reden zon hekel aan mij... ikw eet eigelijk neit wanneer het is begonnen. Kan iemand dat misschien in een verhaal omschrijven vanuit zijn/haar standpunt.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik zal hem serieus missen ;( Hoe kunnen jullie zo hard zijn :P :P

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, doegie dan, uit dit topic gaat toch niks zinnigs meer komen...

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.