[VB] Control naar voorgrond brengen (runtime)

Pagina: 1
Acties:

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 10:48
Ik heb een usercontrol gemaakt bestaande uit een textveld, een knop. Zodra er op de knop gedrukt wordt komt de monthview control te voorschijn (net zoals bij de datepicker, ik wil deze namelijk precies hetzelfde behalve het vinkje, voor als je 'm niet in wilt vullen). Nou is het probleem dat de monthview niet over andere controls tevoorschijn komt (blijft er dus achter en is daardoor dus niet zichtbaar voor een deel).

Hoe zorg ik ervoor dat deze wel totaal zichtbaar wordt?

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ControlNaam.ZOrder

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 10:48
Dit heb ik dus geprobeerd maar dit werkt dus niet..... met ZOrder 0 . Geeft geen foutmelding maar blijft nog steeds op de achtergrond.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 30 november 2001 21:31 schreef Nutcaze het volgende:
Dit heb ik dus geprobeerd maar dit werkt dus niet..... met ZOrder 0 . Geeft geen foutmelding maar blijft nog steeds op de achtergrond.
Dan hebben die andere controls een hogere "ZOrder-prioriteit" (ik ben de goede term daarvoor ff kwijt). Als workaround zou ik het control wat je naar voren wilt halen in een picturebox zetten, en daarvoor dan de ZOrder method aanroepen.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.