Grote schoonmaak?

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:43
Zoals ieder forum/site neem ik aan dat jullie niet echt gedient zijn van illegale praktijken op het forum en/of site. Mijn vraag is eigenlijk waarom er in bijvoorbeeld 'spielerij' soms wel en vaak niet een topic wordt gesloten omwille illegaliteit (iso's etc)

Ik ben niet van een of andere anti trust beweging ofzo maar ik vind het gewoon storend dat mensen een spel downloaden terwijl ze vroeger naar alle waarschijnlijkheid, wel gewoon 100,- neerlegden voor een puzzel van ravensburger.

ik heb gezegd.

Strava | AP | IP | AW

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 14:47

Beaves

Usque ad Finem

Jij hebt idd gezegd ja, maar wel in het verkeerde forum. Dit topic zou beter in LA passen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 08:45

Jaymz

Keep on moving !

Dit is meer voor 'Lieve Adjes' :)

TMF => LA dus :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op vrijdag 23 november 2001 00:18 schreef webkabouter het volgende:
Ik ben niet van een of andere anti trust beweging ofzo maar ik vind het gewoon storend dat mensen een spel downloaden terwijl ze vroeger naar alle waarschijnlijkheid, wel gewoon 100,- neerlegden voor een puzzel van ravensburger.
Dit vind ik echt helemaal nergens op slaan ... :{

• senater
  • Registratie: September 2001

senater

De zak van sinterklaas!

Op vrijdag 23 november 2001 01:07 schreef OProg het volgende:

[..]

Dit vind ik echt helemaal nergens op slaan ... :{
niet :)

• OProg

OProg

Molletje

Op vrijdag 23 november 2001 01:11 schreef senater het volgende:

[..]

niet :)
Neen :{

Dat slaat toch als een tang op een varken... :{

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 01:15 schreef OProg het volgende:

[..]

Neen :{

Dat slaat toch als een tang op een varken... :{
Leg uit.

• OProg

OProg

Molletje

Op vrijdag 23 november 2001 01:41 schreef RenevdVeen het volgende:

[..]

Leg uit.
Het is storend TERWIJL ze vroeger vroeger....
Het is storend dat mensen te hard met de auto rijden terwijl ze vroeger op de fiets niet te hard reden...

net zo iets :{

Het is storend dat er mensen zijn die alles dat lost en vast kopieeren (gaat ook op voor audio) (en er dan ook nog mee naar GOT komen). Niet vanwege het feit dat ze vroeger wel geld uitgaven... (dat heeft er toch niks mee te maken), maar door het feit dat ze het doen ...

• Orphix
  • Niet online
Tja over een paar jaar zullen ze zeggen 'goh vroeger betaalden we in de videotheek nog om een film te kijken'

• FlipFlap
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op vrijdag 23 november 2001 03:30 schreef Orphix het volgende:
Tja over een paar jaar zullen ze zeggen 'goh vroeger betaalden we in de videotheek nog om een film te kijken'
Hoezo vroeger :?

ff niets

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:27

Cyphax

Moderator LNX
Tegenwoordig komen er wel aardig wat spellen uit waarvan je denkt "wel leuk maar om er nou 100 piek voor neer te tellen?".
MAW een spel is het niet altijd WAARD.
100 piek is een hoop geld.
Maarja ik ga niet dat illegale gekopie lopen promoten/verdedigen, want het is en blijft illegaal en niet netjes enzo. :)
Ik zie het nut van 't topic niet zo heel erg... het is hier ook niet gewenst, warez over het algemeen... ELK topic met warez requests wordt gesloten en de starter krijgt ook steeds een OW. Anders geef je wat voorbeelden van topics waarin dit niet gebeurde?

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Ik vind het wel handig dat je af en toe een warez topic hier tegenkomt of elders......Als je dan op tijd bent en/of geluk hebt, dan heb je weer gratis een nieuw programma'tje of iets dergelijks.

Als ik iets gratis kan krijgen, dan neem ik het. Ik heb echt geen trek om 100 piek voor een spel uit te trekken of een audio cd kopen of Windows kopen voor 400 piek ofzo.

Waarvoor denk je dat men een brander in huis heeft, puur om backups te maken van hun documentjes ofzo? Mijn brander kostte 421 piek geloof ik. Ff Office 2000 downloaden en op cd fikken en ik heb dik 700 piek korting op Office 2000.

Maar goed, on-topic weer. Het maakt mij echt geen reet uit die warez-topics. Ik heb dan zoiets: 'bedankt voor de tip', de modjes die letten maar op dit soort dingen, ik ga echt niet roepen 'slotje'. Als GoT hierdoor een zware claim krijgt ofzo, das dan heel jammer, zoek ik wel een ander forum om mijn pc-vragen te stellen als GoT gesloten wordt, ik heb nu toch al flink baat gehad bij GoT (gratis WinXP bijv.)

Verwijderd

Inderdaad
Het valt me op dat iedereen hier zo braaf is, alleen om in een goed boekie te komen bij de modjes.

Als je wel warez mocht vragen dan was dit forum 2 keer zo groot geweest.

Maak desnoods een apart forum hier op tweakers aan om warez te vragen :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 23 november 2001 12:18 schreef Zlatan het volgende:
Inderdaad
Het valt me op dat iedereen hier zo braaf is, alleen om in een goed boekie te komen bij de modjes.

tweakers wil niet geassocieerd worden met warez, dan krijg je probs met de BSA

en braaf, als je 3x een OW hebt krijg je een ban

dus sja, als je hier langer dan een dag wilt blijven lijkt het me slim om een beetje de faq op te volgen :{

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 23 november 2001 12:18 schreef Zlatan het volgende:
Inderdaad
Dat kan best zo wezen, ik heb geen idee. In mijn user periode interesseerden de modjes me niet echt. Sterker nog: ik had er geloof ik geen een op ICQ in de contactlist. Als je hier een tijdje rondloopt weet je wel wat kan en wat niet, je kunt dan users beter corrigeren. Ik denk dat dat is wat jij ziet als "in een goed boekje komen bij de modjes". Dat is dus niet zo, denk ik, maar veel users zien dus een warez request, weten dat T.net daar problemen mee kan krijgen, de boetes zijn vrij hoog, en vervolgens melden ze dan snel. We willen hier geen warez board worden, niet omdat we tegen warez zijn, iedereen heeft wel iets illegaals neem ik aan, maar omdat het gewoon niet mag.
Dat is nog onderschat denk ik :D Denk eerder 10x zo groot. Maar goed, dat mag niet, staan boetes op, dus dat doen we maar niet :)
Dat heeft dus geen zin aangezien het gewoon niet mag. Dat heb je blijkbaar verkeerd begrepen. Lees de faq nog ff door...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1