Inderdaad, of topics die je hebt gevonden en niet compleet antwoord op je vraag geven.Op maandag 26 november 2001 22:20 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Het is toch simpel om dat in je post te zetten dat je de search hebt gebruikt en dat je niet het antwoord hebt kunnen vinden waarnaar je op zoek bent, of zie ik dat verkeerd.
en hoe weet de crew dan dat dat echt zo is?Op maandag 26 november 2001 22:20 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Het is toch simpel om dat in je post te zetten dat je de search hebt gebruikt en dat je niet het antwoord hebt kunnen vinden waarnaar je op zoek bent, of zie ik dat verkeerd.
mischien lieg je dan wel.
Verwijderd
Trouwens als ik in de FAQ zoek op al die trefwoorden (zonder de variaties dan) kan ik alles terugvinden, behalve deluxe. Maar ik zou dan ook wel zoeken op woorden die er toe doen.
Ja, dat kanOp maandag 26 november 2001 22:20 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
en is het dan verkeerd om een topic te openen??
lijkt me niet
Ik heb geen enkel compleet/oncompleet antwoord gevonden. hoe kan ik dat er nou inzetten???Op maandag 26 november 2001 22:21 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Inderdaad, of topics die je hebt gevonden en niet compleet antwoord op je vraag geven.
heb je de text ook gelezen waar deze woorden in voorkomen??Op maandag 26 november 2001 22:22 schreef Courage het volgende:
Trouwens als ik in de FAQ zoek op al die trefwoorden (zonder de variaties dan) kan ik alles terugvinden, behalve deluxe. Maar ik zou dan ook wel zoeken op woorden die er toe doen.
zoals asus die komt alleen voor in een signature.
en de rest van de woorden die gevonden worden staan in texten met een ander probleem/onderwerp
Zo kan ik er nog wel 10 verzinnen.Op maandag 26 november 2001 22:22 schreef Bever het volgende:
[..]
en hoe weet de crew dan dat dat echt zo is?
mischien lieg je dan wel.
Verwijderd
Dus je weet zeker dat je geen enkel topic hebt gevonden over de tv-out van een GeForce 1 in windows 2000?
als jullie kunnen zeuren dan kan ik dat ook.Op maandag 26 november 2001 22:25 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Zo kan ik er nog wel 10 verzinnen.
het gaat hier wel om de V6600 van asus hé niet een Nvidea ofzo.Op maandag 26 november 2001 22:25 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Dus je weet zeker dat je geen enkel topic hebt gevonden over de tv-out van een GeForce 1 in windows 2000?
maareh ik heb geen topic gevonden met het antwoord.
als jij 't vindt en als mijn probleem daarmee opgelost is dan zal ik nie meer zeuren en m'n excuses aanbieden
Verwijderd
Wat boeit het nou dat het een GeForce 1 of een Asus V6600 is??Op maandag 26 november 2001 22:27 schreef Bever het volgende:
[..]
het gaat hier wel om de V6600 van asus hé niet een Nvidea ofzo.
maareh ik heb geen topic gevonden met het antwoord.
als jij 't vindt en als mijn probleem daarmee opgelost is dan zal ik nie meer zeuren en m'n excuses aanbieden
Verwijderd
Ik zei al, ik zou zoeken op woorden die er WEL toe doen. En die woorden weet jij misschien niet (want dat is vast wat nu in je opkomt), maar die weet je wel als je wat vooronderzoek doet, cq zelf wat moeite doet om je probleem zelf op te lossen. Maar dat doe je niet.Op maandag 26 november 2001 22:24 schreef Bever het volgende:
[..]
heb je de text ook gelezen waar deze woorden in voorkomen??
zoals asus die komt alleen voor in een signature.
en de rest van de woorden die gevonden worden staan in texten met een ander probleem/onderwerp
Mij heel veel.Op maandag 26 november 2001 22:27 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Wat boeit het nou dat het een GeForce 1 of een Asus V6600 is??
Drivers van een Nvidea bijvoorbeeld ondersteunen naar mijn weten de tv-out van de asus niet.
Laten we de server niet te veel belasten met dit topic want dan werkt de search straks niet meer
In de "lees eerst dit" van V&B staat dat je als je een topic opent het best even duidelijk aan kan geven welke oplossingen je inmiddels al geprobeerd hebt.
Dat heb je duidelijk niet gedaan.
Verder is dit forum in de eerste plaats niet een helpdesk maar een discussieforum. We willen ook graag interessant zijn en blijven. Discussies over nieuwe kaarten zijn namelijk regelmatig best wel leuk. Ook hulp bij wat ingewikkeldere problemen geef ik graag.
Dus een "Gathering of Searchers" is het niet. Maar als een topic al 30x voorbij gekomen is, dan wordt het op een gegeven moment wel heel saai...
En zeggen "dan kan je het hier wel opdoeken" is ook een domme uitspraak, want er zijn naast alle gemakzuchtige topics ook zat interessante topics. Het enige wat we nu willen is het niveau hoog houden...
Verder is dit forum in de eerste plaats niet een helpdesk maar een discussieforum. We willen ook graag interessant zijn en blijven. Discussies over nieuwe kaarten zijn namelijk regelmatig best wel leuk. Ook hulp bij wat ingewikkeldere problemen geef ik graag.
Dus een "Gathering of Searchers" is het niet. Maar als een topic al 30x voorbij gekomen is, dan wordt het op een gegeven moment wel heel saai...
En zeggen "dan kan je het hier wel opdoeken" is ook een domme uitspraak, want er zijn naast alle gemakzuchtige topics ook zat interessante topics. Het enige wat we nu willen is het niveau hoog houden...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Dat is dus onzin.Op maandag 26 november 2001 22:29 schreef Bever het volgende:
[..]
Mij heel veel.
Drivers van een Nvidea bijvoorbeeld ondersteunen naar mijn weten de tv-out van de asus niet.
Google afgezochtOp maandag 26 november 2001 22:27 schreef Courage het volgende:
[..]
Ik zei al, ik zou zoeken op woorden die er WEL toe doen. En die woorden weet jij misschien niet (want dat is vast wat nu in je opkomt), maar die weet je wel als je wat vooronderzoek doet, cq zelf wat moeite doet om je probleem zelf op te lossen. Maar dat doe je niet.
TFS van GoT minstens 10x geraadpleegd
De FAQ doorgespit
Doe ik er niks voor????
Hou moet ik het wel doen dan?
Heb je hier wat aan dan????
http://www.geforcefaq.com/faq.html
die is wel uitgebreidt lijkt mij.
http://www.geforcefaq.com/faq.html
edit:
Link aangepast, was wel errug fucked-up.
Link aangepast, was wel errug fucked-up.
Verwijderd
Hoe weet jij datOp maandag 26 november 2001 22:29 schreef Bever het volgende:
[..]
Mij heel veel.
Als je dat wist had je dat bij het starten van je topic kunnen zeggen.
Het is btw nVidia
kan iemand uberhaupt wel een antwoordt vinden op mijn vraag in de search dan???Op maandag 26 november 2001 22:29 schreef JvS het volgende:
In de "lees eerst dit" van V&B staat dat je als je een topic opent het best even duidelijk aan kan geven welke oplossingen je inmiddels al geprobeerd hebt.
Verwijderd
Ja, ik heb bij mijn eerste zoekpoging al 3 resultaten gevondenOp maandag 26 november 2001 22:32 schreef Bever het volgende:
[..]
kan iemand uberhaupt wel een antwoordt vinden op mijn vraag in de search dan???
dit is nog eens handigOp maandag 26 november 2001 22:31 schreef bazs2000 het volgende:
Heb je hier wat aan dan????
[url="http://<a href="http://www.geforcefaq.com/faq.html[/ur]""]<a href="http://www.geforcefaq.com/faq.html[/ur]"</a>" target="_blank">http://www.geforcefaq.com/faq.html[/ur]"</a> target="_blank">[url="http://www.geforcefaq.com/faq.html[/ur]"]http://www.geforcefaq.com/faq.html[/ur]</a>
zal het ff doorlezen :P:P
Ik weet het, ik heb de link al aangepast...Op maandag 26 november 2001 22:34 schreef Bever het volgende:
[..]
dit is nog eens handig
zal het ff doorlezen :P:P
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/00#00
meteen de 1e regel
Je hebt dus niet in de FAQ gekeken, dat neem ik je zeer kwalijk.
vooronderzoekOp maandag 26 november 2001 22:31 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Als je dat wist had je dat bij het starten van je topic kunnen zeggen.
Het is btw nVidi]a
testen enzo
weetjewel
Verwijderd
Sorry, ik sluit net die vensters en ik ben te lam om opnieuw te gaan zoeken voor je.Op maandag 26 november 2001 22:34 schreef Bever het volgende:
[..]
en dat zijn???
zieligOp maandag 26 november 2001 22:36 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Sorry, ik sluit net die vensters en ik ben te lam om opnieuw te gaan zoeken voor je.
Ej, daar heb ik niet eens voor in de FAQ gekeken, gewoon via www.asus.com.Op maandag 26 november 2001 22:35 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
![]()
meteen de 1e regel
Daar is ook genoeg info te vinden.
Is dat de link die jij mij gaf in de topic ???Op maandag 26 november 2001 22:35 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
![]()
meteen de 1e regel
NEEEE
waarom niet dan?????
Je kan toch verdomme zelf wel een FAQ opzoeken en lezen zeg. Gimme a break man...Op maandag 26 november 2001 22:38 schreef Bever het volgende:
waarom niet dan?????
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Eh, waarom denk je nou dat ik een FAQ maak?Op maandag 26 november 2001 22:38 schreef Bever het volgende:
[..]
Is dat de link die jij mij gaf in de topic ???
NEEEE
waarom niet dan?????
Om naar te gaan linken als mensen niet de search gebruiken of die FAQ niet lezen?
[edit]Op maandag 26 november 2001 22:38 schreef Bever het volgende:
waarom niet dan?????
Ik wilde een stukje uit de faq kopieren maar kwam erachter dat je daarvoor ook html-rechten moest hebben.
[edit]
waarom wordt er een FOUTE link gegeven dan?Op maandag 26 november 2001 22:39 schreef Exirion het volgende:
[..]
Je kan toch verdomme zelf wel een FAQ opzoeken en lezen zeg. Gimme a break man...
Verwijderd
Omdat ik zielig ben, ik zet graag mensen op het verkeerde been en als ze dan kwaad worden zit ik heel hard te lachen achter mijn computer.Op maandag 26 november 2001 22:39 schreef Bever het volgende:
[..]
waarom wordt er een FOUTE link gegeven dan?
Kun je je hier ook afmelden ofzo??
Kan ik in het vervolg alles in oude topics zoeken en hoef ik helemaal niks meer te posten.
En als jullie voor alles nu een FAQ maken dan hoeft niemand meer te posten
Kan ik in het vervolg alles in oude topics zoeken en hoef ik helemaal niks meer te posten.
Ik zie nu eindelijk in hoe diep triest die luitjes van GoT zijn.Op maandag 26 november 2001 22:41 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Omdat ik zielig ben, ik zet graag mensen op het verkeerde been en als ze dan kwaad worden zit ik heel hard te lachen achter mijn computer.
Jij bent een stout sinterklaasjeOp maandag 26 november 2001 22:41 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Omdat ik zielig ben, ik zet graag mensen op het verkeerde been en als ze dan kwaad worden zit ik heel hard te lachen achter mijn computer.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Graag, je e-mailadres veranderen in je profiel naar een niet bestaand adres, uitloggen en nieuw password laten toesturen.Op maandag 26 november 2001 22:41 schreef Bever het volgende:
Kun je je hier ook afmelden ofzo??
heet dat afmelden :?Op maandag 26 november 2001 22:43 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Graag, je e-mailadres veranderen in je profiel naar een niet bestaand adres, uitloggen en nieuw password laten toesturen.
Op het moment dat je je email-adres veranderd dan hoef je niet eens uit te loggen, dat gaat dan automagisch.Op maandag 26 november 2001 22:43 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Graag, je e-mailadres veranderen in je profiel naar een niet bestaand adres, uitloggen en nieuw password laten toesturen.
ach sinterklaas is de slimste nietOp maandag 26 november 2001 22:45 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Op het moment dat je je email-adres veranderd dan hoef je niet eens uit te loggen, dat gaat dan automagisch.
Jij krijgt een ban als je zo doorgaat denk ik.Op maandag 26 november 2001 22:46 schreef Bever het volgende:
[..]
ach sinterklaas is de slimste niet
Verwijderd
Jawel, als jij nog de hersens hebt om je password te onthouden kan je nog inloggen.Op maandag 26 november 2001 22:46 schreef Bever het volgende:
[..]
ach sinterklaas is de slimste niet
is goed hoorOp maandag 26 november 2001 22:47 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Jij krijgt een ban als je zo doorgaat denk ik.
