Anoniem: 33752
kewle skinOp dinsdag 20 november 2001 13:10 schreef Winnetou het volgende:
Tja, het slaat nergens op, maar toch is het leuk.
[afbeelding]
Anoniem: 35883
ehm, styleXP is ook een optie...Op maandag 19 november 2001 23:51 schreef Koras het volgende:
[..]
okay, thx.
<edit>
zijn er ook skins te vinden die geen windowblinds nodig hebben? of zijn die alleen te verkrijgen via M$? (echte skins dan, niet alleen andere kleuren en icoontjes)
</edit>
de MS skins zijn feitelijk bijgewerkte windowblinds skins
zal wel willen maar ben alleen int weekend thuis.Op zondag 18 november 2001 19:41 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Kan je die eff zonder icoonen posten ?
hij is wel strak
Maar ik heb em ook van iemand anders
de 1e keer misschien, daarna is het bij wijze van grap zo gehouden..Op maandag 19 november 2001 23:53 schreef drLiter het volgende:
Het lompe van allemaal is dat het al 11 keer verkeerd is geschreven de topic naam,... et is jouW desktop!!
en zo houden we trolls als hadecom.nl bezig
Denk dat deze het wel doet.Op dinsdag 20 november 2001 13:37 schreef Brezy het volgende:
[..]
kewle skin!! hoe heet die en waar heb je die vandaan (linkjuh)
http://coolwallpaper.com/model/cindy.shtml
hij weet wel hoe die z'n haar moet doenOp dinsdag 20 november 2001 09:33 schreef dhm00 het volgende:
De Mijne Simpel maar doeltreffend
Maar met een hele mooie achtergrond (mijn zoontje)
[afbeelding]
Gewoon ff kijken bovenin de winamp, zie je de naam Makinarama, en dan via de search bij winamp skins zoeken.Op maandag 19 november 2001 17:52 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
ik zie daar een hele mooie winamp skin, (hele desktop is mooi btw)
zou je de naam van die winampskin kunnen delen met mij/ons???
K tnxOp dinsdag 20 november 2001 14:01 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Gewoon ff kijken bovenin de winamp, zie je de naam Makinarama, en dan via de search bij winamp skins zoeken.
PIII 800@804 Mhz
Anoniem: 26621
Jahoor hier heb je hemOp maandag 19 november 2001 23:57 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
[..]
Kewl paars! En rose!
Ik willum zonder icoontjes graag!
-edit-
Hmm Mediamonks doet raar ken jij een andere gratis upload server?
-edit-
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Mijn vriendinOp dinsdag 20 november 2001 16:10 schreef MTops het volgende:
http://212.204.132.101/images/1.jpg
Wie weet nou wie dit is???
Of heeft iemand deze zonder icons?
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Anoniem: 31870
u wish (puistenkop)Op dinsdag 20 november 2001 16:22 schreef Fox-Web het volgende:
[..]
Mijn vriendin
Anoniem: 28086
Backslash! Zou je die background ff zonder icoontjes willen posten. Mailen mag ook (zie profile)Op maandag 19 november 2001 17:58 schreef BackSlash32 het volgende:
Beetje verbouwd:
plaatje
Ik zoek nog een mooie bijpassende winamp skin.
Anoniem: 34357

Grtz, Quick
Anoniem: 3549
hmz.. hebbie een link van dat plaatje?Op dinsdag 20 november 2001 16:51 schreef tHaFalleN het volgende:
Hier de mijne:
[afbeelding]
ik moet deze ook ff trouwens posten!

die lijkt van plastic of silicone, en anders een hele vage huid (of veel makeup en heel glad geplamuurd).Op dinsdag 20 november 2001 16:10 schreef MTops het volgende:
http://212.204.132.101/images/1.jpg
Wie weet nou wie dit is???
Of heeft iemand deze zonder icons?
Anoniem: 29645
Ander vraagje, die status balk ofzo onder boven je taskbar, wat is dat en hoe kom je d'r aan?
www.statbar.nl www.winbar.nlOp dinsdag 20 november 2001 18:00 schreef MrBean het volgende:
hey IFFQuickSilver, wat voor monitor heb jij, 38"???
Ander vraagje, die status balk ofzo onder boven je taskbar, wat is dat en hoe kom je d'r aan?
Dat is Statbar --> http://www.statbar.nlOp dinsdag 20 november 2001 18:00 schreef MrBean het volgende:
Edit: zelfde tijdstip gepost als vorige bericht
Staat toch ook allemaal in het startmenu
Kenners weten waarom
Anoniem: 34357
Ik heb een 17" monitor ?/ hoezo ?? en dat Statbar, die uitleg staat hier dus wel boven...Op dinsdag 20 november 2001 18:00 schreef MrBean het volgende:
En verdomme, die pic is NOG niet ge-update, klote man, weet iemand een betere webscpae aanbieder dan F2S ??
Grtz, Quickie
P.s. nog een keer proberen :

Anoniem: 15976
Sommige mensen vinden het handig om alles op de desktop te hebben. Overzichterlijker, ensow... Ik hou ook van een schone desktop en heb alles in minuutje onderverdeeld en op mijn taskbar geplaatst.Op dinsdag 20 november 2001 18:10 schreef Da_RoNiN het volgende:
Ik vraag me iets af ....waarom heeft iedereen er toch allemaal snelkoppelingen op staankheb er maar 3; deze computer/netwerkomgeving/kliko
Staat toch ook allemaal in het startmenuallemaal dubbel op.

LoLOp dinsdag 20 november 2001 19:08 schreef schot het volgende:
Froukje de both ziet er nou niet echt hot uit, vergeleken met anderen
......
Staat op gamewallpaper.com...Op dinsdag 20 november 2001 16:41 schreef El.Greco het volgende:
Backslash! Zou je die background ff zonder icoontjes willen posten. Mailen mag ook (zie profile)
http://www.gamewallpapers.com/wallpapers.phtml?rel_product=335 Parasite Eve.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Anoniem: 27983
PHAT!Op dinsdag 20 november 2001 16:51 schreef tHaFalleN het volgende:
Hier de mijne:
[afbeelding]
kan je die even zonder icons e.d. hier neer willen gooien?
thx alvast
Anoniem: 40392
Waar heb jij die vandaan ik wil FELICITY OOK!!!!!!Op woensdag 14 november 2001 17:52 schreef GoldieLox het volgende:
[afbeelding]
Kheb 'm wel ff verkleind, ik draai 1280x1024.
Wat is ze toch mooi... zucht.
of gewoon in photoshop ge-edited..Op dinsdag 20 november 2001 17:58 schreef juanp het volgende:
[..]
die lijkt van plastic of silicone, en anders een hele vage huid (of veel makeup en heel glad geplamuurd).
Dit topic is gesloten.