Kloon? vriendin mag toch wel eigen account?

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Oke ik heb een kloon, maar dat account wordt door mijn vriendin gebruikt :)

Ik neem aan dat het niet verboden is extra accounts aan te maken voor andere gebruikers met het zelfde IP-adres :?

Ik wil gewoon ff eerlijk weten of dat concequeties heeft voor een van beide accounts of ligt het eraan hoe je je gedraagt op het forum :?

Ik neem aan dat er niet moelijk over gedaan word (omdat ik misschien zo stom ben er eerlijk over te zijn :( )

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Mag gewoon. ;)

Verwijderd

Meerdere accounts op 1 IP is geen probleem, zolang het dus ook maar andere gebruikers zijn en geen kloontjes.

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Nope is geen probleem.. je hebt ook genoeg studenten huizen waar ze met hun 10nen vanaf 1 ip posten..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 14:48
Moet ze dan wel een ander ip adres hebben?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op dinsdag 27 november 2001 13:44 schreef HlpDsK het volgende:
Meerdere accounts op 1 IP is geen probleem, zolang het dus ook maar andere gebruikers zijn en geen kloontjes.
Op dinsdag 27 november 2001 13:45 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
|:( ;)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Engineer

Engineer

Software

Op dinsdag 27 november 2001 13:45 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Inet sites kunnen niet zien vanaf welk netwerk ip je post .. hoeft dus niet. ;)

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Pfew dat is mooi

hoeven we ons tenminste ook niet druk te maken dat haar of mijn account verwijderd word :)

Verwijderd

Je hebt wel een probleem als je vriendin een IP-ban voor elkaar krijgt >:)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Op dinsdag 27 november 2001 13:52 schreef HlpDsK het volgende:
Ik mag aannemen dat als je een IP-ban geeft ook de nick is gebanned anders gaat diegene vrolijk verder via een proxy.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Klopt.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Engineer

Engineer

Software

Als je een IP-ban hebt moet je gewoon beetje gaan rond graven ..
kom je vanzelf een t3 lijntje tegen met ander ip :P

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 13:52 schreef HlpDsK het volgende:
Naah zo erg is ze (nog) niet :)

Ze leest voornamelijk veel topics zowel tech. als hk en post alleen als ze echt ergens meezit of gewoon 'lollig' mee wil doen met een discussie :)

• mvds
  • Laatst online: 01-12 14:34

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 14:02 schreef Mataraty het volgende:

[..]

Naah zo erg is ze (nog) niet :)

Ze leest voornamelijk veel topics zowel tech. als hk en post alleen als ze echt ergens meezit of gewoon 'lollig' mee wil doen met een discussie :)
Mmm, in dat geval is er wel iets aan de hand wat tegen de regels is. Ze gebruikt een account met toegang tot de HK die ze ws dus niet zelf verdiend heeft...

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 14:32 schreef obsidian het volgende:

[..]

Mmm, in dat geval is er wel iets aan de hand wat tegen de regels is. Ze gebruikt een account met toegang tot de HK die ze ws dus niet zelf verdiend heeft...
Die hk toegang hebben we beiden verdient ;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:00 schreef Mataraty het volgende:

[..]

Die hk toegang hebben we beiden verdient ;)
Jij misschien met techposts, maar waarmee heeft zij die dan verdient?

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Op dinsdag 27 november 2001 15:03 schreef obsidian het volgende:

[..]

Jij misschien met techposts, maar waarmee heeft zij die dan verdient?
oooh discriminatie!

waarom zou zei niet de hk toegang hebben kunnen verdiend met tech posts :? :? :?
omdat ze een vrouw/meisje is? zo komt het over tenminste

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 15:05 schreef kennym het volgende:

[..]

oooh discriminatie!

waarom zou zei niet de hk toegang hebben kunnen verdiend met tech posts :? :? :?
show it 2 him kennym :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:05 schreef kennym het volgende:

[..]

oooh discriminatie!

Zo bedoel ik het in dit geval ook. Dat gaat niet op voor alle vrouwen, maar in dit geval wel heb ik het gevoel... Waarom heeft ze anders niet gewoon haar eigen account maar gebruikt ze een kloonaccount van haar vriend? Misschien omdat daar HK access op zat terwijl ze die zelf anders zou moeten verdienen?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Geef anders eens de naam van dat kloonaccount... Je kan zo nazoeken of ze het account alleen voor de hk gebruikt hoor. Dus dan is het bewijs zo geleverd... Zowel voor als tegen haar.

