Welke navigatie

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:49
Beste mensen,

Ik ben bezig met een nieuwe lay-out voor mijn website. Deze is bijna klaar en kan worden bezocht door mensen die een sneak-peak willen :) Maar nu heb ik een vraag. WEet iemand misschien een andere manier van navigeren want het navigatiesysteem wat ik nu gebruik is ja hoe zal ik het zeggen.. niet echt gebruikersvriendelijk.

Een dropdownmenu is al een keer langsgweest op de site maar dat fuckt mijn hele ontwerp omdat die cel waar het in moet komen niet de goede maten heeft dan en dan klopt de achtergrond van die cel weer neit. Dus mijn vrag is nu of iemand even wil gaan kijken naar de site http://ice.prohosting.com/jsomhors/wheelchair en mij kan vertellen hoe ik de navigatie anders aan kan pakken.

Alvast bedankt :)

Strava | AP | IP | AW | SM

• Webgnome
niemand.. :?

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:02
Ik zou het aantal links zo verminderen zodat je niet meer hoeft te scrollen. dit lijkt mij met de doelgroep voor ogen handiger. je kunt bijv alle wheelchair links weghalen en vervangen door "wheelchair sports" en die dan naar een html page laten gaan waar de verscheidene sporten staan met een kleine toelichting bijv.

of je zou dat wheelchairsport.nl logo op de lichtblauwe stukken bovenaan van de pagina zetten en het donkerblauwe bovenin helemaal gebruiken voor je links, dan zou het mischien wel in 1 keer passen

<edit>
btw bij die stukken met een kalender waar je een maand kunt kiezen uit 1-12 zou je bijv 1 plaatje kunnen maken met de namen van de maanden erop en dan een imagemap erop loslaten, ik moest ff nadenken met cijfers van de maanden ipv naam ;)

<edit 2>
goeie informatieve website trouwens :)

• Webgnome
thanks voor de info maar ik heb denk ik al een ander idee. Ik zat te denken aan een menu. Dat op de volgende manier werkt :)

Je hebt 3 hoofdkeuzes en wel sports, contacts en forum

Bij contacts en sports komt er een menuutje naar beneden met de keuzes bij sports is dit dus een lijst van alle sporten en bij contact is een link naar contact informatie en mailinglist etc etc

is dit wat of denken jullie van niet?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:33

Tim Schuhmacher

abasios

Ik weet wel dat het zoals het nu is, niet lekker werkt. Ik vond het menu ook beetje slecht te vinden. (viel niet op onder die banner)

Ik denk dat als je wel een lange lijst met links (webschakels op zn nederlands!) hebt en toch beter ook links op de pagina onder elkaar plaatsen. Leest veel beter.

Maar zoals 3 subcatogorien is misschien wel beter,

• Webgnome
heeft iemand misschien een website waar ik menuscripts vandaan kan halen?

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:52
wat dacht je van google? Ik had zo'n site, vergeten te bookmarken |:( :'(

Verbouwing

• Webgnome
heeft er misschien iemand een bookmarkje?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

hier is je bookmarkje: www.google.com

Het is niet de bedoeling van W&G mensen aan het denken te zetten voor concepten van je eigen site. Ik neem aan dat jij ook in staat bent te zien wat wel en niet bruikbaar is op je eigen site. Qua navigatie stikt het op internet van de in meer en minder mate bruikbare varianten om ideeen op te doen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.