Toon posts:

Printers: Ik zoek een goeie printer voor weinig

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij wat aanbevelen...??

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:02
HP 845C -> goed voor +- 250 piek..

en ff de aldi-foldertjes in de gaten houden :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

ik denk dat tweakers dat wel kan.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
Op dinsdag 27 november 2001 20:21 schreef Urnie het volgende:
HP 845C -> goed voor +- 250 piek..

en ff de aldi-foldertjes in de gaten houden :)
In duitsland (nordhorn) bij de Aldi een HP915 ofzo voor 199 mark. Lekker goedkoop!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

maarja dan nog de vraag wat jij weinig vind :)

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Deze week hadden ze bij de aldi de HP840c voor 229 piek.
Maar die zullen wel al op zijn.

Verwijderd

Ik heb laatst een Epson Stylus Color 880 aangeschaft. Was toen bij de primafoon voor 300 piek. Dit is wel een printer die zeer mooi print (beter dan een HP is mijn mening) en heeft ook niet veel gekost. Als je iets uitprint op 1440 of 2880 dpi dan kun je zelfs met een loep geen raster ontdekken. Heb een printje laten bekijken door een professioneel bedrijf waar printers staan van meer dan 30.000 gulden, maar konden niet geloven dat dit met een printer van 300 piek gedaan was.

Ik zie dat de printer al weer 2,50 goedkoper is geworden bij Primafoon

Verwijderd

Epson Stylus Color 580! Deze printer zit in de prijsklasse van 95 - 130 gulden, maar print zéér goed. Ik heb tegenwoordig zo'n ding en ik ben er erg goed over te spreken :)

Op Hardwareinfo.net is een test over o.a. de Epson Stylus Color 580 te vinden.

Edit:
De inkt van deze printer is ook redelijk goedkoop, iets wat je over het algemeen niet van HP inkten kan zeggen... De 'na-maak' inkten zijn helemaal goedkoop: op de Zwarte Markt in Beverwijk heb ik voor fl. 25,00 een kleuren- en zwart/wit cartrigde gekocht *D

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Epson-printers zijn over het algemeen heel goed. En de cartridges zijn goedkoper en groter dan die van HP.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:17
Op dinsdag 27 november 2001 20:24 schreef maartenb het volgende:

[..]

In duitsland (nordhorn) bij de Aldi een HP915 ofzo voor 199 mark. Lekker goedkoop!
Ja als je er in de buurt woont, want anders komt er weer weet ik hoeveel verzend er bij :)

The devil is in the details.

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik heb zaterdag de HP 940C aangeschafd en ik moet zeggen dat ik het een prima ding vind :)

Lekker snel en super mooie prints. :9~

Check ff de pricewatch dan zie je de prijsjes :)
Ik heb er 328,- voor betaalt.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:24
HP 1600CM

Groot oud bakbeest met 22000 pagina's op de teller, maar na wat sleutelen was ie de 150 piek wel waard :)

Gewoon een HP 700 series printer met elke kleur in een gescheiden patroon :)

Oh ja: zit ook een gloeidraad in, zodat de inkt direct droog is :)

* _JGC_ is blij met z'n HCC aankoop. standhouder blij dat ie mij dacht te besodemieteren met een stuk roest erin...

Verwijderd

Wij hebben hier een HP940C staan , dijk van een printer . Epson is goed , maar je moet wel VAAK printen of de koppen verstoppen . Ook vaak klachten van lijntjes in de prints zelfs als ze nieuw zijn enzo . Ik zou all-the-way voor HP gaan . Heb hier een Laserjet II gehad en dat ding printte perfect , ook al was ie vet mishandeld

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
ook al was ie vet mishandeld
ROFLMAO :D

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Verwijderd

Je moet niet alleen kijken naar de prijs van de printer, maar vooral ook naar de kwaliteit die jij verwacht en de prijs van de patronen. Ga je veel printen en wil je een hele goede foto kwaliteit, ga dan voor een epson en neem dan zeker geen HP, die zijn je veel te duur...

Verwijderd

Topicstarter
tja...

veel printen doe ik ook nie...
zo af een toe een paar velletjes, nie meer dan 15 p/m.
duz ik moet maar voor de hp 840 gaan, die van de aldi ??
ik woon nl. dichtbij nordhorn, duz dat is geen probleem.

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

Pak idd gewoon zo'n HP 840 of zo... Voor ong. f 250,- heb je een top-printer... Want wacht maar eens even de reacties van de Epson-mensen over 2 jaar af ;) HP's houden het over het algemeen langer vol, omdat bij Epsons de printkop IN de printer zit, dus als je het inktpatroon vervangt, print je nog steeds met dezelfde inktkop. Bij HP's, zit de inktkop op de patronen dus als je het inktpatroon vervangt heb je ook meteen weer een nieuwe printkop ;) !

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:16

Smarron

The bend

De HP 930.
Echt goeie kwaliteit en als je even goed zoekt, onder de 300 piek verkrijgbaar!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pricewatch of je neemt een simpele Canon 250

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 09:15 schreef SjoZ het volgende:
Pak idd gewoon zo'n HP 840 of zo... Voor ong. f 250,- heb je een top-printer... Want wacht maar eens even de reacties van de Epson-mensen over 2 jaar af ;) HP's houden het over het algemeen langer vol, omdat bij Epsons de printkop IN de printer zit, dus als je het inktpatroon vervangt, print je nog steeds met dezelfde inktkop. Bij HP's, zit de inktkop op de patronen dus als je het inktpatroon vervangt heb je ook meteen weer een nieuwe printkop ;) !
maar zijn inktpatronen dan ook nie veel duurder als je iedere keer een nieuwe kop erbij moet betalen.....??
en kan ik dan ook namaak gebruiken ???

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Ik heb op de HCC een HP Laserjet 5L gekocht voor 150 pieken. Print geen kleur, maar wel haarscgerp in zwart, dus ideaal voor tekst. Voor kleur gebruik ik een Epson Stylus Color 640. Zeer scherpe afdrukken en de inkt is spotgoedkoop. 25 piek kleur en 15 piek zwart. Printertje leeft ondertussen al weer een jaar of drie.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

Hier gaan we weer: UTFS (Ik pas me aan aan de GoT-mentaliteit)

Nu tevreden Exirion?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 14:15 schreef Neobazz het volgende:
Hier gaan we weer: UTFS (Ik pas me aan aan de GoT-mentaliteit)

Nu tevreden Exirion?
what the F**K is UTFS ???

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 14:19 schreef 2611 het volgende:

[..]

Use The Fucking Search.......de beste uitdrukking op GoT ooit >:)

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 14:19 schreef 2611 het volgende:

[..]

Ik heb Neobazz deze morgen al verschijnende keren horen zeggen over UTFS. Volgens mij heeft hij geen nuttige informatie voor anderen.

Wat betreft UTFS, kijk maar in de FAQ

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 11:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Search en/of pricewatch op T.net

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.