The birds turned into The Flying Dutchmen!
Damn, die is nog kleiner, of lijkt dat maar zo? Het leek op het eerste gezicht een VCR, maar bij nader inzien bleek de sleuv voor de videoband de CDrom te zijnOp vrijdag 07 december 2001 01:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
Misschien is dit een leuk alternatief?? ->
http://www.elitegroup.de/produkte/produkte_fi_5000.html
Weet iemand hoe we een prijs kunnen achterhalen?
Cool dingetje!
/edit: Even gegoogled...
http://pchardware2000.com/Reviews/Miscellaneous/ECS_F15000_Pre-System/ECS_F1-5000_II/ecs_f1-5000_ii.html
http://www.futureproof.com/fi-5000.htm

Shit geen TV-out
prijs vooralsnog onduidelijk...
hij is wel kleinerOp vrijdag 07 december 2001 01:58 schreef Martijn02 het volgende:
[..]
Damn, die is nog kleiner, of lijkt dat maar zo? Het leek op het eerste gezicht een VCR, maar bij nader inzien bleek de sleuv voor de videoband de CDrom te zijn
Cool dingetje!
jammer dat er idd geen TV-out op zit
alleen zal de prijs aanzienlijk hoger liggen van de barebone waar we het eerst over hadden
Dit houdt het geheel wel duidelijker voor iedereen die nog wel een Soyo LI-7000 heeft besteld...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Maar ik wil hem nog steeds graag!!
Voor dat geld (voor mij allen barebone zonder CPU) wil ik de gok wel nemen. Helemaal als ze nu getest worden en jullie misschien, zoals voorgesteld tegen betaling, 'on location' een kleine test kunnen doen.
Count me - STILL - in!!
i.i.g. Thanx voor alle moeite.
DJSmiley: Komt de factuur nog
Mail me anders even hierover (check profile)!
~~ meesterprutser ~~
De kastjes zijn allemaal gebruikt, de batterijtjes op het moederbord moeten allemaal vervangen worden, maar ze werken allemaal.
Als je besluit om er zelf een paar te gaan halen, controleer wel of het rackje voor de HD erbij zit, van de 15 stuks 8 met rackje rest zonder.
4x een AMR modem, 3X proc.cooler, stuk of 8 slot coolers.
Ok, er zitten wat haken en ogen aan, maar wat wil je voor dat geld ??? ieder van ons is best tevreden met zijn aanschaf.
Verwijderd
Heb je er nog over? Ik wil er wel 1 van je kopen...Op vrijdag 07 december 2001 08:38 schreef kosz het volgende:
Ik heb er afgelopen week 15 op wezen halen bij it-resell, wat me overigens hier niet in dank werd afgenomen, maar dat terzijde. Ik zag de bui al hangen, en jahoor deze mooie actie loopt weer uit op een fiasco, de meeste krabbelen weer op het laatste moment terug.
Mail me maar....
Kunnen de mensen die de barebone nog steeds willen er dus van uit gaan dat de actie gewoon door gaat?Op donderdag 06 december 2001 21:20 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Ik wil de actie eventueel nog wel afmaken
Verwijderd
Hoi, ik wil heeeeeeel graag de plek innemen van iemand die is afgehaakt. Het geld kan direct worden overgemaakt.Op vrijdag 07 december 2001 09:53 schreef j-w het volgende:
OK. Er zijn nu een aantal mensen die afhaken, maar ook een aantal mensen die de barebone nog steeds willen.
[..]
Kunnen de mensen die de barebone nog steeds willen er dus van uit gaan dat de actie gewoon door gaat?
dojo@home.nl
0621976149
Naja, mijn geld is al overgemaakt, en ik zou het ding nog steeds graag ontvangen..
(overigens begrijp ik de mensen wel die nu willen afhaken, maar ik heb zelf zoiets van: In die twee weken kan ik zelf makkelijk alles getest hebben). Bovendien blijft het gewoon een leuk klein kastje met alle mogelijkheden voor een lage prijs. (en ik heb ook nog geen goede vervanger gezien!)
Kunnen de heren organisatoren even een up-to-date status geven hoe het nu verder gaat, hoeveel mensen door willen gaan etc?
* Twynn hoopt dus nog steeds op z'n barebone, en wil toch alvast het organiserend team bedanken voor hun inzet
Ik sluit me aan bij Twynn, die vraagt om een overzichtje.
Wellicht een idee om de actuele stand van zaken hier bij te houden ipv op dit topic...
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Ten zuid-westen van Utrecht...Op vrijdag 07 december 2001 10:49 schreef Kippenijzer het volgende:
Ik wil hem ook nog steeds... Arme student die de gok toch wil wagen... En Mr. Blonde, op zich kun je natuurlijk zelf een goed exemplaar uitzoeken als je hem toch zelf ook ophaalt... Maar kan iemand me ongeveer vertellen waar dat gaat waar IT-Resell zit ongeveer in de buurt is?
hier, dus...
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Verders voor de Organisatie, zeer goede inkoop-actie mensen, jammer dat zo'n leverancier er verder niet goed op in gaat, met een beetje goede service zouden er misschien vaker van dit soort dingen hun kant op kunnen komen. Maar ja ze zijn een beetje

Signature
Verwijderd
Ik woon in Groningen, zijn er meer grunners hier die ook nog zo'n kastje willen. Anders kunnen we misschien een locale actie houden dat iemand er zelf ff heen gaat en een paar van die dingen haalt.
Verwijderd
Verwijderd
Zeker een idee, woon ook in de stad en heb wel vervoer, maar ik stond niet op de lijst maar mocht dit alsnog gebeuren dan zeker een goede OPTIE!!!!Op vrijdag 07 december 2001 11:12 schreef wildweazel het volgende:
Ik wil um ook nog steeds! Maar hoe gaan we dit nou doen? Misschien ff een nieuwe overzichtje maken met alle die nog niet hebben afgehaakt, geen nieuwe bestellingen er bij. en snel afhandelen.
Ik woon in Groningen, zijn er meer grunners hier die ook nog zo'n kastje willen. Anders kunnen we misschien een locale actie houden dat iemand er zelf ff heen gaat en een paar van die dingen haalt.
Euh... als je de eerste regel op de site had gelezen wist je dit: "ICM koopt en verkoopt gebruikte en overtollige computer producten..."Op donderdag 06 december 2001 20:26 schreef Gump het volgende:
Dit hele zaakje begint steeds meer en meer te stinken.
We komen tegen steeds meer verassingen aan:2e hands, 2 weken garantie. What next?
Op vrijdag 07 december 2001 11:34 schreef ThaLaw het volgende:
[..]
Euh... als je de eerste regel op de site had gelezen wist je dit: "ICM koopt en verkoopt gebruikte en overtollige computer producten..."
Dus was het wel een verassing... helemaal als de barebones op de site als NIEUW worden aangeboden (check http://www.it-resell.nl/cgi-bin/show_page3.cgi?action=show )Van de IT-Resell Voorwaarden page:
Hieronder kunt U onze leveringsvoorwaarden nog eens rustig doorlezen. Op onze orderbevestiging staat in ieder geval vermeld: alle genoemde prijzen zijn excl. BTW.
De garantie termijn op nieuwe en gebruikte producten is 90 dagen tenzij anders overeengekomen. Op alle transacties zijn de onderstaande verkoopvooraarden van toepassing tenzij anders overeengekomen. Eigendomsoverdracht van door ICM geleverde producten vindt plaats pas nadat volledige betaling aan ICM heeft plaatsgevonden.
ff topic doorlezen voordat je onzin post!

~~ meesterprutser ~~
Dick vertelde dat hij afwacht wat 'de Tweakers' doen. Tot die tijd waren alle barebones die hij heeft gereserveerd voor 'de Tweakers'.
BTW: hij wilde graag de URL naar dit forum.....
(Welkom Dick
~~ meesterprutser ~~
Verwijderd
DJ smiley kun je ons een update geven van de situatie.
o, da's wel beter...Op vrijdag 07 december 2001 11:50 schreef enter.nu het volgende:
Net met Dick gesproken (telefonisch), ik wilde weten welke mogelijkheden er zijn op het moment dat de gezamenlijke actie wordt afgeblazen.
Dick vertelde dat hij afwacht wat 'de Tweakers' doen. Tot die tijd waren alle barebones die hij heeft gereserveerd voor 'de Tweakers'.
