Ik heb een geripte versie van Tony Hawk, bij het starten van het spel vraagd het systeem om de cd?? Is dit te omzeilen??
Zo ja, hoe??
Zo ja, hoe??
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Bedankt voor uw nuttige bijdrage aan deze threadOp zondag 25 november 2001 15:40 schreef Niels99 het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
en dan?Op zondag 25 november 2001 15:56 schreef Pizzaman het volgende:
Ik mag hopen voor jou dat al deze posts getrashed worden
Neen
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
of bij de Windows free Zone.....Op zondag 25 november 2001 16:23 schreef dhrtom het volgende:
alle admins zitten zeker op de hcc bij de Microsoft stend
(sorry voor de reactie)
orginele cd kopen
The devil is in the details.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Niet nodigOp zondag 25 november 2001 17:39 schreef Tiberium het volgende:
Nee want die heb ik ook niet.
Heeft er nog iemand intresse in een vrachtwagen vol met gekopieerde Tony Hawk Pro Skater cd's?
Verwijderd
alleen als je het bezorgd:Op zondag 25 november 2001 17:39 schreef Tiberium het volgende:
Nee want die heb ik ook niet.
Heeft er nog iemand intresse in een vrachtwagen vol met gekopieerde Tony Hawk Pro Skater cd's?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
goh wat liefOp zondag 25 november 2001 17:46 schreef Tiberium het volgende:
Ik begin wel: Hallo mede tweaker,
IK HEB EEN GROOT PROBLEEM
MIJN CAPS LOCK IS KAPOT
WAT MOET IK NU DOEN?
GROETJES VAN MIJ
Bannen?Op zondag 25 november 2001 17:50 schreef kRyPtO het volgende:
hoe gaan we hem ontgroenen?
Neen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq