[Wolfenstein] Zit je vast, stel hier je vragen...

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.802 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

argh.. net weer een uur lang gepobeerd wat moet ik nou doen?? Is dit een bug. Weet iemand hoe ik met een cheat een level kan skippen?

Verwijderd

Ik heb het nu! De truuk is gewoon om niet iedereen neer te knallen. Als je bij de ingang van het laatse gedeelte waar de autostaat.
1)Schiet dan het eerste soldaatje neer bij de ingang
2)Schiet die soldaat die er valk boven staat in het huisje
3)schiet de soldaat op de toren
4)sneak nu naar binnen (gebukt lopen) helemaal rechst langs de muur, totdat he vlak bij de autobent, knal nu dat ventje neer, en ga in de auto zitten.

GEEN andere soldaatjes neerschieten, want dan gaat het fout (bug?) misschien is een van de 3 andere sooldaten die je niet doodschiet een driver??

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Op zaterdag 24 november 2001 17:53 schreef wildweazel het volgende:
Ik heb het nu! De truuk is gewoon om niet iedereen neer te knallen. Als je bij de ingang van het laatse gedeelte waar de autostaat.
4)sneak nu naar binnen (gebukt lopen) helemaal rechst langs de muur, totdat he vlak bij de autobent, knal nu dat ventje neer, en ga in de auto zitten.

GEEN andere soldaatjes neerschieten, want dan gaat het fout (bug?) misschien is een van de 3 andere sooldaten die je niet doodschiet een driver??
YEEHAAAH ! Thnx! :)
Eindelijk, wat een K*T level zeg!
Het zijn in totaal 4 ventjes die je moet slopen. De 2 ventjes die vooraan bij de ingang staan, het ventje in de watertoren en de ventje die onder dat houten dak loopt dat achter de vrachtwagen staat. Als je andere ventjes in het kamp sloopt dan krijgt die laatste wacht (bij de ingang van de tunnel) argwaan ofzo en komt half uit z'n huisje en dan lukt het dus never nooit niet om er ongezien voorbij te komen.
Op naar de volgende leven :)

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 02:22 schreef Jorden het volgende:
Hum hola, dus niet... bij mijn kanon staat niemand meer... ik heb een savegame die me zo'n 2 minuten geeft om iedereen in de omgeving af te schieten. Al schiet ik alle 3 de panzerfausten in het kanon af, dan nog weet dat of iemand in het gebouw erachter een schot af te vuren.

Ik heb de sniper, die gast in het steegje, zijn maat in het steegje en nog helegaar niks.
Ha, gevonden. In zekere zin met dank aan Red Baron. De truuk is dus om die vent in dat gebouw tgenover dat gebouw waar je doorgaat onderweg naar de scientist pas op de terugweg neer te schieten. Zou dit een bug zijn? Schiet je hem op de heenweg neer, dan is er niemand die het antitank kanon bedient. Schiet je hem op de terugweg neer, dan staat er een soldaat bij het antitank kanon.

Enfin, ik ben dus verder, en zit nu hardstikke vast in een later level, maar daar vind ik wel wat op ;)

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:24
nog een uurtje en dan weet je hoe 't moet :) ik heb er 6 uur en 25 minuten over gedaan.. (oftwel ik heb tijd over)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

hier wat screenies, voor degenen die em "nog" niet hebben :)
ik vind 't er uit vet uit zien, gameplay ownz... Jup: RTCW is HET spel :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~t.geurts01/RTCW/shot0001.jpg

nice gfx:)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~t.geurts01/RTCW/shot0002.jpg

check die kogels, mooie details

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~t.geurts01/RTCW/shot0003.jpg

*oeps* :P

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~t.geurts01/RTCW/shot0004.jpg

hehe, "sorry"

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~t.geurts01/RTCW/shot0005.jpg

"sorry" partII ;)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~t.geurts01/RTCW/shot0009.jpg

aha, dat rode kruis betekend dus "niet schieten" ... tsja, motten ze d'r maar bij zeggen hoor :P

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~t.geurts01/RTCW/shot0010.jpg

:9

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29
Euh even over dat forest level: ik heb het verschillende keren getest waarom de laatste guard (die je niet af mag maken) argwaan krijgt. Dat komt inderdaad door het mannetje in de watertoren en de gast in 1 van de barakken (die dicht bij de truck staan). Die kun je in principe gewoon afknallen, maar zorg ervoor dat dat aan de 'achterkant' van de toren gebeurd, oftewel, het lijk moet niet in het gezichtsveld van de guard liggen. Ook degene die in de barak staat moet je niet naar buiten laten komen, gewoon deur open doen en die gast een paar kogels door zijn kop jagen. Dan nog gewoon de wacht bij de truck afmaken, naar de truck lopen (zorg dat de guard op dat moment net weggelopen is) en in de vrachtwagen gaan zitten.

Als de guard een lijk ziet, zal hij argwaan krijgen en blijven rondspeuren ipv rond te lopen. In dat geval zal hij je altijd zien, hoe je ook naar de truck loopt.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

hoe komt het trouwens dat als ik multiplayer wilt doen ik helemaal geen servers krijg, hij zit alleen maar te searchen en er gebeurt niks...

