ik heb xp geinstalleerd en sblive 5.1 erbij met dolbu surround set, alles werkt perfect, maar als ik unreal tournament ga spelen krijg ik een heel krakerig geluid, iemand enig id hoe ik dit moet oplossen? In het spel zelf valt er weinig in te stellen...
Ik heb er bij Operation Flashpoint last van en bij winamp dan springt hij telkens weer op het hoogste volume en op desktop speakers
Ik doe 1 gok: VIA chipset.
Geef mij maar een Warsteiner.
Dat in unreal is volgesmij vaak zo. Ik had het met mijn SBPCi128 ook wel eens, en of ik het met de SB Live! 5.1 ook heb is iets te vroeg om te oordelen, heb m namelijk vandaag gekochtOp donderdag 15 november 2001 20:48 schreef Kertje het volgende:
ik heb xp geinstalleerd en sblive 5.1 erbij met dolbu surround set, alles werkt perfect, maar als ik unreal tournament ga spelen krijg ik een heel krakerig geluid, iemand enig id hoe ik dit moet oplossen? In het spel zelf valt er weinig in te stellen...
Zelfde probleem bij pinball (die van windows). Ook een onboard geluidskaart werkt niet goed! Iets met de chipset van Via denk ik zelf. Geen oplossing voor gevonden tot nu toe.....
Same problem here, UT op sblive value in XP. Na een reboot is het bij mij altijd opgelost. Intromuziekje doet het wel goed enzo, maar die stem en menugeluiden zijn bizar.
Verwijderd
Ik had het ook en heb het verholpen door (in XP althans)in control panel naar sounds & audio devices te gaan > audio > audio playback > performance en daar de hardware acceleration 2 klikjes naar links te zetten.
problem solved.
gl!
problem solved.
gl!
Pagina: 1