kheb net mun meesturluku apparaatju ontvangen maar het ding kan geen mp3 cdtjes lezen !!!! een cdtje met wave lukt hem wel !!! wie kan mij helpun ???
thnx
thnx
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Wat meer info pleas, welke brander heb je, met wat voor programma brand je. Op welke modus ? Hoevel mb brand je, wat zijn de bitrate van je mp3s.Op zaterdag 24 november 2001 19:06 schreef pdogg het volgende:
kheb net mun meesturluku apparaatju ontvangen maar het ding kan geen mp3 cdtjes lezen !!!! een cdtje met wave lukt hem wel !!! wie kan mij helpun ???
thnx
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Eehm met Adaptec weet ik niet hoe het moet, met Nero moet je gewoon op properties klikken en het daar aanvinken.Op zaterdag 24 november 2001 19:40 schreef pdogg het volgende:
okej....maar hoe doe je dat dan ???
kbennun newbie denkik
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
LOL, ja en ik heb daar een topic over geopend met inmiddels totaal 1798 reacties. Klik maar eensOp zaterdag 24 november 2001 19:21 schreef pdogg het volgende:
(heb jij ook een napa dan)
Verwijderd
l33t hoor als je zo praat.. damn... hmzahOp zaterdag 24 november 2001 19:06 schreef pdogg het volgende:
thnx
Verwijderd
Nee dat mag niet, dat is OFFTOPICOp zondag 25 november 2001 12:09 schreef pdogg het volgende:
dankju
(ow mag dat wel ?????)
Aha, meneer wil zich dus niet aanpassen aan anderen, kom je niet ver mee hoorOp maandag 26 november 2001 16:18 schreef pdogg het volgende:
kpraat zoalszik self wil ja !!!
lepssons
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq