Op woensdag 05 december 2001 19:29 schreef Necromancy het volgende:
Kheb nooit op een Alliansnowboard gestaan, maar Rossignol boards vinnik zeer relaxed gaan. En wat betreft ski's van Rossignol, ze hebben wel heel veel ontwikkeld van de carve ski met hun T-power en halen nog steeds vip noteringen
[edit]
Boardjes van Allian zien er wel heel goed uit btw,
Dan vertel ik je maar een klein geheimpje...ben fanatiek skateboarder geweest (en soms nog steeds) en ook fervent snowboarder, alhoewel dat de laatste jaren beetje bij is ingeschoten. Rossignol is altijd al een skimerk geweest, met idd, vooruitstrevende technologieen. Echter Burton mag je wel fout vinden, ze zijn wel de pioneers geweest, samen met Sims. Vooral Burton heeft veel gedaan qua innovatie voor de sport op zich, en heeft het mede gemaakt met wat snowboarden nu is. Het is zelfs nu een Olympisch onderdeel. Snowboarders hebben lang moeten opboksen tegen de vooroordelen van de skiers ( tuig, wijde broeken en ze maken de piste kapot met hun boards )
Echter toen snowboarden groter werd, en daarmee ook commercieel interesant, sprongen opeens de skibedrijven ook op het wereldje, om zo ook een graantje van het succes mee te pikken. Bedrijven die eerst niks moesten weten van snowboarding, kwamen nu met producten op de markt. Ik heb 1 keer op een Rossignol boardje gestaan, maar dit was echt een brak boardje, waar de inserts veel speling hadden, en de shape was ook niet echt geweldig. Toch maar weer snel terug naar mijn Santa Cruz boardje.
Dus Rossignol?? nah...