BF1: Don-Panio

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:43
Ik kan die SUB-PEN nie vinden, geen deur kan meer open, iemand enig idee wat ik moet doen?

• Azrael
  • Laatst online: 28-10 19:36
Op zaterdag 24 november 2001 19:50 schreef Predator_NL het volgende:
hoe komt het trouwens dat als ik multiplayer wilt doen ik helemaal geen servers krijg, hij zit alleen maar te searchen en er gebeurt niks...
Je moet ook een nieuwe lijst vragen.

• Paniohitus
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

ik ga geloof ik vervroegd in dementie, ik zat op Local network te zoeken, en ik maar telkens afvragen waarom ik geen lijst kreeg, hehehe

tnxs

BF1: Don-Panio

• Azrael
;)

Maar nou heb ik ook een vraagje:

Het is geloof ik missie 2 level 4, in ieder geval het level waarin je dat dagboek van die ene gozer hebt.
Nou moet je al die leuke grietjes met hun strakke lederhosen afknallen, en dat is gelukt, maar nu kan ik nergens de uitgang vinden!
Daar beneden bij de toren waar je die laatste vier grietjes afknalt zijn wel een paar deuren die op slot zitten, die krijg ik ook niet open. Misschien moet ik daar wel door.
Ik ben overal waar ik geweest ben al 20 keer langsgelopen.

Weet iemand hoe ik hier uitkom?

(ik bedoel, een beetje de weg zoeken is wel aardig, maar als ik wil puzzelen gooi ik wel een paar van die stukjes karton op tafel.... :+ )

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
het is jullie ook zeker opgevallen dat er allemaal nederlandsche posters in het spel hangen

hoe maak je eigenlijk screenshots?

specs

Verwijderd

F11 voor screenie..

• Tweetyfrk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-03 16:54
Op zaterdag 24 november 2001 22:18 schreef Pontius.Pilatus het volgende:
;)

Maar nou heb ik ook een vraagje:

Het is geloof ik missie 2 level 4, in ieder geval het level waarin je dat dagboek van die ene gozer hebt.
Nou moet je al die leuke grietjes met hun strakke lederhosen afknallen, en dat is gelukt, maar nu kan ik nergens de uitgang vinden!
Daar beneden bij de toren waar je die laatste vier grietjes afknalt zijn wel een paar deuren die op slot zitten, die krijg ik ook niet open. Misschien moet ik daar wel door.
Ik ben overal waar ik geweest ben al 20 keer langsgelopen.

Weet iemand hoe ik hier uitkom?

(ik bedoel, een beetje de weg zoeken is wel aardig, maar als ik wil puzzelen gooi ik wel een paar van die stukjes karton op tafel.... :+ )
Heb het stukkie ff overnieuw gespeeld voor je (lang leve de autosave :P) en je moet nadat je die laatste "dames in leer" heb neergeknald gewoon de deur achter hun nemen, daar zit een balk voor die je ff overhoop moet knallen en dan kan je rustig doorlopen naar het eind van het level, makkelijk he :)

• Webgnome
is het al iemand gelukt om die lere pakken dames zonder kleren te laten lopen :9~

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Cool ik ben al in missie 6! Heb net ik fatass robot aan tichellen geknalt. Tjek dit super vette screenshot van missie 6

Afbeeldingslocatie: http://www.files4all.com/wildweazel/wolfm6.jpg

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 13:12

johnwoo

3S-GTE

Ja, die dam is vet :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Die dam wel ja, dat level erna is weer zo'n stealth level. Wel een paar mooie grieten in die huizen, met weinig aan ;)

Maar goed, iemand die weet waar dat rot-alarm zich bevindt in het dorp? Dan kan ik dat tenminste eerst af gaan schieten.

Jord.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zondag 25 november 2001 01:32 schreef wildweazel het volgende:
Cool ik ben al in missie 6! Heb net ik fatass robot aan tichellen geknalt. Tjek dit super vette screenshot van missie 6

[afbeelding]
Ben ik ook vanmiddag aangekomen, niet slecht na uur of 8 spelen dacht ik zo :)

Dat bij die wagen waar alarm telkens afgaat ben ik veel tijd verloren, overigen moet je daar gewoon even de snoop rifle zoeken, ligt een meter of 40 na de 2e post met de mitrailleur aan de rechterkant, staat ook in je objectives dat je die moet zoeken.

• Paquito
  • Niet online
ik kan me toch echt herinneren dat ik punt 4 al eerder in dit topic heb gezet. :) beter lezen mensen! ;p

Maarre heb je de mission objectives gelezen?
Er wordt duidelijk bij gezegd dat de soldaat die bij het hek staat, het open moet doen. En dat je die dus niet mag doodmaken ;)

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-11 11:34
Op zondag 25 november 2001 01:58 schreef Jorden het volgende:
Die dam wel ja, dat level erna is weer zo'n stealth level. Wel een paar mooie grieten in die huizen, met weinig aan ;)

Maar goed, iemand die weet waar dat rot-alarm zich bevindt in het dorp? Dan kan ik dat tenminste eerst af gaan schieten.

Jord.
Dat alarm zit een beetje sneaky.
Als je jezelf door die seriewijnkelders hebt gewerkt, en die kerel hebt afgemaakt dan kom je weer buiten. Dan schreeuwt dus die mof die schuin rechts aan de overkant alarm. En dan duwt een ander soldaatje op de alarm knop.
Deze zit achter het steegje aan de overkant van het gebouw waar je uit komt. Deze kun je nooit bereiken voordat het alarm afgaat dus ik heb die soldaat die daar liep met de snooper rifle afgeschoten *D en dan gewoon rustig de rest afgemaakt :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
de snooper rules
zelfs tegen eindbosses heeft hij flinke damage :D

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 19-10 15:13
btw jullie zijn mietjes :+
kep het spel zonder vragen en cheats helemaal uitgespeelt
binnen 7 uur. ben em nu opnieuw aan het spelen om alle secrets te vinden ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Ik zit nou in missie 6, part 4. Nou een paar Uber soldaten afknallen en dan nog ff die gast uit het introfilmpje afmaken en "fertig"!

• Paquito
  • Niet online
btw jullie zijn mietjes
kep het spel zonder vragen en cheats helemaal uitgespeelt
binnen 7 uur. ben em nu opnieuw aan het spelen om alle secrets te vinden
wel medium of hard? :)

Verwijderd

Yo!

Ik heb em ook nu ook, en ik zit ook vast :(

In E2M1 waar je naar een dig site moet... Maar waar is die? Een vriend zei dat ik naar een kerkhof moet, maar die kan ik ook niet vinden |:(

Thnx!

Verwijderd

Laat maar heb t al:

door de wijnkelder heen, dan rechtdoor door de deur, naar links, Duitsers afschieten, dynamiet pakken aan de achterkant van het gebouwtje, deurtje opblazen en /me ]is klaar ;)

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Cool alleen te linair vind ik, niet echt zoals Deus Ex waarin je meerdere wegen had.
Maar voor de rest echt cool, snap niet dat mensen codes nodig hebben :)
ZIt in chapter 4 in Noorwegen eerst level, hoeveel levels krijg je hierna nog?
En hoeveel buitenlevels nog want die gebouwen vind ik toch niet echt leuk meer.

Verwijderd

IK VIND DE SNOOPER NIET !! !!!!! DiT IS KUT

ik zoek al 2 dage nix gevonden
ik gebruik geen cheats... pff

komop laat ff pic zien waar die staat want ik heb alle replies geleze en nergens iets Nuttigs gezien
HELP :'(

• Azrael
Op zondag 25 november 2001 00:35 schreef Tweetyfrk het volgende:

[..]

Heb het stukkie ff overnieuw gespeeld voor je (lang leve de autosave :P) en je moet nadat je die laatste "dames in leer" heb neergeknald gewoon de deur achter hun nemen, daar zit een balk voor die je ff overhoop moet knallen en dan kan je rustig doorlopen naar het eind van het level, makkelijk he :)
Ah fuck, kan je die balk toch wegknallen!
Ik had er al op geschoten, maar hij deed niks.
Nou, zal ik maar wat harder schieten.. :)

• heuveltje
  • Laatst online: 09:43

heuveltje

KoelkastFilosoof

kan iemand ff een piccie ofzo posten van waar die snooper ligt....
ik heb krat 1 met colt al gevonden, en ook de 2e parachuut. maar der ligt geen kist bij :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• ThePriest
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Heuveltje e.a.:

Snooper ligt achter boom een stuk verder, vlak voordat je bij de basis bent. Daar staat een Duitse korporaal bij zo'n mounted gun (die uitkijkt op het einde van de tunnel waar de truck even stilstond bij 2 guards) en waar zo'n andere mof effe gaat pissen. Die loopt naar achteren, volg hem, steek 'm een mes in z'n rug of wat anders en daar ligt rechts achter een boom (waar OOK een parachute in vast zit) een krat met de Snoopah). Lukt 'ie zo? Echt verstopt ligt 'ie niet hoor...

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Oh ja, alvast een tip (voordat je net zo vast zat als ik) voordat je basis ingaat, het is een bug (volgens mij), ga NIET door de grote deur naar binnen, want dan kom je dat leven nooit meer uit... (ga via 't raam)

• Atteman146
Die Snooper ligt toch echt bij de 2e parachute.
Als je de tunnel onderdoor gaat waar de vrachtwagen gelijk ervan door gaat dan loop je als maar rechtdoor. Niet naar het kamp dus maar naar rechts. Daar bij die wachttoren en die gast op de grond bij het machinegeweer daar loop je rechtdoor dan zie je het vanzelf liggen aan de rechterkant.

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Mijn vraag is nog niet geweest :)

Ik zit nu in de catacombes, heb de journal al gepakt en heb ook de zilveren vaas al van het altaar gepakt. De hele grond gaat trillen en er komen twee van die knights. Die heb ik uiteraard aan puin geragd en nou zit er een enorm gat in de grond waarin twee deuren zitten, een hoop dozen en een lamp.

Hier kom ik niet verder, ik kan nergens door een deur en ik zie geen schakelaar. Wie kan mij helpen?

hier dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.exploitation.nl/sites/bramszooi/shot0000.jpg

• Atteman146
Vooruit dan maar weer:

Afbeeldingslocatie: http://teamxl.gamepoint.net/got/rtcw_forrest_1.jpg
De tunnel ligt nu achter je.

Afbeeldingslocatie: http://teamxl.gamepoint.net/got/rtcw_forrest.jpg
Hier ligt dus de Snooper, je kijkt nu uit op de wachttoren met het machinegeweer.

Als je hem nou nog niet kan vinden.... :)

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Hehe... you have been detected. Wat je al niet over moet hebben voor een screenshot! :)

• Azrael
Op zondag 25 november 2001 15:07 schreef daFubar het volgende:

Ik zit nu in de catacombes, heb de journal al gepakt en heb ook de zilveren vaas al van het altaar gepakt. De hele grond gaat trillen en er komen twee van die knights. Die heb ik uiteraard aan puin geragd en nou zit er een enorm gat in de grond waarin twee deuren zitten, een hoop dozen en een lamp.

Hier kom ik niet verder, ik kan nergens door een deur en ik zie geen schakelaar. Wie kan mij helpen?

hier dus:
[afbeelding]
ja je moet gewoon naar beneden springen daar, volgens mij ben je dan al klaar...

Verwijderd

yep dan heb je dat ook weer gehad....

offtopic:

zijn er mensen die (als ze Wolfenstein volledig hebben)zin hebben in en potje multiplayer vanavond?

1e regel: als ik kap, kapt de server ook :+
2e regel: geen teamkills (ik zal proberen of dat mij ook lukt :))
3e regel: Alleen mensen met een redelijk tot goeie verbinding.... wil niet discrimineren maar GEEN modemers.
4e regel: contact me ff op icq 23216149 (dus niet in dit topic)

edit: ik denk dat ik het ff op max 20 players hou

Ik wou hier niet een nieuw topic voor openen, dus dan maar zo...
Ik weet nog niet wat het max aantal players word (moet ff testen wat me verbinding echt aan kan (6 players is getest en dat was goed te doen)

Edit 2: Dit is de full version en je kan connecten (er zit geen key scan "meer" op

• Brainstorm
Hmm weet er iemand hoe ik een demo afspeel in Wolfenstein? Ik heb er 1 gemaakt van het forest level, maar als ik hem wil afspelen met /demo xxx dan crasht hij óf helemaal, óf hij gaat naar het hoofdmenu. Iemand? Of weet iemand anders hoe ik de demo kan converteren naar avi?

edit:
De demo is overigens hier te vinden.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Atteman146
Op zondag 25 november 2001 15:41 schreef ThePriest het volgende:
Hehe... you have been detected. Wat je al niet over moet hebben voor een screenshot! :)
Eff een oude savegame geladen om de screenshots te maken.
Ben al verder... :)

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 16:13 schreef NoLife het volgende:
Hmm weet er iemand hoe ik een demo afspeel in Wolfenstein? Ik heb er 1 gemaakt van het forest level, maar als ik hem wil afspelen met /demo xxx dan crasht hij óf helemaal, óf hij gaat naar het hoofdmenu. Iemand? Of weet iemand anders hoe ik de demo kan converteren naar avi?

edit:
De demo is overigens hier te vinden.
hoe laad je die dan? op de xxx moet dan het path naar de demo komen of moet ie in de rTCW dir staan?

rete goeie verbinding trouwens :)

Verwijderd

Zo, dat was dat. Griezelige Heinrich I ligt ook weer onder de groene zoden. Kunnen we weer opnieuw beginnen en alle geheime ruimtes gaan zoeken :)

Verwijderd

bij mij wil die die Demo wel opstarten, maar krijg fout:

error:
Couldn't open file
demos/forest.dm_49

maar hij crasht niet :)

• Fubaruba
Op zondag 25 november 2001 15:41 schreef Pontius.Pilatus het volgende:

[..]

ja je moet gewoon naar beneden springen daar, volgens mij ben je dan al klaar...
niet dus, daar beneden kan ik ook niks. echt lomp...

• Brainstorm
Op zondag 25 november 2001 16:28 schreef Nosfer@tu het volgende:
bij mij wil die die Demo wel opstarten, maar krijg fout:

error:
Couldn't open file
demos/forest.dm_49

maar hij crasht niet :)
Ja dat is al tenminste iets ;) Om hem af te spelen moet hij in de RTCW directory staan, en wel in rtcw\main\demos

Om hem af te spelen:
/demo forest

die .dm_49 hoef je niet mee te geven. De instructies om een demo op te nemen heb ik hier gevonden. Het blijkt alleen zo te zijn dat \g_synchronousclients niet werkt, ik heb hiervoor in de plaats gebruikt:

\seta g_synchronousclients

• Webgnome
Ik snap niet hoe jullie dat zo snel kunnen uitspelen.. ik zit hier nu al een paar dagen aan dat spel en zit pas in die level waar je voor het eerst die ventjes die op de handen lopen (en zo maf maar je toe springen) tegenkomt.. daar zit ik dus vast. De eerste heb ik al neergemaait maar dan staat er nog eentje om het hoekje.. hoe krijg ik die dood want die ziet me steeds (of hoort, voelt me ?) en dan is het hopeloos... die pokkebeesten zijn zo snel of ben ik zo langzaam

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Je moet daar proberen zo snel mogelijk de venom te pakken te krijgen. Eerst ff doorladen en dan op die halve ventjes gaan schieten. Alhoewel je daar niet eens zo erg hoeft te zijn, want je moet gewoon naar de sub-pen proberen te komen. Daar heb je welliswaar een afgesloten deur, maar de clue van dat level ligt in een aantal vaten (hint hint)

Jord.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Start the game with the command-line parameter '+set sv_cheats 1'. Then during gameplay, press ~ to bring down the console. Now type any of the following "Codes":

Huh? Hoe krijg je die commandline-parameter te zien?

w00t

Verwijderd

het is een tof spel alleen 1 minpunt: je kan bunnyhoppen...
probeer maar es je gaat tering hard

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 17:17 schreef robbie007 het volgende:
Start the game with the command-line parameter '+set sv_cheats 1'. Then during gameplay, press ~ to bring down the console. Now type any of the following "Codes":

Huh? Hoe krijg je die commandline-parameter te zien?
snelkoppeling maken en dan daar de eigenschappen van (in windows)
dan in dat bovenste balkje dat sv_cheat 1 intikken (achter het opstart path)

• WhistlerNL
  • Laatst online: 20-09 23:51
misschien is het al eens geweest, maar het zijn 4 pagina's en nu weinig tijd.

ik zit in dat level waar je eerst zo'n handgun pakt die is gedropt, later die snooper. dat is in een bosachtig iets, veel groen iig. het alarm mag ook niet afgaan.

nu heb ik die snooper, die handgun en alle mannetjes behalve die allerlaatste is dood.

ik ben ook al in dat autootje wezen zitten. ik heb nu 3 van de 4 dingen accomplished. alles behalve laat het alarm niet afgaan. maar dat is volgens mij niet afgegaan (of er zit een bug in dat als je ingezoomd zit of je binoculars gebruikt het alarm niet hoort)

maar weet iemand wat het probleem is?

• FireStarter
Dus in de Path bedoel je?
Dus eerst staat daar : "C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe"

en dat moet worden: "C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe+sv_cheat 1" ??

Schijnbaar niet, want bij mij zegt ie dan , ongeldige path, controleer de.....ect. ect

w00t

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 17:41 schreef robbie007 het volgende:
Dus in de Path bedoel je?
Dus eerst staat daar : "C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe"

en dat moet worden: "C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe+sv_cheat 1" ??

Schijnbaar niet, want bij mij zegt ie dan , ongeldige path, controleer de.....ect. ect
ehhmmm.... pssst (kijk hier eens):

"C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe" +set sv_cheats 1

achter de " (met een spatie ertussen)

• Atteman146
Op zondag 25 november 2001 15:48 schreef Nosfer@tu het volgende:
yep dan heb je dat ook weer gehad....

offtopic:

zijn er mensen die (als ze Wolfenstein volledig hebben)zin hebben in en potje multiplayer vanavond?

1e regel: als ik kap, kapt de server ook :+
2e regel: geen teamkills (ik zal proberen of dat mij ook lukt :))
3e regel: Alleen mensen met een redelijk tot goeie verbinding.... wil niet discrimineren maar GEEN modemers.
4e regel: contact me ff op icq 23216149 (dus niet in dit topic)

edit: ik denk dat ik het ff op max 20 players hou

Ik wou hier niet een nieuw topic voor openen, dus dan maar zo...
Ik weet nog niet wat het max aantal players word (moet ff testen wat me verbinding echt aan kan (6 players is getest en dat was goed te doen)

Edit 2: Dit is de full version en je kan connecten (er zit geen key scan "meer" op
Whooohoooo!!!!
Communique schopt zwaaaar konten!
We moeten echt meer mensen hebben... :)

• FireFoz
  • Laatst online: 29-10 20:49
hoe maak ik die ubersoldat in godsnaam af!
Ik ben nog maar 76 health en die kerel elekroteerd me de heletijd! Weg rennen heeft ook geen zin...iemand?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

Probeer een obstakel tussen jezelf en die Uber-Soldat te krijgen. Aan de andere kant van die kamer is een gangetje waar je doorheen kunt rennen (met zo'n glazen ruit, dus je kunt hem aan zien komen), als jij aan een kant heen en weer 'dodged', kun je hem te pakken krijgen. De venom doet hier ook aardig wat schade.

Jord.

• Gman
  • Laatst online: 03-11 21:14
Die Ubersoldat is écht moeilijk...op zichzelf wel te doen maar die andere knakkers schieten ook van opzij/achteren wat het echt klote maakt...en zie die maar eens dood te krijgen met zo'n uberasshole achter je aan.
Op zondag 25 november 2001 17:17 schreef martun het volgende:
het is een tof spel alleen 1 minpunt: je kan bunnyhoppen...
probeer maar es je gaat tering hard
Je kan ook rennen...veel mensen hebben dat niet eens door.

