Actie Chello traag wens me succes *update 23-11*

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 757 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Matched: chello
Hej Tweakers,
Onlangs maakte ik melding van de zeer slechte HUBAMS05-2 van Chello. Inmiddels is de (p)testserver zovaak bezocht dat de HUB op dit moment in het rood staat.
Vanmiddag brieven aan de Raad van Bestuur gestuurd en de Customers Communications desk.(250 gram). In 190! tests over 14 dagen haal ik <40 kilobytes/sec gemiddeld!
Zie er inmiddels uit als een zombie, zet de wekker elk uur downloadtest en uploadtest, bellen met UPC als hun testserver uit de lucht is of de mailserver weer eens down is.
Heb van jullie peptalk nodig om dit vol te houden!!!
Bewijzen (screenshots) van manipulatie van de stats heb ik
ook.
Er zijn meer HUB's met problemen, dat weet ik ook wel, maar ergens moet je ze aanpakken.
Info heb ik genoeg, mail me en je krijgt het toegestuurd.
BTW postcodes 1101 1106 1107 behalve nh tot xj en 1111, 1112,1113, 1115, 1191, 1396, meldt je, we gaan tot het bot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja, succes, maar ik weet niet of je ze echt iets kunt maken.
Een verbinding van +/- 40 kB/s is nog echt wel een werkende verbinding, dat het, zeker in het A2000 gebied, veel sneller kan zijn en ook altijd was maakt dan denk ik niet zo erg veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 21:00 schreef johnny appleseed het volgende:
Ja, succes, maar ik weet niet of je ze echt iets kunt maken.
Een verbinding van +/- 40 kB/s is nog echt wel een werkende verbinding, dat het, zeker in het A2000 gebied, veel sneller kan zijn en ook altijd was maakt dan denk ik niet zo erg veel uit.
Hoi John,
Ik spreek over gemiddeld, dus ook des nachts als ik pleeg te slapen, ik heb de afgelopen uren niet meer dan 7Kbytes/sec.
Vechten tegen zo een moloch is heel moeilijk, maar ik ben nog uit de tijd van bbs, 28k8mod, 36k6 etc. planet vanaf 1995. Jippie kabel komt en AteLLa doet als een van de eerste in de straat mee.

In het verleden heb ik tegenslag gelaten ondergaan, maar ik weet dat heel veel mensen de trage verbinding For Granted nemen. Die hebben die tijden niet meegemaakt en zetten rustig de comp uit als er geen goede verbinding is.
In plaats gebruik te maken van hun consumenten recht.
Ik gebruik nu weer mijn Twister 56K6 via Planet, gaat sneller dan via Chello. Per 1-1-2002 heb ik dan ook ADSL voor 84piek incl korting van 30%.

Wel bedankt voor je reactie als "baas"van dit onderdeel

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
[b]

Wel bedankt voor je reactie als "baas"van dit onderdeel

Grtz
Dit was NIET bedoeld als sneer, want ik bewonder elke mod op tweakers.net en was meer bedoeld als, ach ja je weet wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Good Luck! Je hebt mijn zegen!
Op woensdag 14 november 2001 20:56 schreef AteLLa het volgende:
Hej Tweakers,
Heb van jullie peptalk nodig om dit vol te houden!!!
Bewijzen (screenshots) van manipulatie van de stats heb ik
ook.
wil ik wel eens zien dan... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozinator
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2020
Chello suckt :P Ik heb gewoon T3 man, dat roeleert pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11
Hub ED03 moet ook eens wat aan gebeuren, de snelheid is 's avonds echt om van te huilen met een packetloss van minimaal 10%. Je wil niet weten hoe vaak ik Chello al opgebeld heb maar ze doen er gewoon helemaal niks aan :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
[b]
wil ik wel eens zien dan... >:)
Je hebt mijn emailadres dus try me., Duurt misschien ff, waarschijnlijk pas na antwoord van Lousberg, want vuurwerk moet je voorzichtig mee zijn!! ;)

Overigens: Werk je er echt niet meer?

Misschien een beetje para van mij hoor, neem het me niet teveel kwalijk, maar omgekeerde bewijslast is voor mij moeilijk te verteren, daarbij geen tijd meer voor mijn hobby en dat is UPC echt niet.
Jammer dat niet meer adhesie-betuigingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
pff ze beloven niet dat je constant op 180 KB/s zit met downloaden je kunt ze niks maken het staat allemaal opgenomen in de voorwaarden enz.. ik denk dat de jij onder de groep valt die ze noemen "helaas pindakaasgroep"
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Geen matches
Op woensdag 14 november 2001 22:00 schreef mafiasven het volgende:
pff ze beloven niet dat je constant op 180 KB/s zit met downloaden je kunt ze niks maken het staat allemaal opgenomen in de voorwaarden enz.. ik denk dat de jij onder de groep valt die ze noemen "helaas pindakaasgroep"
Zo denken ze bij UPC inderdaad over ons, maar meer dan 10% packageloss is toch niet normaal :( Dat ze daar zelfs niets aan doen :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Zo net even contact gehad met 1107BK, ik zit in 1107XK.

Niet lachen hoor!

Gelijkertijd 1mb downen hij binnen in 6,2 sec (1055)
Bij mij kreeg ik een server time out na 15 minuten.
Opnieuw geprobeerd en....... 4,6 Kbytes/sec of binnen in
193 seconden!! Intussen kon kon hij een upload doen.
De stats van 1107 zijn intussen grondig verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op woensdag 14 november 2001 22:02 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Zo denken ze bij UPC inderdaad over ons, maar meer dan 10% packageloss is toch niet normaal :( Dat ze daar zelfs niets aan doen :r :r
kweet hoe ze daar denken, tis schandalig maar hun geven niet om 1 klant meer of minder echt triest ;(
net zoals ze nu van de beurs af zullen gaan was allang gepland :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ben nu behoorlijk fucked up!.

Bijgaand de tekst aan UPC:
John, geen slotje asjeblieft dit is echt pijn!

Aan de Raad van Bestuur van UPC Nederland
T.a.v. de heer R.Lousberg
CC: Customer Communications
Postbus 80900
1005DA Amsterdam

Betreft: Straat petitie 1107XK Amsterdam 13 nov. 01

Geachte heer Lousberg,

Sinds januari 2000 heb ik een abonnement op Chello broadband en Chello priority telecom.

Vanaf januari 2000 is de internetverbinding traag. In het begin maak je je daar niet zo druk om, want de overstap van een 56K6-modem op breedband is op zich al een wereld van verschil. Ik haalde af en toe de fenomenale snelheid van 50Kbytes/sec. Let wel, vergeleken met het gewone modem maak je je dan niet zo druk.
De belofte van echt breedband-internet is niet of nauwelijks waar gemaakt.

Vanaf 30 oktober 2000 heb ik diverse malen telefonisch contact gehad met de helpdesk. Prima te woord gestaan hoor, twee keer monteurs over de vloer gehad, het probleem van de trage lees slechte- verbinding werd echter niet opgelost.

U weet dat een gedeelte van HUBAMS05-2 al een hele tijd slecht functioneert. De vereniging COAX Nederland heeft dit in eerdere overleggen met UPC aangekaart en telkenmale wordt gezegd dat er iets zal worden gedaan. Nu, ruim een jaar na de eerste meldingen uit deze HUB is er nog niets gedaan, ondanks de vele miljoenen die versneld zijn geïnvesteerd.

Zowel de download - als de uploadsnelheid is vaak trager dan met het 56K6 modem dat ik in arren moede maar weer heb geïnstalleerd. Dat was natuurlijk niet de bedoeling, want ik betaal nu ook weer internet-tikken.
ìîï
In de bijlagen vindt u onder andere een 24uurs meting van postcode gebied 1107. Let wel in die statistiek zijn ook postcodes 1107 verwerkt die op een andere snellere HUBAMS05-1 verbonden zijn. Bijvoorbeeld postcode 1107VE die haalt op zaterdagmiddag tussen 3 en 4 uur gemakkelijk 1155Kbits/sec. Terwijl ik op dat moment blijmag zijn met 19Kbits/sec
Op dit moment 11.23 uur haal ik 14,2Kbits/sec zie Bijlage.

Vanaf 30 oktober ben ik op aanwijzing van de medewerkers van de helpdesk op diverse tijdstippen tests gaan draaien op de testserver van UPC.
Nu na 131! download tests en 59 upload tests gedaan te hebben ben ik tot de volgende conclusie gekomen, welke wordt ondersteund door de uitdraai van de server. Ik heb alleen de eerste twee bladen meegestuurd, op uw verzoek zal ik u de rest onmiddellijk ter hand stellen.

Van de 131 download tests waren:

80 < 128Kbits (40Kbytes) per seconde analoog modem soms ISDN
en 51 > 128Kbits (40Kbytes) per seconde tot ISDN of iets sneller

N.b. bij metingen onder de 40Kbytes/per seconde wordt al geadviseerd om contact op te nemen met de helpdesk omdat er dan echt iets verkeerd is.

Van de 51 metingen van 128Kbits/sec of meer waren 19 groter of gelijk aan 500Kbits/sec.
Chello breedband begint vanaf 1024Kbits/sec, die meting is zegge en schrijve 3 keer gehaald, op een tijdstip dat ik normaal gesproken in bed lig namelijk tussen 04.00 uur en 05.00 uur.
Van de overige waren er drie tussen 6 en 7, 9 tussen 7 en 8 en 4 tussen 8 en 9.

Van de 59 uploadtest, dus capaciteit die wordt gebruikt om o.a. e-mail te versturen, heb ik het gemiddelde genomen en kom ik uit op 4,76Kbytes/sec.

Alles beschouwend betekent dit derhalve dat ik ( en dus de gehele HUBAMS05-2) slechts voor 14,84 % breedband snelheid heb.

Straatpetitie

In onze straat, de Wethouder Driessenstraat in postcodegebied 1107 xk en verder hebben wij een korte inforonde gedaan.
De volgende postcodes en huisnummers hebben dezelfde problemen als ik ondervind.

Dit zijn allen klanten van UPC in mijn directe omgeving, er is een nog veel grotere groep Chellogebruikers die je als doorsnee zou kunnen bestempelen, argeloos, net als ik in het begin, te druk,, straks maar weer eens proberen, of dan maar een paar uurtjes later naar bed.

1107XK 10
1107XK 12
1107XK 14
1107XK 22
1107XK 26
1107XK 32
1107XL 54
1107XL 52
1107XG 25
1107XG 71
1102ZD via publicaties
1111WN 83via publicaties
Wethouder In t Veldstraat diverse klachten.

Ook deze klanten van UPC hebben slechts breedbandinternet in de vroege uurtjes en krijgen dus maar 14,84% voor waar ze recht op hebben.
Omdat inmiddels duidelijk is dat deze situatie al sinds juni 2000 bestaat verzoeken bovengenoemde klanten compensatie voor het slecht functionerende product.
Ons voorstel is 85% compensatie op de reeds betaalde abonnementsgelden van juni 2000.
Uiteraard op basis van ingang abonnement, die gegevens heb ik niet.
Het is namelijk al erg genoeg om de bewijslast te moeten produceren, wekker zetten, test doen en weer verder gaan, terwijl UPC haar klanten in deze HUB had kunnen informeren over de slechte verbindingen, zoals een goed ondernemer betaamt en al direct met een compensatievoorstel was gekomen.
Dat misschien andere klanten in deze HUB geen problemen kennen of althans minder problemen ondervinden doet hier niets aan af.

Ik stel vast dat een vergelijking met bijv. de aanschaf van een koffiezetapparaat als metafoor op zijn plaats is.
Als u niet tevreden bent gaat u terug naar de winkel, de monteur kijkt er naar, u neemt hem weer terug en etc. etc. Uiteindelijk levert u het product weer in en u krijgt uw geld terug, zo is dat geregeld in onze wetgeving, los van het aantal kopjes koffie dat u heeft gezet.

Ik verzoek u dan ook mij op zeer korte termijn te informeren over het navolgende:

1Wanneer kunnen uw klanten die een Chello aansluiting hebben binnen HUBAMS05-2 beschikken over een normale verbinding.
2Wanneer denkt u over te gaan op compensatie/restitutie van de betaalde abonnementsgelden voor uw gedupeerde klanten.
3Wanneer gaat UPC over tot het informeren van haar klanten over sommige slechte verbindingen( de melding over problemen met USA sinds 11/9 daargelaten)

Inmiddels verblijf ik,

Mede namens bovengenoemde klanten van UPC
Hoogachtend,

H.de Jonge

Met bijlagen

1Reacties
2Downloadtest
3Uploadtests
4Uurstatistieken
5Diversen

Cc: Coax.nl Purmerend, Costumer Communications UPC Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op woensdag 14 november 2001 22:44 schreef AteLLa het volgende:
Maak je maar geen zorgen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Oke, ik ben nu behoorlijk fucked up!.

als die dat kom ik m persoonlijk open breken dus don't worry about it :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ke dan, waardeer ik, wordt het te lang, geef maar een seintje. Ik krijg net weer een mailtje binnen:

Geachte heer/mevrouw,

In een schrijven aan u inzake de slechte internetverbinding met als gevolg
het opzeggen mijnerzijds van mijn internetaccount het volgende.

Naar mij nu duidelijk is geworden, ben ik binnen mijn gebied/woonomgeving
niet de enige die ernstige problemen heeft ondervonden met de
internetaansluiting.

Naar wat nu blijkt zijn alle klanten die aangesloten zijn op de HUBAMS05-2
ernstig gedupeerd.
Ik sluit niet uit dat dit probleem structureel is en dat er meer klanten
buiten de HUBAMS05-2 aansluiting gedupeerd zijn.

Behalve het feit dat vele van deze klanten waaronder ik de dure en niet
professionele 0900-1580 helpdeks hebben moeten bellen heb ik andere kosten
moeten maken omdat ik in eerste instantie er vanuit ging dat mijn computer
het probleem was van de trage internetverbinding.
Deze zienswijze nam ik over van uw helpdeskmedewerker.

Ik besloot over te gaan op adsl toen ik tot de ontdekking kwam dat mijn
internet via isdn verbinding sneller was dan de kabel (chello).

Deze adsl aansluiting heb ik op dezelfde computer, waarop ook chello was
geconfigureerd, aangesloten.

Ik was verbijsterd ten aanzien van de adsl verbinding.
Ik heb toen terstond mijn chello opgezegd en daarbij de reden zoals
hierboven vermeld aangehaald. In uw mail en tevens schrijven naar mij
weerspreekt u mijn motivatie dan ook niet.

Opmerkelijk is dan ook dat in mijn omgeving/woongebied veel mensen geklaagd
hebben ten aanzien van de internetperfomance.

Ik betreur de opzegging van mijn internetabonnement maar tegelijkertijd voel
ik mij misleid door uw organisatie omdat:
- u wist danwel had kunnen weten dat de problemen structureel waren
- er onnodig kosten zijn gemaakt waaronder het bellen naar de helpdesk (0900
nummer)

Het nemen van een adequate beslissing werd mij enigszins dan ook onthouden,
omdat ik niet wist dat de problemen op een hogere niveau lagen.

Ik heb in het verleden een abonnement bij u afgesloten met wederzijdse
rechten en plichten.

Gezien bovenstaande constateer ik dan ook dat u ernstig tekort ben geschoten
in de aan mij te verstrekken diensten.

Behalve het opzeggen van het contract vraag ik u dan ook restitutie van mijn
betalingen.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 13:55
Op woensdag 14 november 2001 21:47 schreef laafke het volgende:
Grappig... ik d8 dat alleen in Amerika T lijnen waren.. ik geloof je op de 1 of andere manier niet helemaal, als je het echt had gehad, had je toch geweten dat het E1 E2 en E3 lijnen zijn?

Hoe snel is je lijn?

Onthoud:
T3: 44.736 Mbps
E3: 34.368 Mbps

10.000 piek installatie en 5000 p/m?? thuis?? :?

Uhm...

-x-

P.S. Ik heb chello en nooit geen problemen.. altijd strak 200 kb/s.. PC gebied 3233... Verhuizen dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 23:10 schreef Sn3akz het volgende:

[..]

..........................
P.S. Ik heb chello en nooit geen problemen.. altijd strak 200 kb/s.. PC gebied 3233... Verhuizen dus >:)
Tja dat begrijp ik, help je me met de kosten? :?
I need peptalk!!

