Ik zoek dus een standalone DVD speler, die dus MP3 kan afspelen, maar ook die nieuwe superaudio-cd's kan afspelen.
Weet iemand er een. Ik kan nergens iets vinden.
Weet iemand er een. Ik kan nergens iets vinden.
rm -r *
Bij philips heb ik al gekeken, maar daar hebben ze ook niks. Volgens mijn oom (die bij Philips werkt), komt er een nieuwe dvd-speler die superaudiocd's kan afspelen, maar zeer waarschijnlijk geen MP3Op zondag 02 december 2001 21:21 schreef ralfbosz het volgende:
Zag wel een Sony-setje die dvd en supercd had, maar helaas geen mp3. Denk ook niet dat Sony die op de markt brengt
Eens kijken bij Philips, die ondersteunen het formaat ook en hebben ook al spelers op de markt...
2 crush your enemies, 2 win the Tournament

2 crush your enemies, 2 win the Tournament
super audio was toch die cd's met samplingrate van ruim 2 Ghz?Op maandag 03 december 2001 14:07 schreef Bpje het volgende:
Ik heb net een Panasonic RA 61 die ondersteund het volgende.
dts
dolby 5.1
audio dvd 192 khz
en leest ook je mp3 cd's
weet niet wat je bedoeld met superaudio cd's ben er van uit gegeaan dat die 192 khz cd het zijn
Paul
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)
These are my principles. If you don't like them, I have others.
PaulX schreef op 04 november 2002 @ 20:38:
Nou dan heb je de 'opvolger' nog niet gezien, is nog goedkoper ook!
Aan de achterkant te zien is dat geen echte Pioneer, maar een door een third party gemodificeerde 656A. Digitale uitgangen t.b.v. DVD-A en SACD worden nl. standaard niet op spelers gevonden vanwege copieerbeveiligingen, slechts enkele HELE dure spelers hebben die. En dit ding dus. Volgens mij is Pioneer hier niet blij mee.Nou dan heb je de 'opvolger' nog niet gezien, is nog goedkoper ook!
keb het over de: Pioneer DV757Ai waar de i voor i-link staat (S400 Firewire)
Kijk maar eens HIER
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq