Heeft Correct in Rotterdam (of was het Schiedam) een www adres? Zo ja, welke. Ik kan het nergens vinden.
Verwijderd
rotterdamOp woensdag 14 november 2001 13:20 schreef MarkW het volgende:
Heeft Correct in Rotterdam (of was het Schiedam) een www adres? Zo ja, welke. Ik kan het nergens vinden.
adres weet ik ook niet, heb zelf ook wel is gezocht ernaar...
Niet. heb ik me ook al voor suf gezocht. goeie winkel he
ja het zou www.correct.net moeten zijn maar die werkt niet
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Verwijderd
Ik heb ook ff voor je gezocht. Kwam ook www.correct.net tegen maar die doet het inderdaad niet.
Ik zou ze gewoon ff bellen!
Ik zou ze gewoon ff bellen!
Ze hebben geen Internet adres. Ze doen alleen aan internet 'als ze het ECHT goed kunnen doen'. Met het tempo van hun programmeurs is hij over een jaar of vijf wel in de lucht. Ze zijn namelijk al minimaal 3 jaar bezig.
Hun andere adres is www.correct-electronics.nl maar die doet het ook niet. Best extreem jammer, nou moet ik om de zoveel tijd daar helemaal langs om ff te kijken.
Hey, daar heb k ook wel eens naar gezocht, toch stom dat zo'n huge bedrijf geen site heeft
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Ok. En hoe helpt dit de topicstarter?Op donderdag 15 november 2001 04:54 schreef Badley98 het volgende:
woon er lekker vlakbij!!!!!!!
Verwijderd
Dan kan ie het gaan vragenOp donderdag 15 november 2001 05:34 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ok. En hoe helpt dit de topicstarter?
Verwijderd
WAT EEN ZEUR ZEG!!!!Op donderdag 15 november 2001 05:34 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ok. En hoe helpt dit de topicstarter?
Maar ok dan, CORRECT heeft GEEN internetsite. Deze komt er wel aan, maar t duurt lang omdat ze zo'n grote zaak hebben. T gaat niet alleen om Correct, maar ook Correct Business Electronics, Correct Marine, Correct Caraudio, Correct Koopjeskelder enzenz.....
Maar als tie er komt moet ie wel cewl zijn met online-veiling en al heb ik gehoord!!!!!
Pagina: 1