De 1e digitale videorecorder in Nederland????

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik heb 'm laatst in een reclamekrantje zien staan, een DVD-recorder voor aan je TV.

Vanmorgen las ik in de krant een artikel over een combi tussen een harddisk en de reguliere videorecorder.

Nu is mijn idee (misschien bizar):

Als ik eens een een pc met tv in bouw met een omeundige HD erin en TV in/out, zou ik dan hetzelfde apparaat krijgen?
Of laat de kwaliteit te wensen over???

Wat vinden jullie van dit idee??????

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20
Als je een fatsoenlijke DV kaart koopt heb je in principe hetzelfde ja.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:08

JT

VETAK y0

[OT]
heeft nu 190 gigabyte opslag
Zeker voor je shareware 286 spelletjes van je broertje ? >:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50
dacht ut niet....:P

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:23
Als ik eens een een pc met tv in bouw met een omeundige HD erin en TV in/out, zou ik dan hetzelfde apparaat krijgen?
Als je dan ook nog eens een besturingssysteem maakt die in 1 seconde opstart en een paar knoppen zodat je direct kunt opnemen en afspelen, dan heb je hetzelfde. Anders heb je gewoon een HT pc (HT=home theatre), wat nou niet bepaald een nieuwe vinding is.

Overigens zijn er ook videorecorders die digitaal mpeg2 op een videoband opnemen. Kost ca 2000,- en lagen een jaar geleden al in de schappen. (DVHS)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 01 december 2001 22:21 schreef ShittyOldMan het volgende:

[..]

Als je dan ook nog eens een besturingssysteem maakt die in 1 seconde opstart en een paar knoppen zodat je direct kunt opnemen en afspelen, dan heb je hetzelfde. Anders heb je gewoon een HT pc (HT=home theatre), wat nou niet bepaald een nieuwe vinding is.

Overigens zijn er ook videorecorders die digitaal mpeg2 op een videoband opnemen. Kost ca 2000,- en lagen een jaar geleden al in de schappen. (DVHS)
Yep, maar dat schijnt niet aan te willen slaan. Op een vhs bandje gaat toch 37gig aan Dvhs Data, las ik laatst ergens :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1