To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Move to LA
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Als je zelf een eigen MP3 speler wilt maken is dat geen script-request
.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Een script request is vragen of iemand anders iets voor je wilt programmeren. Dat doen we hier niet. In de Devschuur® moet je alles zelf doen.
We kunnen je wel helpen als er iets niet lukt...
We kunnen je wel helpen als er iets niet lukt...
P&W -> LA
Het is al gezegd, maar het P&W forum is voor het maken van software, niet voor het zoeken ervan.
Het is al gezegd, maar het P&W forum is voor het maken van software, niet voor het zoeken ervan.
En inderdaad, als je het zelf wilt maken is dat prima.Op zondag 02 december 2001 15:10 schreef mbravenboer het volgende:
Als je zelf een eigen MP3 speler wilt maken is dat geen script-request.
Maar maak dat dan alsjeblieft duidelijk en begin met rustig wat rondneuzen in specificaties/zoekmachines (niet perse die van GoT) etc.
Als je er dan een goed/serieus topic over opent is daar in principe niks mis mee.
Mocht zo'n topic (in jouw ogen) onterecht gesloten worden, spreek die moderator daar op aan, of kom hier in LA.
Ik weet niet in welke taal je een mp3 spelertje wilt maken maar ik wel (heb het ook eens in Delphi 5 gedaan) dat als je op een bekende site over jouw prog taal gaat zoeken naar mp3 dat je dan vast wel een component zult vinden. En anders heb je altijd nog de sdk van winamp (de link heb ik nu niet bij de hand maar die staat wel op de winamp site).
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
oke, bedankt voor de antwoorden en tips, adviezen etc. (ik was na mijn start ff weg geweest, kom ik terug, zie ik hem niet meer staan. Huh??? maar heb na 30 min gevonden.)
Een script request vragen mag wel, maar een script request plaatsen mag niet
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Vaud nedurlants?Op zondag 02 december 2001 18:10 schreef pier het volgende:
Een script request vragen mag wel, maar een script request plaatsen mag niet![]()
wat is het verschilOp zondag 02 december 2001 18:10 schreef pier het volgende:
Een script request vragen mag wel, maar een script request plaatsen mag niet![]()
hmmz nu kap ik, anders verziek ik dit topic nog es..Op zondag 02 december 2001 18:27 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Vaud nedurlants? <-- dit wel jah
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Nee als je een scriptrequest plaatst, vraag je een script (zonder request) aan...Op zondag 02 december 2001 19:44 schreef ND het volgende:
[..]
wat is het verschilAls je er een plaatst, dan vraag je er automatisch een aan
Pagina: 1