Jongens....
Hoe krijg ik het voor elkaar dat fotoos NIET te downloaden zijn, maar wel te zien???
thzz
Hoe krijg ik het voor elkaar dat fotoos NIET te downloaden zijn, maar wel te zien???
thzz
Niet? ze kunnen altijd wel een screenshot maken en hem bewerken en voila..je fotoOp donderdag 29 november 2001 20:19 schreef tiezz het volgende:
Jongens....
thzz
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
| <html>
<head>
<title>No Right Click</title>
</head>
<script language="JavaScript1.2">
if (window.Event)
document.captureEvents(Event.MOUSEUP);
function nocontextmenu()
{
event.cancelBubble = true
event.returnValue = false;
return false;
}
function norightclick(e)
{
if (window.Event)
{
if (e.which == 2 || e.which == 3)
return false;
}
else
if (event.button == 2 || event.button == 3)
{
event.cancelBubble = true
event.returnValue = false;
return false;
}
}
document.oncontextmenu = nocontextmenu;
document.onmousedown = norightclick;
</script>
<body>
Try to right click anywhere on the page! You can even press BOTH buttons!<br>
</body>
</html>
<HEAD>
<script language="JavaScript"> <!--
var message="Type your warning message here."; // Message for the alert box
function click(e) {
if (document.all) {
if (event.button == 2) {
alert(message);
return false;
}
}
if (document.layers) {
if (e.which == 3) {
alert(message);
return false;
}
}
}
if (document.layers) {
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
}
document.onmousedown=click;
// --> </script>
</HEAD>
<body >
</body>
</html> |
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Volgens mij heb je het idee van het web niet begrepen, namelijk dat alles dat je online zet automatisch voor iedereen te downloaden is.Op donderdag 29 november 2001 20:19 schreef tiezz het volgende:
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Da's een goeie...Op donderdag 29 november 2001 20:36 schreef Clay het volgende:
moeilijk maken kan wel. Als bijvoorbeeld een foto ergens neerzet moet je dat in een table doen. Stel dan dat je foto 320 bij 240 is, dan zet je in het tdtje een transparant gifje met die maten, en de foto als achtergrond van de td. als je nu rechtsklikt en save as doet save je het transparante plaatje en niet de foto.
print screen en view source helpt het niet tegen, maar de totale noknow's heb je er wel mee.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
|{ brrr }] |
Verwijderd
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Dit is een goeie oplossing. Ik erger me echt mateloos aan die anti-rechtermuisknop scripts, Alt+F4 is op zo'n site nooit ver weg.Op donderdag 29 november 2001 20:36 schreef Clay het volgende:
moeilijk maken kan wel. Als bijvoorbeeld een foto ergens neerzet moet je dat in een table doen. Stel dan dat je foto 320 bij 240 is, dan zet je in het tdtje een transparant gifje met die maten, en de foto als achtergrond van de td. als je nu rechtsklikt en save as doet save je het transparante plaatje en niet de foto.
print screen en view source helpt het niet tegen, maar de totale noknow's heb je er wel mee.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
okee...Op donderdag 29 november 2001 22:01 schreef dynom het volgende:
hmm...
/me kijkt naar screenshot knopje...
shift+f10Op donderdag 29 november 2001 20:56 schreef Qul het volgende:
EDIT:
Er is volgens mij wel EEN oplossing:
ga naar http://www.asterdesign.com en klik daaronder, onder het plaatje. Dan opent IE een nieuwe window. Rechtermuisknop kan nog maar dat is uit te schakelen. Source code is dan ook niet te zien!
Verwijderd
-1 dubbelpostOp donderdag 29 november 2001 21:32 schreef M4TR1X het volgende:
Was ook een topic over niet zo lang geleden.
Anyway je hebt een plugin die ongeveer werkt als dat applet, die plugin zorgt ervoor dat je niet kan screenshotten, en een heel groot aantal (hun zoeken dagelijks i-net af voor meer) screenshotneem programmas.
Dit is behoorlijk veilig, maar gaat je geld kosten.
werkt niet.. het wordt op een direct draw surface geprojecteerd, die natuurlijk niet wordt opgepakt door VNC (net als met mpeg en tvkaart dingetjes enzo)Op donderdag 29 november 2001 22:25 schreef Clay het volgende:
en tegen die anit-printscreen muek kan je altijd nog via netwerk met een andere pc met vnc inloggen, en daarmee een printscreen doenOMG!
[..]
lol
1
| onContextmenu="return false;" |
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.