Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
ControlNaam.ZOrder
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Dit heb ik dus geprobeerd maar dit werkt dus niet..... met ZOrder 0 . Geeft geen foutmelding maar blijft nog steeds op de achtergrond.
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Dan hebben die andere controls een hogere "ZOrder-prioriteit" (ik ben de goede term daarvoor ff kwijt). Als workaround zou ik het control wat je naar voren wilt halen in een picturebox zetten, en daarvoor dan de ZOrder method aanroepen.Op vrijdag 30 november 2001 21:31 schreef Nutcaze het volgende:
Dit heb ik dus geprobeerd maar dit werkt dus niet..... met ZOrder 0 . Geeft geen foutmelding maar blijft nog steeds op de achtergrond.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.