The devil is in the details.
He waar is die achtergrond van?Op donderdag 29 november 2001 16:58 schreef Marc00 het volgende:
en de mijne
[afbeelding]
(1280->1024)
Die is namelijk goed vet
Kun je die es posten zonder icoontjes?
Is van Return To Castle Wolfenstien, te vinden op www.castlewolfenstein.comOp donderdag 29 november 2001 17:01 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
He waar is die achtergrond van?
Die is namelijk goed vet
Kun je die es posten zonder icoontjes?
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Duz
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Dan maar weer ff een update van mijn desktoppie..

...
......
Verwijderd
Kun je die online gooien?Op donderdag 29 november 2001 17:29 schreef blaaat het volgende:
...
Dan maar weer ff een update van mijn desktoppie..
[afbeelding]
...
Van RTCW???Op donderdag 29 november 2001 17:03 schreef FL!PNEUS het volgende:
[..]
Is van Return To Castle Wolfenstien, te vinden op www.castlewolfenstein.com
Kickuh, is echt vette pic.
Thx
Zag je nog geeneens dat het van RTCW wasOp donderdag 29 november 2001 18:37 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Van RTCW???
Kickuh, is echt vette pic.
Thx
NopeOp donderdag 29 november 2001 18:47 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Zag je nog geeneens dat het van RTCW was
anders zou ik het toch niet vragen!

Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Op donderdag 29 november 2001 18:50 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Nope
Verwijderd
Welk programma gebruik je voor die zwevende (uptime-)info rechtsboven op je scherm?Op donderdag 29 november 2001 17:44 schreef rb338 het volgende:
Mijne ook maar weer 'ns
[url]
Lijkt me wel handig, heeft niemand last van vensters die in de weg zitten enz..
Winbar/StatbarOp donderdag 29 november 2001 19:30 schreef BBL the 2nd het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je voor die zwevende (uptime-)info rechtsboven op je scherm?
Lijkt me wel handig, heeft niemand last van vensters die in de weg zitten enz..
nee, dat zweeft nietOp donderdag 29 november 2001 19:31 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Winbar/Statbar
Dat proggie heet volgens mij coolinfo
en hier kan je het vinden
Owh datte,Op donderdag 29 november 2001 19:34 schreef Marc00 het volgende:
[..]
nee, dat zweeft niet![]()
Dat proggie heet volgens mij coolinfo
ik dacht al, als ie winbar/statbar bedoelde moet je wel achter lopen
uhmOp donderdag 29 november 2001 18:50 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Nope

hee hoe krijg jij je contactlijstje in die balk links?Op donderdag 29 november 2001 17:44 schreef rb338 het volgende:
Mijne ook maar weer 'ns
eeh ja dat had ik nog geeneens gezienOp donderdag 29 november 2001 19:43 schreef Randy het volgende:
[..]
hee hoe krijg jij je contactlijstje in die balk links?
Powered by KPN
Ik kan me vergissen, maar het lijkt erop dat het een gewoon window (maar zonder titlebar, menu's etc.) is, omdat het er ook naar uitziet dat de rand van de taskbar niet doorloopt. Maar ik kan me daar best in vergissen.Op donderdag 29 november 2001 19:43 schreef Randy het volgende:
hee hoe krijg jij je contactlijstje in die balk links?
Btw, welke skin/theme is het eigenlijk?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Blackhorn toch? maar je hebt er ook een onder een andere naam.Op donderdag 29 november 2001 20:15 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar het lijkt erop dat het een gewoon window (maar zonder titlebar, menu's etc.) is, omdat het er ook naar uitziet dat de rand van de taskbar niet doorloopt. Maar ik kan me daar best in vergissen.
Btw, welke skin/theme is het eigenlijk?
* Theme: Longhorn (zie sig voor skin site)
* Wallpaper: kweenie waarvandaan
* Contact list in startbalk: zelf gemaakt pagina'tje en URL toegevoegd als nieuwe toolbar
* Text rechtsboven: CoolInfo
Meer vragen? Zie post 1 voor links of vraag het hier ff
Aha, zoiets moest het wel zijnOp donderdag 29 november 2001 20:42 schreef rb338 het volgende:
* Contact list in startbalk: zelf gemaakt pagina'tje en URL toegevoegd als nieuwe toolbar
Maar heb je dan niet constant het probleem dat de normale MSN client disconnect, 'because you signed on at another location'? En heb je de source van het scriptje toevallig ergens?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Het werkt gewoon via de API calls van MessengerOp donderdag 29 november 2001 20:57 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Aha, zoiets moest het wel zijn![]()
Maar heb je dan niet constant het probleem dat de normale MSN client disconnect, 'because you signed on at another location'? En heb je de source van het scriptje toevallig ergens?
Ik heb de code hier vandaan, een compleet nieuwe pagina eromheen gebouwd en nieuwe icoontjes gemaakt
OOPS dat was ikOp donderdag 29 november 2001 21:03 schreef 1337 het volgende:
Er was laatst iemand die zij dat hij meerdere foto's van sydney/australie ofzow had en dat hij die zou plaatsen, maar ik heb nog niks gezien. Is het nog de bedoeling dat die komen
ga er nu meteen aan beginnen
Ok klaar ben er nu een aantal aan het uploaden heb geen zin meer om verder te gaan ....binnenkort weer
ff een vraagje; hoe krijg je die info van cpu etc. daar rechtsbovenin erop??Op donderdag 29 november 2001 17:44 schreef rb338 het volgende:
Mijne ook maar weer 'ns
[afbeelding]
wil ik nl. ook al een hele tijd maar weet niet hoe
please help
Lees ff het draadje door...Op donderdag 29 november 2001 21:10 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
ff een vraagje; hoe krijg je die info van cpu etc. daar rechtsbovenin erop??
wil ik nl. ook al een hele tijd maar weet niet hoe
please help

Dat doe je dus met CoolInfo.
URL staat bij de 1e post..
leuk, maar URL doet t nietOp donderdag 29 november 2001 21:11 schreef rb338 het volgende:
[..]
Lees ff het draadje door...
Dat doe je dus met CoolInfo.
URL staat bij de 1e post..

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Jaaaah! Dat zeggen ze allemaalOp donderdag 29 november 2001 21:49 schreef Morpheus_ het volgende:
Op het moment zo. Niet dat ik een Die-Hard Lara fan ben, vind gewoon mooi plaatje
[afbeelding]

Voor alle mensen die ze ook erg mooi vinden heb is er net nog een paar gemaakt en online gezet allemaal op 1600x1200
ik moet dr nog even een mooie page voor maken enz maar daar heb ik nu geen zin in
Ze staan in ieder geval hier : http://www.vakantiefotos.nu/wallpapers
Verwijderd
he ken je me nog hehe...Op donderdag 29 november 2001 22:30 schreef Wez_db het volgende:
[afbeelding]
Voor alle mensen die ze ook erg mooi vinden heb is er net nog een paar gemaakt en online gezet allemaal op 1600x1200
ik moet dr nog even een mooie page voor maken enz maar daar heb ik nu geen zin in
Ze staan in ieder geval hier : http://www.vakantiefotos.nu/wallpapers
thanx voor deze url!
ik zal hem er moguh tussen plakken zonder icontjes...Op donderdag 29 november 2001 18:02 schreef Ab.normaal het volgende:
[..]
Kun je die online gooien?
......
Deze doet het wel..Op donderdag 29 november 2001 21:14 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
leuk, maar URL doet t niet
Cool Info
......
You're welcomeOp donderdag 29 november 2001 22:58 schreef ShaDoW het volgende:
[..]
he ken je me nog hehe...
thanx voor deze url!
Wil ik ook! Wil ik ook!Op donderdag 29 november 2001 21:03 schreef 1337 het volgende:
Er was laatst iemand die zij dat hij meerdere foto's van sydney/australie ofzow had en dat hij die zou plaatsen, maar ik heb nog niks gezien. Is het nog de bedoeling dat die komen

Weet bij god niet hoe ze heet...maar vind haar een genot om naar te kijken
Verwijderd
Deze vond ik er trouwens wel mooi bij kleuren..

Wat is ze mooi,,,,,!!! Heb je een linkje?? Thx,,Op vrijdag 30 november 2001 01:18 schreef tvdleur het volgende:
[afbeelding]
Weet bij god niet hoe ze heet...maar vind haar een genot om naar te kijken
RanzigOp donderdag 29 november 2001 13:41 schreef HopFlats het volgende:
die picta is dus een bos schaamhaar
[afbeelding]
Verwijderd
whyOp donderdag 29 november 2001 08:09 schreef ShaDoW het volgende:
[..]
hehehe... LOL... nu nog een engelse win2k
Verwijderd
tja, kan iemand mij soms vertellen dat ik gewoon geen link geef maar gewoon dat je hem zo al ziet ?!?!?!

Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Als je die url tussen [img]en[/img] inzet, dan zien we het plaatje direct.Op vrijdag 30 november 2001 07:54 schreef viper007 het volgende:
http://picserv.mediamonks.nl/pics/EPDERHEDHHE
tja, kan iemand mij soms vertellen dat ik gewoon geen link geef maar gewoon dat je hem zo al ziet ?!?!?!
Dus:

Dit is dan wel op mijn werk maar thuis ziet het er niet veel anders uit. Krijg altijd de kriebels van allerlei wazige backgrounds en ze gaan me na een 1/2 uurtje ook altijd snel weer vervelen.
check vooral ff de uptime van mijn LAN, ja da's echte uptime zonder hibernate ofzo

w2k of course
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Sorry voor het verneuken van de lay-out

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Verwijderd

zo flinke meidengek ben jij zeg, 30+ meisjes in je contacts (MSN/ICQ) en maar een paar jongensOp vrijdag 30 november 2001 10:19 schreef YourMarcel het volgende:
Hieronder mijn Desktop, gewoon een screenshot van me oude bureaublad terwijl ICQ en MSN aan stond.. kan soms lastig zijn maar het heeft ook wel wat..
[afbeelding]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
Sja, ik kan er ook niets aan doen..Op vrijdag 30 november 2001 10:45 schreef aardbeix15 het volgende:
[..]
zo flinke meidengek ben jij zeg, 30+ meisjes in je contacts (MSN/ICQ) en maar een paar jongens
MSN is eigenlijk ook een meidenprog he..
En bij ICQ heb ik een keer per ongeluk de map jongens gewist dus vandaar...
Als je nou gewoon eens een paar blz (of topics van jou desktop) terugleest, dan zie je het vaak zat staanOp vrijdag 30 november 2001 11:22 schreef HariZ het volgende:
FF een vraagje: Hoe krijgen jullie die button van WinXp blauw? Wil ikke ook!
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
Ja, sorry... was ik ook al achter gekomen... iig tnx!Op vrijdag 30 november 2001 11:32 schreef Oen het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens een paar blz (of topics van jou desktop) terugleest, dan zie je het vaak zat staan

C dat je je achtergrond van je Msn hebt aangepast. Hoe heb ie dat gedaan ??? Heb even gezocht, maar kan het niet vinden...Op vrijdag 30 november 2001 10:19 schreef YourMarcel het volgende:
Hieronder mijn Desktop, gewoon een screenshot van me oude bureaublad terwijl ICQ en MSN aan stond.. kan soms lastig zijn maar het heeft ook wel wat..
[afbeelding]
Alvast bedankt.
Remko
"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"
Hier mijn wallpaper
waarom laat ie nu een banner zien en niet mijn jpg..?
......
Verwijderd
Hardstikke bedanktOp vrijdag 30 november 2001 12:46 schreef blaaat het volgende:
Zoals belooft AB-normaal
Hier mijn wallpaper![]()
[afbeelding]

http://members.home.nl/tvdleur/tr002.jpgOp vrijdag 30 november 2001 06:29 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Wat is ze mooi,,,,,!!! Heb je een linkje?? Thx,,
Asjeblieft

En ja, ik ben een MUSE fan en ja, ik heb een hekel aan mensen die nu fan van MUSE worden nu ze commercieel zijn...
Leuke wallpaper!Op vrijdag 30 november 2001 13:23 schreef mark9534 het volgende:
Mijn win98se desktop niets speciaals maar ik heb het graag overzichtelijk en niet te druk met 100 icoontjes. Enne winxp gebruik ik bijna nooit dus daar heb ik maar screenshot van gemaakt.
[afbeelding]
Als je in je MSN-map kijkt dan zie je lvback.gif staan en dat kan je gewoon veranderen door een ander plaatje (dat je dan wel lvback.gif moet noemen) en dan heb je dat als achergrond bij MSN (wel eerst MSN uit zetten voor dat je het plaatje veranderdOp vrijdag 30 november 2001 12:38 schreef RedScorpion het volgende:
[..]
C dat je je achtergrond van je Msn hebt aangepast. Hoe heb ie dat gedaan ??? Heb even gezocht, maar kan het niet vinden...
Alvast bedankt.
Remko
http://members.home.nl/moderator/96605.JPG
Verwijderd
Weer zo een die denkt dat hij speciaal is. Ik denk niet dat Muse het erg vindt dat ze meer fans krijgen. Ben ook fan, pas sinds 2 jaar terug, en ook toen waren ze al 'commercieel'.Op vrijdag 30 november 2001 13:44 schreef HariZ het volgende:
En ja, ik ben een MUSE fan en ja, ik heb een hekel aan mensen die nu fan van MUSE worden nu ze commercieel zijn...

This must be that Woodstock place mom and dad are allways talking about
die wallpaper update zich toch automatisch?Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef The_Noid het volgende:
Hier eentje van m'n Gnome desktop op m'n werk... zo te zien is het volle maan
[afbeelding]
tenminste, zoiets heb ik ook ooit gehad, en zag je de aardbevingen op dit moment.
wat is dit nou presies dan?
(en een link?
🌞🍃
Thxs, Meteen ff uitgeprobeerd en het werkt. Ziet er meteen een stuk beter uit.Op vrijdag 30 november 2001 14:10 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Als je in je MSN-map kijkt dan zie je lvback.gif staan en dat kan je gewoon veranderen door een ander plaatje (dat je dan wel lvback.gif moet noemen) en dan heb je dat als achergrond bij MSN (wel eerst MSN uit zetten voor dat je het plaatje veranderd)

Is maar ff een test hoor. Nu op werk, thuis wel ff kijken voor beter plaatje en verhouding.

Grtz Remko

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"
Cool, draait die aquarium screensaver op de desktop ?Op vrijdag 30 november 2001 15:48 schreef ForayNL het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
nee dat heb ik helaas nog niet voor elkaar, dat zou wel heel stoer zijn. nee het is gewoon een print screen van de screensaver. iemand idee of dit mogelijk is dat je je screensaver als background gebruikt?Op vrijdag 30 november 2001 16:00 schreef bartoz het volgende:
[..]
Cool, draait die aquarium screensaver op de desktop ?
Dit is XPlanet, die update inderdaad automatisch.Op vrijdag 30 november 2001 15:55 schreef DataBeest het volgende:
die wallpaper update zich toch automatisch?
wat is dit nou presies dan?
(en een link?)
http://xplanet.sourceforge.net/
Instellingen gezien vanaf de maan met dit dayimage:
http://pkedu.fbt.eitn.wau.nl/hylke/earth_2400.jpg
en dit nightimage:
http://pkedu.fbt.eitn.wau.nl/hylke/Night_le_lrg.jpg
Er is trouwens ook nog 'XFishTank' die dus die aquarium screensaver op de desktop-achtergrond draait
This must be that Woodstock place mom and dad are allways talking about
dat ziet cool uit. die onderste dan.Op vrijdag 30 november 2001 16:04 schreef The_Noid het volgende:
[..]
Dit is XPlanet, die update inderdaad automatisch.
http://xplanet.sourceforge.net/
Instellingen gezien vanaf de maan met dit dayimage:
http://pkedu.fbt.eitn.wau.nl/hylke/earth_2400.jpg
en dit nightimage:
http://pkedu.fbt.eitn.wau.nl/hylke/Night_le_lrg.jpg
Er is trouwens ook nog 'XFishTank' die dus die aquarium screensaver op de desktop-achtergrond draait
al die lampen enzo!
btw, bovenste link is nu down.
edit:
en hij werkt weer!
🌞🍃
ik heb het alleen niet bijgehouden dus sommige links zijn inderdaad dood gegaan (lijstje komt ookal uit augustus ofsow).
ik heb zelf nog geen tijd gehad on alle links te updaten dus misschien als iemand zo aardig zou willen zijn om een nieuw lijstje te maken dan zou dat mooi zijn
Die is coolOp vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef The_Noid het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Zie 2 posten boven je.Op vrijdag 30 november 2001 16:11 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Die is coolMag ik die background misschien van jou?
Maar inderdaad erg cool
cooool, ik had hem al. Door gewoon zijn desktop op te slaan, en die taakbalk weg te knippen, maar orgineel is natuurlijk beterOp vrijdag 30 november 2001 15:05 schreef Maarten N. het volgende:
Hier is die wallpaper van Vegeta waar iedereen zo om smeekte![]()
http://members.home.nl/moderator/96605.JPG
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Waarom is er dat nou niet voor windows?Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef The_Noid het volgende:
[afbeelding]
Wees 's creatief met een active desktop item of maak ff een refreshend HTML'etje en gooi dat op je background. Eventueel kan je daar een Java Applet in embedden, zodat het ding niet alleen maar een statisch plaatje laat zien.Op vrijdag 30 november 2001 17:30 schreef bbrother het volgende:
Waarom is er dat nou niet voor windows?
- Pastor Richards @ VCPR
Bonzi Buddy!!!!!Op vrijdag 30 november 2001 18:02 schreef geflitst het volgende:
[afbeelding]
Ziet er niet verkeerd uit
Ga jij eens heel snel je computer scannen op Aureate/Radiate spyware!Op vrijdag 30 november 2001 18:02 schreef geflitst het volgende:
[afbeelding]
Ziet er niet verkeerd uit
Btw, dit was een serieuze opmerking
- Pastor Richards @ VCPR
Met met ? ik zag dr ook 1 staanOp vrijdag 30 november 2001 19:13 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je computer scannen op Aureate/Radiate spyware!
Btw, dit was een serieuze opmerking
Verwijderd
je kan XPlanet ook gewoon in Windows gebruikenOp vrijdag 30 november 2001 17:30 schreef bbrother het volgende:
[..]
Waarom is er dat nou niet voor windows?
http://xplanet.sourceforge.net/windows/
Haha... ik denk niet dat ik speciaal ben hoor, ik vindt het alleen niet leuk dat ze bij concerten niet meer zoveel uuh... interactie met het publiek hebben. Dat vind ik echt jammer en ik denk dat dat komt doordat ze nu commercieler zijn. Moest je 2 jaar terug eens iemand over MUSE vertellen, niemand wist waar je het over had. Nu is het 'Oh, die van Bliss'. Dat vindt ik ook jammer. "Unintended" enOp vrijdag 30 november 2001 15:25 schreef KidPaddle het volgende:
[..]
Weer zo een die denkt dat hij speciaal is. Ik denk niet dat Muse het erg vindt dat ze meer fans krijgen. Ben ook fan, pas sinds 2 jaar terug, en ook toen waren ze al 'commercieel'.
Muscle Museum" mogen ook niet vergeten worden. Dat zijn de nummers waar ik fan door ben geworden. Ennuh... Ik heb niet echt een hekel aan "nieuwe" fans, maar als er een stel jongetjes van 13 bij een concert naast mij staan en enthausiast vertellen dat ze "Origin Of Symmetry" goed vinden en dan vervolgens "Showbiz" niet kennen, vind ik het jammer...
Sorry voor dit offtopic gedoe, maar ik moest het ff kwijt... Wil niet dat mensen mij arrogant gaan vinden of denken dat ik denk dat ik speciaal ben ofzo...
waar heb je die wallpaper vandaan die wil ik ookOp vrijdag 30 november 2001 08:00 schreef Spookster het volgende:
[..]
Als je die url tussen [url="http:// en "][afbeelding][/url] inzet, dan zien we het plaatje direct.
Dus:
[afbeelding]
neophyte rulez !!!!
Verwijderd
www.neophyte.nl?Op vrijdag 30 november 2001 20:18 schreef MysteryTweaker het volgende:
[..]
waar heb je die wallpaper vandaan die wil ik ook
neophyte rulez !!!!
Ik kennut, heb dat momenteel met System Of A Down...Op vrijdag 30 november 2001 20:09 schreef HariZ het volgende:
[..]
Haha... ik denk niet dat ik speciaal ben hoor, ik vindt het alleen niet leuk dat ze bij concerten niet meer zoveel uuh... interactie met het publiek hebben. Dat vind ik echt jammer en ik denk dat dat komt doordat ze nu commercieler zijn. Moest je 2 jaar terug eens iemand over MUSE vertellen, niemand wist waar je het over had. Nu is het 'Oh, die van Bliss'. Dat vindt ik ook jammer. "Unintended" en
Muscle Museum" mogen ook niet vergeten worden. Dat zijn de nummers waar ik fan door ben geworden. Ennuh... Ik heb niet echt een hekel aan "nieuwe" fans, maar als er een stel jongetjes van 13 bij een concert naast mij staan en enthausiast vertellen dat ze "Origin Of Symmetry" goed vinden en dan vervolgens "Showbiz" niet kennen, vind ik het jammer...
Sorry voor dit offtopic gedoe, maar ik moest het ff kwijt... Wil niet dat mensen mij arrogant gaan vinden of denken dat ik denk dat ik speciaal ben ofzo...
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Dit topic is gesloten.