Imperfectionist.
(aan die van mij wordt gewerkt)
Wanbeleid is ook beleid.

Origineel in 1280*960, maar da's ook zo aso om hier te posten...
Zou je je creatie (al dan niet gesigneert) hier neer willen zetten?
Natuurlijk wil ik dat welOp vrijdag 16 november 2001 11:23 schreef Maarten N. het volgende:
Hallers
Zou je je creatie (al dan niet gesigneert) hier neer willen zetten?
En voor diegenen die nog wat andere creaties van mij zouden willen zien, kijk eens op http://www.xs4all.nl/~hallers/ en dan onder Terragen. Daar kun je alle originele pics downen in origineel BMP-formaat (gezipped ongeveer 1,4MB). Have phun!
of ben je gewoon een lake junk? hehe
Anoniem: 31915
HahaOp vrijdag 16 november 2001 11:39 schreef thoth het volgende:
ben je daar ook echt allemaal geweest ?
of ben je gewoon een lake junk? hehe
Anoniem: 15976
whaha, grappig. Maar ze zijn echt wel vetjes...Op vrijdag 16 november 2001 12:09 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
HahaAl iemand die het verschil niet ziet tussen een foto en een render...dat plaatje is gerenderd met Terragen
kun je maar zien hoe goed ie is
Zeker!Op vrijdag 16 november 2001 12:24 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
whaha, grappig. Maar ze zijn echt wel vetjes...
Op vrijdag 16 november 2001 02:36 schreef Winnetou het volgende:
Ja gaaf he, dat is,, YamilaDiaz,,
[mod-wannabe-mode]Op vrijdag 16 november 2001 02:37 schreef Winnetou het volgende:
Met spatie, dus Yamila Diaz.
Voor dit soort dingen hebben ze nou de edit knop uitgevonden
[/mod-wannabe-mode]
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
coole achtergrondOp vrijdag 16 november 2001 12:54 schreef nlchandler het volgende:
[afbeelding]
Klik voor real size version
The devil is in the details.
eeh tnx, maar hoe krijg je iets van 5 mb nou ingepakt tot 1 mbOp vrijdag 16 november 2001 13:49 schreef nlchandler het volgende:
een zelf gemodde versie van de versie die ik hier even heb neegezet
Anoniem: 11185
Omdat het in dit geval ging om een .bmp ... dat is een bestandsformaat die geen gebruik maakt van compressie... dus als je daar winrar overheen ragt dan maakt ie het een stuk kleiner... als je een mp3'tje of een .jpg'je zipped dan zal de winst erg klein zijn omdat deze formaten al gecompressed zijnOp vrijdag 16 november 2001 14:28 schreef Marc00 het volgende:
[..]
eeh tnx, maar hoe krijg je iets van 5 mb nou ingepakt tot 1 mbals ik iets van 600 mb inpak dan wordt het 599 mb ofzo

"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)
HAHAOp vrijdag 16 november 2001 12:09 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
HahaAl iemand die het verschil niet ziet tussen een foto en een render...dat plaatje is gerenderd met Terragen
kun je maar zien hoe goed ie is
Op vrijdag 16 november 2001 15:36 schreef Marc00 het volgende:
Speelgoed van het jaar![]()
Het is een OS en het kost bakken vol geld