BTW: hij wilde graag de URL naar dit forum.....
(Welkom Dick)
maar heeft Dick zich al geregistreerd of kijkt hij alleen maar
Verwijderd
Das geen prob.[b]Op vrijdag 07 december 2001 11:55 schreef is wel 200Km met de auto doe je daar 2 uur over! is wel ver, en degene die ze ophaalt is wel een halve dag kwijt.)
DJ smiley kun je ons een update geven van de situatie.
Verwijderd
Verwijderd
Kan iemand die mij toe mailen??
Mail staat in me profiel
Verwijderd
dus vandaar dat ik het blijf proberen om hier tussen te komen..
Verwijderd
lezen is moeilijk he???Op vrijdag 07 december 2001 12:17 schreef Sanka het volgende:
Ik wil nig steeds gewoon doorzetten met dat kastje, maar ben de link naar die andere pagina kwijt, waar iedereen opstat die mee doet
Kan iemand die mij toe mailen??
Mail staat in me profiel

hier!
verwend kind!
Ik woon langs de snelweg Utrecht --> Zwolle --> GroningenOp vrijdag 07 december 2001 11:59 schreef dojo007 het volgende:
[..]
Das geen prob.Als er maar een kastje alsnog voor mij bijzit... Enne als er mensen wonen aan de Snelweg van utrecht -->Groningen, kunnen de kastjes wel ff gedropt worden, scheelt Jaspernl weer!!!!
Ze kunnen eventueel wel bij mij gedropped worden
~~ meesterprutser ~~
Verwijderd
IsOp vrijdag 07 december 2001 12:52 schreef enter.nu het volgende:
Ik woon langs de snelweg Utrecht --> Zwolle --> Groningen
Dus: wat mij betreft: Alle Sjaak Afhaak figuren weg, en maar wat minder kopen....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ik heb helaas de komende week heel weinig tijd, moet veel dingen regelen om alle prob's thuis op te lossen.
Heeft Dick van IT-resell zich al geregged op GoT?
Ik neem ook nog ff contact met 'em op om hem ff te vertellen dat ie errug negatief te boek komt staan op een groot nationaal forum door zich zo arrogant en negatief op te stellen ten opzichte van ons
Verwijderd
MR.BLONDE, is er nog een mogelijkheid voor een kassie..??Op vrijdag 07 december 2001 15:44 schreef Kippenijzer het volgende:
Ik kom dus ook uit Groningen en heb nog altijd intresse... Wat is nou makkelijker? Dat ik via deze inkoopactie dat ding regel, of dat ik het hier lokaal met de rest van de Grunningers regel?
dan weet ik ook of ik moet gaan rijden enzo...voor de rest van Groningen...
Verwijderd
mrscheffer@hotmail.com
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
Verwijderd
PS Hoe staat het met de linux distro???
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Nee, ik in iedergeval ook niet.Op vrijdag 07 december 2001 16:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb nog steeds geen email ontvangen..?? Ben ik de enige die nog geen email heeft ontvangen??
Voor mij mag de actie ook nog steeds doorgaan!
Kan iemand misschien een foto'tje maken van dat HD-rackje,
dan weet ik wat ik ongeveer zelf moet maken als die er niet in zit.
Ik heb al diverse malen gemaild naar dj smiley, maar no answer...
ook dat vind ik vaag (omdat ik al 10 keer gevraagd heb waar de mail blijft, omdat ik als nr. 25 op de lijst sta ofzow...)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Mail ontvangen,zou gister verder gaan met facturen mailen, maar ivm de vage dingen van IT Resell heb ik ff gewacht.Op vrijdag 07 december 2001 17:36 schreef Skef het volgende:
guttegut(?): ik heb ook nog geen mail...
Ik heb al diverse malen gemaild naar dj smiley, maar no answer...
ook dat vind ik vaag (omdat ik al 10 keer gevraagd heb waar de mail blijft, omdat ik als nr. 25 op de lijst sta ofzow...)
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
I'm willing to take the risk
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
Wat een ongeduldige twiekertjes toch allemaal...!Op vrijdag 07 december 2001 18:01 schreef Skef het volgende:
En wanneer kan ik 'm dan verwachten? Want ik wil graag m'n barebone
Ik zou de bezorging (gedeeltelijk) op me nemen, en heb ook nog vrij weinig mogen vernemen van Mr.Blonde en DJ Smiley.
