Toon posts:

Autovraagjes zijn over?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
D'r zitten heel wat autofanaten onder de GOT bezoekers. Check maar 'es een 'hoe ziet jouw desktop eruit' topic. Ik vroeg me af of iemand weet wat die knalgele 2-seater is waar Kylie Minogue in rijdt aan het begin van d'r clip 'can't get you out of my head', maar waar plaats je zo'n vraag? 's Een soort hardware, maar niet echt, een soort Gadget maar niet echt elektrisch (denk ik).

Ik mis het algemene forum, met 'hoe plak ik een fietsband?' achtige vragen. Dankzij dat forum heb ik zelf de waterpomp van mijn ouwe Volvo kunnen vervangen. Nu ben ik dus aan een andere auto toe (hoeft niet perse met Kylie erbij ;) ). Naja, zonde, al die nuttige of leuke autokennis die geen uitlaatklep heeft. Wou'k maar zeggen.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zet hem toch in SG en als ie verkeerd mocht staan, dan zet een modje/adje hem wel ergens anders neer :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 26 november 2001 11:14 schreef db het volgende:
Ik mis het algemene forum, met 'hoe plak ik een fietsband?' achtige vragen.
Ik noem SG en HK, wat wil je nog meer? :D

En voor algemene hardwarevragen : HA ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 11:15 schreef robinvreuls het volgende:
Zet hem toch in SG en als ie verkeerd mocht staan, dan zet een modje/adje hem wel ergens anders neer :)
:X

Dat hebben we liever niet :)
[topic=331509/1/50]
Verder gaan verkeerd geplaatste topics op slot.
Dat geldt dan voor de hardwarefora, het is echt niet normaal wat we allemaal aan het moven zijn.

De vraag van de topicstarter maakt niet zo gek veel uit waar die komt te staan, ik zou zelf zeggen in NSTM. SG of HK kan ook goed hier.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 11:17 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik noem SG en HK, wat wil je nog meer? :D

En voor algemene hardwarevragen : HA ;)
Hij heeft nog niet genoeg techposts waarwschijnlijk. Iig niet voor de HK.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het gaat toch om een auto gerelateerde vraag en niet om een hardware (computers) vraag :?

En die link in MF is toch alleen maar voor da Harde Waren :?
Wat houdt dat in? Dat houdt in dat er meer topics op slot gaan als wij van de afdeling Harde Waren het idee hebben dat het een vraag is waar onvoldoende vooronderzoek voor gepleegd is.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 11:18 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
De vraag van de topicstarter maakt niet zo gek veel uit waar die komt te staan, ik zou zelf zeggen in NSTM. SG of HK kan ook goed hier.
Ware het niet dat db nog geen HK toegang heeft :)
Meer info over de huiskamer vind je in de FAQ.

Verwijderd

Topicstarter
Hm, bij nader inzien denk ik dat HA best wel zou kunnen, ja. Valt wel een beetje uit de toon. Okay dan.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 11:22 schreef db het volgende:
Hm, bij nader inzien denk ik dat HA best wel zou kunnen, ja. Valt wel een beetje uit de toon. Okay dan.
Het hoort eerder in SG.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

SG lijkt mij inderdaad aangewezen.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1