Toon posts:

Kan iemand mij vertellen....

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een surround set van bijv. Sony, Philips, JVC aan te sluiten op je PC???

Die setjes van Creative/Cambridge vindt maar niks!! :r

Ik wil goed geluid hebben.
Dan moet het maar iets meer kosten.

Hopelijk kan iemand mij de oplossing geven :?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Kan iemand MIJ vertellen waarom dit topic niet op slot zit? :? Geen zin om voor nix een topic te openen, er zijn REGELS voor topicnamen, als ik me niet vergis!

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Dividend for Starters

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

erg duidelijke titel...

Makerij Hofman

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 06:58

The End

!Beginning

Lekker vriendelijk allemaal weer....

Je kan gewoon je surround set aansluiten op je PC met een kabel waar aan de ene kant een koptelefoonstekker zit (voor je geluidskaart) en aan de andere kant tulp stekkertjes... Ik gebruik dit al tijden en het werkt prima voor mij.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 02:11
Op woensdag 05 december 2001 14:26 schreef The End het volgende:
Lekker vriendelijk allemaal weer....
je MOET hier wel duidelijke regels stellen en daar flink op blijven zeiken, anders wordt het een zootje hier. De mensen die daar over zeiken in dit topic, doen dat geheel terecht IMHO.

ach...in een volgend leven lach je er om!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wellicht terecht, maar voor de sfeer is het beter als je het vriendelijk uitlegt.

Dit topic gaat dicht omdat het wel erg "handleidingwerk" is, en omdat het nou niet echt het gezelligste topic is wat er is.

Topicstarter: Kies de volgende keer een titel die samenvat wat je vraag is, dat is een stuk fijner, want dan heeft een titel ook echt zin. (anders konden we de topics ook wel nummeren :P).

Verder kan je het gewoon aansluiten als je de line-out op een ingang (behalve phono) op je stereo aansluit.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.