Ze hebben het er gewoon nogal druk mee, en moeten tussendoor ook nog werken...
Laten we het contact tussen IT-resell en twiekertjes nou echt via hen laten lopen plz ! Dan komen er ook geen misverstanden. En ze hebben echt het beste met ons voor !!!
What's wrong with that???Op vrijdag 07 december 2001 17:36 schreef Skef het volgende:
guttegut(?)
btw het is Gutteguttegut !!!
Nothing wrong with that, had alleen geen zin om het aantal gut-jes te tellenOp vrijdag 07 december 2001 18:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
What's wrong with that???
btw het is Gutteguttegut !!!
Zijn er trouwens mensen met goede ervaringen met it-resell ?
Inderdaad! Laat nou alsjeblieft alleen Mister Blond en DJ Smiley bellen. Ga ajb niet zelf bellen met verhalen over het al dan niet doorgaan van deze actie, daar komen inderdaad alleen maar misverstanden en problemen van!Op vrijdag 07 december 2001 18:09 schreef jaspernl het volgende:
[..]
Laten we het contact tussen IT-resell en twiekertjes nou echt via hen laten lopen plz ! Dan komen er ook geen misverstanden. En ze hebben echt het beste met ons voor !!!
Op vrijdag 07 december 2001 16:49 schreef MiWa-r het volgende:
Kan iemand misschien een foto'tje maken van dat HD-rackje,
dan weet ik wat ik ongeveer zelf moet maken als die er niet in zit.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Ik heb een Creative Encore 5x met een Dxr2 kaartje erin gedaan, leek me perfect. Een "standalone" dvd en divx speler. Divx-en gaan redelijk goed alleen DVD's krijg ik niet gerendered over het mpeg decoder kaartje. DVD's zijn niet af te spelen of heel erg schokkerig met freaky vervormd en verneukt beeld. Ik heb deze decoder kaart in meerdere pc's gehad (Zelfs in een p150) en dat liep allemaal als een zonnetje. Wel jammer dit
* Klovan denkt dat je dat probleem beter in dit topic [topic=341368/1] kan neerzettenOp zaterdag 08 december 2001 01:01 schreef SCVNGR23 het volgende:
Ik heb problemen met mijn DVD speler in dit kastje. Althans meer met de decoder kaart.
Ik heb een Creative Encore 5x met een Dxr2 kaartje erin gedaan, leek me perfect. Een "standalone" dvd en divx speler. Divx-en gaan redelijk goed alleen DVD's krijg ik niet gerendered over het mpeg decoder kaartje. DVD's zijn niet af te spelen of heel erg schokkerig met freaky vervormd en verneukt beeld. Ik heb deze decoder kaart in meerdere pc's gehad (Zelfs in een p150) en dat liep allemaal als een zonnetje. Wel jammer dit
Gaat het nog gebeuren??
Of is er nog geen zekerheid?
|
|
|
Kijk.. dat zijn nog es dingen waar iedereen wat aan heeft...

Hoe kan ik het geld nu op tijd overmaken als ik nog steeds niets heb gehoord. Wel heb ik al enige tijd geleden een bevestigingsmail gehad.
Mr. Blonde graag een reactie dan kan ik het overmaken...
Rene Nederhand (2 x barebone + 2x celeron)
rene@nederhand.nu
Ik had me destijds ongeveer als twintigste aangemeld...
Wil eerst ff overleg met 'm omtrend wat verder enz.
* DJSmiley weet t zelf eik niet,
aan de ene kant zeg ik: kappen, it-resell is te vaag, vooral mbt garantie enz, en wil geen risico lopen
aan de andere kant... er zijn zat personen die door willen,ondanks de risico's
Ik heb trouwens een aantal betalingen binnen, ga deze personen iig ff mailen dat ik hun geld heb, mocht t annuleren worden, dan boek ik die zooi wel terug.
Hoe zit het met driversupport voor Windows2000 ?
Dus of het allemaal een beetje te installeren is en allemaal redelijk stabiel wil draaien, zonder dat ik voor problemen kom te staan waar ik onwijs veel energie in moet gaan steken om het op te lossen.
Hoe zit het met de performance onder Windows2000 ?
Dus is het een beetje vooruit te krijgen met die celeron500, is het moederboard niet verschrikkelijk brak waardoor de performance verschrikkelijk gaat sucken. Verder wil ik van deze machine(s) een domainserver gaan bouwen en eventueel nog andere doeleinden, daar moeten ze dus voor geschikt zijn.
Nu zijn er denk ik al wel een aantal mensen die zo'n ding thuis hebben en hopelijk mijn vragen kunnen beantwoorden
PlZ HlP Me
Op zondag 09 december 2001 15:02 schreef ConZito het volgende:
Ik heb op zich wel intresse in zo'n ding, maar ik heb nog een paar bestwel belangrijke vraagjes.
Hoe zit het met driversupport voor Windows2000 ?
Hij vind volgens mij alles behalve de Geluidskaart, maar die is zo gevonden
Hoe zit het met de performance onder Windows2000 ?
de prestatie onder WinXP is goed, dus onder Win2K zal die ook wel goed draaienen het mobo is niet brak, er zitten goede chipsets op, dus het zal wel mee vallen en de bak is stabiel
Op zondag 09 december 2001 13:32 schreef DJSmiley het volgende:
* DJSmiley weet t zelf eik niet,
aan de ene kant zeg ik: kappen, it-resell is te vaag, vooral mbt garantie enz, en wil geen risico lopen
aan de andere kant... er zijn zat personen die door willen,ondanks de risico's
Kom op jongens! Wat is dit nou?Op vrijdag 07 december 2001 15:09 schreef Mr.Blonde het volgende:
Ok, we zetten de actie dan gewoon door. Het is ff afwachten tot DJSmiley iedereen heeft gemaild met de faktuur. De afmeldingen worden direct geschrapt. De info-page update ik t.z.t met de huidige stand.
Vrijdag werd er gezegd dat de actie gewoon door ging.
Er rekenenen nu dus een flink aantal personen op jullie!
Nu wordt er opeens weer gesproken over kappen.
Ik denk dat het tijd wordt dat DJ Smiley en Mister Blond even gaan overleggen en daarna snel orde op zaken stellen!
Of kun je beter zelf gaan halen bij it-resell, want ik moet zeggen: 'k vind het nie ech opschieten hier.....
Verwijderd
fl 160,- betaald en 2 besteld..en een aopen matx bij ctw en klaar ben ik voor 200,- een nieuw atx kastje en een moederbord met agp slot..dus kan er gewoon een geforce inhangen en een slot 1 pIII en een mooie LAN-pc..en een pII 400 had iknog liggen..
Ja maar dan heb je dus een grote kast en dat is nu juist het leuke van dit systeem dat alles lekker compact is (ala een onderdeel van de stereo set). Dus niet interressantOp maandag 10 december 2001 09:28 schreef beek402 het volgende:
op 2dehands.nl staat een Ad met mATX bordjes van chaintec, slot 1 alleen...
fl 160,- betaald en 2 besteld..en een aopen matx bij ctw en klaar ben ik voor 200,- een nieuw atx kastje en een moederbord met agp slot..dus kan er gewoon een geforce inhangen en een slot 1 pIII en een mooie LAN-pc..en een pII 400 had iknog liggen..

[ontopic]
Ik vind het ook erug lang duren hoor....kan iemand het nu ff snel regelen??? Straks is het al kerst geweest voordat ze besteld zijn...
[/ontopic]
Het is alleen een beetje jammer dat Mr. Blonde & DJ Smiley weinig van zich laten horen, en dat het contact tussen die 2 onderling lastig verloopt...
kan iemand ze (=Mr. Blonde & DJ Smiley) misschien even bellen om te vragen hoe het er voor staat...Op maandag 10 december 2001 12:21 schreef The_Ghost het volgende:
Lijkt mij ook wel ja,
Het is alleen een beetje jammer dat Mr. Blonde & DJ Smiley weinig van zich laten horen, en dat het contact tussen die 2 onderling lastig verloopt...
Verwijderd
Om zelf wat te kunnen regelen moet Dj Smiley een deel de reservering vrijgeven .. anders komen we straks bij IT-resell en dan blijkt dat ze nog allemaal gereserveerd staan.
DJ Smiley laat eens wat van je horen. Hoeveel mensen hebben een factuur gekregen en willen nog doorgaan. Er zijn meer mensen die Uit Groningen of omstreken zo'n kast willen,, dus zodra er kasten beschikbaar zijn zeg ik mijn bestelling bij DJ Smiley af , ik vind het allemaal maar

Er zijn een aantal dingen misgelopen klopt. Vooral met IT-resell die onduidelijk blijkt te zijn, en er maar vreemde verkoopvoorwaarden op nahoudt..
De communicatie tussen Mr. Blonde en DJ Smiley had ik graag wat handiger gehad, er blijkt dat de heren elkaar moeilijk kunnen bereiken (niet onlogisch met werk en school enzo...)maar wel jammer..
Ik heb het idd heel erg druk...
IT-resell zou alle kastjes die er staan testen. Pas als ze dat gedaan hebben kunnen we definitief verder.
Als er vandaag nog geen reactie is van IT-resell ga ik ff bellen/mailen.
Ik houd jullie op de hoogte.
Mr.Blonde leeft dus nog WEL !
Ik was al rouwkaarten aan het laten drukken...
En jullie hebben ze nog steeds niet...
lijkt het jullie niet handiger de boel af te blazen?
Scheelt Mr Blonde een hoop werk en kopzorgen,
je gaat em lekker zelf halen, dan heb je em morgen in huis, plus dat je geen gezeik krijgt met geld e.d.
Zon actie werkt IMHO alleen als je vantevoren die partij had opgekocht en dan verder doorverkoopt.
... tis zomaar een gedachte
Daar zat ik ook aan te denken. Maar omdat er toch nog veel zijn die zo'n ding willen is het lullig om het te kappen...Op maandag 10 december 2001 15:38 schreef ThaLaw het volgende:
Jullie zijn er nou al zolang mee bezig...
En jullie hebben ze nog steeds niet...
je gaat em lekker zelf halen, dan heb je em morgen in huis, plus dat je geen gezeik krijgt met geld e.d.
Zon actie werkt IMHO alleen als je vantevoren die partij had opgekocht en dan verder doorverkoopt.
... tis zomaar een gedachte...
Besides that past het niet bij mij om op te geven
Er zijn veel mensen die al geld hebben overgemaakt en die rekenen op het doorgaan van de actie. Niet iedereen heeft een auto en woont dichtbij Montfoort. Daarom heeft die actie nut.Op maandag 10 december 2001 15:38 schreef ThaLaw het volgende:
Thx
Signature
Ik ben nog steeds geinteresseerd, indien de kastjes idd ok zijn en er goede garantie wordt gegeven.
Krijg ik nog info of een factuur of ....iets!!
Laat iets weten!?!?
Thnx
Verwijderd
Mjah....
Verwijderd
dit is een micro atx bordje dus wel kleinOp maandag 10 december 2001 09:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je dus een grote kast en dat is nu juist het leuke van dit systeem dat alles lekker compact is (ala een onderdeel van de stereo set). Dus niet interressant
[ontopic]
Ik vind het ook erug lang duren hoor....kan iemand het nu ff snel regelen??? Straks is het al kerst geweest voordat ze besteld zijn...
[/ontopic]
en een aopen matx kastje erbij en klaar is kees!
en ik hoef nergens op te wachten op iets wat nooit geregeld gaat worden
Verwijderd
want ik wil ook graaaag zo`n kassie
greetz...
Is nog altijd groter dan dit kastje...Op maandag 10 december 2001 22:58 schreef beek402 het volgende:
[..]
dit is een micro atx bordje dus wel klein
en een aopen matx kastje erbij en klaar is kees!
Cool jij kunt in de toekomst kijken????en ik hoef nergens op te wachten op iets wat nooit geregeld gaat worden

En... wat zeiden ze?Op maandag 10 december 2001 14:39 schreef Mr.Blonde het volgende:
IT-resell zou alle kastjes die er staan testen. Pas als ze dat gedaan hebben kunnen we definitief verder.
Als er vandaag nog geen reactie is van IT-resell ga ik ff bellen/mailen.
Ik houd jullie op de hoogte.