Hellooooohhh
Ik heb problemen met de weergave van mijn tabellen in alle Netscapes. Ik wil in een tabel de achtergrond kleur van een van de cellen weergeven. Ik maak in de tabel gebruik van row- en colspam.
Hieronder staat de body van mijn pagina:
Kan iemand mij a.u.b. helpen....????
Alvast bedankt!!!!
Groetjes Peter
Ik heb problemen met de weergave van mijn tabellen in alle Netscapes. Ik wil in een tabel de achtergrond kleur van een van de cellen weergeven. Ik maak in de tabel gebruik van row- en colspam.
Hieronder staat de body van mijn pagina:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <body background="images/achtergrond.gif" leftmargin="0" marginwidth="0" topmargin="0" marginheight="0"> <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="474" bgcolor="#b77e0f"> <tr> <td colspan="2">[img]"images/kop-welkom.gif"[/img]</td> <td colspan="2">[img]"images/kop-voorwoord.gif"[/img]</td> </tr> <tr height="231"> <td rowspan="2" width="32">[img]"images/linkerzijkantvlak-welkom.gif"[/img]</td> <td height="231" width="255" bgcolor="#b77e0f"></td> <td rowspan="2" width="31">[img]"images/linkerzijkantvlak-voorwoord.gif"[/img]</td> <td height="231" bgcolor="#b77e0f"></td> </tr> <tr height="12"> <td height="12" width="255">[img]"images/onderkantvlak-welkom.gif"[/img]</td> <td height="12">[img]"images/onderkantvlak-voorwoord.gif"[/img]</td> </tr> </table> </body> |
Kan iemand mij a.u.b. helpen....????
Alvast bedankt!!!!
Groetjes Peter