Ik was toch niet van plan om hier vaker vragen e.d. te stellen.
Ik krijg toch geen fatsoenlijk antwoord
jullie zijn toch zo dol op slotjes? zet er dan nu een, er wordt geflamed door users EN door modjes
hé bazs2000
krijgt sinterklaas dan ook een ban?
Hij scheld mij ook uit.
krijgt sinterklaas dan ook een ban?
Hij scheld mij ook uit.
Verwijderd
Nee hoor, ik kan een hoop hebben en ik weet wie het zegt.Op maandag 26 november 2001 22:47 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Jij krijgt een ban als je zo doorgaat denk ik.
zou dat een kick geven, zo'n slotje zettenOp maandag 26 november 2001 22:49 schreef uibeltje het volgende:
jullie zijn toch zo dol op slotjes? zet er dan nu een, er wordt geflamed door users EN door modjes
doeiOp maandag 26 november 2001 22:48 schreef Bever het volgende:
[..]
is goed hoor
Ik was toch niet van plan om hier vaker vragen e.d. te stellen.
Ik krijg toch geen fatsoenlijk antwoord
* Bever zegt het :P:POp maandag 26 november 2001 22:50 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan een hoop hebben en ik weet wie het zegt.
maar wat is er met mij dan?
Djeez.
Wat een gedoe weer.
Bever, als jij nu gewoon ff zegt dat je daadwerkelijk die FAQ niet hebt gelezen en dat dat inderdaad niet zo handig was en als de rest van de crew ook een beetje inbind naar de users toe ?
Dank u.
Anders hebben we er weer een memorabel flame-topic bij.
Wat een gedoe weer.
Bever, als jij nu gewoon ff zegt dat je daadwerkelijk die FAQ niet hebt gelezen en dat dat inderdaad niet zo handig was en als de rest van de crew ook een beetje inbind naar de users toe ?
Dank u.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Inderdaad, ik ga een beetje te ver nu.Op maandag 26 november 2001 22:52 schreef Evolution het volgende:
Forum heet "Lieve Adjes"
te laatOp maandag 26 november 2001 22:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik bedoel voordat het _nog_ erger wordt.Op maandag 26 november 2001 22:52 schreef uibeltje het volgende:
[..]
te laat
Aannames zijn fataal.
Ik geef toe dat ik die FAQ nie heb gelezen maar de andere FAQ waar naartoe werd gelinkt wel.Op maandag 26 november 2001 22:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
Djeez.
Wat een gedoe weer.
Dank u.
da's waarOp maandag 26 november 2001 22:53 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ik bedoel voordat het _nog_ erger wordt.
geef elkaar een handje en het is over, want volgens mij is het antwoord nu wel gegeven namelijk in dit topic
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.Op maandag 26 november 2001 22:52 schreef Evolution het volgende:
Forum heet "Lieve Adjes"
alleen jammer dat ik het op die site NOG niet kan vindenOp maandag 26 november 2001 22:54 schreef uibeltje het volgende:
[..]
da's waar
geef elkaar een handje en het is over, want volgens mij is het antwoord nu wel gegeven namelijk in dit topic
Dit is een typisch voorbeeld dat sommige crewmembers gewoon nog een beetje moeten leren omgaan met users die het niet helemaal lekker verwoorden, maakt ook niet uit, we moeten het allemaal leren.
Als we er maar van leren. Dit was namelijk allemaal niet nodig geweest.
Damn, ik zie dit soort topics ook altijd te laat.
Als we er maar van leren. Dit was namelijk allemaal niet nodig geweest.
Damn, ik zie dit soort topics ook altijd te laat.
Aannames zijn fataal.
Zullen we deze dan maar als afgehandeld markeren?
Ik heb TV-Out van mijn Geforce 1 onder W2K prima werkend gehad met de Detonators van Nvidia, (Zo goed alle versies vanaf de Detonator 3) _mits_ de TV er ook op aangesloten zat, anders mag je hem niet selecteren.Op maandag 26 november 2001 22:55 schreef Bever het volgende:
alleen jammer dat ik het op die site NOG niet kan vinden
Aannames zijn fataal.
zit de hele crew nu in dit topic ofzo ?Op maandag 26 november 2001 22:56 schreef JvS het volgende:
Zullen we deze dan maar als afgehandeld markeren?
maargoed
ok, ik zal zelf ff verder zoeken, en als ik niks kan vinden waarmee mijn probleem opgelost wordt dan stel ik hier weer de vraag en dan hoop ik niet dat er metteen weer iemand een slotje op gooit
waarom dan niet?Op maandag 26 november 2001 22:58 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ik heb TV-Out van mijn Geforce 1 onder W2K prima werkend gehad met de Detonators van Nvidia, (Zo goed alle versies vanaf de Detonator 3) _mits_ de TV er ook op aangesloten zat, anders mag je hem niet selecteren.
Verwijderd
Houd de sleutels maar gereed 
Zonder gekheid Bever, met al die crew members die deze thread volgens moet het toch een peuleschil voor deze gasten zijn om je probleem op te lossen.
Zelf heb ik een V6800 en W2K.
Ik adviseer om driver versie NVidia 6.47 te proberen.
Ga niet altijd voor de laatste nieuwe drivers, ook niet van Asus zelf.
Zonder gekheid Bever, met al die crew members die deze thread volgens moet het toch een peuleschil voor deze gasten zijn om je probleem op te lossen.
Zelf heb ik een V6800 en W2K.
Ik adviseer om driver versie NVidia 6.47 te proberen.
Ga niet altijd voor de laatste nieuwe drivers, ook niet van Asus zelf.
Omdat ik zo uitermate vriendelijk ben *kuch* geef ik je alvast een extra hint: TV CC 2000.
en het antwoord is UTFS of de FAQOp maandag 26 november 2001 23:02 schreef Evolution het volgende:
Houd de sleutels maar gereed
Zonder gekheid Bever, met al die crew members die deze thread volgens moet het toch een peuleschil voor deze gasten zijn om je probleem op te lossen
daar komt het op neer
danku ik zal kijken wat ik ermee kanOp maandag 26 november 2001 23:04 schreef Exirion het volgende:
Omdat ik zo uitermate vriendelijk ben *kuch* geef ik je alvast een extra hint: TV CC 2000.
maar is het nou echt nodig dat hiervoor zolang "gezeurt" moet worden?
Weet ik veel.Op maandag 26 november 2001 23:01 schreef Bever het volgende:
waarom dan niet?
Zit in de drivers. Kabeltje niet aan de TV -> optie "TV" grayed out, het waarom mag je aan Nvidia vragen.
Maar, bij mij werkte het dus prima. Latere Detonators 2 = goed, Alle Detonators 3 = goed.
Aannames zijn fataal.
Geloof het of niet, maar deze info ligt echt voor het oprapen hier op GoT. Binnen 1 minuut vindt je de complete oplossing voor jouw probleem.Op maandag 26 november 2001 23:06 schreef Bever het volgende:
Snap je nou onze frustraties als enorm veel mensen de moeite niet nemen om even zelf iets uit te zoeken? Elke keer weer dezelfde vragen die al tientallen keren (soms honderden keren) behandeld zijn.
het is geen kwestie van zeuren. Het punt is, dat je in je topic niet aangegeven hebt wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt enzovoort (zoals in de FAQ staat) en het er dus naar uitziet dat je het zoveelste "ik weet het niet, ik heb niks geprobeerd en jullie moeten het voor me oplossen" topic hebt gestart.Op maandag 26 november 2001 23:06 schreef Bever het volgende:
danku ik zal kijken wat ik ermee kan
En _dat_ willen we juist de laatste tijd zien verminderen, vandaar slotje.
Dit hele gedoe had voorkomen kunnen worden door de FAQ's ff te lezen en je topic met zoveel mogelijk info te starten.
Hoezo de modjes jou niet gelijk de link geven ? Primair is hun verantwoording het forum schoon houden. Als ze dan ook nog eens users kunnen helpen is het mooi. Echter zijn de Hardware Fora nogal overspoelt door "Ik ben n00b en gebruik de search niet en lees de FAQ niet" topics, (waar de jouwe ook op leek) en ligt de nadruk momenteel op modden.
Mods zijn ook niet 24/7 online hoor, het zijn _mods_, niet _bots_.
* GaMeOvEr wil graag een GaMeOvEr-botje.
Aannames zijn fataal.
Als ik niet weet dat hiervoor TV CC 2000 gebruikt kan worden hoe kan ik daar dan op gaan zoeken?Op maandag 26 november 2001 23:18 schreef Exirion het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar deze info ligt echt voor het oprapen hier op GoT. Binnen 1 minuut vindt je de complete oplossing voor jouw probleem.
Snap je nou onze frustraties als enorm veel mensen de moeite niet nemen om even zelf iets uit te zoeken? Elke keer weer dezelfde vragen die al tientallen keren (soms honderden keren) behandeld zijn.
Ok ze hoeven niet altijd de juiste link te geven, dat is zo. Maar waarom geven ze dan wel een foute link?Op maandag 26 november 2001 23:19 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
het is geen kwestie van zeuren. Het punt is, dat je in je topic niet aangegeven hebt wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt enzovoort (zoals in de FAQ staat) en het er dus naar uitziet dat je het zoveelste "ik weet het niet, ik heb niks geprobeerd en jullie moeten het voor me oplossen" topic hebt gestart.
En _dat_ willen we juist de laatste tijd zien verminderen, vandaar slotje.
Dit hele gedoe had voorkomen kunnen worden door de FAQ's ff te lezen en je topic met zoveel mogelijk info te starten.
Hoezo de modjes jou niet gelijk de link geven ? Primair is hun verantwoording het forum schoon houden. Als ze dan ook nog eens users kunnen helpen is het mooi. Echter zijn de Hardware Fora nogal overspoelt door "Ik ben n00b en gebruik de search niet en lees de FAQ niet" topics, (waar de jouwe ook op leek) en ligt de nadruk momenteel op modden.
Mods zijn ook niet 24/7 online hoor, het zijn _mods_, niet _bots_.
* GaMeOvEr wil graag een GaMeOvEr-botje.
Pfffft..Op maandag 26 november 2001 23:23 schreef Bever het volgende:
[..]
Ok ze hoeven niet altijd de juiste link te geven, dat is zo. Maar waarom geven ze dan wel een foute link?
*houdt zich in*. Omdat ze zich even vergisten
Hoe je moet zoeken trouwens?
http://www.google.com/search?hl=nl&q=%22TV+CC+2000%22&lr=
Weet je wat leuk is? Er staat daar een link naar tweakers, maar daar heb je niets aan. Toch heb je wat aan die link
Maareh, iets zegt me dat je ook dat niet geprobeerd hebt <font size=1>Tv tool gebruiken dus</font>.
Meer zeg ik echt niet.
Omdat Sint dacht dat daar de oplossing voor jou zou staan ? Denk je nu echt dat hij met opzet foute links geeft ?Op maandag 26 november 2001 23:23 schreef Bever het volgende:
Ok ze hoeven niet altijd de juiste link te geven, dat is zo. Maar waarom geven ze dan wel een foute link?
Uit jouw topicstart kan hij niet opmaken wat je allemaal al geprobeerd hebt, dus geeft hij je een link naar een TV-Out problemen topic. Het meest logische om te doen als je ervan uitgaat dat iemand de FAQ leest.
Ik vind dat je nu wel erg aan het zoeken bent Bever, wil je nu perse je gelijk halen dat jij een lieve user bent die niks fout doet en dat het enige wat wij willen doen jouw terroriseren is ?
Komop joh, je hebt niet goed gezocht en gekeken/gelezen en dus heb je een slotje gekregen. Vervolgens klaag je een beetje onredelijk op LA, en reageren wat modjes onredelijk terug, zouden ze niet moeten doen, leren ze van enzo.
Maar nu dram je wel erg door hoor.
Aannames zijn fataal.
[search=asus 6600 tvout]Op maandag 26 november 2001 23:23 schreef Bever het volgende:
Als ik niet weet dat hiervoor TV CC 2000 gebruikt kan worden hoe kan ik daar dan op gaan zoeken?
[search=asus 6600 tv]
[search=geforce tvout]
[search=geforce tv]
Je vindt zo wat je hebben moet, en TV CC 2000 ben je ook al snel op het spoor.
ze kunnen zich idd vergissen, maar dit wordt niet toe gegeven. En TV tool en TVCC200 kende ik voorheen nog niet. Ben al wel op die site geweest toen ik aan het zoeken was, maar daar stond dat het voor de NVidia kaarten was en ik heb dus een Asus. Dan denk ik dus: Da werkt nie.Op maandag 26 november 2001 23:28 schreef JvS het volgende:
[..]
Pfffft..
*houdt zich in*. Omdat ze zich even vergisten
Hoe je moet zoeken trouwens?
http://www.google.com/search?hl=nl&q=%22TV+CC+2000%22&lr=
Weet je wat leuk is? Er staat daar een link naar tweakers, maar daar heb je niets aan. Toch heb je wat aan die link. Mag je zelf HEEL goed kijken.
Maareh, iets zegt me dat je ook dat niet geprobeerd hebt <font size=1>Tv tool gebruiken dus</font>.
Meer zeg ik echt niet.
Als de modjes eerst mijn vraag lezen voordat ze er een slotje opzetten dan weten ze toch ook dat in de FAQ het antwoord niet staat???Op maandag 26 november 2001 23:31 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Omdat Sint dacht dat daar de oplossing voor jou zou staan ? Denk je nu echt dat hij met opzet foute links geeft ?
Uit jouw topicstart kan hij niet opmaken wat je allemaal al geprobeerd hebt, dus geeft hij je een link naar een TV-Out problemen topic. Het meest logische om te doen als je ervan uitgaat dat iemand de FAQ leest.
Ik vind dat je nu wel erg aan het zoeken bent Bever, wil je nu perse je gelijk halen dat jij een lieve user bent die niks fout doet en dat het enige wat wij willen doen jouw terroriseren is ?
Komop joh, je hebt niet goed gezocht en gekeken/gelezen en dus heb je een slotje gekregen. Vervolgens klaag je een beetje onredelijk op LA, en reageren wat modjes onredelijk terug, zouden ze niet moeten doen, leren ze van enzo.
Maar nu dram je wel erg door hoor.
Er kan niets toegegeven worden, omdat op basis van jou topicstart niet beoordeeld kan worden wat je geprobeerd hebt. Sint heeft dus niets fout gedaan.Op maandag 26 november 2001 23:31 schreef Bever het volgende:
[..]
ze kunnen zich idd vergissen, maar dit wordt niet toe gegeven. En TV tool en TVCC200 kende ik voorheen nog niet. Ben al wel op die site geweest toen ik aan het zoeken was, maar daar stond dat het voor de NVidia kaarten was en ik heb dus een Asus. Dan denk ik dus: Da werkt nie.
En tja, als jij niet weet dat jouw Asus V6600 op een Nvidia Geforce 1 SDR gebaseerd is, nou, sorry hoor, dat had je gewoon op de site van Asus kunnen vinden. Dat bedoelen we dus met een beetje moeite doen.
Aannames zijn fataal.
Sinterklaas krijgt dit jaar volgens mij een zakje zout op 5 december.
Het komt er dus op neer dat ik ontzettend dom benOp maandag 26 november 2001 23:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Er kan niets toegegeven worden, omdat op basis van jou topicstart niet beoordeeld kan worden wat je geprobeerd hebt. Sint heeft dus niets fout gedaan.
En tja, als jij niet weet dat jouw Asus V6600 op een Nvidia Geforce 1 SDR gebaseerd is, nou, sorry hoor, dat had je gewoon op de site van Asus kunnen vinden. Dat bedoelen we dus met een beetje moeite doen.
dat probeer je te vertellen ofniet?
Okee. Jij begint het topic :Op maandag 26 november 2001 23:33 schreef Bever het volgende:
Als de modjes eerst mijn vraag lezen voordat ze er een slotje opzetten dan weten ze toch ook dat in de FAQ het antwoord niet staat???
Dit is alle info die jij geeft. Daarop moet Sint maar weten wat je allemaal al geprobeerd hebt ? Dat is niet realistisch.Heeft iemand enig idee hoe ik de TVout van de asus 6600 deluxe werkende kan krijgen in win2k? Op detonators doet ie het sowieso niet, en met de nieuwste deto's van asus zelf ook niet. Maar op de serie van asus zelf (3.79) zou ie het toch moeten doen?
Aannames zijn fataal.
maar je moet dus eerst alles proberen voordat je hier een vraag mag stellen?
dus alle mogelijke video drivers installeren enzo???
ik sponsor de kpn al genoeg vindt ik.
nee hij kan idd niet metteen weten wat ik allemaal geprobeerd heb, maar moet er dan metteen een slotje op het topic komen omdat het MISCHIEN wel ergens anders te vinden is.Op maandag 26 november 2001 23:36 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Okee. Jij begint het topic :
[..]
Dit is alle info die jij geeft. Daarop moet Sint maar weten wat je allemaal al geprobeerd hebt ? Dat is niet realistisch.
Nee. Het komt eropneer dat je niet hebt uitgezocht _wat_ een Asus V6600 nu eigenlijk is.Op maandag 26 november 2001 23:36 schreef Bever het volgende:
Het komt er dus op neer dat ik ontzettend dom ben
dat probeer je te vertellen ofniet?
Of dat dom is of niet, mag je zelf beoordelen.
Ik geef aan dat ik denk, dat je wat meer had kunnen uitzoeken. Kijk, iedereen moet dingen leren, daar is een forum voor. Maar het is wel de bedoeling dat als je hier komt, dat je enige kennis van zaken hebt of er de moeite voor doet om kennis van zaken te _krijgen_.
Het forum heet natuurlijk niet voor niets "Gathering of Tweakers".
"Tweaker" zijn is niet de kennis die je hebt, maar de instelling die je hebt.
Kennis is namelijk relatief. De ene weet veel van software en de andere van hardware. Leren moeten wel allemaal.
We verwachten alleen dat je er ook zelf wat voor doet.
Aannames zijn fataal.
Er zijn ook genoeg mensen die KPN sponsoren met het beantwoorden van vragen, misschien hebben deze "sponsors" zich ook wel in dit draadje gemengt.Op maandag 26 november 2001 23:37 schreef Bever het volgende:
Dus omdat jij telefoontikken betaald om te inetten, dan geeft jou dat automatisch het recht om zomaar een topic te openen, dat is wat jij nu suggereerd.
Dat is juist het probleem. Er worden zo XX topics gestart, daar willen we juist vanaf.Op maandag 26 november 2001 23:39 schreef Bever het volgende:
nee hij kan idd niet metteen weten wat ik allemaal geprobeerd heb, maar moet er dan metteen een slotje op het topic komen omdat het MISCHIEN wel ergens anders te vinden is.
Aannames zijn fataal.
Ik sponsor de KPN op dit moment ook om voor jou duidelijkheid te creëeren. Daar doe ik moeite voor.Op maandag 26 november 2001 23:37 schreef Bever het volgende:
Aannames zijn fataal.
Maar dat heb ik toch ook gedaan, ok dat stond niet direct in het topic maar daar kan dan toch naar gevraagd worden ofzo? Ik weet toch ook niet direct dat ik alle mogelijke pogingen erbij moet zetten.Op maandag 26 november 2001 23:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Nee. Het komt eropneer dat je niet hebt uitgezocht _wat_ een Asus V6600 nu eigenlijk is.
Of dat dom is of niet, mag je zelf beoordelen.
Ik geef aan dat ik denk, dat je wat meer had kunnen uitzoeken. Kijk, iedereen moet dingen leren, daar is een forum voor. Maar het is wel de bedoeling dat als je hier komt, dat je enige kennis van zaken hebt of er de moeite voor doet om kennis van zaken te _krijgen_.
Het forum heet natuurlijk niet voor niets "Gathering of Tweakers".
"Tweaker" zijn is niet de kennis die je hebt, maar de instelling die je hebt.
Kennis is namelijk relatief. De ene weet veel van software en de andere van hardware. Leren moeten wel allemaal.
We verwachten alleen dat je er ook zelf wat voor doet.
Ja, omdat je de FAQ niet gelezen had.Op maandag 26 november 2001 23:43 schreef Bever het volgende:
Maar dat heb ik toch ook gedaan, ok dat stond niet direct in het topic maar daar kan dan toch naar gevraagd worden ofzo? Ik weet toch ook niet direct dat ik alle mogelijke pogingen erbij moet zetten.
Maar beschouw je dat slotje nu als een persoonlijke aanval ? Want dat is het natuurlijk niet.
Aannames zijn fataal.
Zullen we maar kappen met deze discussie?
Het komt er toch op neer dat we allebei gelijk willen hebben/krijgen.
* Bever is eigenwijs
Het komt er toch op neer dat we allebei gelijk willen hebben/krijgen.
* Bever is eigenwijs
nee hoor dat niet, maar ik vindt gewoon dat er te snel een slotje op een topic komt.Op maandag 26 november 2001 23:45 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ja, omdat je de FAQ niet gelezen had.
Maar beschouw je dat slotje nu als een persoonlijke aanval ? Want dat is het natuurlijk niet.
* GaMeOvEr doet dat ook, in de hoop dat het voor Bever iig wat duidelijker is geworden.
Aannames zijn fataal.