Je weet inmiddels dat ik inmiddels weet dat velen de sterren van de hemel kunnen spelen en zelfs verzoeken krijgen uit o.a. USA om het spel maar te hosten omdat ze het niet bij kunnen houden.
Ik ben geen gamer, maar wil gewoon de snelheid waar ik voor betaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 23:10 schreef Sn3akz het volgende:
Here we go again... dat kan niet, jammer voor je, maar je hebt maximaal 1,5 mbit/s, dus 187,5 kB/s.
Leuk trouwens dat het bij jou lekker werkt, maar AteLLa had volgens mij zelf ook al door dat het bij anderen wel goed werkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
In sommige steden is Chello wel goed maar op veel plaatsen zoals bij mij dus helemaal niet :( En de service is zo slecht dat niemand meer UPC digital ofzo wil nemen, en dan komt er geen geld binnen en gaat het nog veel slechter met UPC, ze moeten eens leren dat ze moeten zorgen voor goede service en kwaliteit bij diensten die ze al aanbieden want anders krijg je nooit klanten voor nieuwe diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Een ADSL adres als AteLLa@tweakers.net ga ik ook voor, wanneer eigenlijk??
Ga zo weer weg, ben een echte consument! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 23:30 schreef Pc123 het volgende:
In sommige steden is Chello wel goed maar op veel plaatsen zoals bij mij dus helemaal niet :( En de service is zo slecht dat niemand meer UPC digital ofzo wil nemen, en dan komt er geen geld binnen en gaat het nog veel slechter met UPC, ze moeten eens leren dat ze moeten zorgen voor goede service en kwaliteit bij diensten die ze al aanbieden want anders krijg je nooit klanten voor nieuwe diensten.
Op honderdvijftig meter gaat het al niet goed: godspe;
Met Burner waren wij de eerste in onze straat, vrienden geattendeerd op snelheid etc. Wij zitten nu met lege handen en zij zijn niet actiebereid!(want constant 1155).
Betalen wel hetzelfde, maar krijgen niet hetzelfde! Ik hoop dat de moloch UPC iets gaat doen!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Ik had een paar maanden terug de ideale chello verbinding. Geen Packet loss, snel downen etc. Van de een op de andere dag was de internet verbinding zwaaaaaar gaar! Packet loss van gemiddeld 20% (naar de gateway!!) en downen was zwaar belabberd. Bellen, bellen, belen, kutexcuses en leugens aanhoren (Meneer, echt waar! Er is een storing bij u in de wijk, de monteurs zijn er NU op af!!!!! ik: bl44t!). Er is ook al een keer een monteur langsgeweest met ander kabelmodem (weer Lancity) en hij vertelde me dat het Lancity modem niet goed kon communiceren met de wijkcentrale in amsterdam noord, genaamd HUB 0. Dit kon alleen opgelost worden door me modem om te ruilen voor een motorola modem, maar daar begint Chello niet aan. Ik dus op naam van me huisgenoot opnieuw Chello aangevraagd, omdat ze alleen aan nieuwe abonnees een motorola modem geven. daar hebben ze nog niet over gebeld trouwens. Maar goed het schoot allemaal niet echt op iig.

Eergister: Ik ga browsen en denk verrek! dat gaat vlot! Ik pingen en downen, ALLES WEER 100% IN ORDE!!!Het probleem was gewoon weer weg! van de een op de andere dag weer perfect! Kan ik eindelijk weer CS'en!!

Maar absoluut, nog 1 zo'n geintje en ik ga me blauw betalen aan ADSL!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Dat is peptalk!
AteLLa wordt nu met lichte dwang achter de gebreide broek gevraagd, is ook niet gek na 14! dagen continue monitoren.
Morgenochtend hoop ik deze topic nog alive te vinden!!
Dank jullie voor je replays.

Grtz
AteLLa :Z :Z

Verwijderd

Klopt dat wel in die brief?

Je schrijft 128kbits (40kbytes/sec)terwijl 128kbps toch echt niet meer dan 16KB/sec is... Of mis ik ergens iets?

Verder hoop ik als Chello klant met eveneens al maanden een brakke verbinding natuurlijk dat je succes zult hebben, alhoewel ik daar niet in geloof met de botheid en laksheid van UPC in het achterhoofd.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zomaar even een vraagje:

Je verstuurt al die brieven toch wel aangetekend mag ik hopen he? Ik bedoel, de verhalen zijn bij iedereen bekend, en chello voelt zich niets te goed om te zeggen dat ze de brief nooit hebben ontvangen.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Hmm even 4 kanttekeningen..

1)
...
Sinds januari 2000 heb ik een abonnement op Chello broadband en Chello priority telecom.
...
Chello priority telecom? Je haalt 2 dingen doorelkaar :) Het is gewoon Priority Telecom. Chello voor de zakelijke markt heet, verwarrend genoeg, wel weer Priority.

2) CC betekent niet Customer Communications maar Customer Care. Lijkt een beetje apart, als je dat in de brief zet die je naar joepiesie stuurt..

3) Een 56K6 modem bestaat niet. Het is OF een 33K6 OF een 56K modem. Je haalt weer 2 dingen doorelkaar :)

4)
Op donderdag 15 november 2001 00:18 schreef Coen het volgende:

Je schrijft 128kbits (40kbytes/sec)terwijl 128kbps toch echt niet meer dan 16KB/sec is... Of mis ik ergens iets?
Dat klopt inderdaad niet.. [128 kbit/sec] / 8 = 16 kByte/sec.

Maar ook John z'n berekening van 1,5 mbit naar 187,5 kByte klopt niet. Houd ff in je achterhoofd dat die k voor 1024 staat en niet 1000. 1,5 mbit * 1024 = 1536 kbit / 8 = 192 kByte/sec. :Z

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

Op donderdag 15 november 2001 00:29 schreef Negotiator het volgende:
Zomaar even een vraagje:

Je verstuurt al die brieven toch wel aangetekend mag ik hopen he? Ik bedoel, de verhalen zijn bij iedereen bekend, en chello voelt zich niets te goed om te zeggen dat ze de brief nooit hebben ontvangen.
toen ik voor het eerst op chello aangesloten zou worden accepteerde mijn computer hun netwerkkaart niet.
erna liep mijn computer telkens vast
toen ik mn computer ging formatteren liep die dus ook vast
uiteindelijk viel mn comp onder garantie en werd me verteld dat mn moederbord defect was ?
ik heb daarop een aangetekende brief gestuurd met als antwoord van hun een brief terug...

"dank u wel voor uw interesse in chello"
inclusief reclamefolders |:(

of het met hun monteur had te maken ofdat het niet zo was..het was wel mn eerste negatieve aanvaring met chello

erna ging de aansluiting wel (nadat ik mn comp 3 weken kwijt ben geweest voor reparatie)
toen zat ik in 1033vv en ging de verbinding goed tot zeer goed
toen ben ik verhuisd zonder het door te geven (om 100 piek te besparen aan hun monteurs)
ik heb mn modem daar aangesloten (op 1033an) en het ging nog steeds goed

ineens waren er problemen... wegvallen van de verbinding.. dagenlang geen verbinding met internet
erna is het bergafwaarts gegaan... cs was niet meer te doen aangezien ik niet onder een ping van 500 kwam en downloaden gaat (met wind mee) net 16kb (vaak ook niet)

ik heb nog zo'n oude zwarte modem en mn zus heeft onlangs ook een chello verbinding en heeft een witte (motorola) en alles gaat daar perfect (5 mb in +\- een halve minuut)

ik hoop dat je actie tot succes zal leiden atella

King for a day,... fool for a lifetime.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Zo, AteLLa is weer een beetje bijgekomen.

CC betekent Carbon Copy ofwel een gelijke brief naar Customers Comunications.

Al de brieven aangetekend en met bericht van ontvangst verstuurd.

Verder kijk ik nog op relevante reacties moet reageren.
The battle goes on! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 00:18 schreef Coen het volgende:

Je hebt sec gelijk, maar als je de diverse benoemingen van Chello ziet zit dit wel goed overigens zijn al mijn tests meegestuurd.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 09:55 schreef AteLLa het volgende:
Zo, AteLLa is weer een beetje bijgekomen.

CC betekent Carbon Copy ofwel een gelijke brief naar Customers Comunications.

Al de brieven aangetekend en met bericht van ontvangst verstuurd.

Verder kijk ik nog op relevante reacties moet reageren.
The battle goes on! >:)
Jij met je Customer Communications. Het is Customer Care, dude.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

Geen matches
And guys... be careful out there.... :+

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
What ever, als de brief maar doorkomt.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 10:09 schreef AteLLa het volgende:
What ever, als de brief maar doorkomt.
Da's waar.. Ik ben benieuwd of ze actie ondernemen..

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 10:09 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Da's waar.. Ik ben benieuwd of ze actie ondernemen..
Ja joh, zit met kromme tenen te wachten,errug veel werk aan gehad. Ondertussen heb ik al wel de MembersKit van Planet ADSL binnen,want ik ga hoe dan over van mijn gewone Planet abo naar ADSLbasic (voorlopig) ;)

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 10:13 schreef AteLLa het volgende:

[..]

Ja joh, zit met kromme tenen te wachten,errug veel werk aan gehad.
...
Als UPC werknemer (je had m'n profile nog niet gezien zeker :)) geef ik je met zo'n gezamelijke actie best wel veel kans, eerlijk gezegd..

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 10:29 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Als UPC werknemer (je had m'n profile nog niet gezien zeker :)) geef ik je met zo'n gezamelijke actie best wel veel kans, eerlijk gezegd..
ROFL !! :) HeHE
Neen niet gezien dus, Des te zwaarder wegen jouw antwoorden. Thx.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 10:40 schreef AteLLa het volgende:

[..]

ROFL !! :) HeHE
Neen niet gezien dus, Des te zwaarder wegen jouw antwoorden. Thx.
Heheh, ja de situatie is in Amsterdam vast anders dan hier in 't hoge noorden.. Amsterdam heeft 't altijd verrekte druk in ieder geval. Maargoed, als ze zien dat zoveel mensen in 't zelfde gebied aantoonbaar last hebben van een brakke verbinding, zijn ze wel overtuigd. Dat zou de afdeling correspondentie hier wel zijn tenminste. De vraag is alleen nog hoelang het duurt voordat je brief wordt afgehandeld. Als ze een flinke achterstand bij de verwerking van brieven hebben opgelopen kan het best 2 maanden duren voordat je brief wordt behandeld. Daarom prefereer ik ook altijd om je klacht telefonisch in te dienen maarja dat heb je al gedaan. Misschien is het een idee als je eens belt en vraagt hoe lang het duurt voordat je brief wordt behandeld. Dat kunnen ze zo navragen; gewoon ff naar correspondentie lopen.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik had net zowaar 591Kbits per sec bij een download van 1MB

Meteen 0800-1424 gebeld. Is een storing binnen de HUB 1106 ligt er nu uit. Dacht even...........

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 10:56 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Dat kunnen ze zo navragen; gewoon ff naar correspondentie lopen.
Ik heb geen idee hoe dat zou kunnen die keuzeknop zit er niet in. Maar overige vragen doen en dan laten lopen.
Vindt het persoonlijk rottig voor de eerstelijns mensen, mijn baan zou het niet zijn. Ik kan me voorstellen dat ze soms echte scheldkannonades over zich heen krijgen!
Wees blij dat je lekker in Ljouwert zit. Kan je vaak ook eerder schaatsen. Misschien moet ik toch verhuizen ;)

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 11:06 schreef AteLLa het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe dat zou kunnen die keuzeknop zit er niet in. Maar overige vragen doen en dan laten lopen.
Voor correspondentie niet nee :) Die kun je van buitenaf niet bereiken. Ze zouden je intern wel met iemand van hen kunnen doorverbinden maar dat doen ze niet. Je mag het proberen maar dat lukt je toch niet.. De klantenservice is er voor telefonische vragen, correspondentie voor schriftelijke vragen. That's it.
Vindt het persoonlijk rottig voor de eerstelijns mensen, mijn baan zou het niet zijn. Ik kan me voorstellen dat ze soms echte scheldkannonades over zich heen krijgen!
Soms heb je dr iemand tussen die flink tekeer gaat ja, maargoed.. dan kijk je je buurman weer es aan met en gezicht van Gaaaap 't is weer zover :Z lekker uit laten razen.. en dan to the point komen. Als je er nog maar net werkt moet je even aan scheldende mensen wennen maar daar leer je wel vlug mee omgaan. Weet je welke mensen ook altijd zo erg zijn: klanten die beweren dat hun telefoonrekening veel hoger is sinds ze met Priority bellen. Die lui kun je niet aan 't verstand brengen dat dat niet kan als EN de abo-kosten EN de belkosten 20% lager zijn dan die van 't KPN-BelBasis-abo. Gelukkig gedragen de meeste mensen zich volwassen :)
Wees blij dat je lekker in Ljouwert zit. Kan je vaak ook eerder schaatsen. Misschien moet ik toch verhuizen ;)
Hmm ja nou ik woon hier nog maar net sinds juni. Ik kom eigenlijk uit een klein dorpje onder Sneek, Oppenhuizen genaamd. Dorpje met 1500 inwoners, maar we hebben daar zelfs een eigen ijsbaan :) En ja 't vriest hier altijd wat sneller ofzo maar geef mij maar de warmte hoor! Schaatsen is leuk maar een lekker zonnetje is nog leuker :)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 11:22 schreef GerbenW het volgende:

klanten die beweren dat hun telefoonrekening veel hoger is sinds ze met Priority bellen. Die lui kun je niet aan 't verstand brengen dat dat niet kan als EN de abo-kosten EN de belkosten 20% lager zijn dan die van 't KPN-BelBasis-abo. Gelukkig gedragen de meeste mensen zich volwassen :)
Ik vind het ook jammer dat ik per 18/9 weer KPN heb, is ook veel duurder over Prority had ik geen klagen.
Blij dat het niet altijd kommer en wel is!
AteLLa gaat booschappies doen, kijken of de Beaujolais Primeur er weer is jammie :9

Verwijderd

Geen matches
Op woensdag 14 november 2001 21:58 schreef AteLLa het volgende:

[..]

Je hebt mijn emailadres dus try me., Duurt misschien ff, waarschijnlijk pas na antwoord van Lousberg, want vuurwerk moet je voorzichtig mee zijn!! ;)

Overigens: Werk je er echt niet meer?

Misschien een beetje para van mij hoor, neem het me niet teveel kwalijk, maar omgekeerde bewijslast is voor mij moeilijk te verteren, daarbij geen tijd meer voor mijn hobby en dat is UPC echt niet.
Jammer dat niet meer adhesie-betuigingen komen.
Ik ben er al weer een tijdje uitgeknikkert nu hoor. maar die bewijzen heb je upc toch ook al onder de neus gedrukt of vergis ik me daarin? Je hoeft ze me echt niet te sturen, gewoon nieuwschierig hoe je het idee krijgt dat die test gefaked wordt. ik heb mijn collega die testpagina's zien maken en het enige wat ik zie is dat netjes alles uitgerekend wordt en nergens gerommel in de code.

en inderdaad, een hele buurt die op deze wijze te werk gaat heeft meer kans op slagen. De helpdesk maakt wel trouw cases aan en stuurt die naar de monteur, maar vanaf daar ligt het in hun handen. Helpdesk baalt daar ook wel eens van als ze een probleem steeds weer terug zien komen. Op deze manier gebeurt er mischien nog wat.
Op woensdag 14 november 2001 22:57 schreef AteLLa het volgende:
Behalve het feit dat vele van deze klanten waaronder ik de dure en niet professionele 0900-1580 helpdeks hebben moeten bellen heb ik andere kosten moeten maken omdat ik in eerste instantie er vanuit ging dat mijn computer het probleem was van de trage internetverbinding. Deze zienswijze nam ik over van uw helpdeskmedewerker.
duur? niet professioneel? ben ik het niet helamaal mee eens. misschien is deze brief oud, maar de helpdesk is al meer dan een maand (misschien zelfs al 2) gratiz op 0800-1424, en professioneel zijn ze ook nog wel te noemen. het is niet alsof ze pietjan even binnenhalen, een cursus geven, en achter een telefoon zetten.

Ikzelf zat enkele weken mee te luisteren voordat ze me zelf lieten bellen (terwijl een collega controleert) en nog eens enkele weken voordat je alleen aan je lot wordt overgelaten. tegen die tijd weet je het grootste deel op te lossen en voor alles wat je niet weet hebben ze de Senior Agents en Supervisors die altijd klaar staan om te helpen.

Wat betreft die extra kosten, het enige wat ik me dan in kan denken is dat er een aantal zaken op staan of erin zitten die normaal gesproken als storingsbron gezien kunnen worden. daar kijkt de helpdesk het eerst na. je kan je indenken dat een hoop mensen wel beweren dat hun pc 100% ok is, maar ondertussen zit allerlei rotzooi te draaien.

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 09:48 schreef dwaas het volgende:
ik heb nog zo'n oude zwarte modem en mn zus heeft onlangs ook een chello verbinding en heeft een witte (motorola) en alles gaat daar perfect (5 mb in +\- een halve minuut)
dat zwarte modem is een Terrayon, dat ik beschouw als beste modem vanwege het dynamische ip en snelle opstartprocedure. de Motorola ken ik niet echt, is pas ingevoerd. wat het verschil tussen jou en je zus kan zijn is dat de 2 modems anders gerouteerd worden via een Terrayon- en Motorolaplatform.

en om een fabeltje uit de lucht te halen, er is geen "beste modem" het enige verschil zit in een vast ip (com21) en een dynamisch ip (de rest) (weet niet van motorola of het dynamisch of vast is). Ikzelf heb een Terrayon en al 3 zeer lang hetzelfde IP. dus als men een terrayon heeft is het normaal dat men hetzelfde ip lang heeft.

• collin

collin

Who da man !!

Op donderdag 15 november 2001 12:18 schreef Chellosupport de volgende lap text:
*knip*
Ja dat geloof ik allemaal wel (met een korrel zout, want ik weet ongeveer hoe het er daar aantoe gaat, weken begeleiding? werkte je maar 1 dag per week dan?), maar als ik vervolgens mensen aan de lijn krijg die mij met een kutsmoes afpoeieren, en dat meerdere keren krijg, krijg ik niet het idee dat ik serieus genomen word! Ik begrijp dat het lastige problemen zijn "trage internet verbinding", maar dat is mijn probleem niet. Moeten die gasten van de eerste lijns eens navragen bij de 2e lijns ofzo, want die weten meestal de technische kant van het probleem te vertellen. Over de tweede lijn niets dan goed overigens, die mensen (ALS ik doorverbonden werd) geven mij gewoon een technisch duidelijk verklaarbaar verhaal waar ik iets mee kan. Hoe rottig het bericht ook is en hoe weinig ze er aan kunnen doen, maar ik weet waar ik aan toe ben.

Tegenwoordig vraag ik standaard naar de 2e lijns!

Mijn iRacing profiel

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Geen matches
New recruits krijgen bij ons tegenwoordig 4 weken training inclusief meeluisterdiensten, waarna er nog een weekje ofzo met hen wordt meegeluisterd, afhankelijk van hoe snel ze het oppakken. Wat we hier ook vaak doen is dat de 'nieuweling' praat en de ander dingen opzoekt omdat het live opzoeken in 't begin nog een beetje onwennig verloopt en dat komt een beetje vaag over tegenover de klant. Maargoed na zo'n maand training ben je dus niet een amateur aan de lijn.

En Collin, die 4 weken is niet 1 dag per week maar gewoon 12 uur per week hier. Maar dat zijn dus de mensen die 's avonds werken, vooral studenten dus. Mensen die overdag werken en gewoon 40 uur per week beschikbaar zijn hebben uiteraard een kortere training. Of dat gewoon 4*12/40 = anderhalve week is durf ik zo niet te zeggen..

• collin

collin

Who da man !!

Op donderdag 15 november 2001 12:31 schreef GerbenW het volgende:
New recruits krijgen bij ons tegenwoordig 4 weken training inclusief meeluisterdiensten, waarna er nog een weekje ofzo met hen wordt meegeluisterd, afhankelijk van hoe snel ze het oppakken. Wat we hier ook vaak doen is dat de 'nieuweling' praat en de ander dingen opzoekt omdat het live opzoeken in 't begin nog een beetje onwennig verloopt en dat komt een beetje vaag over tegenover de klant. Maargoed na zo'n maand training ben je dus niet een amateur aan de lijn.
Helemaal mee eens! Maar toch heb ik er weinig van gemerkt met mijn specifieke "internet is traag" probleem. Jammer maar helaas. Maak mij maar wijs dat ze bij Chello geen kutsmoezen gebruiken om dit soort klanten maar op te kunnen hangen.

Mijn iRacing profiel

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op donderdag 15 november 2001 12:34 schreef collin het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Maar toch heb ik er weinig van gemerkt met mijn specifieke "internet is traag" probleem. Jammer maar helaas. Maak mij maar wijs dat ze bij Chello geen kutsmoezen gebruiken om dit soort klanten maar op te kunnen hangen.
Je haalt twee compleet verschillende afdelingen doorelkaar. De klantenservice is wat anders dan de chello-helpdesk. Hoe de trainingsprocedure daar bij de Chello Helpdesk in Eindhoven werkt heeft Chellosupport net uitgelegd.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op donderdag 15 november 2001 12:34 schreef collin het volgende:

[..]

Dat moet je mij niet vragen.. Ik werk niet bij de Chello Helpdesk. Ik werk bij de UPC Klantenservice.

• collin

collin

Who da man !!

We hebben het hier over internet problemen. Ik heb het over de mensen die ik aan de lijn krijg als ik intik:
- "Heeft u vragen over uw internet verbinding, toets 4"
- "Heeft u een probleem met uw internet verbinding, toets 1"

Dus waar jij werkt, weet ik niet, ik heb het over de Chello internet helpdesk. Misschien moeten we het nu on-topic gaan houden :)

Mijn iRacing profiel

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op donderdag 15 november 2001 12:59 schreef collin het volgende:
We hebben het hier over internet problemen. Ik heb het over de mensen die ik aan de lijn krijg als ik intik:
- "Heeft u vragen over uw internet verbinding, toets 4"
- "Heeft u een probleem met uw internet verbinding, toets 1"

Dus waar jij werkt, weet ik niet, ik heb het over de Chello internet helpdesk. Misschien moeten we het nu on-topic gaan houden :)
Ja het is heel simpel: Heb je problemen met de internetverbinding? Dan kom je bij de Chello Helpdesk uit. Voor ALLE andere vragen kom je bij de Klantenservice uit.

Als je optie 4, optie 1 doet kom je idd bij de Chello Helpdesk uit. Niet bij mij dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Hoe of de helpdesk van Chello Amsterdam weet ik niet, maar voor de medewerkers op een zo druk bezochte desk heb ik diep respect.
Ik heb alleen gevraagd om wat peptalk en die heb ik hier en daar gekregen.
Wat betreft Chellosupport:

Ik had al eerder gepost dat ik 14 dagen lang de hele dag tests heb gedraaid om bewijslast te verzamelen e.e.a. op advies van de goede helpdesk.
een lolletje was dat niet want soms kon ik niet een 1mb bestand in een uur binnenhalen, daarnaast kon ik dus niets doen, maar kijken naar je downloadschermpje.En letten op timeouts.
Weg stats!
Op dit moment ligt postcode 1106 eruit en haal ik 60Kbytes/sec. Als ik nu blijf testen en kijk naar totaal van de hub springt ie vooruit, omdat 1106 niet kan testen, kijk zelf maar. En 1106 is evenals 1107 druk bezig om eindelijk eens waar voor het geld te krijgen.
Niet de medewerkers zijn de schuldigen.

Don't let me be misunderstood

Al jullie reacties zijn voor mij een riem onder het hart
Thkx

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 12:18 schreef Chellosupport het volgende:

[..]

Je kan je indenken dat een hoop mensen wel beweren dat hun pc 100% ok is, maar ondertussen zit allerlei rotzooi te draaien.
Ja, dat kan ik begrijpen, jij had die frustratie en terecht m.i.
Ik draai Dondervogel 900@900 512mb133@133 2xmaxtor UDMA100 AsusV7100pure op een MSIKt7 Turbo.
Mijn dochter wil af en toe weleens wat downen met Morpheus, heb ik goed op gelet tijdens het testen stond alles uit, Kortom ik denk dat ik getest heb zoals het hoort.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Even een vraagje tussendoor:

De ethernetkaart(DEC) van een vriend van me in de andere HUB heeft als protocol PointtoPoint (PPP) als instelling.
Zit hij soms op een experimentele lijn?
Ik dacht dat dat protocol alleen met bijv ADSL gebruikt werd.

Verwijderd

Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 12:28 schreef collin het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik allemaal wel (met een korrel zout, want ik weet ongeveer hoe het er daar aantoe gaat, weken begeleiding? werkte je maar 1 dag per week dan?), maar als ik vervolgens mensen aan de lijn krijg die mij met een kutsmoes afpoeieren, en dat meerdere keren krijg, krijg ik niet het idee dat ik serieus genomen word! Ik begrijp dat het lastige problemen zijn "trage internet verbinding", maar dat is mijn probleem niet. Moeten die gasten van de eerste lijns eens navragen bij de 2e lijns ofzo, want die weten meestal de technische kant van het probleem te vertellen. Over de tweede lijn niets dan goed overigens, die mensen (ALS ik doorverbonden werd) geven mij gewoon een technisch duidelijk verklaarbaar verhaal waar ik iets mee kan. Hoe rottig het bericht ook is en hoe weinig ze er aan kunnen doen, maar ik weet waar ik aan toe ben.

Tegenwoordig vraag ik standaard naar de 2e lijns!
als je denkt dat 2e liners beter zijn heb je het mis. De helpdesk bestond eerst uit 1 lijn, later is dit veranderd in een eerste-en tweede lijn (en flexpool die tussen die 2 switcht waar nodig). het enige dat problemen op kan leveren is dat de 1e lijn enigszins tijd&scriptgebonden is. Verder zit het grootste deel van de veteranen er.

maarja, als ik het eerlijk mag zeggen, jij hebt een K*Tprobleem dat HOOGSTWAARSCHIJNLIJK al meerdere malen gemeld is naar de monteurs, maar er gebeurt gewoon niet genoeg dat het kan verhelpen. misschien moeten ze de complete server eens vervangen of wat vermogen bijstoppen. De helpdesk kan daar nop aan doen. vandaar denk ik dat de buurtacties veel meer succes zullen hebben.

probeer ook eens naar de pers te stappen. reageert youpeecee ook goed op. >:D

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Chellosupport, weer online?

Je schetst het prob goed, ik kom elke dag zonder problemen bij de 2de lijns, en ik weet dat zij er niets aan kunnen doen, maar ik moet op hun verzoek zoveel mogelijk storingen melden. Dat doe ik ook :'(
Ook in verband met de statistieken die vern..... worden als er een storing in de HUB zit.
Ben inmiddels bezig met contacten bij de Volkskrant, van Weekmedia, de wijkkrantjes, heb ik niets gehoord.
Had net met pingen een packetloss van 6%.
Testserver 4,2 Kbytes/sec Timeout bij upload. Contact met de mensen van de netserver.
Keep you informed.
Overigens de Beaujolais Primeur smaakt heerlijk!!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Bedankt voor de reactie,
Ik ben al lang aan het testen, zowel up als down.
Als ik de testserver gebruik voor upload staat automatisch mijn postcode
vermeld. Dus dat kan niet fout gaan heb een upload gedaan van 621 Kbytes.
Snelheid van de upload is 1.7 Kbyte/sec, 0,2 maal ISDN kwalificatie zeer
laag.

Zit daar dan toch het probleem?

Groetjes,
Henk de Jonge
----- Original Message -----
From: "UPC Nederland Test.Net" <reactie@test.arnhem.upc.nl>
To: <hdjonge@chello.nl>
Sent: Thursday, November 15, 2001 8:57 PM
Subject: Re: suggestie test.net

> On Thu, 15 Nov 2001 hdjonge@chello.nl wrote:
>
> >
> > Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
> >
> >
> >
> > name: Henk de Jonge
> > comments: Ik heb net geprobeerd een bestand te uploaden van 5MB na een
kwartier kwam de melding dat de postcode fout was.
> > Een bestand van 1mb gaf geen probleem.
> > Postcode 1107XK
Hoe zit dat
> > B1: Verstuur
>
> Beste meneer de Jonge,
>
> Hartelijk bedankt voor uw reactie.
> Als ik een bestand upload met een size van 6 meg krijg ik de melding dat
> het bestand te groot is. Bij een bestand van 5 meg gaat alles gewoon goed.
> Heeft u wel alleen de postcode ingevuld, zonder het huisnummer?
> Of misschien een type fout? Omdat het bij mij wel lukt zie ik er op dit
> moment nog geen noodzaak in om naar de oorzaak te zoeken, u bent tot nog
> toe de enige met deze melding. Ik wacht uw reactie af, of die van andere
> gebruikers waar het ook fout gaat.
> --
>
> met vriendelijke groet,
>
>
> Test.Net serverbeheer

• Pc123
Geen matches
Ik heb vandaag al meer dan 10x proberen te bellen maar elke keer het bandje, wegens grote drukte... :r

Mijn verbinding is al een half jaar klote maar er gebeurt gewoon niks :r :( Ik heb al supervaak gebeld, het probleem is nu zelfs doorgestuurd naar de baas maar niks helpt :(

's ochtends werkt alles prima maar 's avonds en in het weekend 10% packetloss en supertraag :r

upc sucks :(

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
[b]

Mijn verbinding is al een half jaar klote maar er gebeurt gewoon niks :r :( Ik heb al supervaak gebeld, het probleem is nu zelfs doorgestuurd naar de baas maar niks helpt :(

's ochtends werkt alles prima maar 's avonds en in het weekend 10% packetloss en supertraag :r

upc sucks :(
Welke HUB zit jij??
En kan jij ook niet iets op touw zetten? Hoe meer zielen??

• Pc123
Ik zit op hub ed03, meer dan brieven sturen en de helpdesk bellen kan ik niet doen.

ADSL zal hier nooit komen, chello is alles wat hier is :(

Verwijderd

Geen matches
Ik heb opeens een brakke verbinding :(

Vorige week was nog alles perfect en nu heb ik een ping van 1500-2000 :( :r

Verwijderd

Topicstarter
Nog even een reactie:

Is dus een gemiddelde gebruiker en ging pas nadenken na de brievenbusmailing!
Anders was ze waarschijnlijk vroeg naar bed gegaan de wekker gezet op 0.4.00 uur om te telebankieren.

Hoi Henk,

Ik heb al je mailtjes ontvangen maar het is voor mij allemaal een beetje lastig om alles te snappen. Zoveel weet ik er nu ook weer niet vanaf. Dat Chello langzaam is dat vind ik ook.
Het is vooral lastig met telebankieren. Vroeger ging dat via mijn modem. Ik was met een aantal betalingen binnen een paar minuten klaar. Nu zit ik soms uren om een paar betalingen te verrichten. Steeds als ik alles ingevuld heb verdwijnt het in een keer en moet ik helemaal opnieuw beginnen. Ik ben op mijn computer al overgestapt op Hetnet. Ik vind het een ramp. Op de computer van mijn Jeroen hebben we nog steeds Chello maar als dat zo blijft dan stap ik ook over op iets anders.

Ik probeer alles door te lezen en er iets van te snappen maar het valt niet mee hoor.

Groetjes Lizette

Lekker he die packetloss!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 22:29 schreef Pc123 het volgende:
Ik zit op hub ed03, meer dan brieven sturen en de helpdesk bellen kan ik niet doen.

ADSL zal hier nooit komen, chello is alles wat hier is :(
Niet afwachten, kijk als jullie op die HUB zitten (heb nog niet nagekeken waar jullie zitten) en je krijgt nooit ADSL dan moet je gaan actievoeren. We pikken dit al te lang!!
Vandaar mijn advies bal je vuisten en het liefst samen!!
Voor info kan je altijd bij me terecht.

• Pc123
Geen matches
Ik zit net 2 straten te ver van de telefooncentrale, de rest van de stad heeft wel ADSL. Ook weet ik niet of de hele hub dit probleem heeft of alleen een bepaalde wijk of een bepaald type modem. Een actie opzetten is dus heel lastig omdat ik bijna niemand ken met dezelfde problemen, ik niet weet hoeveel mensen dit probleem hebben en ik een van de weinige ben die geen ADSL kan nemen. Bovendien kost zoiets heel veel tijd, nog veel meer dan de uren die je moet wachten bij de helpdesk.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 15 november 2001 22:46 schreef Pc123 het volgende:
Ik zit net 2 straten te ver van de telefooncentrale, de rest van de stad heeft wel ADSL. Ook weet ik niet of de hele hub dit probleem heeft of alleen een bepaalde wijk of een bepaald type modem. Een actie opzetten is dus heel lastig omdat ik bijna niemand ken met dezelfde problemen, ik niet weet hoeveel mensen dit probleem hebben en ik een van de weinige ben die geen ADSL kan nemen. Bovendien kost zoiets heel veel tijd, nog veel meer dan de uren die je moet wachten bij de helpdesk.
Weet ik, maar je hebt de Fok's toch? En bijvoorbeeld alleen in je straat en bij vrienden een printje in de brievenbus doen, zo zijn wij ook begonnen.
Belangrijk is dat je iemand als contactpersoon hebt die pak um beet 12 uur achter zijn pjoeter zit.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57

OgWok

U.N.C.L.E.

Simpel. Abo opzeggen per aangetekende brief onder vermelding van de reden dat de diensten onder de maat zijn. Direct zorgen dat de automatische incasso wordt stopgezet.
Niet meer zeuren over Chello: AKTIE :(

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 23:53 schreef OgWok het volgende:
Simpel. Abo opzeggen per aangetekende brief onder vermelding van de reden dat de diensten onder de maat zijn. Direct zorgen dat de automatische incasso wordt stopgezet.
Niet meer zeuren over Chello: AKTIE :(
Gedeeltelijk mee eens. Zie brief aan UPC. Stopzetten van de incasso betekent deurwaarders. Dus die van mij blijft doorlopen en probeer met feiten het onverschuldigd betaalde terug te krijgen, evt met wettelijke rente.
Zakelijk blijven levert meer op dan emotioneel tewerk te gaan,
Ben een ouwe rot wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Nog een test en AteLLa gaat :z
Morgen weer verder, wacht op de ontvangst return van UPC.
Dank voor vandaag, morgen ben ik er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Tweakers ...

Ik heb met lede ogen het Chello gebeuren aangezien.
Als 1ste in de straat had ik ooit een snelheid van van 128KB p/s. Dit werd in no time verneukt door mijn lieve buren die ik zelf op de kabel had gelult.Ik heb daarom samen met Zwadke alias Henk de nodige tests uitgevoerd en kwam tot de conclusie dat de tests van Chello zeer onbetrouwbaar zijn. !!

TIP ! Download om het uur een test maar registreer deze alleen als ie zeer laag is !!
Want de time outs worden ook niet geregistreerd maar die zijn wel van hoofd belang op het geheel. Op die manier kan Chello altijd nog claimen dat het een acceptabele snelheid is !!! 1 Time out is namelijk genoeg om de hele dag het gemiddelde onder het normale niveau tekrijgen. Ga dan ook meteen bellen op het gratis nummer om ze flink te verzieken 0800 1424.........Ik gan nu zelf ook weer ff bellen met de oplichters........Tweakers veel sterkte met jullie ADSL plan. Bedankt voor alles, en Henk ......ATELAHHHHHH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 08:45 schreef burner het volgende:
Hoi Tweakers ...

TIP ! Download om het uur een test maar registreer deze alleen als ie zeer laag is !!
Want de time outs worden ook niet geregistreerd maar die zijn wel van hoofd belang op het geheel. Op die manier kan Chello altijd nog claimen dat het een acceptabele snelheid is !!! 1 Time out is namelijk genoeg om de hele dag het gemiddelde onder het normale niveau tekrijgen. Ga dan ook meteen bellen op het gratis nummer om ze flink te verzieken 0800 1424.........Ik gan nu zelf ook weer ff bellen met de oplichters........Tweakers veel sterkte met jullie ADSL plan. Bedankt voor alles, en Henk ......ATELAHHHHHH
Aardige tip Burner, maar op dit moment ligt 1106 er weer uit, het beste kan je twee dingen doen.
Bellen als je verbinding traag is = storing en bellen als ie weer goed is, vragen of andere postcodes eruit liggen.
Vervolgens datum tijdstip noteren.
De HUBAMS05-2 stats staan weer op groen, en dat komt alleen omdat a. 1106 geen tests kan doen en b. wij nu een snelheid hebben die komt door een storing.

Keep on testing dude.
AteLLaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hmmmm behoorlijk vaag...
Hier (regio Rotterdam) geen problemen.
180Kb/s met gemak. :)
Maarja....voor hoelang vraag ik me af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Nu gaat het lekker, dankzij een storing bij andere abo's
Kan nu eindelijk Matrix downen. (592mb)Loopt peer to peer op 70KBytes/sec *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

bij zeggen ze dat de fibernodes defect zijn
en dat de oneur ermee bezig is
maar al sik langs alle EV's loop is er geen montiuer in weide omtrek te bekenen
zogenaamd heeft mijn hele wijk er last van
maar er zijn maar 5 aansluitingen op mijn node
gare peepz
ik heb sinds gisteren ADSL
heel blij ff schriftelijk chello opzeggen

en dan CS'en!

Ps ik heb ook bij chello gewerkt
en deze postings zeggen al genoeg over de reden dat ik er niet meer werk
zelfs als je er zelf werkt doen ze geen moer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• active2
  • Laatst online: 26-10-2024

active2

Google is your friend

Op woensdag 14 november 2001 21:47 schreef laafke het volgende:
Hoe duur is dat? En waar kun je dat vandaan halen?

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Geen matches
Op vrijdag 16 november 2001 13:08 schreef active2 het volgende:

[..]

Hoe duur is dat? En waar kun je dat vandaan halen?
Kun je alleen in de US halen, T3 is er in europa niet. Of hij weet niet waar ie over lult of hij heeft een OC3 maar dat lijkt me stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Geen matches
of hij zit op zn werk
wij hebben hier ook t3 ofzo :P

in sweden heb je T1 voor thuisgebruikers
en het kost maar 300 piek per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Geen matches
Internet is ongeveer 5 dagen perfect geweest, is vannacht en tot vandaag 15:00 down geweest en nu is me verbinding weer zo BRAK ALS DE KELERE!! :r :(

gdvrdmme! :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op vrijdag 16 november 2001 15:36 schreef collin het volgende:
Internet is ongeveer 5 dagen perfect geweest, is vannacht en tot vandaag 15:00 down geweest en nu is me verbinding weer zo BRAK ALS DE KELERE!! :r :(

:(
Hoi collin zit jij ook in HUBAMS 05-2?
Ik bel nu namelijk ook als de verbinding goed is checken of er een paar 1000 verbindingen uitliggen.
Is handig voor de uitleg van de stats voor het "garantieplan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Geen matches
Ik zit hier gemiddeld rond de 70 kb/s , maar het ligt er echt ZO vaak uit (postcode 7232) dat is niet normaal. 2 uur per 2 dagen vind ik verrekte veel :(
Het max aan downloadsnelheid haal ik bijna nooit :(

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op vrijdag 16 november 2001 17:11 schreef Lampie het volgende:
Ik zit hier gemiddeld rond de 70 kb/s , maar het ligt er echt ZO vaak uit (postcode 7232) dat is niet normaal. 2 uur per 2 dagen vind ik verrekte veel :(
Het max aan downloadsnelheid haal ik bijna nooit :(

:r
Jammie, ik heb nu 1.83 Kbytes/sec!!
Ik bel nu weer met 0800-1424 pass the word!!
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Om het file leed te verzachten bedachten onze burgervaders toch de volgende oplossing:

De ene dag oneven kentekens op de weg en de volgende dag de even kentekens?
Heeft het toen niet gehaald, want iedereen? betaalt wegenbelasting en accijns op brandstof.
Maak de snelwegen maar breder.

Het lijkt er af en toe op dat UPC hetzelfde doet, al was het alleen maar om onder het garantieplan uit te komen.
(niet het verbreden van de snelweg bedoel ik)

AteLLa maakt ondertussen gewoon lekkere zuurkool be wwost :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogges
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:30

Nogges

want 1 keer is nooit genoeg!

Ik wens iedereen smakelijk eten. Ik heb nog een advies voor al jullie Chello-mensen-met-een-probleem-en-die-de-helpdesk-bellen. Probeer symphatiek over te komen. Een helpdeskmedewerker is vaak wel tot wat extra werk bereid als er een aardig iemand aan de lijn is. Voor iemand die alleen maar schreeuwt, scheldt, etc. worden de basis-minimum zaken gedaan.
Dus: wees eens wat aardiger voor een medewerker, dat helpt!

You iz one special kid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 17:58 schreef Nogges het volgende:
Ik wens iedereen smakelijk eten. Ik heb nog een advies voor al jullie Chello-mensen-met-een-probleem-en-die-de-helpdesk-bellen. Probeer symphatiek over te komen. Een helpdeskmedewerker is vaak wel tot wat extra werk bereid als er een aardig iemand aan de lijn is. Voor iemand die alleen maar schreeuwt, scheldt, etc. worden de basis-minimum zaken gedaan.
Dus: wees eens wat aardiger voor een medewerker, dat helpt!
Helemaal mee eens, zij kunnen aan zo een groot probleem niets doen, act as an adult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogges

Nogges

Geen matches
Precies, als er een router uitknalt, en de monteurs komen niet, omdat ze er al 7 uren op hebben zitten van hun dienst, en het probleem toch niet in een uurtje kunnen oplossen, en daarom maar niets doen, is dat inderdaad niet onze schuld!

You iz one special kid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Prettig dat UPC medewerkers ook van zich laten horen!!
En hopelijk worden jullie bijdragen ook gebruikt in de contacten met UPC, in die zin dat abo's eerst diep ademhalen en dan bellen! Mijn ervaring is ook dat een normale benadering effectief is, althans er wordt meer meegedacht en geluisterd. Af en toe lijkt het op een Correlatielijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 13:55
Geen matches
Op woensdag 14 november 2001 23:26 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Here we go again... dat kan niet, jammer voor je, maar je hebt maximaal 1,5 mbit/s, dus 187,5 kB/s.
Leuk trouwens dat het bij jou lekker werkt, maar AteLLa had volgens mij zelf ook al door dat het bij anderen wel goed werkte ;)
187.5 ga ik overheen hoor.. 198 kb/s om precies te zijn, maar die 2 kb verzin ik er wel bij voor een mooi rond getal.. Maar het is zeker sneller dan 187,5 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogges

Nogges

Geen matches
Tranen van ontroering, eindelijk iemand die ook onze kant eens bekijkt!
Tsja, Joepeecee trekt zich erg weinig aan van onze opmerkingen, want wij zijn toch maar studenten die wat bijklussen en niet serieus genomen hoeven te worden. Alles draait hier om cijfers! Het gaat hier er om dat je zoveel "calls' per uur doet, wat je ermee doet, en of je het goed afhandelt, boeit niet zo, want het gaat om het aantal! Wij zijn hier schreeuwenden in de woestijn!
}:O

You iz one special kid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op vrijdag 16 november 2001 18:22 schreef Sn3akz het volgende:

[..]

187.5 ga ik overheen hoor.. 198 kb/s om precies te zijn, maar die 2 kb verzin ik er wel bij voor een mooi rond getal.. Maar het is zeker sneller dan 187,5 kb/s
AteLLa neemt nog een oxasepammetje bij deze berichten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou chello is niet de enige hoor.
Ik heb hier kabel internet van Via Networks/IAE en het is gewoon al 1,5 jaar KUT.
In het begin (maart/april/juni 2000), 250KB/s down en 32KB/s upload (perfect!)..
Maar het werd steeds slechter en slechter totdat we zelfs 4 maanden lang op ~10KB/s down en up hebben gezeten.
Pingtijden varieerend van tot 900ms waren ook vrij normaal.
De capaciteit was dus gewoon veel te laag dus wat doet men.... nee niet upgraden, men zet de lijnen vol open. (maart 2001)
Ik kon m'n ogen niet geloven, ik zat 's nachts (overdag ging het normaal niet) iets te uppen en het ging ineens 128KB/s
Downloaden ging ook ineens tot 500KB/s.
Dit had tot gevolg dat volgens mij iedereen een ftp ging draaien ofzo want overdag was het echt NIET meer te pruimen.
Dit is nog ff zo doorgegaan tot eind juli en toen heeft men de zaak weer dichtgedraait.
Nu zit ik al sinds eind juli met een upload van ~8KB/s en download van 50KB, let wel als er weer is geen storing is,
(gebeurd regelmatig en 1x per maand ligt i-net er voor een dag uit)
Want packetloss en hoge pingtijden zijn de orde van de dag. Als er niks aan de hand is,
is het 90-100ms naar bv cistron.nl :((
Onze kabelmodems kennen ook een leuk verhaal... van de The Industree komen ze. (heel nieuw bedrijf dat z'n 1e project deed met iae)
Hele leuk modems enzo (en mooier dan de terrayon/com21 modems), maar het bedrijf is inmiddels failliet en er zit geen support meer op de kabelmodems.
De gebruikers die de kabelmodem voor 600 piek hebben gekocht zijn gewoon de lul. Wat er verder mee gaat gebeuren, geen idee. Maar het lijkt me dat we deze modems niet lang kunnen blijven gebruiken (als iae/via networks met de andere providers mee wil blijven komen that is, wat ze nu al niet kunnen)
O ja de helpdesk.... tja.
Ze reageren nooit via emails (hoeveel je er ook stuurt) en via de helpdesk wordt je afgescheept dat er niks
aan de hand is (ik ben de enige die klaagt.. geloof ik niks van maarja), of
je probleem wordt doorgegeven maar je hoort er nooit meer wat van.
Maarja, het overgrote deel van de gebruikers hier (nohows) vind het volgens mij wel goed zo,
dus dan vind iae/via networks het ook wel goed :((
Ik ken ofcourse wel een boel mensen hier en die vinden het ook zwaar kut... maarja... tja

Anyway,
ik ben echt zwaar pissed off want overal rondom ons (eindhoven etc.etc.)
heeft men gewoon chello dat gewoon ~150KB/s gaat met veel betere pingtijden en nog een goedkoper abo ook, maar nee
wij moesten weer zonodig alles zelf doen :(

Ik kijk iniedergeval al uit naar april 2002, want dan komt er hier ADSL.
een ADSL abo van scarlet staat iniedergeval hoog aan m'n verlanglijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op vrijdag 16 november 2001 19:11 schreef Pulsar_ het volgende:
Maarja, het overgrote deel van de gebruikers hier (nohows) vind het volgens mij wel goed zo,
dus dan vind iae/via networks het ook wel goed :((
Ik ken ofcourse wel een boel mensen hier en die vinden het ook zwaar kut... maarja... tja

Ik kijk iniedergeval al uit naar april 2002, want dan komt er hier ADSL.
een ADSL abo van scarlet staat iniedergeval hoog aan m'n verlanglijstje :)
Nou neen, wij vinden het niet oke, integendeel! alleen medewerkers afzeiken die er verder ook niets aan kunnen doen that sucks!
Wij gaan ervoor om het middenkader en de top ertoe aan te zetten hun klanten te geven waar ze recht op hebben.En niet de 2KB te geven waar ze anderen 188KB geven!
Kost onnoemelijk veel kostbare tijd, maar onze stem moet worden gehoord!

Ik kijk uit naar medio december ADSL alhoewel :?
Tweakers ADSL moet het gaan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nou neen, wij vinden het niet oke, integendeel!
Yea, ik bedoelde eigenlijk de gebruikers in m'n woonplaats. Waalre ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik kijk uit naar medio december ADSL alhoewel
Tweakers ADSL moet het gaan worden!
O ja! Hoe zit het eigenlijk met tweakers adsl?
Ik heb er 2x een bericht van op de frontpage gelezen, maar er verder niks meer over gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op vrijdag 16 november 2001 19:29 schreef Pulsar_ het volgende:

[..]

Yea, ik bedoelde eigenlijk de gebruikers in m'n woonplaats. Waalre ;)
Ja, toen was ie al weg, sorry, maar toch in het algemeen de boel informeren kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Omg, nog een slachtoffer van iae/via in waalre.
Ik ben iedergeval blij dat ik alweer een tijdje van mijn ahum, chello verbinding gebruik kan maken.
Tis in elk geval een ZOOITJE daar, dat ben ik zeker met je eens :)

Nu we toch offtopic zijn en het over tweakDSL gaat. Hoe zit het daar eigenlijk mee? Al een tijdje niets meer over gehoord eigenlijk.

En weer ontopic, AteLLa ik hoop dat je strijd tegen chello slaagt hehe. Al heb ik met de verbinding in eindhoven niet zoveel problemen. Ik wil wel ADSL overigens, snellere upload >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Berichtje van de jongens van de testserver:

On Fri, 16 Nov 2001 hdjonge@chello.nl wrote:

>
> Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
> 24.132
>
>
> name: Henk de Jonge
> comments: Bedankt voor reactie,
> Ik hoop niet dat ze gek worden op de helpdesk, maar ik meld dit al 14 dagen, twee maal monteurs geweest er wordt niet opgelost!
> Kunnen jullie ook niets aan doen ;-)
>
> Wel een dikke brief met testresulaten
> op het bureau van de Raad v Bestuur laten vallen was 250gram heheh
> Overigens was de snelheid van deze HUBAMS05-2 vandaag goed te noemen.
> Was vanwege een storing van postcode 1106 De stats zijn daardoor beinvloed omdat 1106 (actieve testers) geen test hebben kunnen doen en wij wel zijn doorgegaan.
> Dus nu moet ik al bellen als ik ineens een snelle verbinding heb.
> Groetjes,
> Henk de Jonge
> B1: Verstuur

Beste meneer de Jonge,

Ach, de helpdesk is ondertussen toch al gek ;) Als die mensen met koffie
beker houders die het niet meer doen, he?
(http://www.userfriendly.org/static voor dergelijke grappen).
De hubs in noord holland zullen over enige tijd worden overgezet naar een
andere router, dat zou iedereen van de snelheids problemen aldaar af
moeten helpen, op signaal problemen na. Ik weet dus niet of het u gaat
helpen... Ik weet ook geen datum te noemen, het zal op de status pagina
komen te staan als het zo ver is, dat weet ik wel.
--

met vriendelijke groet,

Test.Net serverbeheer
UPC Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op zaterdag 17 november 2001 06:57 schreef AteLLa het volgende:
Berichtje van de jongens van de testserver:

Beste meneer de Jonge,

Ach, de helpdesk is ondertussen toch al gek ;) Als die mensen met koffie
beker houders die het niet meer doen, he?
(http://www.userfriendly.org/static voor dergelijke grappen).
De hubs in noord holland zullen over enige tijd worden overgezet naar een
andere router, dat zou iedereen van de snelheids problemen aldaar af
moeten helpen, op signaal problemen na. Ik weet dus niet of het u gaat
helpen... Ik weet ook geen datum te noemen, het zal op de status pagina
komen te staan als het zo ver is, dat weet ik wel.
--

met vriendelijke groet,

Test.Net serverbeheer
UPC Nederland
Wat een sukkels....
Maarja wat wil je als je bij een kutbedrijf als UpNee werkt! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is goed nieuws voor de wijken 1107 .....
Jullie kunnen allemaal gratis ADSL aanvragen bij HCC net.
Kosten FL 0,- voor FL 100,- per maand een vaste snelheid van 64KB p/s is dat niet te mooi om waar tezijn !!

Zelf neem ik de dure van FL 165,- ( 128 KB p/s ) om mijn trauma te verwerken betreft hub AMS 5-02.
Dan schaf ik zo snel mogelijk een sateliet pakket aan( 1800,-) en verlaag mijn pakket bij HCC naar de goedkoopste vorm....

Voor de DHMF 'ers onder ons ( Die Hard Mother Fuckers )
betekent dat een download van 2MB = 2000KB = 200.000 Kb
per fucking seconde ( 30 ,- per maand) !!!! de up load verzorgt je ADSL lijntje met een lullige snelheid die niet de moeite is maar ja het eind resultaat is dan wel het volgende: geen FL22,- per maand om geen discovery te ontvangen ( UPC Sucks)
Free porn van Canal+ met audio .....allemaal voor 130 per maand jawel 65 euro.......

Fight Chello, do not, I repeat do not submit keep the struggle going and keep calling the free number 0800 1424!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Geen matches
Na 10x bellen kreeg ik eindelijk niet het bandje, vanwege grote drukte.... Na nog een half uur wachten werd de verbinding plotseling verbroken :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 15:17 schreef burner het volgende:

Fight Chello, do not, I repeat do not submit keep the struggle going and keep calling the free number 0800 1424!!!
Maar wel op een nette manier >:)
Heb vandaag een beetje rustpauze ingelast, ben moe, want als ik de testserver page zie gaat mijn hartslag meteen omhoog, en daar moet ik voorzichtig mee zijn.

Intussen weer ff tijd gehad om de nieuwe CT door te spitten, als er geen afdoende antwoord komt van UPC ga ik alsnog via de Kantonrechter ( formulierenrecht) geen advocaat nodig weinig kosten, een uitspraak forceren.
Ik heb tijd en een beetje$$$$ dus....
De dikste brief is inmiddels op de desk van Customer Care terechtgekomen!! Net bewijsje binnen, van de Raad van Bestuur nog niet.

Afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net volgende reactie binnengehad:

Hello Henk,
I am sorry that I am so late in answering. The thing is that my working day is so busy. So I don't have time to all this extra.
The 9th October UPC came to instal the cabel in our house. But after boring holes to get the connection all the way up to the zolder - they couldn't get contakt with their 'server' , so they couldn't to the "provisioning".
Well, they left and told me that UPC should call me and help me to do the "provisioning" - that never happened.
And as I told you I am very busy - I had no time to contact them, because I know that the moment I do that I have to be at least 1 1/2 hour on the phone.
Well, after a month; 8th November, I called them and we tried to do the "provisioning" together - but it failed. They said I had to buy a new editon of windows, because I only have the millenium-edition. So in my situation I am paying for something I don"t have at all !!!!!!!!!!!!
I can still not even use chello - and for some few days ago I got a bill !!!!!!!!!!!!!!!!!!
As you see I am useing compaqnet, as I always has done.

Again, sorry, that I answered so late.

E. A.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste