Diablo 2 maphack voor nieuwste versie (1.09B ofzo)

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 19:14
Vandaag (of gisteren) is de nieuwe D2 patch uitgekomen.
maar nou werkt maphack niet meer :(.
weet iemand al waar ik maphack kan downloaden die wel werkt met deze versie?
(nu vast nog niemand, maar ik denk: ik maak maar vast een topic)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ff volledig off topic
offtopic:
Mijn pc is kappot dus ik kan voorlopig niet mee spelen :(

en doe ze de groeten van me

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
:?

Volgens mij mag dat niet hiero... ik weet het niet zeker, ach ja... de modjes zien wel :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

• Tcq
  • Laatst online: 13-05 13:57

Tcq

Die patch is geloof ik van vandaag dus het zal wel even duren voordat de nieuwe maphack uit is, vorige patch duurde het maar 1 dag.
Zo lang al het denk ik dus niet duren voordat er een nieuwe is

Als ie uit is vind je 'm Hier

edit:
Te laat

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Anoniem: 39251

Volgens mij is die nieuwe patch 1.09c, lekker voor al die lamers die alleen met editors en hacks kunnen spelen >:) , al die troep werkt nu waarschijnlijk niet meer. De komende tijd weer puur legit... :)

• Marv
Op donderdag 15 november 2001 16:39 schreef liquidlizard het volgende:
Volgens mij is die nieuwe patch 1.09c, lekker voor al die lamers die alleen met editors en hacks kunnen spelen >:) , al die troep werkt nu waarschijnlijk niet meer. De komende tijd weer puur legit... :)
Maphack wordt door velen niet gezien als echt cheaten omdat andere spelers er geen/weinig last van hebben... items dupen is weer een heel ander verhaal...

Die gast van de pagina waar het eerst op stond is bezig met een update.... :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

maphack gebruik(te) ik zelf ook though, daar is nix mis mee

• Tcq
  • Laatst online: 13-05 13:57

Tcq

Waarom is het dan volgens jou illegaal om geen zin te hebben om bij elke mephrun heel dat klote level 2 van de Durance of Hate te doorzoeken voor die trap.

Zonder maphack lukt dat ook wel, maar het duurt zolang.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

LOL, ik kan niet eens dupen :)

Ik had het meer over char editors en van die nep items die gehacked zijn enzow.

• Marv
Op donderdag 15 november 2001 16:44 schreef liquidlizard het volgende:
Ik had het meer over char editors en van die nep items die gehacked zijn enzow.
Dat zuigt inderdaad... ik had het niet over illegaal enzo maar misschien denken de modjes daar anders over.. het maakt mij echt niet uit hoor. Toen ik speelde gebruikte ik ook maphack :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[mag niet, je zou de FAQ eens kunnen lezen.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40260

Ik vind dat Maphack gewoon gebruikt kan worden, je bent er idd sneller mee bij meph enzo maar andere spelers hebben er geen last van, in tegenstelling tot de itemhack (erg vervelend btw :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Op donderdag 15 november 2001 16:43 schreef General_Freakazoid het volgende:
Waarom is het dan volgens jou illegaal om geen zin te hebben om bij elke mephrun heel dat klote level 2 van de Durance of Hate te doorzoeken voor die trap.

Zonder maphack lukt dat ook wel, maar het duurt zolang.
vanaf het wp van durance lvl2 gezien, zit de trap altijd links ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 22:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 15 november 2001 17:02 schreef Scarecrow het volgende:
[mag niet, je zou de FAQ eens kunnen lezen.]
dan zeg jij eens waar in de faq staat dat we geen mods mogen gebruiken ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8964

maphack is gewoon lame :p

zeker in PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11665

das starcraft :D

ik had gedacht dat jullie die mappen nu allmaal wel kenden en geen maphack nodig zouden hebben, =/

valt me tegen zelfs bij een spel waar je niet dood kan gaan moeten ze nog cheaten :(

versnelt het maybe wel maar waarom zou je het sneller willen doen. Je hebt het waarschijnlijk al een stuk tig keer uitgespeeld. Je bent sneller bij Meph en dan..... speel je het voor tig+1 keer uit.

Ach jah. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 10:25

Frenkpie

"Crocs Rule !"

maphack is niet echt cheaten vind ik want mensen hebben er eik alleen voordeel van. het bespaart het saaie gedeelte van diablo2: het zoeken van de monsters + plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Mee eens, dat eeuwig ronddolen verpest de gameplay eigenlijk, misschien zou blizzard het standaard in moeten bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is dat niet de manier van lvl up gaan?
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 28-05 20:42

Canon23

>>MY<< world

Blizzard moet Maphack standaard inbouwen en dan zodra je voor het eerst hell mode heb gehaald, moet maphack worden geactiveerd. Net zoals cow lvl op hell :) of zoals matriarch titel na hell is maphack standaard voor jouw :)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11185

ik had gedacht dat jullie die mappen nu allmaal wel kenden en geen maphack nodig zouden hebben
Heb je Diablo ooit wel eens gedraait? Dan zou je namelijk weten dat het overgrote deel van de maps RANDOM gegenereerd worden...

:? |:( :? |:( :? |:( :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Hij is er nog niet, hmm vreemd.
Hoe werkt die 'hack' eigenlijk? Hij gebruikt de map die toch al in je mem zit? Of is het een exploit bij b.net? Bij dat laatste kan het toch zijn dat blizzard hier een stokje voor steekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en kun je alle mappen kennen .....

de mappen zijn niet echt altijd random, de mappen zijn in delen verdeeld, zo heb je een stuk of wat stadjes, en een stuk of wat grotten

Ik ben al een paar keer het zelfde stuk land tegengekomen hoor.

Het is telkens anders omdat andere stukjes landschap anders aan elkaar word geplakt. Dus ze allemaal kennen kan wel!

Denk je nou echt dat er een map generiser die telkens als je begint random boompjes en muurtjes neer zet?

de complete map is anders, de landschapjes op zich is een stukje uit een lijst. was bij diablo 1 ook zo en bij 2 ook. die map stukjes hebben waarschijnlijk field_a, field_b als naam, de map hack zoekt de naam op en maakt daar de map van.

en toch is het zo dat je lvl up gaat door urn te dwalen op zoek naar dingen. Ik vind het niet eens leuk om direkt de missie uit tevoeren. Al helemaal als je het verhaal nog niet kent, als je hem wel kent lijkt het mij juist leuker om zoveel mogenlijk te choppen. Ipv direkt op je goal aftegaan en 1 ding te slachten.

thats just MHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
Op vrijdag 16 november 2001 14:09 schreef Maarten N. het volgende:
Hij is er nog niet, hmm vreemd.
Hoe werkt die 'hack' eigenlijk? Hij gebruikt de map die toch al in je mem zit? Of is het een exploit bij b.net? Bij dat laatste kan het toch zijn dat blizzard hier een stokje voor steekt?
Hij verstuurt een bepaalde package naar battle.net en dan "denkt" battle.net dat je de hele kaart al mag zien... de kaarten worden normaal random gegenereert... althans... voor een gedeelte.. sommige stukken zijn altijd hetzelfde (act4 bij Diablo dat laatste stukje :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 28-05 20:42

Canon23

>>MY<< world

yup en zo zijn bv Bloody foothills en summit en throne of destruction altijd hetzelfde.
Het meeste random zijn de plaatsen waar ingangen of dingen zijn(darkwood ingang area summit ingang, shrines, tree of ifinuss(ofzo iets)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24788

Scan de nieuwe maphack goed, ik hoor geruchten over trojans en gestolen accounts.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 22:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op vrijdag 16 november 2001 12:36 schreef nlchandler het volgende:

[..]

Heb je Diablo ooit wel eens gedraait? Dan zou je namelijk weten dat het overgrote deel van de maps RANDOM gegenereerd worden...
maar durance of hate 2 niet
en daar ging het om :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47964

nog even over maphack: weten jullie niet dat die een keylogger bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 16 november 2001 21:52 schreef Exoset het volgende:
Scan de nieuwe maphack goed, ik hoor geruchten over trojans en gestolen accounts.. :r
dit klopt, ik ben zelf namelijk gehacked. Ik heb de code laten nakijken door een oom van mij die programmeur is. Het programma maphack bevat een zogenaamde keylogger die alle toetsen opslaat en verstuurt via bnet naar de hacker. Hij heeft daar een database-je aangemaakt waarin de gegevens komen te staan en hij kan dus zo inloggen op je account zonder er iets voor te hoeven doen (ja..zorgen dat maphack blijft werken met de nieuwe patches)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Hm, nieuwe patch uit?

Wat doetie precies? :)

Was er echt op aan het wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 09:40 schreef miessie het volgende:

[..]

dit klopt, ik ben zelf namelijk gehacked. Ik heb de code laten nakijken door een oom van mij die programmeur is. Het programma maphack bevat een zogenaamde keylogger die alle toetsen opslaat en verstuurt via bnet naar de hacker. Hij heeft daar een database-je aangemaakt waarin de gegevens komen te staan en hij kan dus zo inloggen op je account zonder er iets voor te hoeven doen (ja..zorgen dat maphack blijft werken met de nieuwe patches)
dit is 100% bull, is door meerdere mensen bevestigt...
en je kijkt zo ff in de sourch jaja :? is geen open source software hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 12-07-2024
Op vrijdag 22 februari 2002 10:26 schreef SaURoN het volgende:

[..]

dit is 100% bull, is door meerdere mensen bevestigt...
en je kijkt zo ff in de sourch jaja :? is geen open source software hoor.....
Ja je kan niet zo maar ff de source bekijken. Waarom denk je dat microsoft anders zo hun best doet om niet de source openbaar moeten te geven. (brak nederlands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
en ik denk dat zijn account 'gehackt' is door dit....
http://forum.diabloii.net/forumwww/showflat.php?Cat=&Board=comforum&Number=381239&page=0&view=expanded&sb=5&o=0&fpart=

:o

en het klopt ook nog, want ze gaan game delete in en daar worden alle items er afgeripped...... dussss tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja nou denk maar wat je ervan denken wil, ik weet dat ik gehacked ben en dat heel me account is leegeript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 22 februari 2002 10:49 schreef SaURoN het volgende:
en ik denk dat zijn account 'gehackt' is door dit....
http://forum.diabloii.net/forumwww/showflat.php?Cat=&Board=comforum&Number=381239&page=0&view=expanded&sb=5&o=0&fpart=

:o

en het klopt ook nog, want ze gaan game delete in en daar worden alle items er afgeripped...... dussss tja..
ik kan niet vinden wat je bedoelt met game delete, ik heb idd gezien dat ie game delete in ging. maar die link wijst naar een heleboel gezwam over blizzard die accounts verwijderd. waar staat dat dan van game delete?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 14:51

Jive

MooMooMastah

Er zijn heeeel veel rip-off sites met trojans & keyloggers in maphack verwerkt ..

Je moet ook niet zoeken met google ofzow naar maphack .. maar gewoon de echte site gebruiken van de maker.

http://forward.to/mousepad of
http://www.btinternet.com/~mousepad

Als je een keylogger of trojan erin hebt zitten ben jezelf de schuldige.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu blizzard cheaters aan het deleten is is het helemaal niet verstandig meer om maphack te gebruiken, ik vind het zowiezo laf om het te gebruiken, je loopt zo naar lvl 90, dat was vroeger wel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 17:28
Op dinsdag 26 februari 2002 08:58 schreef miessie het volgende:
nu blizzard cheaters aan het deleten is is het helemaal niet verstandig meer om maphack te gebruiken, ik vind het zowiezo laf om het te gebruiken, je loopt zo naar lvl 90, dat was vroeger wel anders
he miessie nog gelukt met je netwerk?

ik heb maphack net gedownload en ik vind het eigenlijk verdomd handig.. als je bijv een mephi runs ofzo wilt doen weet je meteen waar je naartoe moet. en je loopt heus niet zo naar level 90... die beesten moeten nogsteeds dood..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 19:57
Op dinsdag 26 februari 2002 09:00 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

he miessie nog gelukt met je netwerk?

ik heb maphack net gedownload en ik vind het eigenlijk verdomd handig.. als je bijv een mephi runs ofzo wilt doen weet je meteen waar je naartoe moet. en je loopt heus niet zo naar level 90... die beesten moeten nogsteeds dood..
klopt ike heb nog een oude version maar dat trekte me compu al bijna niet dus ik speel D2 al lang niet meer ( acc RS_003 :) chars toverwijf,kilalot pala lv 80 dono..mule lv 4 ga zo maar door maar als ik me nieuwe comp heb dan .... w8 maar >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar weet je: maphack is gewoon niet veilig meer, tis idd erg handig maar t werkt gewoon niet als blizzard je acc verwijderd. ik wil dat risico niet meer lopen met mijn account, die is me te veel waard. en ps netwerk ga ik maar overzetten naar w2k, eerst mijn p100 server een beetje oppompen anders trekt hij het niet :)
Pagina: 1