over die wachtrij:
tja als dat zo makkelijk was hadden we dat wel gedaan. kijk het is zo , momenteel is er een max aantal wachtenden mbt het aantal ingelogde agents (1e lijn). zodra die vol zit kan er niemand bij totdat er weer plaats is. voordeel : wachttijden worden beperkt (30min), maar veel mensen die er niet doorkomen. het systeem ervoor was echter nog erger. er was ook een max wachtrij maar als deze vol zat ,moest deze volledig leeglopen voordat er weer iemand in kon, met als gevolg dat er echt bijna niemand meer doorkomt of ineens 70 tegelijk. dat is dus ook niks. het hele oude systeem was ook niet geweldig. iedereen kon hier wel in de wacht komen, maar hiermee onstonden wachtrijen van 3 uur. ook niet echt prettig. terugbellen is ook geen optie, die wachtrij zou dan zo druk worden dat er pas na weken/maanden wordt teruggebeld.
er is dus gewoon geen goede manier om die wachtrij dusdanig goed te maken dat iedereen blij is.
dus tja.... wat is dan wel een goede optie ????
ik zou zelf graag zien dat er een max zou zijn van +/- 1 uur (+/- 10min per klant, 6 klanten per agent per uur >> dit is ook ons streven) als er dus 20 man werken zouden er dus 120 in de wacht kunnen, dat is best aardig. zo valt ook goed de wachttijd uit te rekenen. en dan dit uiteraard vermelden op het bandje. zo kan je zelf bepalen of je wil blijven hangen of dat je ophangt. nu weet je niet van tevoren hoe lang het duurt. ook dat bandje is misselijk saai. ik pleit ervoor om gewoon radio3 erop te gooien ofzo.
het scheelt trouwens ook als je meteen de goede optie kiest in menu, anders moet je eerst door de front office heen *(dat is dus 2*30min)*
naja als je een betere manier hebt/weet hoor ik dat graag

ps. er waren problemen met het softwarematig wegvallen van de verbinding na mij opnieuw te hebben moeten aanmelden ivm het filteren van illegale modems ofzo.
Het leek na een tijdje een dns probleem omdat via ip nummer internet adressen wel bereikt konden worden.
Een volledige herinstalatie lijkt het verholpen te hebben.
dns problemen.... tja dat zien we vaker... heel vaak door kazaa etc (hier zit spyware new.net bij die dns verziekt)
dat van die illigale modems is lichtelijk onzin (zal nie zeggen helemaal, want het helpt wel)
het is dan ook veel makkelijker voor ons om klanten te helpen, denk bijv aan problemen wisselen netwerkkaart, wachtwoord wijzigen en nog wat andere dingen mbt mail/ftp.
ben je weer op de hoogte ?? mooizo