Welk project?? Neem eens een kijkje op www.dutchpowercows.org voor meer informatie en links naar de clients.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
en voor vragen kun je altijd terecht op ons channel:
server = irc.tweakers.net, channel = ColdFusion
Waarschijnlijk bedoel je eccpOp woensdag 28 november 2001 17:59 schreef jdh007 het volgende:
waar kan je dat progama krijgen?ik wil het ook
welkom bij DPC alvast!
buiten hier vragen stellen kun je ook altijd gezellig langs komen in #dpc op irc.sorcery.net
dpc doet 7 projecten, en wel:
RC5,
OGR,
SETI@Home,
ECCp,
Genome@Home
Folding@Home &
Think
keuze zat dus
veel plezier!
buiten hier vragen stellen kun je ook altijd gezellig langs komen in #dpc op irc.sorcery.net
dpc doet 7 projecten, en wel:
RC5,
OGR,
SETI@Home,
ECCp,
Genome@Home
Folding@Home &
Think
keuze zat dus
Goed zo Mar noem je de overige subteams ook even opOp woensdag 28 november 2001 22:07 schreef Mar het volgende:
en voor vragen kun je altijd terecht op ons channel:
#ToeT, #Clan-of-Nine, #ircows, #us, #marijse,#team_sal en waarschijnlijk nog veel meer op irc.sorcery.net
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
ook nog #quakingcoown en #pnpx
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
jongens en meisjes! het valt me de laatste weekjes op dat er opeens weer erg veel subteamreclame wordt gemaakt! dit is absoluut niet de bedoeling! op www.dutchpowercows.org kan iedereen zijn eigen subteam kiezen als hij of zij daar behoefte aan heeft!
ik heb mar zojuist al verteld dat ie mensen in vervolgd moet doorsturen naar #dpc op irc.sorcery.net ipv subteam-channels..
ik heb mar zojuist al verteld dat ie mensen in vervolgd moet doorsturen naar #dpc op irc.sorcery.net ipv subteam-channels..
Bloem
reageer niet zo super fanatiek
Was zo niet direct bedoeld. Was meer een vervolg opmerking op het antwoord van ColdFusion, die hem naar DE site verwees www.dutchpowercows.org
Dus eik meer behulpzaam dat mensen een vraag kunnen stellen. Ik zal ze voortaan doorverwijzen naar #DPC op irc.sorcery.net }:o
reageer niet zo super fanatiek
Was zo niet direct bedoeld. Was meer een vervolg opmerking op het antwoord van ColdFusion, die hem naar DE site verwees www.dutchpowercows.org
Dus eik meer behulpzaam dat mensen een vraag kunnen stellen. Ik zal ze voortaan doorverwijzen naar #DPC op irc.sorcery.net }:o
Het is je gerajeOp woensdag 28 november 2001 23:07 schreef Mar het volgende:
Ik zal ze voortaan doorverwijzen naar #DPC op irc.sorcery.net }:o
Pagina: 1