Toon posts:

[T.net] ip adressen bij de shop survey?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan bij de shop survey de ip-adressen van de users zien? hoort dat? :? post ik in elk geval nooit een shop survey :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja dat hoort :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ja, dat klopt.

Verwijderd

Topicstarter
uhh owkey :)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:48
Al een aantal malen besproken, laatste keer hier. Opzich zou ik nog wel eens een reactie van een t.net figuur willen op het hostmasks idee.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Tja, ik kan er eigenlijk best wel inkomen dat sommige mensen hier moeite mee hebben. Het lijkt mij eigenlijk toch ook voldoende dat IP-addressen alleen voor Admins te zien zijn?

Bij problemen kunnen die actie ondernemen.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:36

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 19 november 2001 10:20 schreef RenevdVeen het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk toch ook voldoende dat IP-addressen alleen voor Admins te zien zijn?
Dat zou dus ook voldoende moeten zijn.

Ik ben dr niet echt blij mee dat bij een beoordeling van mij een hostname staat, waarom niet? sim-pel. ik ben nou eenmaal niet echt geliefd op internet.

Ik vertrouw in de beveiliging van de server hier, maar daar gaat het niet om.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Als een IP adres publiek is, dan is de kans op misbruik veel kleiner. Als je bijvoorbeeld je eigen shop publiek een slechte naam zult bezorgd als je meerdere goede opmerkingen over je eigen shop plaatst, dan denk je wel even na voordat je dat doet. Als alleen de adjes het weten dan maakt het verder toch niet uit imo.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:57
Op maandag 19 november 2001 17:19 schreef dev het volgende:
Als een IP adres publiek is, dan is de kans op misbruik veel kleiner. Als je bijvoorbeeld je eigen shop publiek een slechte naam zult bezorgd als je meerdere goede opmerkingen over je eigen shop plaatst, dan denk je wel even na voordat je dat doet. Als alleen de adjes het weten dan maakt het verder toch niet uit imo.
ja, ok zit wat in, maar het lijkt me voldoende dat alleen de Admins dat te zien krijgen en niet de rest van de wereld :+

Verwijderd

Maar als alleen admin's die dingen zien krijg je dat als mensen de pricewatch gaan verneuken dat de admins zullen zeggen: "Dit zijn valse beoordelingen"

dan verzand je in een ja/nee spel tussen de admins en de desbetreffende privewatch/shopsurvey beoordelaar.

het publiek kan zich geen mening vormen of t.net al dan niet censuur toepast.

Stel dat ze t contract met CTW opzeggen, en dan alle CTW posts die gunstig waren eruit keilen met de smoes "valse beoordeling", wie controleert hen dan?

Net een democratie.
De regering is er voor et volk, maar het volk moet de regering in principe wel kunnen controleren (inzage van pers in geheime documenten etc...).
Pagina: 1