Nog iemand interesse voor gezamelijke aankoop heb adress voor orig. retail "Built by Ati" 8500.
PRIJS: $ 190.00
Anoniem: 32372
Anoniem: 1734
Anoniem: 18257
Heeft het wel nut om de CORE hoger dan de MEM te zetten? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en kom na benchmarken tot de conclusie dat het verhogen van alleen de CORE nagenoeg geen effect heeft.Op maandag 26 november 2001 02:42 schreef CJ het volgende:
Alleen een beetje kut dat ik m'n core wel naar 275 kan gooien en de mem niet zonder artifacts te krijgen (max 263).
Ik heb wel interesse. Maar weet je zeker dat het voor die prijs een echte "Built by ATi" isOp maandag 26 november 2001 03:30 schreef liebert het volgende:
Nog iemand interesse voor gezamelijke aankoop heb adress voor orig. retail "Built by Ati" 8500.
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Trueform met een Radeon 1Op maandag 26 november 2001 03:57 schreef SuB het volgende:
in rtcw zit ook truform heeft iemand wat screenies daarvan? In cs vond ik de truform toepassing met een radeon1 ruk namelijk ik wil wel eens weten hoe het met nieuwe spellen zit
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Ik weet het eigenlijk niet echt zeker. Maar dit waren m'n scores met 3DMark2001:Op maandag 26 november 2001 08:49 schreef Tellie het volgende:
[..]
Heeft het wel nut om de CORE hoger dan de MEM te zetten? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en kom na benchmarken tot de conclusie dat het verhogen van alleen de CORE nagenoeg geen effect heeft.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Ik ben ook wel geinteresseerd... Als het echt 190 dollar is... (ongevver 470 gulden) Voor een retail versie, is dat niet duur.Op maandag 26 november 2001 11:41 schreef FirefoxAG het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse. Maar weet je zeker dat het voor die prijs een echte "Built by ATi" is
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
The Flying Dutchman
je kunt ze dus deze week waarschijnlijk downloadenOne patch coming up (soon)
Today's topic is .... Serious Sam DX8/Truform beta patch. Yes, we finally did it. DX8 works just fine on majority of 3d-boards out there. Generally it's some 10% slower than OpenGL, but there's some room left for optimizations.
So, there ... the patch is now in beta-testing phase and it's scheduled to be released this week. That is, if no problems are found.
Stay tuned...
bye DEN
wel dus maar software matig... je moest ook iets zetten in de config.cfg want het ging tenkostte van fpsOp maandag 26 november 2001 11:44 schreef FirefoxAG het volgende:
[..]
Trueform met een Radeon 1
De Radeon 1 ondersteunt helemaal geen trueform, dus ik kan me wel voorstellen dat CS met Trueform er op jouw Radeon1 totaal niet anders uitzag dan normaal
Geef mij maar een Warsteiner.
Anoniem: 2211
Anoniem: 19977
Anoniem: 20380
Breek je nek voorzichtig
Anoniem: 16867
Anoniem: 4712
Anoniem: 38232
Hmmmff ik vind dei nature demo van ATI helemaal geen ruk aan!! Hij haalt het niet bij de nature demo van Madonion. Dikke prut als je het mij vraagt. Die Rachel gezicht demo is daarintegen wel erg mooi.Op maandag 26 november 2001 13:49 schreef Knakker het volgende:
Tja, dit soort pics horen hier natuurlijk ook thuis:
[afbeelding]
Gooi die Geforce3 Ti500 maar weg, want dit is echt
Rachel is eng!!!Op maandag 26 november 2001 16:42 schreef wildweazel het volgende:
[..]
Die Rachel gezicht demo is daarintegen wel erg mooi.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Breek je nek voorzichtig
Anoniem: 12322
Heb je al wat meer info erover?Op maandag 26 november 2001 03:30 schreef liebert het volgende:
Anoniem: 39866
Ik heb ook een Jupiter en ook bij mij krijg je op 275/275 dikke strepen en rare textures vanaf de Dragothic Hi Detail test. Terugklokken is dan de enige manier om dit tegen te gaan, want zo te horen doen de heatsinkjes op het geheugen hun werk niet echt.Op maandag 26 november 2001 19:29 schreef ruubruub het volgende:
Ik een OEM (zo'n Jupiter ding) en ik heb een retail bios erin gedaan. Hij loopt dus nu op 275/275, maar bij 3DMark 2001 krijg ik na een tijdje van die dikke vertical strepen over het beeld in een egale kleuren. Mijn pc hangt dan. Hebben jullie dat ook, want met m'n geforce had ik alleen wat vreemde textures, meer niet. Maar krijg ik een zwarte flits en dan die rare strepenen is de enigste manier om dit te voorkomen terug klokken ofzo?
Anoniem: 19977
Het is me inmiddels deels gelukt dit voor elkaar te krijgen. De truuk zit hem in het aanmaken van display Schemes. Ook al geeft het rode kruis door de connector in de 'Displays' tab voor monitor 2 aan dat er geen connectie is, kan je toch een Scheme selecteren die je eerder hebt aangemaakt voor dual monitor output. Ik kan nu dus switchen tussen TV-out en dual monitor output middels deze schemes. Het enige probleem is dat wanneer ik van TV-out terug switch naar dual monitor, de 2e monitor lopende strepen vertoont (alsof je naar de BRT kijkt met een sprietantenne op de campingOp maandag 26 november 2001 18:11 schreef sverzijl het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik van dual monitor naar single display naar single display + TV-out schakel zonder continu te hoeven rebooten ? Als ik de 2e monitor uitschakel in de 'Displays' tab dan krijg ik um op geen mogelijkheid meer terug zonder te rebooten
Breek je nek voorzichtig
Anoniem: 8589
...gamen blijft leuk...
NeeOp maandag 26 november 2001 23:24 schreef The_PyroPath het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de ICQ bloemetjes op tweajers witte vlekjes zijn?
Dat wou ik jouw nou net ff vragen zodat ik hem op mijn site kan pluren. Ik wou hem dan ook gelijk op een mirror gooien maar ja nu moet ik weer zelf gaan zoeken. Mocht je hem toch wel naar mijn willen sturenOp maandag 26 november 2001 14:13 schreef John_Hoek het volgende:
Alle Radeon 8500/8500LE flashers die hier lezen.
Updated : blabla
...
en voor de mensen die graag emailen?!Eerst eens de FAQ lezen, dan pas posten! Ik krijg ik weet niet hoeveel vragen per email over dit proggie, Het werkt niet (DUS WEL!), en ik stuur geen programma meer op.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Nee, kan je geheugen smelten, tot hoever kan ik gaan, heb ik dan garantie? Nee natuurlijk niet, je hebt hem nl overklokt! dat is nog niet vaak gevraagt dan?Op dinsdag 27 november 2001 11:13 schreef wildweazel het volgende:
[..]
Dit is al zooo vaak gevraagd! maar ja nog maar een keer dan.
de retail loop standaard op 275/275 en le op 250/250
Als je goed kijkt staat er al een download lokatie op zijn site. Hij staat ook hierboven genoemd. Homepage van mij en een stel vriendenOp dinsdag 27 november 2001 11:29 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Dat wou ik jouw nou net ff vragen zodat ik hem op mijn site kan pluren. Ik wou hem dan ook gelijk op een mirror gooien maar ja nu moet ik weer zelf gaan zoeken. Mocht je hem toch wel naar mijn willen sturen(heel graag zelfs
) dan kun je ff een berichtje sturen door op het bloemetje te drukken.
...gamen blijft leuk...
He bedank ik heb hem nu ook binnen. Ik ga ze maar eens op mijn 2 sites gooien. Op de site die ik hier heb ingesteld als homepage staat hij onder de nederlands versie.Op dinsdag 27 november 2001 11:45 schreef Selachii het volgende:
[..]
Als je goed kijkt staat er al een download lokatie op zijn site. Hij staat ook hierboven genoemd. Homepage van mij en een stel vrienden
...gamen blijft leuk...
1
| ATI Radeon 8500 400MHz ramdac / 250MHZ GPU 64Mb DDR dualhead DVI TV out |
Ik denk het wel. Er moet dan wel minimaal 3,6 ns geheugen op zitten, want die kan theoretisch maximaal tot 277 DDR Mhz = 554 Mhz.Op dinsdag 27 november 2001 12:50 schreef klaasbram het volgende:
Mijn vraag is: is het geheugen wat op deze kaart zit daarvoor geschikt (ik weet niet hoe het zit met die 400Mhz ramdac).
Dit staat een paar posts naar boven.van sp00n
weet je hoeveel ik al gelezen heb ? Ik kan alleen niet echt veel vinden over het flashen En ik heb geen izn om 28 x 255 posts te lezen om er achter te komen dat het er toch niet staat ofzow
Op maandag 26 november 2001 14:41 schreef Peltier het volgende:
Owja, bij ons is die flash tool er nog niet van afgehaald.
Dus mocht er nog mensen zonder tool zitten...
...gamen blijft leuk...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq