Steam: CatBearCow

op de grafische school heb ik geleerd waarom dat meestal mooi word gevonden, 3 of een veelvoud daarvan naast elkaar.Op Sunday 09 December 2001 16:11 schreef Necromancy het volgende:
Volgens mij was Seraph de enige die dat zo deet, kvind ze in drie kleuren altijd wel gaaf...
De kracht van herhaling zei mijn leraar altijd.
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
ofwel - win een skateboard waarop je eigen ontwerp is gedrukt. en aangezien een skateboard qua vorm wel enige overeenkomsten kent met het snowboard, dacht ik: posten die link..
.. winning designs will be printed onto a deck and sent to you .
inzenden vanaf 01.01.02.
Verwijderd
/me heeft gewoon een grote duimOp Sunday 09 December 2001 17:43 schreef oh,when? het volgende:
[..]
op de grafische school heb ik geleerd waarom dat meestal mooi word gevonden, 3 of een veelvoud daarvan naast elkaar.
De kracht van herhaling zei mijn leraar altijd.
PyroDaan
Overfiend
Tu-Tone (het voorbeeld) (neey, niet die witte
operation3
Iguana ( de linker)
Ik vind in het algemeen de oude boards het mooist, die basic designs met grote letters op de onderkant oid
* PanMan heeft zelf een Nidecker Mountain. Ook mooi, mooi blauw
Weet iemand of je zo'n design eik ook echt op je board zou kunnen laten zetten? Bovenkant zal wel gaan, erop spuiten en dan lakken oid. Maar zou onderkant ook gaan? Lijkt me ERG lastig, zou bij fabricage moeten oid. En, wat zou't ongeveer kosten?
* PanMan heeft ZOOOOOOOOOOO'n zin in snowboarden! Vet topic!
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Verwijderd
[operation3]
[Seraph (1e 3)]
[JayAnZee]
[Seraph 2e poging]
[JunkyJaz]
dit zijn imho de mooiste, de dikgedrukte het mooiste, die anderen ook super
Verwijderd
mjah u hebt nen goede smaakOp Sunday 09 December 2001 18:49 schreef Type het volgende:
[operation3]
[operation3]
[Seraph (1e 3)]
[JayAnZee]
[Seraph 2e poging]
[JunkyJaz]
nu mottik alleen ook nog ffkes een bordje maken die aan die lijst kan worden toegevoegd
Verwijderd
suc6Op Sunday 09 December 2001 18:58 schreef SFie het volgende:
[..]
mjah u hebt nen goede smaak
nu mottik alleen ook nog ffkes een bordje maken die aan die lijst kan worden toegevoegd
* Oefening ookOp Sunday 09 December 2001 18:34 schreef PanMan het volgende:
* PanMan heeft zelf een Nidecker Mountain.
Verwijderd
eh ja maxOp Thursday 06 December 2001 00:28 schreef Hankey het volgende:
[..]
Erg vet! Max?
Ik gaat morgen ook nog ff verder fotosoepen
Welk design?? Heb je toevallig ergens een foto? Ik heb net al ff zitten zoeken op i-net, maar kan'm nergens vinden..Op Sunday 09 December 2001 19:17 schreef nelis het volgende:
[..]
* PanMan ook![]()
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
NICE...Op Sunday 09 December 2001 19:23 schreef Overfiend het volgende:
Maar weer eens wat in elkaar geflanst:
Vooral de randjes enzo. Hoe doe je dat, met verschillende kleuren? 1 kleur designen, en dan alle blauw door geel vervangen oid??
Btw, hehe, kijk je welke kleur je img moet hebben om de goede back te hebben?
Verwijderd
probeer ze eens alle 3 NET een klein verschilletje erin, dat maakt ze weer iets unieker... (niet 1 board in 3 kleurtjes, maar echt 3 boards)Op Sunday 09 December 2001 19:23 schreef Overfiend het volgende:
Maar weer eens wat in elkaar geflanst:
[afbeelding]
gewoon designen, en dan een kleurenfilter erover (in photoshop ctrl-u)Op Sunday 09 December 2001 20:06 schreef PanMan het volgende:
[..]
NICE....
Vooral de randjes enzo. Hoe doe je dat, met verschillende kleuren? 1 kleur designen, en dan alle blauw door geel vervangen oid??
Btw, hehe, kijk je welke kleur je img moet hebben om de goede back te hebben?![]()
en als je een screentje maakt van GoT-topic, dan kan je met je dropper de hex-waardes gaan onderzoeken
Verwijderd
ehm dit is wit dacht ik...

en deze is in het zwart

nu nog leren snowboarden
Ik (lees: mijn oudersOp Sunday 09 December 2001 20:05 schreef PanMan het volgende:
[..]
Welk design?? Heb je toevallig ergens een foto? Ik heb net al ff zitten zoeken op i-net, maar kan'm nergens vinden..

...maarja, daar heb je weer zo weinig aan
Verwijderd
ik vind vooral die groene mooi.Op Monday 03 December 2001 22:53 schreef Iguana het volgende:
Ik heb even mijn best gedaan. Niet zo mooi als sommige al eerdere verschenen boards, maar wil toch even een duit in het zakje doen!
[afbeelding] [afbeelding]
Verwijderd
Wat betreft die kleuren gewoon een color layer eroverheen in mulptiply of screen overlay. Moet je maar ff kijken wat het mooiste resultaat geeft.NICE...
Btw, hehe, kijk je welke kleur je img moet hebben om de goede back te hebben?
Die paarse achtergond had ik uit een andere post, niet bij stilgestaan dat ie ook lichtpaars had kunnen zijn. Mazzel dus
Thanks voor de tip. Je hebt gelijk, hier heb ik steeds de color layer veranderd. Ik was de tekst even vergeten.probeer ze eens alle 3 NET een klein verschilletje erin, dat maakt ze weer iets unieker... (niet 1 board in 3 kleurtjes, maar echt 3 boards)
Wat is dat voor creature op die linker board?
Een koala-beer? Tijger?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
pussy-close-up.jpg...Op Sunday 09 December 2001 22:33 schreef Overfiend het volgende:
[afbeelding]
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Verwijderd
Goeie keuzesOp zondag 09 december 2001 18:49 schreef Type het volgende:
[operation3]
[operation3]
[Seraph (1e 3)]
[JayAnZee]
[Seraph 2e poging]
[JunkyJaz]
Hey ForayNL, die 2de van jou ziet er leuk uit, maar ik denk toch dat eenvoud beter is voor een snowboard (eenvoud a la Seraph )
Ik zie ineens dat iedereen (zo lijkt het
't Is net of ik mijn PSD perongeluk op internet achtergelaten heb...
En dat terwijl niemand mijn bordje mooi lijkt te vinden
Ikke balen.... Maar goed, ik kom met nog een poging:

Dit zijn gewoon 3 kleurvarianten van de eerste, de eerste is transparant (je kunt er dus van alles achter plakken).
De effecten komen niet uit een plug-in, dit is puur handwerk, anders zou het

Verwijderd

[sup]ja, hij is slecht afgewerkt, maar daar had ik ff geen zin meer in
Verwijderd
die zwarte zou ik zeker nog wel gebruikOp zondag 09 december 2001 20:18 schreef SFie het volgende:
wat is er nouw leuker op saaie zondagavondjes dan sneeuwbordjes maken?
ehm dit is wit dacht ik...
[afbeelding]
en deze is in het zwart
[afbeelding]
nu nog leren snowboarden
nais!
board 2 is letterlijk uit een wallpaper geript, 1 en 3 weet ik niet, maar diznieleujkOp zondag 09 december 2001 20:43 schreef ForayNL het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
bla
beterz!!
AAAAAAAAnais!!!
Verwijderd
ja sorry dat niet iedereen zoveel verstand van photoshop heeft als jij. ik dacht ik probeer ook weer eens wat met ps, krijg je dit soort onzinnige replies.Op maandag 10 december 2001 07:35 schreef Type het volgende:
.....board 2 is letterlijk uit een wallpaper geript, 1 en 3 weet ik niet, maar diznieleujk........
Verwijderd
sorry, maar onzinnige replyOp maandag 10 december 2001 11:27 schreef ForayNL het volgende:
[..]
ja sorry dat niet iedereen zoveel verstand van photoshop heeft als jij. ik dacht ik probeer ook weer eens wat met ps, krijg je dit soort onzinnige replies.
aangezien ik dit niet wist, vond ik het gewoon redelijk lullig dat je iemand anders z'n img had gepakt om jou board een beetje te versieren...
meld het er volgende keer even bij aub
damn..nog met rails..das echt lang geleden...wat voor deckje was dat dan?Op maandag 10 december 2001 02:47 schreef Razor_Blade het volgende:
/me heeft de tribal van z'n skateboard even gevectorized
Verwijderd
mjah...maar dat maakt 'm (die 2e) niet minder mooiOp maandag 10 december 2001 12:05 schreef Type het volgende:
[..]
sorry, maar onzinnige reply
aangezien ik dit niet wist, vond ik het gewoon redelijk lullig dat je iemand anders z'n img had gepakt om jou board een beetje te versieren...
meld het er volgende keer even bij aub
Verwijderd
Is een Santa Cruz OldStyle board met tracker midtrucks en SIMS Street Wheels. Rij ik nog elke dag opOp maandag 10 december 2001 12:38 schreef oh,when? het volgende:
[..]
damn..nog met rails..das echt lang geleden...wat voor deckje was dat dan?
En die rails zijn inderdaad zowat nergens meer te krijgen

more pics:
•
http://www.nvlf.nl/razor/skateboard/
damn..krijg weer gelijk herinneringen naar vroeger...Op maandag 10 december 2001 13:56 schreef Razor_Blade het volgende:
[..]
Is een Santa Cruz OldStyle board met tracker midtrucks en SIMS Street Wheels. Rij ik nog elke dag op
* oh,when? skate al vanaf zijn 10/11e en zijn allereerste deck was een santa cruz, met indy's en powell wieltjes...
De huidige is een Alien Workshop, met ventures en speed wheels.
sk8 4 life

en ééntje met 'versprongen' strepen:

Die raak je iig niet kwijt in de sneeuwOp maandag 10 december 2001 15:21 schreef JAPie01 het volgende:
Yup. Hier nog 'n verse:
[afbeelding]
[afbeelding]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
mja, had er nog wat text aan toegevoegd, nu issie een beetje kaal...Op maandag 10 december 2001 15:21 schreef JAPie01 het volgende:
Yup. Hier nog 'n verse:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets als: 'Danger, Avalanches!' of 'Avalanche' naar een merk wat in de beginjaren redelijk meedraaide.
Vertegenwoordigd door een wacko op hardboots die de meest vage tricks deed waarbij de inserts tot het uiterste belast werden, vet!
Damian Sanders dacht ik..
Those where the good ol' days.
Verwijderd
Bwaaaaah... deze begint helemaal te wiebelen op je beeldscherm... hoe moet je hier nu op kunnen blijven staan als ie zo wiebelt?Op maandag 10 december 2001 15:21 schreef JAPie01 het volgende:
[afbeelding]

Om er maar wat religieus bij te halen (ben atheist verder
Ik ga t straks nog es proberen, maar dan met een strakker en abstracter designtje... dit is te jolig vind ik zelf (maar wou m toch ff posten)
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Op maandag 10 december 2001 16:43 schreef Hangloozz het volgende:
[..]
mja, had er nog wat text aan toegevoegd, nu issie een beetje kaal...
Iets als: 'Danger, Avalanches!' of 'Avalanche' naar een merk wat in de beginjaren redelijk meedraaide.
Vertegenwoordigd door een wacko op hardboots die de meest vage tricks deed waarbij de inserts tot het uiterste belast werden, vet!
Damian Sanders dacht ik..
Those where the good ol' days.
Bij mij wiebelt er helemaal niks, laat je scherm nakijkenOp maandag 10 december 2001 16:45 schreef Iguana het volgende:
[..]
Bwaaaaah... deze begint helemaal te wiebelen op je beeldscherm... hoe moet je hier nu op kunnen blijven staan als ie zo wiebelt?
Verwijderd
Nee als je je er heel lang op concentreert en een beetje naar begint te staren dan gaan de streepjes bij me bewegen.Op maandag 10 december 2001 17:19 schreef JAPie01 het volgende:
[..]
Bij mij wiebelt er helemaal niks, laat je scherm nakijken
En ik heb een heel mooi schermpje verder
Verder issie wel cool
WelcomeOp maandag 10 december 2001 19:32 schreef Tha_Flea het volgende:
haha, ckrs bedankt!
Op die manier zie je echter alleen wat er ook daadwerkelijk op je board komt, de rest er omheen wordt overlapt door de witte rand. Als je het plezieriger vindt om tijdens het ontwerpen niet alleen de creatie óp het board maar ook de creatie op de witte rand te tonen, dan doe je (ik tenminste) dat op een soortgelijke manier, namelijk:
-witte rand selecteren met magic wand tool
-selectie copiëren en in een nieuwe layer gooien (dit wordt je bovenste layer die je tijdens het ontwerpen op onzichtbaar hebt staan)
-je creaties in de layers tussen de bovenste (met de gecopiërde selectie) en de onderste (het oorpsronkelijke model van het snowboard) layer gooien
-bovenste layer weer zichtbaar maken
en klaar is [vul hier je naam in]
btw flexe naam, nelis is zeg maar de mn "nick" op school...
Heb ik nog een vraagje, t lukt me wel om het board met de witte rand als toplayer te krijgen, maar alleen als ik de "background"-layer duplicate en vervolgens delete, moet het echt zo omslachtig, of kun je ook gewoon de background-layer als top instellen? Het lukt eme nl niet om hem gewoon naar boven te slepen, boven alle andere layers...
[edit]Grr, ik kan niet inloggen op mijn server. Anyways, het is dus gewoon als volgt:
-ps opstarten
-modelboard copiëren
-nieuw document openen (grootte staat al goed)
-buitenste (witte) rand selecteren (mbv magic wand of image=>extract)
-selectie copiëren en in nieuwe layer gooien (deze layer als toplayer gebruiken)
-afhankelijk van je voorkeuren de toplayer wel of niet zichtbaar laten
Zo moet het wel duidelijk zijn denk ik zo
Verwijderd
> ctrl+c bij ut voorbeeld
> file -> new
> ctrl+v
> magic wand
> new layer..
hmmz.. mijn uitleg is ook niet al te kort
Verwijderd
-magic wand midden op snowboard
-nieuwe layer
-expand selection met 1
-feather selection met 1
-vul'm
-sleep het voorbeeld snowboard naar boven (wat layers betreft)
-zet die op blending "darken"
nu kun je de ene layer altijd als selectie middel gebruiken
en de zwarte lijnen blijven altijd staan zolang je de desbetreffende layer maar bovenaan houdt
(dit verklaard niet waaorm mijn ontwerpjes zo pixelig zijn aan de rand, dat komt door color burn en te hoge contrast verschillen)
Verwijderd
Die waren al zo, kun jij ook niets aan doen.Op maandag 10 december 2001 21:10 schreef SFie het volgende:
(dit verklaard niet waaorm mijn ontwerpjes zo pixelig zijn aan de rand, dat komt door color burn en te hoge contrast verschillen)

Zo, even iets beter mijn best gedaan en dan krijg je dit i.p.v. girlpowder
Verwijderd
WoW, waarin heb je die gemaakt ? Dat wil Hansie ook !!!!!!!!Op zondag 09 december 2001 23:56 schreef JunkyJaz het volgende:
Maar ik vind deze van mij mooier dan die op jou lijstje
Nice!Op dinsdag 11 december 2001 17:34 schreef Nightwish het volgende:
Ok hier is tie dan.. mijn nieuwe plank
[afbeelding]
Verwijderd
hoe doe je die lijnen?Op woensdag 05 december 2001 07:57 schreef wandklok het volgende:
Ik heb ook wat (geprobeerd) gemaakt.
Zie hieronder het 15-minute-art result
[afbeelding]
Verwijderd
filter-> blur-> motion blur .Op woensdag 12 december 2001 20:35 schreef _Robzilla_ het volgende:
[..]
hoe doe je die lijnen?
denkt /me
Bijna goedOp woensdag 12 december 2001 20:39 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
filter-> blur-> motion blur .
denkt * Scipionyx
Je moet eerst Noise toevoegen (filter -> add noise) en dáárna motionblur toevoegen
op www.fotosoep.nl staan leuke tutorials..
Verwijderd
dude!Op woensdag 12 december 2001 20:51 schreef _Robzilla_ het volgende:
kvat het niet... kan iemand me helpen?? ben n00b
zo moeilijk is dat toch niet.
je hebt een plaatje . gaat naar filter- blur - motion blur. en schuiven met die balk!
done.
desnoods [nadat je t vorige hebt gedaan] :
image - adjust -brightness/contrast , en schuif je het contrast balkje wat naar rechts.

Had ff geen zin om de kleurcodes van dit forum op te zoeken. Vandaar witte achtergrond.
Verwijderd
Die blauwe is licht en donker, en in de bron niet terug te vinden.Op woensdag 12 december 2001 22:47 schreef Cresso het volgende:
Had ff geen zin om de kleurcodes van dit forum op te zoeken. Vandaar witte achtergrond.
Verwijderd
nou nouOp woensdag 12 december 2001 22:47 schreef Cresso het volgende:
zow heb nog maar 1tje gemaakt.... gekste dingen komen in je op
[afbeelding]
Nee hij trilt niet, dat denken jullie er alleen bij, stelletje gei..![]()
dissum dan:

links het belag, rechts het deck.
De hardcore GoT-ters zullen de practial joke eerder zien denk ik
Tell me about it...Op donderdag 13 december 2001 00:39 schreef Hangloozz het volgende:
hehe, eindelijk af. (jaja, wij werkende mensen hebben niet zoveel vrije tijd)
Rechts vind ik erg mooi, links staat erg goedkoop. Maare: lowriders roeldissum dan:
kon geen moeiere 50's radio vindenOp donderdag 13 december 2001 00:47 schreef Pelle het volgende:
Rechts vind ik erg mooi, links staat erg goedkoop. Maare: lowriders roel
Had eigenlijk ook gehoopt een modelletje te vinden die mooi met de vorm meeliep.
Had je wel begrepen dat het om de onderzijde ging van het rechtse model?
_Als_ ik vd week tijd heb ga ik nog even een versie proberen
Kom ik weer, ik maak ze zelf niet (ben niet zo'n fotowinkel heldOp donderdag 13 december 2001 11:48 schreef Barracuda_82 het volgende:
Ik heb effe in 10 minuten iets in elkaar geprutst, als ik een kee4r wat tijd heb maak ik wel een leukere/betere:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
Welcome to GoT!Op donderdag 13 december 2001 17:33 schreef baggy het volgende:
dis mijn eerste post, eerste keer in photoshop en ik hoop da jullie het wat vinden ik heb alleen de layers verneukt waardoor ik er niet echt meer aan kan werken dus begin ik maar weer overnieuw
[afbeelding]
Anyway, snowboard had ik mooier gevonden als rechts die soort ijsspegels
[img]"http://www.geocities.com/digidoocu2/board_01.gif"[/img]
(uh zien jullie het plaatje, zoals ik al zei, kben een total newbie
Verwijderd
Op donderdag 13 december 2001 20:15 schreef Digidoo het volgende:...
Op donderdag 13 december 2001 20:47 schreef Digidoo het volgende:
Op donderdag 13 december 2001 20:06 schreef Digidoo het volgende:
Digidoo, je kan ook je reacties editten met een de edit knop.Op donderdag 13 december 2001 20:07 schreef Digidoo het volgende:
Snowboarden op de straat
---
http://www.freebord.com
VET! Lijkt me alleen wel pijnlijk als je behoorlijk op je muil gaat...Op vrijdag 14 december 2001 18:15 schreef Cresso het volgende:
Wat dachten jullie hiervan:
Snowboarden op de straat
---
http://www.freebord.com