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 15:11 schreef obsidian het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het in dit geval ook. Dat gaat niet op voor alle vrouwen, maar in dit geval wel heb ik het gevoel... Waarom heeft ze anders niet gewoon haar eigen account maar gebruikt ze een kloonaccount van haar vriend? Misschien omdat daar HK access op zat terwijl ze die zelf anders zou moeten verdienen?
Klopt bijna, maar niet helemaal :)

Kijk zij heeft in dat account ook bijna 25% van de techposts geplaatst en wat maakt het uit dat ik wat geholpen heb door de andere 75% te plaatsen :?

Er staan tenminste geen bullshit reacties in om het aantal techpost omhoog te halen (zoals rtff en utfs)

Verwijderd

Tja, niet helemaal eerlijk als Mataraty op die manier HK-
access voor z'n vriendin ritselt. Maar je kan niet controleren
dat hij zelf die posts heeft gedaan, althans, niet officieel.

Dus er zit niks anders op dan het te gedogen :)

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 15:12 schreef obsidian het volgende:
Geef anders eens de naam van dat kloonaccount... Je kan zo nazoeken of ze het account alleen voor de hk gebruikt hoor. Dus dan is het bewijs zo geleverd... Zowel voor als tegen haar.
waarom wil je dat :?

Ik vind het gewoon leuk om die berichtjes te lezen en eigenlijk heb ik nog nooit iets in hk geplaatst :)

Voor het 'onzin' gedeelte gebruik ik gewoon FOK :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:15 schreef Mataraty het volgende:

[..]

Klopt bijna, maar niet helemaal :)

Kijk zij heeft in dat account ook bijna 25% van de techposts geplaatst en wat maakt het uit dat ik wat geholpen heb door de andere 75% te plaatsen :?

Er staan tenminste geen bullshit reacties in om het aantal techpost omhoog te halen (zoals rtff en utfs)
Nou, dat maakt dus in zoverre uit dat het niet toegestaan is om op twee accounts te posten, en dat elke newbie zelf toegang tot de HK moet verdienen. Aangezien ze zelf maar 25% van het benodigde bij elkaar heeft kunnen posten voldoet ze dus niet aan de eisen die zijn vastgesteld voor toegang tot de HK. Jullie zijn dus alletwee fout en als de crew het volgens de regels gaat spelen hebben jullie alletwee een ban te pakken, jij voor het hebben van een kloon en het niet melden, en zij voor het hebben van HK access zonder dat ze voldoet aan de voorwaarden.

Zo zijn de regels nou eenmaal hier, en dit mag dus niet.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:16 schreef deMatthijs het volgende:
Tja, niet helemaal eerlijk als Mataraty op die manier HK-
access voor z'n vriendin ritselt. Maar je kan niet controleren
dat hij zelf die posts heeft gedaan, althans, niet officieel.

Dus er zit niks anders op dan het te gedogen :)
Of het kloonaccount op slot te zetten en haar zelf toegnag te laten verdienen. Zoals je zelf al zegt, het is niet eerlijk dat ze op deze manier toegang heeft gekregen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:19 schreef uncle het volgende:

[..]

waarom wil je dat :?

Ik vind het gewoon leuk om die berichtjes te lezen en eigenlijk heb ik nog nooit iets in hk geplaatst :)

Voor het 'onzin' gedeelte gebruik ik gewoon FOK :)
Heel veel mensen vinden de berichtjes in de HK leuk, wil niet zeggen dat ze zomaar allemaal daar naar binnen mogen. En zeker niet als ze het doen door een account van een ander te gebruiken...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Wel veel "overtredingen" in dit topic zeg....

Het hebben van een kloon
Het helpen van iemand aan HK toegang
Het posten onder iemand anders z'n account

Foei! :)

edit:
nog eentje erbij, iemand die 4 posts onder elkaar heeft staan ipv de edit knop te gebruiken! |:(

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 15:19 schreef obsidian het volgende:

[..]

Nou, dat maakt dus in zoverre uit dat het niet toegestaan is om op twee accounts te posten, en dat elke newbie zelf toegang tot de HK moet verdienen. Aangezien ze zelf maar 25% van het benodigde bij elkaar heeft kunnen posten voldoet ze dus niet aan de eisen die zijn vastgesteld voor toegang tot de HK. Jullie zijn dus alletwee fout en als de crew het volgens de regels gaat spelen hebben jullie alletwee een ban te pakken, jij voor het hebben van een kloon en het niet melden, en zij voor het hebben van HK access zonder dat ze voldoet aan de voorwaarden.