• FireStarter
Op zondag 25 november 2001 17:50 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

ehhmmm.... pssst (kijk hier eens):

"C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\WolfSP.exe" +set sv_cheats 1

achter de " (met een spatie ertussen)
AAAAAAAHGRR I hate myself :)

Bedankt

w00t

• Webgnome
duh.. in je snelkoppeling misschien daar kun je dat aan toe voegen en dan opstarten.. get it?

Ok en thanks voor de hinweis. Dus daar hoef ik niet te zijn? die deur is dus gewoon afgesloten?

Strava | AP | IP | AW

• DarkShadow
  • Laatst online: 21:11
Ik kan niet langs dat gastje naar de truck, en als ik bij de truck ben zegt die "you have completed 3/4", ik heb de silent scope... (die scoope ofzo) en die melding van 3/4 komt omdat ik altijd gezien word, iets later gaat het alarm af. Ik heb al dat kastje eens kapot geschoten, maar dan nog gebeurt er niks...

help, wat moet ik doen?
iedereen slopen...
cheats zuigen, kvind het best wel meevallen met de moeilijkheidsgraad, forest was ik iig zow doorheen, xit nu in de v2 missies, dat ik weer moet ontsnappen, wel leuk
hij liep net alleen vast.

• DarkShadow
misschien is het al eens geweest, maar het zijn 4 pagina's en nu weinig tijd.
ik zit in dat level waar je eerst zo'n handgun pakt die is gedropt, later die snooper. dat is in een bosachtig iets, veel groen iig. het alarm mag ook niet afgaan.

nu heb ik die snooper, die handgun en alle mannetjes behalve die allerlaatste is dood.

ik ben ook al in dat autootje wezen zitten. ik heb nu 3 van de 4 dingen accomplished. alles behalve laat het alarm niet afgaan. maar dat is volgens mij niet afgegaan (of er zit een bug in dat als je ingezoomd zit of je binoculars gebruikt het alarm niet hoort)

maar weet iemand wat het probleem is?
Ik had het ook, en kben terug gegaan om iedereen dood te maken, en kheb nog wat rond gerend, weet je zeker dat je iedereen dood hebt? ook in de torens? en ook bovenin de watertoren? Trouwens om in het secret gedeelte te komen moet je over een stukje electriciteits kabel lopen, achterin het laatste kamp en dan via het dak naar binnen... alleen dat laatste mannetje zag me constant :(
trouwens als het alarm al was afgegaan was het game over geweest..

• DarkShadow
Je kan ook rennen...veel mensen hebben dat niet eens door.
je kan ook sprinten :+ hebben veel mensen niet eens door :P

maarruh... welke ubersoldat bedoelen jullie dit, die lomp grote lelijke gast? met die dingen uit zn buik?
die is niezow moeilijk, je kan gwoon weer terug rennen naar je startplaats, en daar komttie niet...

• Webgnome
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EESPHEDPHHE
Wie helpt mij die sjaak neer te maaien?

Strava | AP | IP | AW

• DarkShadow
wie heeft hem trouwens al uitgespeeld?
Hoeveel missies zijn er, dit is zooown phat spel :P
Hij duurt iig al wel langer als max payne, die als enige minpunt de korte duur had...

Verwijderd

gun opwarmen..... lopen en schieten.... veel achteruit lopen als ie eraan komt....

hou jezelf maar vast... een leveltje later krijg je er 2 of 3 tegelijk :P

• Webgnome
als iemand zegt dat dit spel een korte duur heeft dan heeft ie cheats gebruikt ik weet het zeker.. ik heb dat spel nu sinds woensdag en zit nu pas in die level van hierboven (dat plaatje) ben ik dan slecht ofzo ? never mind..

wie helpt me ff een tip waar ik moet zijn en of ik dat electriciën mannetje daar achter die pilaar kan laten zitten waar ie zit.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 18:55 schreef DarkShadow het volgende:
Hij duurt iig al wel langer als max payne, die als enige minpunt de korte duur had...
jah ik heb em uit... maar niet eerlijk O-) >:)

• Gman
Op zondag 25 november 2001 18:53 schreef webkabouter het volgende:
[afbeelding]
Wie helpt mij die sjaak neer te maaien?
Wacht maar tot je die supersoldaten moet afknallen....dan zijn die dingen een stuk makkelijker :)

Wat je moet doen is gewoon dat ding volpompen met lood... of met een pantserfaust.

Owjah kill diegene achter het hek ook ff...dan met een granaat blaas je die muur open en voila secret room.

En met Rennen bedoelde ik Sprinten :)

• DarkShadow
onbegrijpelijk dat je cheats gebruikt... Daz toch gwoon geen fun meer...

• Webgnome
wat kan zo'n electriciën eigenlijk hebben qua lood?
En post eens een pic van diverse tegenstanders zoals die supersoldaat ofzoiets :)

waar kom ik die tegen??

Strava | AP | IP | AW

• Gman
Op zondag 25 november 2001 18:59 schreef DarkShadow het volgende:
onbegrijpelijk dat je cheats gebruikt... Daz toch gwoon geen fun meer...
Die Uberasshole is ook geen fun meer.

Ik wil daarbij ff cheaten.
Op zondag 25 november 2001 19:00 schreef webkabouter het volgende:
wat kan zo'n electriciën eigenlijk hebben qua lood?
En post eens een pic van diverse tegenstanders zoals die supersoldaat ofzoiets :)

waar kom ik die tegen??
Komt eraan :)

• Webgnome
thanx :) i'm waiting in spanning :)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 18:55 schreef DarkShadow het volgende:
uitgespeeld zonder cheats op normal. ubersoldaten veel dodgen en zorgen dat ze dei klote stroom niet gebruiken want dat is echt vervelend panzer faust is natuurlijk makkelijk te ontwijken.

Verwijderd

Ik probeer al een tijdje een picture te maken van zo'n panzerfaust die op je afvliegt, terwijl je door je sniper-scope zit te kijken :) Da's pas schrikken ;)

Enfin webkabouter, ik zal ff teruggaan naar dat level en een picture voor je maken :)

Jord.

• WhistlerNL
  • Laatst online: 20-09 23:51
straks nog maar eens door dat level lopen dan :(

volgens mij is iedereen er wel aan. die secret had ik ook al gevonden.

is het trouwens de bedoeling om al die alarmkastjes kapot te maken? dat bedoelen ze toch niet van zorg ervoor dat het alarm niet af (kan) gaa(t)/(n)??

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

wildweazel je bent de man !
zat me snooper bij de verkeerde toren te zoeken :)

maar nou heb ik de raket opgeblazen, en nu ?
ben tot in de garage gekomen zeg maar. en nu kan ik wel weer helemaal terug over de rails van dat karretje. maar daar is de lift ingestort........ dus waar dan wel eruit ????

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Gman
Supersoldat

Ubersoldat

Ubersoldat is niet zo goed gelukt...rechts heeft ie een teslagun.

Probleempje met m'n prntscreen knop...die blijft naar beneden hangen :)

Moeilijke stuk vond ik toen je die trappen op moest om dat dak dicht te doen voor die straaljager.
Als je terugkomt komen er paratroopers en die lopen ook omhoog...erg lastig want ze zijn wat sterker.
Tip: Schiet ze kapot als ze de trap op lopen.

Verwijderd

Mmmm ik begrijp dat het spel al uit is??? Of vergis ik me daarin! :)

• Saekerhett
  • Laatst online: 16:46
Ok, ik zit nu hier:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/saekerhett/rtcw_forrest_2.JPG

Dus bij de tweede uitkijktoren waar je die soldaat van achter uit kon schieten.

Maar waar is nu de snooper??

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zondag 25 november 2001 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, ik zit nu hier:

[afbeelding]

Dus bij de tweede uitkijktoren waar je die soldaat van achter uit kon schieten.

Maar waar is nu de snooper??
je kijkt de verkeerde kant op :)
je moet de tunnel half door, en dan daar de deur door, de tunnel in :?

• Azrael
Ja, maar daar ligt geen snooper..
Ik ben m momenteel ook dringend aan t zoeken, er zijn toch wel heel veel mannetjes daar..

• Saekerhett
Hmmmz, ok, maar zien die Nazi's mij dan niet als ik naar beneden (rechts toch?) de tunnel in loop?

• Brainstorm
Probeer anders eens die demo van mij (zie een stuk naar boven) aan de praat te krijgen. Weet je precies waar de snooper ligt en dan weet ik of 'tie werkt :)

• Saekerhett
Die demo werkt niet, hij crasht terug naar Windows als ik hem wil laden :(

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Saeker:
Je moet vanaf waar je op dat plaatje staat naar rechts (die twee lui die je ziet lekker laten staan voorlopig), door de tunnel heen, rechts deur in tunnel in, kom je ergens weer boven de grond, daar staat een kerel met een mounted machinegun + nog een mof, zoek daar achter in het bos... et voila: la Snoopah! :)

• Saekerhett
Thanks! Zal effe proberen!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:58
Weet iemand de beste taktiek om die laatste eppo af te maken (die met dat zwaard) heb steeds van die geestjes op me voordat ik bij hem kan komen :(
Cheats werken niet (kan niet cheaten op de server?? Hoe stel je dat in?), weet iemand hoe je dat oplost?

Flickr | Lego collectie

• Gman
Ik rende gewoon naar die 2 gasten toe en knalde ze neer.

1 kijkt van je af...de ander loopt heen er weer, als ie van je af loopt...Sprinten en knalle.
Op zondag 25 november 2001 22:24 schreef TAG_Speedy het volgende:
Weet iemand de beste taktiek om die laatste eppo af te maken (die met dat zwaard) heb steeds van die geestjes op me voordat ik bij hem kan komen :(
Cheats werken niet (kan niet cheaten op de server?? Hoe stel je dat in?), weet iemand hoe je dat oplost?
Zet "+set sv_cheats 1" achter je shortcut.

dan in de console /god
EZ

Als iemand "Gman (NL)" ziet op een server...that's me ;)

• Fubaruba
Op zondag 25 november 2001 15:07 schreef daFubar het volgende:

hier dus:
[afbeelding]
schop, ik ben nog steeds niet geholpen en zit er echt heel erg vast!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

dat gat in, en dan moet 1 van die 2 deuren open kunnen
(kan zijn dat je eerst de dwarsbalk eraf moet schieten)

als dat bij jou niet dan is er iets fout gegaan, en kun je beter een oudere savegame oppakken ofzo

Verwijderd

Go%^$#%$ ^%#^$ Ik heb 1 save en die is net aan het begin bij dat mummie gebeuren, het probleem is, er stort een want in precies waar ik gesaved heb, dus ik ga de hele tijd dood ^%#%#$#$##.
Zou iemand alsjebliefd zo vriendelijk willen zijn een save naar me te sturen!? Ik speel op Dont Hurt Me(ja ja) ik weet niet of dat uitmaakt.

• Brainstorm
Op zondag 25 november 2001 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
Die demo werkt niet, hij crasht terug naar Windows als ik hem wil laden :(
Ja dat dacht ik al :( het ligt gewoon aan het spel zelf :(

Verwijderd

LAMA ja dat ben ik, naar 3uur wachten en zoeken op en naar saved games voor wolfenstein, kom ik erachter dat er ook nog zoiets bestaat als autosave YES YES YES kan eindelijk weer verder :D

• Webgnome
Op zondag 25 november 2001 20:17 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Supersoldat

Ubersoldat

Ubersoldat is niet zo goed gelukt...rechts heeft ie een teslagun.

Probleempje met m'n prntscreen knop...die blijft naar beneden hangen :)

Moeilijke stuk vond ik toen je die trappen op moest om dat dak dicht te doen voor die straaljager.
Als je terugkomt komen er paratroopers en die lopen ook omhoog...erg lastig want ze zijn wat sterker.
Tip: Schiet ze kapot als ze de trap op lopen.
Kun je die images misschien ergens anders neer zetten.. ik krijg ze niet te zien

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Vraagje, waar zit de secret room in het forest level. het eerste level naar het eerste eindmonster :) Ik kan hem gvd niet vinden langs alle bergen gelopen om te kijken of ik ergens erop kan, maar nee hoor

DUS KAN IEMAND MIJ DIT VERTELLEN, en waar ligt de treasure????

Btw, snooper rifle ligt als je door de tunnel heen bent (wel dat zij paadje nemen). Klim je omhoog, loop je achter die berg langs, kom je bij zo een muurtje waarachter zo een artillerie vuur staat. je volgt die ene nazi die loopt helemaal naar achter, moet je wel op tijd afmaken want ander slaat die arm, want dan ziet die die allies spullen liggen.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Nou dat forest level is nu wel een stuk of 20 keer uitgelegt terwijl die echt easy is.
Wat veel moeilijker wordt is het gevecht met uber soldat eerst kom je 3 prote soldat (schrijf ik het goed) tegen en die homo van ubersoldat, pff dat was een gevecht zeg, wat een klote beest.

• Gman
Op maandag 26 november 2001 07:25 schreef webkabouter het volgende:

[..]

Kun je die images misschien ergens anders neer zetten.. ik krijg ze niet te zien
Die klacht krijg ik wel vaker.
Echter de foto's zijn public en werken bij mij altijd (ook als ik op die site ben uitgelogd).
Probeer het een paar keer opnieuw, desnoods met een andere browser of save as.
Op maandag 26 november 2001 10:23 schreef DarkJedi het volgende:
Nou dat forest level is nu wel een stuk of 20 keer uitgelegt terwijl die echt easy is.
Wat veel moeilijker wordt is het gevecht met uber soldat eerst kom je 3 prote soldat (schrijf ik het goed) tegen en die homo van ubersoldat, pff dat was een gevecht zeg, wat een klote beest.
Ik snap het probleem niet met dat bos...ik rousde er zo doorheen :)
X-Labs is wel wat moeilijker (qua vijanden).

Die 3 Lopers die losbreken...die moet je van boven kapot schieten met je Venom...je kan ook wachten tot ze onder zijn maar dat overleef je niet.
Owjah en in het begin zie je zo'n Loper in een kooi zitten...die breekt los dus schrik niet (beter meteen naar boven rennen via de trap.

3 supersoldaten zijn wel lastig maar te doen.

Trick is om de bepantsering eraf te knallen.
Makkelijkste zijn de Supersoldaten met pantserfaust...die zijn nog te ontwijken.

• Muggie
  • Laatst online: 02-11 20:58

Muggie

8 pm

Allemaal leuk en aardig maar waar sommige mensen zeggen dat er een Snooper moet liggen ligt er bij mij toch echt gewoon doodleuk een machinegeweer, ARGH ... IK WORD MAF :(

edit:

En als je die tunnel inloopt, dan rijdt die pokketruck weg, of je nou die ventjes afknalt of niet, hij rijdt toch wel weg.

PSN: mug_8pm

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste