Intellectueel eigendom posts discussie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 607 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dan moet je niet doen dat het verleden tijd is. Tuurlijk is het een oude koe en tuurlijk zal het nooit weer gebeuren.

Maar je zou zeggen dat mensen een keer leren om echt ontactvolle dingen achterwege te laten. Ik wil je gerust het voordeel van de twijfel geven en niemand zal proberen je fouten aan te smeren die in het verleden zijn begaan.

Punt blijft dat in dit topic en ook andere topics dom gedrag vertoond wordt dat allang opgelost had moeten zijn.

[topic=216048/1/25]

Dit is een ondergesneeuwd voorbeeldje, maar na 10 maanden After Scheitaward had ik toch wel een tactvollere posting verwacht.

Wat willen we bereiken met zulke voorbeelden? Niet een stigma van "kutcrew" of "Femme zuigt" maar misschien het besef dat er geen perfect heilig gedrag plaatsvind waar wellicht iets aan gedaan zou kunnen worden door betreffende personen.

* Delerium denkt dat foutjes gewoon altijd minutie blijven zolang foutjes in het heden gemaakt blijven worden.

Ik ga niemand fouten aanrekenen en mij boeit het verder geen ruk, verbetering blijft dessalniettemin mogelijk.

* Delerium streeft nog immer naar een beter forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 20:10

Floor-is

5.2

De kwestie Rick is ook absoluut geen leuke kwestie geweest, met hele nare gevolgen. Een van de problemen van die hele kwestie is ook geweest dat men maar met de vinger naar elkaar wees, onder het mom "Ik was het niet". Dat werkt natuurlijk niet, niemand was schuldig en toch ging het vreselijk mis. Dat wekt frustratie op.

Verder zal ik niet op de persoon Rick ofzo doorgaan omdat dat geen zin heeft en omdat het niet terzake doet vind ik.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Op maandag 19 november 2001 15:28 schreef ACM het volgende:

[..]

Leuker misschien wel, maar of je dan nog serieus genomen kan worden als je om de haverklap dubbel ligt? :)
Ja dat kan :) Er bestaan genoeg vrolijke lachende topmanagers.

Alleen worden negatieve zaken langer onthouden als positieve zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1697

Op maandag 19 november 2001 15:38 schreef Gordijnstok het volgende:
Ja dat kan :) Er bestaan genoeg vrolijke lachende topmanagers.

Alleen worden negatieve zaken langer onthouden als positieve zaken.
Exact mijn punt..het zou bijvoorbeeld in dit topic goed mogelijk zijn om er een leuke draai aan te geven. Als ik admin hier was, zou ik iets als het volgende hebben geantwoord:
Haha, leuk gevonden jongens! Maar ik hoop dat jullie ook wel begrijpen dat het erg irritant overkomt als onder elke post zo'n lap tekst staat?
Beetje vreemde constructie, dat de inhoud van de posts ons eigendom zou worden. Het auteursrecht blijft natuurlijk bij jullie liggen.
We gaan kijken wat we gaan doen.
Pagina: 1 2 Laatste