oh, oh!
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
sinds wanneer heb je een script nodig om een pagina te bouwen?
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
je bedoelt een tabelletje??
De vos loopt door het bos.
wat leuk,Op maandag 03 december 2001 19:12 schreef roome het volgende:
Ik ben op zoek naar een script om een pagina te bouwen zoals http://www.startpagina.nl
en waar heb je dat precies gezocht en was het er ook?
en bevalt het?
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
www.hotscripts.com heb ik al bekeken, die bieden alleen script met yahoo style links.
En wij maar denken dat serieuze gebruikers de faq wel even zouden lezen
Als je de faq gelezen had had je gezien dat script-requests niet toegestaan zijn. Ook staan er in de faq links naar pagina's waar je misschien wel zo'n script kunt vinden.Op maandag 03 december 2001 19:15 schreef roome het volgende:
En ik maar denken dat Tweakers een serieus forum was.
Voortaan dus even een andere volgorde aanhouden...
1) Nadenken
2) Harder nadenken
3) FAQ
4) Search
5) Nog eens nadenken
6) Topic openen
1) Nadenken
2) Harder nadenken
3) FAQ
4) Search
5) Nog eens nadenken
6) Topic openen
http://www.slotje.nl daar staat 't allemaal
Lijkt me dus wel. Zoals je in de faq kan lezen is het dus niet toegestaan. Waarom niet? Omdat we hier anders honderden script requests per dag zouden krijgen. Met een beetje nadenken en zoeken kan je een heleboel vinden, en naar mijn bescheiden mening is dit meer een forum voor mensen die ZELF scripten / proggen en dan tegen een probleem oplopen waar ze niet zelf uitkomen.
Het 'vreemde' is dat dit het programming en webscripting forum is. Ik zal je ff op de hoogte brengen.. Dit zijn werkwoorden.. In dit forum worden vragen gesteld als 'Ik heb een startpagina achtig scriptje gemaakt, maar hoe kan ik er voor zorgen dat alle 3 de kolommen ongeveer even lang worden ipv dat 2 op de helft ophouden en de derde nog een heel stuk doorgaat'..Op maandag 03 december 2001 19:24 schreef roome het volgende:
Toch vreemd dat je geen script request mag doen. Is toch niks mis mee lijkt my zo.
De bedoeling van dit forum is programmeurs die vast zitten met een probleem weer een zetje in de juiste richting te geven, of om over bepaalde nieuwe technieken of ontwikkelingen te discussiëren.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Het is mij helemaal duidelijk.
Misschien goed om dit duidelijker in de faq te zetten. Heb het daar nog steeds niet gevonden, alleen 1 topic gevonden via de search opdracht.
Trouwens, www.slotje.nl is vanaf hier niet bereikbaar
Misschien goed om dit duidelijker in de faq te zetten. Heb het daar nog steeds niet gevonden, alleen 1 topic gevonden via de search opdracht.
Trouwens, www.slotje.nl is vanaf hier niet bereikbaar
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()