JBL TLX-3000 (F99,-) bij Correct

Pagina: 1
Acties:
  • 1.736 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik een paar vraagjes:

:? Is dit een goede prijs?
:? Zijn ze goed magnetisch afgeschermt? (Omdat ze dicht bij mijn monitor komen te staan)
:? Komt er goed geluid uit?
:? Zijn er andere boxen die even duur zijn, maar beter
:? Zijn deze boxen geschikt voor een beetje gamen/film kijken?

Er is trouwens op Google weinig te vinden over deze speakers...

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19210

ik heb hier een setje eltax speakers bij de megapool weg, 150 piek per stuk, 100 watt... en voor mij komt er echt goed geluid uit

oh ja, dat was je vraag niet, uhm... ik heb toen ook een setje jbl boxen beluisterd van 125 piek per stuk ofzo, en die vond ik niet mooi klinken, te schel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Duur is het niet.. als het gewone hifi boxen zijn lijkt het me sterk dat ze magnetisch afgeschermt zijn. De rest weet ik niet. (ik vind persoonlijk, over het algemeen, JBL niet mooi klinken)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35343

Hier de TLX 10 :) Ik ben verliefd op ze, Zeker in combinatie met Harman / Kardon .... (weet trouwens ook niks van de tlx 3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:48
Zover ik weet is die TLX3000 een beetje low budget speaker van JBL. Verwacht geen topprestaties. Gewoon een lekker speakertje die je lekker hard kan zetten. Voor gamen prima te doen, voor films absoluut niet (mijn persoonlijke mening, ik hou van hard en diep laag). Geen idee of ze magnetisch zijn afgeschermd, maar 90% kans van niet JBL kennende.

Overigens vind ik zelf JBL wel goed klinken, mits je de juiste hebt. Het ene type klinkt verrot, het andere klinkt super. Maar da's slechts mijn mening...

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:48
Afbeeldingslocatie: http://www.richersounds.nl/images/products/jbl/tlx3000.jpg

En ze kosten 79,- per stuk bij richersounds

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8801

ik heb hier dat setje staan
leuk voor rear speakers maar niet voor front speakers

wat wel een mooie opstellenig is met deze speakers zijn
4x jbl tlx3000 en een sup samen met een center speakers .

maar goed dat was je vraag niet.

ze hebben goede hoge tonen (helder)
goeie middel\bass tonen
maar zo goed als geen lagen tonen
vandaar dat ik zeg dat je deze speakers het beste kan combineren met een supwoofer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15633

Ik heb deze speakers gekocht voor achter speakers in de suround opstelling. Ik heb ze beluisterd in de koopjes kelder bij correct en vergeleken met andere speakers van ongeveer dit formaat en duurdere prijsklasse. Ik vondt deze daarvan het best klinken. Maar misschien ben ik bevoor oordeeld omdat ik al JBL als frontspeakers heb.

Je kan deze speakers niet goed beluisteren bij correct aan de berweg daar staan ze alleen aan minisetjes opgesteld. In de koopjes kelder staan ze tussen andere speaakers opgesteld zodat je makkelijk kan switchen.
Pagina: 1