Kan deze combinatie?

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:23
Hallo allemaal,

Ik heb op dit moment een TNT 2 videokaart en ik wil mij een Geforce 3 TI500 aanschaffen maar ik weet niet zeker of dat wel zin heeft.. Ik heb een AMD 750 mhz en een msi mobo met deze specs;

200 mhz ev6 system
AGP/PCI/ISA bus
Ultra dma 33/66

sorry dat ik het zo doe maar ik kan ff het type mobo niet vinden.. dus oftewel ;) kan die geforce 3 erin ja of nee

Strava | AP | IP | AW

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Ja hij kan er in.

Of je er wat aan hebt? Dat is een tweede punt. Je CPU is dan duidelijk de bottleneck van je systeem, dus de meerwaarde van die kaart, wordt teniet gedaan door je CPU.

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Valt wel mee. Op bijv Guru3D hebben ze een review van de Hercules PIII Ti500 (interessante kaart overigens, zeker voor de prijs) die ze reviewen op een PIII-800 en daar vond ik toch heel aardige resultaten uit komen. Al gaven ze wel toe dat toen ze hem in een Athlon TB 1.2 staken de prestaties nog wel een stukje omhoog gingen.

Ik denk in iedergeval dat je er geen spijt van zult krijgen.

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

gewoon doen... de GF3 doet bijna alles zelf, en om de meest nieuwe spellen te draaien kan je gerust af met een 750 hoor.

desnoods clock je hem over...

waar ik me meer zorgen over zou maken is je geheugen, maar ik denk dat je met een GF3 heel wat meer uit je bakkie kan halen!

[/typo mode off]

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

• Webgnome
ik heb er op dit moment 265 mb sdram in zitten "das toch genoeg..

(ok nu ga ik sparen voor een TI500 ;)

Strava | AP | IP | AW

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Kleine suggestie: Hercules Prophet III Ti500

Schijnt een goede kaart te zijn (qua afwerking, prestaties en oc-en) en niet eens zo heel duur: 899,- bij Funprice

Ik ben ook al aan het sparen :)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09
Je kunt het ook zo bekijken als je nu een goeie kaart koop dan hoef je dat niet te doen wanneer je mobo en cpu vervangt

Taal fouten inbegrepen ;)

• Webgnome
Daar is nog eens over nagedacht over die uitspraak :)

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1