Op dinsdag 12 maart 2002 00:04 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
dan hoef je niet een driver mee te installeren, gewoon gaan met die banaan.
dus dan heb je iets als lcddriver in het programmatje zitten, dan is net niet een ander onderdeel van een progje.
ik wil dus delphi gaan leren(bovenop php), zodat ik zelf lcd software kan gaan maken.
als er dan nog geen open shorce bestaat dan ben ik de eerste.
• het gaat er dan om zodat iedereen het programma naar zijn wens kan aanpassen, dan ben je niet gebonden aan vast staande dingen.
ik werk veel in php, als iemand bv mijn avatar counter systeem wil hebben dan mag dat gewoon(zonder jgraph en layout natuurlijk).
/me vind open shorce roeleren
ik ga pitten
Open shorce? Open source dan..
Open source.. ach ja.. ik ben het voor een groot deel met de denkwijze van de GPL, LGPL, BSD License e.d. best eens. Maar zoals jij (helaas) weer aantoont, willen de meeste mensen een opensource driver om rechtstreeks te gebruiken. Geen moeite doen, en gewoon het werk van de ander gebruiken.
Flame??? Neuh... als je gezocht had op internet had je meerdere opensource dingen gevonden (hint: LCDIinf Linux is al heel lang opensource, en de driver heb ik zelf geschren! en LCDInf is niet de enige).
Er zijn al zoveel LCD drivers geschreven (al dan niet opensource). Als je nu nog steeds om "open source" drivers begint te vragen, dan geef je zelf al aan dat je blijkbaar te lui bent om zelf enige vorm van moeite te doen. Dit is nu ook net de reden dat LCDinf Windows (geschreven in Delphi) niet opensource is.
Maar toon mij het nut van opensourcen van LCDInf Windows, en ik doe het graag hoor.
Mocht je zelf iets leuks hebben waarvan je denkt: Dat zou leuk zijn in LCDInf, dan wil ik ook source code uitwisselen (uitwisselen, dus niet zomaar geven), en het maakt mij niet uit of het nu in Delphi, C, asm, basic PHP of welke andere taal dan ook is geschreven.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney