op http://home.wanadoo.nl/albertras/index.html
Check hem!
Welke kleur zie je de menubalk blauw of groen hij hoort nl blauw te zijn...
Check hem!
Welke kleur zie je de menubalk blauw of groen hij hoort nl blauw te zijn...
Verwijderd
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd
Als ik als potentiele klant het bovenstaande lees en je een email stuur met de vraag of je een site met databases,ASP of PHP en CGi voor me wilt maken,wat antwoord je dan? "Sorry meneer, maar het wachten is op een partner met niveau"??Veel toepassingen van iZi Webdesign kunt u terug vinden op bekende websites.i Webdesign is niet zomaar een webdesign bedrijf het is van alle markten thuis.
Verwijderd
Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.
DIT IS WEL ERG SLECHT MET ZO EEN $#@*$^ WEBSITEWerkwijze
Tegenwoordig heeft elk bedrijf iedere vereniging en bijna elke familie een website. Niet iedereen is even goed in het maken van een website. Zeker voor een bedrijf moet het er proffesioneel uitzien daarom zijn er webdesign bedrijven die u het bouwen van een website uit handen willen nemen.
KAN JE NIET SPELLEN? proffecioneel = professioneel!!!!Hoe gaan jullie te werk?
Omdat uw site van uw wens afhangt kunnen wij niet zeggen hoe wij te werk gaan. Dat hangt immers geheel van uw wens af. Wilt u een leuke proffecioneel uitziende site met frames e.d? Dan maken wij dat voor u.
Wij gaan voordat we uw site bouwen eerst genoeg informatie verzamelen hoe uw site gaat heten wat voor onderwerp het heeft hoe u de kleuren zou willen. Dan gaan wij stap voor stap een ontwerp maken en daarna beginnen we met bouwen.
Zo blijven jullie dus eeuwig aan het bouwen! (denk aan het SDM(System Development Methodology))Wij zijn altijd bereid om het bouwen te staken en een compleet nieuw ontwerp te maken.
If it ain't broken it doesn't have enough features
).
Verwijderd
Ik zit hier hoop ik niet voor de katzekut zo'n lang verhaal te typen?!?!?!?!?!?!?
Wat je bij een doxa vaak ziet is dat ze bij programming beginnen en er niet eens goed in zijn
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Jullie vormen samen een perfect team, die denderende flash effecten geven echt de doorslag.Lezen is inderdaad goed voor een mens, misschien moet jij dit boek maar eens lezen.LEZEN IS GOED VOOR JE
Verwijderd

)Verwijderd
Verwijderd
Dat is dus wel belangrijk. Namezero accounts staan niet op jouw naam. Mocht je later dus dit domein op je eigen naam willen zetten, dan moet je waarschijnlijk wat centjes overmaken. Voor nix gaat de zon op.Ik vindt de plek waar je je domein registreerd niet belangrijk een NameZero domein is nog altijd beter als een geocities/wanadoo/myweb domeinnaampje.
Jij vindt het er wel aardig uitzien ja, maar als je wat meer gewend bent, dan stelt jouw swf'je niet veel voor. Ik zou het dan (zoals al eerder gezegd) in javascript maken, een simpele mouse over actie voldoet ook al.En over deze site heb ik geen uur gedaan maar twee weken, aangezien flash geheel nieuw voor mij was dacht ik dat het er wel aardig uitzag.
Met complimenten wordt niet zo vaak gestrooid, het tweakers publiek is nogal kritisch. Zeg nou zelf, de site stelt niet veel voor.Ook vraag ik me wel eens af of er bij een sitecheck ook wel eens complimenten worden gegeven.
Er staat hierboven genoeg opbouwende kritiek om voorlopig weer even aan de slag te gaan. Iedereen mag hier zijn mening ventileren. Als je niet tegen kritiek kunt, dan moet je je url hier niet posten.Reageer maar weer massaal dat vindt ik leuk, misschien kan er iets meer opbouwende kritiek en niet meteen "STOM"

Verwijderd
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Verwijderd
Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
Pittig systeemeisje trouwens, een programma van 600 piek om je site te kunnen bezoeken. Gelukkig bleek het met de flash 4 player ook al te werken.Als U onze site wilt bekijken, dan is het nodig dat U Flash 4 geinstalleerd heeft op Uw computer.
Heeft U flash al geinstalleerd dan ziet u als het goed is hieronder een plaatje bewegen en
kunt u doorgaan door hier te klikken.
Ziet u dit niet dan kunt u flash downloaden door op de onderstaande link te klikken.
Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
RAAK!!!Als ik als potentiele klant het bovenstaande lees en je een email stuur met de vraag of je een site met databases,ASP of PHP en CGi voor me wilt maken,wat antwoord je dan? "Sorry meneer, maar het wachten is op een partner met niveau"??

Verwijderd
Verwijderd
Hoe een simpele vraag overgaat in een complete chaos-thread.....Welke kleur zie je de menubalk blauw of groen hij hoort nl blauw te zijn...
Verwijderd
Ik heb er gewoonweg geen tijd voor omdat ik nog goed betaalde klussen heb te doen tot minimaal het einde van het jaar.Ik kreeg via via de leuke bezigheid van Fuego toegeworpen om voor hem PHP of ASP te schrijven, Fuego durfde het niet aan..

Verwijderd
Verwijderd

Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq