In duitsland (nordhorn) bij de Aldi een HP915 ofzo voor 199 mark. Lekker goedkoop!Op dinsdag 27 november 2001 20:21 schreef Urnie het volgende:
HP 845C -> goed voor +- 250 piek..
en ff de aldi-foldertjes in de gaten houden
Verwijderd
Ik zie dat de printer al weer 2,50 goedkoper is geworden bij Primafoon
Verwijderd
Op Hardwareinfo.net is een test over o.a. de Epson Stylus Color 580 te vinden.
Edit:
De inkt van deze printer is ook redelijk goedkoop, iets wat je over het algemeen niet van HP inkten kan zeggen... De 'na-maak' inkten zijn helemaal goedkoop: op de Zwarte Markt in Beverwijk heb ik voor fl. 25,00 een kleuren- en zwart/wit cartrigde gekocht
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Ja als je er in de buurt woont, want anders komt er weer weet ik hoeveel verzend er bijOp dinsdag 27 november 2001 20:24 schreef maartenb het volgende:
[..]
In duitsland (nordhorn) bij de Aldi een HP915 ofzo voor 199 mark. Lekker goedkoop!
The devil is in the details.
Lekker snel en super mooie prints.
Check ff de pricewatch dan zie je de prijsjes
Ik heb er 328,- voor betaalt.
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Groot oud bakbeest met 22000 pagina's op de teller, maar na wat sleutelen was ie de 150 piek wel waard
Gewoon een HP 700 series printer met elke kleur in een gescheiden patroon
Oh ja: zit ook een gloeidraad in, zodat de inkt direct droog is
* _JGC_ is blij met z'n HCC aankoop. standhouder blij dat ie mij dacht te besodemieteren met een stuk roest erin...
Verwijderd
ROFLMAOook al was ie vet mishandeld
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
veel printen doe ik ook nie...
zo af een toe een paar velletjes, nie meer dan 15 p/m.
duz ik moet maar voor de hp 840 gaan, die van de aldi ??
ik woon nl. dichtbij nordhorn, duz dat is geen probleem.
Echt goeie kwaliteit en als je even goed zoekt, onder de 300 piek verkrijgbaar!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
maar zijn inktpatronen dan ook nie veel duurder als je iedere keer een nieuwe kop erbij moet betalen.....??Op donderdag 29 november 2001 09:15 schreef SjoZ het volgende:
Pak idd gewoon zo'n HP 840 of zo... Voor ong. f 250,- heb je een top-printer... Want wacht maar eens even de reacties van de Epson-mensen over 2 jaar afHP's houden het over het algemeen langer vol, omdat bij Epsons de printkop IN de printer zit, dus als je het inktpatroon vervangt, print je nog steeds met dezelfde inktkop. Bij HP's, zit de inktkop op de patronen dus als je het inktpatroon vervangt heb je ook meteen weer een nieuwe printkop
!
en kan ik dan ook namaak gebruiken ???
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
what the F**K is UTFS ???Op donderdag 29 november 2001 14:15 schreef Neobazz het volgende:
Hier gaan we weer: UTFS (Ik pas me aan aan de GoT-mentaliteit)
Nu tevreden Exirion?
Verwijderd
Use The Fucking Search.......de beste uitdrukking op GoT ooitOp donderdag 29 november 2001 14:19 schreef 2611 het volgende:
[..]
what the F**K is UTFS ???
Verwijderd
Ik heb Neobazz deze morgen al verschijnende keren horen zeggen over UTFS. Volgens mij heeft hij geen nuttige informatie voor anderen.Op donderdag 29 november 2001 14:19 schreef 2611 het volgende:
[..]
what the F**K is UTFS ???
Wat betreft UTFS, kijk maar in de FAQ
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()