Toon posts:

[MOBO] Waar dit epox bord te koop?(niet in pricew

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
..een EPOX 8KHA+ moederbord kopen voor een redelijk prijsje?(dus niet aso duur zoals bij sommige winkels) Dit is namelijk best nog wel lastig. Ik zie wel vaak winkels waar je ze online kan bestellen en kan laten bezorgen, maar mijn vader, voor wie ik de comp haal, wil waarschijnlijk geen online bestellingen doen. :( Weet iemand mischien bij welke winkel omgeving Amsterdam ik het moederbord gewoon kan halen?

Zow, dit was eens eens andere vraag dan welk moederbord ik moet nemen :P

Thanx,

Verwijderd

hier heb je 6 keuzes
http://www.tweakers.net/pricewatch/21504

sccs

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al eerder zei, dat zijn winkels waar ik het ONLINE kan bestellen, of niet omgeving A.dam zitten.. Ik had ze uiteraard al bekeken, maar het was dus niet geschikt voor mij :( Daarom was ik benieuwd of iemand anders nog een winkel weet die omgeving A.dam zit en die epox moederbordjes verkoopt. :)

Verwijderd

Ik weet wel waar je m niet moet bestellen, nl bij Space Promotion, dat zijn een stelletje kl**tz*kken!! Ik had dat bordje daar ook besteld:
Ten eerste kwamen ze de afspraken niet na;
Ten tweede kreeg ik een kapot bord;
Dus ik het bord teruggestuurd en wilde mijn geld terug, krijg ik maar 90% van die **kels. DUS BESTEL NIKS BIJ SPACE PROMOTION!!

Maar waarom wil je per se die epox, ik heb nu die nieuwe msi en die werkt perfect, lekker snel en stabiel!!

Verwijderd

Topicstarter
hehe.. Online bestellen vind mijn vader (voor wie ik de comp bouw) zowiezo geen goed idee, maar als er geen andere mogelijkheid is moet het wel :-( Iig valt Queen Systems dan af, en zal ik mijn twijvels hebben bij Space Promotion :)

Overigens is het niet mijn bedoeling om hier een 'Nee, neem een asus! Nee, MSI is beter!' draadje van te maken.. Die zijn er al meer dan genoeg om tweakers.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Faq = hier: http://gathering.tweakers.net/forum/faq :).

Edit1:
Topic is weer open naar aanleiding van: http://gathering.tweakers.net/postreply.php/336538/1/100 ;).

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 09:07 schreef Matjong het volgende:
hehe.. Online bestellen vind mijn vader (voor wie ik de comp bouw) zowiezo geen goed idee, maar als er geen andere mogelijkheid is moet het wel :-( Iig valt Queen Systems dan af, en zal ik mijn twijvels hebben bij Space Promotion :)

Overigens is het niet mijn bedoeling om hier een 'Nee, neem een asus! Nee, MSI is beter!' draadje van te maken.. Die zijn er al meer dan genoeg om tweakers.
waarom valt die queens systems sowieso af?? ze zijn wel een stuk goedkoper dan de concurrentie!
heb hem daar net zelf maar besteld daardoor.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:04

Mad_Demon

de dokter

• Mad_Demon heeft zijn EPOX 8KHA+ voor fl 319,- op de HCC gekocht en is er heel blij mee

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

me too :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 12:40 schreef SALLY het volgende:

[..]

waarom valt die queens systems sowieso af?? ze zijn wel een stuk goedkoper dan de concurrentie!
heb hem daar net zelf maar besteld daardoor.
Ik heb er gewoon teveel slechte dingen over gelezen in de shop survey. En ja, ze zijn goedkoop. Maar er kleven voor mij teveel risicos aan. Als het mijn eigen geld was zou ik er al heel anders tegenaan kijken. Maar riskant online bestellen ga ik met mijn vader geld niet doen. :)
Op zondag 02 december 2001 13:00 schreef Mad_Demon het volgende:

• Mad_Demon heeft zijn EPOX 8KHA+ voor fl 319,- op de HCC gekocht en is er heel blij mee
Tja, ik ben eigenlijk net 1 weekje te laat. Ik had zowiezo graag naar de HCC dagen gewild, dus had ik het mooi kunnen combineren. Maar ja, net te laat he ;(

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Comptechworld verkoopt die dingen toch ook? Die is dan weliswaar online, maar heeft wel degelijk een winkel.
Die winkel zit dacht ik bij afslag 6 naar Amersfoort, dus in Naarden oid. Vanuit Amsterdam dus 5 minuten rijden.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 17:00 schreef ecteinascidin het volgende:
Comptechworld verkoopt die dingen toch ook? Die is dan weliswaar online, maar heeft wel degelijk een winkel.
Die winkel zit dacht ik bij afslag 6 naar Amersfoort, dus in Naarden oid. Vanuit Amsterdam dus 5 minuten rijden.
Check mijn profile es als je wilt. Daar staat geb. datum 30-4-85. Ik weet niet of ik een boete wil riskeren om daar zelf onderdelen met de auto te gaan halen :P

Mijn vader en moeder hebben beide geen auto tot hun beschikking. ;(

Ik moet er dus eigenlijk op mijn fiets heen kunnen. Of is die winkel waar je het nu over hebt wel met de fiets te bereiken? Topografisch sta ik niet al te sterk in mijn schoenen, dus ik heb eigenlijk geen idee :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Op zondag 02 december 2001 16:58 schreef Matjong het volgende:
Tja, ik ben eigenlijk net 1 weekje te laat. Ik had zowiezo graag naar de HCC dagen gewild, dus had ik het mooi kunnen combineren. Maar ja, net te laat he ;(
Ach...computerbeurzen zijn er het hele jaar door in het land...
Maar voor de prijs hoef je het niet te doen en zeker niet voor de service!

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 17:18 schreef Moody het volgende:

[..]

Ach...computerbeurzen zijn er het hele jaar door in het land...
Maar voor de prijs hoef je het niet te doen en zeker niet voor de service!
Nee, ok.. Dat is ook wel zo. Maar ik was eigenlijk van plan om de computer volgende week te bouwen. Dat betekend dus dat ik nog tot woensdag de tijd heb om een alternatief te vinden, en een beurs is dat dus niet. Mocht dit niet lukken zal ik het bord toch woensdag moeten bestellen in de hoop dat ik het vrijdag heb. Overigens heb ik mijn vader bepraat en mag ik de onderdelen, waarvan ik het ECHT nodig acht ze online te kopen, bestellen. Toch zou ik ze alsnog bij een normale winkel willen kopen.

Het word dus hoogst waarschijnlijk zoeken naar een goede en betrouwbare(levering, service) online winkel. Maar daar heeft tweakers een hele mooie andere afdeling voor(al is die mischien niet helemaal compleet). Dus daar kom ik hopelijk wel uit zonder jullie hulp :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 17:00 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik heb op de site van Comptechworld gekeken en ze verkopen hem daar idd. Ze hebben hem echter nog steeds niet in vooraad. Dat was een paar dagen geleden ook al zo :/ De kans dat ze hem over 2 dagen oppeens wel hebben lijkt me klein. Ik zou ze eventueel nog wel kunnen bellen mocht ik het bord daar willen halen. Maar dat is nu nog niet aan de orde :)
Pagina: 1