Zo zijn de regels nou eenmaal hier, en dit mag dus niet.
Oke kan ik begrijpen, maar ik heb tenminste eerlijk opgebiecht dat er een 'kloon' bestaat echter maak ik daar in tegenstelling tot sommigen geen misbruik van :)

Oke ze heeft mede door mij HK toegang, maar opzich maakt dat denk ik niet uit, omdat ze daarin eigenlijk toch niets plaatst en voornamelijk die topics doorleest en met regelmaat iets post in de tech forums :)

Daarbij gebruikt ze voornamelijk de tech forums om wat meer over computers en programma's te weten te komen :)

Als ze via de regels gaan spelen heb ik idd kans om beide accounts te verliezen :'(, maar ik denk/hoop dat het zover niet zal komen.

edit:
shit wat heb ik gedronken dat ik het opbiecht ;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:24 schreef Mataraty het volgende:

[..]

Oke kan ik begrijpen, maar ik heb tenminste eerlijk opgebiecht dat er een 'kloon' bestaat echter maak ik daar in tegenstelling tot sommigen geen misbruik van :)

Oke ze heeft mede door mij HK toegang, maar opzich maakt dat denk ik niet uit, omdat ze daarin eigenlijk toch niets plaatst en voornamelijk die topics doorleest en met regelmaat iets post in de tech forums :)

Daarbij gebruikt ze voornamelijk de tech forums om wat meer over computers en programma's te weten te komen :)

Als ze via de regels gaan spelen heb ik idd kans om beide accounts te verliezen :'(, maar ik denk/hoop dat het zover niet zal komen.
Nee, zij maakt er misbruik van

tja. Doet zij dat of doe jij dat?

Kan ze ook zonder jouw account te gebruiken.

Vast niet. Maar je vroeg of je verkeerd zat, en het is dus ja, voor jullie alletwee...

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 15:12
Op dinsdag 27 november 2001 15:22 schreef obsidian het volgende:

[..]

Heel veel mensen vinden de berichtjes in de HK leuk, wil niet zeggen dat ze zomaar allemaal daar naar binnen mogen. En zeker niet als ze het doen door een account van een ander te gebruiken...
Tsja, mag er ook niemand over je schouders meekijken dan?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:30 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Tsja, mag er ook niemand over je schouders meekijken dan?
Daar kan ik niks over in de FAQ vinden. :)

Maar met iemand meelezen is wat anders als actief gebruik maken van iemand anders z'n account natuurlijk!

Verwijderd

Dus als er een tech-topic is waar ik het antwoord niet op weet, maar een vriend van me wel, en ik typ zijn antwoord in.... Heb ik m'n HK-access dan illegaal verkregen?

Wat een gezeur in de marge zeg :z

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 15:33 schreef DaJaN het volgende:
Dus als er een tech-topic is waar ik het antwoord niet op weet, maar een vriend van me wel, en ik typ zijn antwoord in.... Heb ik m'n HK-access dan illegaal verkregen?

Wat een gezeur in de marge zeg :z
Nope, dat is kort door de bocht... :(
De topicstarter zegt een kloonaccount te hebben, met HK-
access, waar z'n vriendin gebruik van maakt.
En dat is helemaal niet zo onomstreden.

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 15:35 schreef deMatthijs het volgende:

[..]

en daarom stel ik het dus ook :)

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 15:35 schreef deMatthijs het volgende:

Maar ze is geen frequente poster in de HK, ze post wel in de tech fora en ze maakt geen misbruik van het account. Niemand die het gemerkt zou hebben of er last van heeft. :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:37 schreef Mataraty het volgende:

[..]

en daarom stel ik het dus ook :)
Nee, dat doe je juist niet!
Kloon? vriendin mag toch wel eigen account?
Je had moeten vragen:
Kloon! Vriendin mag toch wel mijn account?

Enne... quote uit de FAQ:
Clone accounts
Je bent gebanned en je opent een nieuwe account onder een andere naam. Of je hebt 2 of meer accounts. Dan heb je een clone account. Dit is reden tot een onmiddellijke IP ban. Inderdaad, clone accounts zijn streng verboden. Het gebruik van een account van een ander om bijvoorbeeld stiekem al in de HK te kunnen kijken of posten is verboden. Dit kan leiden tot een ban van jullie allebei. Access tot bepaalde gebieden moet je verdienen. We verwachten dan ook van jullie dat je zorgvuldig met je account gegevens omgaat.
Staat dus nog eens letterlijk in de FAQ ook!

• mvds

mvds

Totally awesome!

btw, ik ben van mening dat het hier posten van dat je fout bezig bent (geweest) geen reden mag zijn voor de crew om de regels (die in dit geval nog eens heel erg duidelijk zijn) gewoon te negeren. Maar ik ben geen crew meer, dus ik ga hier niet over... Misschien hebben jullie mazzel.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik kan me zoiets vergelijkbaars herinneren toen de HK er net was. Door die BC3 was ik veel posts verloren maar ik was wel al heel lang geregged. Maar ik kon mooi dus wel ff opnieuw alle techposts halen, zodat ik de HK inmocht.

lordspacies vriendin echter was er ook nog lang niet, maar die ging wel ff lekker onder zijn account posten in de HK. Dat is dus tov mij (en van anderen die zoiets vergelijkbaars hadden) oneerlijk.

Of zie ik dit verkeerd :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Of zie ik dit verkeerd :?
Nope, ik deel jouw mening, en aangezien het letterlijk in de FAQ staat heeft de crew die mening ook. Dus....

Ik zou zeggen dat dit typisch een geval is van "leuk dat je eerlijk bent, maar het had slimmer geweest als je niks had gezegt"

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
mee eens, die regels zijn er niet voor niets.
Echter hoop ik dat mede door het biechten (met aanloop) er niet zozwaar aan getilt gaat worden (ach we zullen wel zien :) )

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 15:47 schreef obsidian het volgende:

Nope, ik deel jouw mening, en aangezien het letterlijk in de FAQ staat heeft de crew die mening ook. Dus....

Ik zou zeggen dat dit typisch een geval is van "leuk dat je eerlijk bent, maar het had slimmer geweest als je niks had gezegt"
Tja, dit is typisch een geval van de regels toepassen omdat de regels er zijn, en niet omdat ze de overlast veroorzaken waarvoor de regels zijn ingesteld. Als er iemand is die zich gestoord heeft aan de tpoicstarter/zijn vriendin voor het starten van dit topic dan zou ik ze graag nu even horen! :)

Regels zijn bedoeld om alles soepel te laten verlopen en om excessen te voorkomen. Dan moet je de regels toepassen, niet als je toevallig tegen iets aanloopt waar niemand last van heeft!

Just my 2 cents.

/me gaat nu werken...

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 15:47 schreef obsidian het volgende:

[..]

Slimmer of niet het was toch wel op een of andere manier naar buiten gekomen en het had een stuk gekker gestaan als ik ineens onder het andere account verder ging discuseren over een topic die ik met dit account geopend had (of niet :? )

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:49 schreef Mataraty het volgende:
mee eens, die regels zijn er niet voor niets.
Echter hoop ik dat mede door het biechten (met aanloop) er niet zozwaar aan getilt gaat worden (ach we zullen wel zien :) )
Ach, aangezien jij het hebt opgebiecht en zij het forum vooral gebruikt om wat te leren over PC's (waar het forum dus ook voor is) zou ik zeggen, laat de topicstarter zijn account houden maar zet die andere wel op slot, als ze de HK in wil, laat haar die toegang dan gewoon zelf verdienen, net zoals iedereen hier...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 27 november 2001 15:51 schreef DaJaN het volgende:

[..]

Tja, dit is typisch een geval van de regels toepassen omdat de regels er zijn, en niet omdat ze de overlast veroorzaken waarvoor de regels zijn ingesteld. Als er iemand is die zich gestoord heeft aan de tpoicstarter/zijn vriendin voor het starten van dit topic dan zou ik ze graag nu even horen! :)

Regels zijn bedoeld om alles soepel te laten verlopen en om excessen te voorkomen. Dan moet je de regels toepassen, niet als je toevallig tegen iets aanloopt waar niemand last van heeft!

Just my 2 cents.

* mvds gaat nu werken...
Hierbij meld ik me.

Zij heeft op oneerlijke wijze toegang tot de HK gekregen en dat stoort me, ook al heb ik het niet gemerkt. Als ze die toegang niet zelf kan verkrijgen dan behoort ze gewoon niet tot de doelgroep van GoT. En voor het lezen van de techforums heeft ze geen HK access nodig, dus in dit geval lijkt het me simpel...

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Wat een onzin allemaal.

Klonen mogen niet, maar dit is in beginsel geen kloon.

Geholpen met tech-posts, tjsa... niet fraai, maar so be it.

Blijkt het toch een kloon te zijn of misdraagt één van beiden zich, dan zijn ze beiden de klos.

ff niets

Pagina: 1