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

tis wat geresized, ik draai op 1280 * 1024
Oeps..Op vrijdag 16 november 2001 00:10 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Wat is er met je ICQ/MSN lijst gebeurd, beetje crash gehad?
......
Anoniem: 26442
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om na 10 delen met elk 500+ posts nog steeds jouw zonder w te schrijven.
Heren moddereters, kom onder uw steen vandaan.
Anoniem: 30685
En die komt er ook nie, DAMN, het is al altijd zo en blijft nu ook zoOp vrijdag 16 november 2001 16:35 schreef www.hadecom.nl het volgende:
on-ge-loof-lijk,
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om na 10 delen met elk 500+ posts nog steeds jouw zonder w te schrijven.
Met welk progje heb je dat gemaakt??Op donderdag 15 november 2001 16:45 schreef 5chaap2k het volgende:
[afbeelding]
Sim-pel
Overzichtelijk
en
Me vriendin![]()
Wat wil je nou nog meer
in het vorige deel heb je kunnen lezen dat hij dit nu ook doet als traditieOp vrijdag 16 november 2001 17:28 schreef DR het volgende:
www.hadecom.nl, deze discussie voer je nu in elk topic wat je maar ziet en je weet wat eruit komt, dus hou er asjebleift mee op.
wij schrijven het zonder de w = traditie
hadecom zeurt erover = traditie
Leuk achtergrondje,Op vrijdag 16 november 2001 17:56 schreef mix het volgende:
[afbeelding]
kun je em ff posten?
ooh he dat wist ik niet, weer wat geleerdOp vrijdag 16 november 2001 14:45 schreef nlchandler het volgende:
[..]
Omdat het in dit geval ging om een .bmp ... dat is een bestandsformaat die geen gebruik maakt van compressie... dus als je daar winrar overheen ragt dan maakt ie het een stuk kleiner... als je een mp3'tje of een .jpg'je zipped dan zal de winst erg klein zijn omdat deze formaten al gecompressed zijn
hahahahah LOLOp vrijdag 16 november 2001 18:34 schreef GbM het volgende:
*Disclaimer*
onderstaande afbeelding kan schokkend zijn voor Intel-liefhebbers....
[afbeelding]
Welk theme heb jij en hoe maak jij die taakbalk zo leuk, WIL IK OOK!!!!!!!!!Op woensdag 14 november 2001 17:40 schreef jordan2k het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 18581

hier dusOp donderdag 15 november 2001 21:19 schreef Jigglewood het volgende:
[..]
Dude die achtergrond schupt kont. Kan je ff een link posten waar ik die kan downen?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Anoniem: 4551
Volgens mij kan jij beter onder je steen terug kruipen.Op vrijdag 16 november 2001 16:35 schreef www.hadecom.nl het volgende:
on-ge-loof-lijk,

Die van mij nu maar dan.

Anoniem: 36691
ohhh, wat een lekker ding... hoe heet ze eigenlijk...Op woensdag 14 november 2001 17:52 schreef GoldieLox het volgende:
[afbeelding]
Kheb 'm wel ff verkleind, ik draai 1280x1024.
Wat is ze toch mooi... zucht.
Oei, volgens mij zitten er stukjes geil wijf in je ogen! Heur naam stond er vlakbij in een replyOp vrijdag 16 november 2001 22:39 schreef win2kpro het volgende:
[..]
ohhh, wat een lekker ding... hoe heet ze eigenlijk...
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Aha, het mannetje is terugOp vrijdag 16 november 2001 23:15 schreef Qul het volgende:
[afbeelding]
Click here for a bigger size 1280*1024 [37832 bytes]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Anoniem: 27983
heb je hem weer...Op vrijdag 16 november 2001 23:15 schreef Qul het volgende:
[afbeelding]
Click here for a bigger size 1280*1024 [37832 bytes]
met ze mannetje...
hou gewoon een keer een desktop er een week op man

Anoniem: 32519
Op vrijdag 16 november 2001 23:17 schreef Type het volgende:
[..]
heb je hem weer...
met ze mannetje...
hou gewoon een keer een desktop er een week op man![]()
maar euh: hier is nog een oudere:
EDIT: Ik heb hem weer weggehaald omdat ik schrok, er stond geen eens een mannetje bij! hij is zo weer terug (met mannetje
EDIT:

http://picserv.mediamonks.net/pics/EOMOSTSOHHE
http://picserv.mediamonks.net/pics/EADHEOSOHHE
Ik blij, wanneer ik mijn Radeon heb, kan ik ook op hogere resoluties werken,,

XP LogonUI
XP LogonUI makes the task of swaping logonui screens easy. Simply select a new logonui file and you're set! You can even preview your logon screens before selecting the one you want.
als je windows klote vind, probeer dan wat anders. zo niet, kap dan met zeiken.
bij deze mijn background:

Anoniem: 29874
Met Blackomb theme geef je mailadres maar ffOp vrijdag 16 november 2001 19:32 schreef Heideroosje het volgende:
[..]
Welk theme heb jij en hoe maak jij die taakbalk zo leuk, WIL IK OOK!!!!!!!!!

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Zou je die desktop zonder icon's kunnen posten ?Op zaterdag 17 november 2001 09:04 schreef AcidBurn het volgende:
moet zeggen da'k het wel eens ben met m'n voorganger... ik zie overal linux backgrounds op windows bakken.. altijd "windows sucks" of iets in die richting..
[afbeelding]
leuk voor op mn linux bak
Kan je die skin posten ? hij ziet er wel tof uit
Kun je die wallpaper online gooienOp zaterdag 17 november 2001 09:04 schreef AcidBurn het volgende:
moet zeggen da'k het wel eens ben met m'n voorganger... ik zie overal linux backgrounds op windows bakken.. altijd "windows sucks" of iets in die richting..
[afbeelding]
Anoniem: 37770
Dies kewl, kan je die hier neerzettenOp zaterdag 17 november 2001 10:45 schreef RedFox het volgende:
hier is mijn desktoppie weer:
[afbeelding]
natuurlijk:Op zaterdag 17 november 2001 11:34 schreef 1337 het volgende:
[..]
Dies kewl, kan je die hier neerzetten
http://se.fs.mgon.com/132593_wallpaper_munch_oddysee_15_1280.jpg
op gamewallpapers.com staan ook andere formaten.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
aaah wat liefOp zaterdag 17 november 2001 08:39 schreef mR.NiCeGuY het volgende:
Dit is de liefste desktop die hier te vinden is..
[afbeelding]
je kan er ook gewoon [img][/img] om heemn zetten, dus zo:Op vrijdag 16 november 2001 23:28 schreef Winnetou het volgende:
Zelfde, maar mooier gecomprimeerd hoop ik,,
http://picserv.mediamonks.net/pics/EOMOSTSOHHE
hoe heb je je startbalk zo gekregen ?Op zaterdag 17 november 2001 00:28 schreef jverhees het volgende:
[afbeelding]
Hier:Op zaterdag 17 november 2001 12:01 schreef patryk het volgende:
kan iemand ff zeggen waar ik de blackcomn/longhorn en de .net theme kan downloaden?
http://boomgames.com/xpthemes/
bij deze:Op zaterdag 17 november 2001 10:47 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Zou je die desktop zonder icon's kunnen posten ?
leuk voor op mn linux bak

waarom zet je altijd dat domme ventje op je desktop? Dat ie onder je naam staat is al erg genoeg!!Op zaterdag 17 november 2001 12:38 schreef Qul het volgende:
Deze is van Windows XP Plus! Ik gebruik 'm niet maar ik had gewoon zin om up te loaden![]()
!
[afbeelding]
En waarom laat je 5 desktops zien
zou je mij toevallig die theme van je kunnen sturen?Op zaterdag 17 november 2001 10:45 schreef RedFox het volgende:
hier is mijn desktoppie weer:
[afbeelding]
bvd
Lukas
LVerduijn@hotmail.com
je bent me net voor ..Op zaterdag 17 november 2001 12:50 schreef Marc00 het volgende:
[..]
waarom zet je altijd dat domme ventje op je desktop? Dat ie onder je naam staat is al erg genoeg!!
Zo te zien vind je het zo belangrijk dat je er zelfs een reply over moet maken! Screw you! Zo veel boeit het niet maar je wilt me dus gewoon afkraken!Op zaterdag 17 november 2001 12:50 schreef Marc00 het volgende:
[..]
waarom zet je altijd dat domme ventje op je desktop? Dat ie onder je naam staat is al erg genoeg!!
Welke winamp skin is dat eigenlijk? Die ziet er namelijk heel ergOp zaterdag 17 november 2001 13:15 schreef Oneindig het volgende:
ikke er ook weer is bij ^_^
[afbeelding]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Hier is ie dan:Op zaterdag 17 november 2001 08:55 schreef mR.NiCeGuY het volgende:
[..]
Waar heb je deze weg... Deze wil ik ook !!!

Dit topic is gesloten.