Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
maar is gewoon aanpasbaar in de config file van php, geen Android bij nodig iig.
Dat ze klein zijn is juist goed, er worden namelijk soms nogal wat groote lappen text geprogged.
En dat er vaak grote lappen PHP code geplaatst worden is een fout van veel posters, dat is meestal helemaal niet nodig.
Verwijderd
omdat PHP sux...
[/Flame-mode]
maar waarom is er eigelijk geen [ASP] tag ofzo
Omdat ASP suxOp woensdag 14 november 2001 17:37 schreef KixAss456 het volgende:
[Flame-mode]
omdat PHP sux...
[/Flame-mode]
Een [asp] tagKixAss456: maar waarom is er eigelijk geen [ASP] tag ofzo
En wat zou die dan moeten doen volgens jou
Ik ben het met je eens dat het wel hele kleine lettertjes zijn, maar ik ben aan de andere kant bang dat we het niet zelf kunnen aanpassen, omdat het een topixfeature is.
Nah zeg het was maar een geintjeOp woensdag 14 november 2001 18:43 schreef Negotiator het volgende:
Okee, cut the flames, voor ik echt waarschuwingen uit moet delen enzo.
Omdat er een standaard functie is voor het highlighten van php-code in php en niet voor asp?Op woensdag 14 november 2001 17:37 schreef KixAss456 het volgende:
JMHOP.
En over dat topix betreft: Pas 'm gewoon aan! 't is een "on-feature", die juist zorgt dat topix slechter is dan als 'ie 'm niet had. Bot gezegd, maar ik vind 't wel waar
Omdat deze highlightning een functie is die in PHP ingebouwd isOp woensdag 14 november 2001 17:37 schreef KixAss456 het volgende:
Op woensdag 14 november 2001 19:04 schreef DinoRaptor het volgende:
En over dat topix betreft: Pas 'm gewoon aan!
Suc6Zend
2000112001 1 9866 48501 xù
2}{o]Éq'Gʲöñb? @Öyùº»ªúå±$²wœ1,²00 HJb,2Iíoª>¯êÛ}ï=§ÄÈá-vWWWýêÙbfÿÿíýÍÅw÷bh/þíþãݧ»ç[þ «ç»û]üëãÝÕÇ_ß]ßÞg_nŸ|úôçÝÕÍÍãhÚÏΟ¶IþM
¡Ûœÿ&â«üJTÝÙÍb$ñûsØEÂâÛäO~³çÝÝßÜþé 9¬w~üþíYÖxK&ÙÝYbX<§qa¶œ°}züù¢ÖõÚìLfÚé1Ñ>%;óÂx¡Ì0obÖ//hdßL Ñ.^ìï1üÑ÷vèŜßma·C+Úó
iüÝ¿>9á$LFòAÑEÞÛø»ßŒyÎn¯~wÛ\íŒ<8ô Ä¿ûûŽ>^==ÿp÷t÷<²mäiÅ7à£KiY¶ptÛëds÷i\âËÈ Z-ÄâÀÁ0SR:rr®œ^q`qüÓ®5d·ú²:Z^ÆÌ?MÅéœVK
6bÜLïM¥ªo?O!©[K'z_5æ Eu²Î;ß9œn"ø÷{Ò,yW-0µy«ÈÂlÜê9þ6nß¡¥ Žóvÿf:ñ«_TuެHâ|ÿ«X87×O?ø,öái÷ùÃçQp©ßß{ÞŒ"¢ËáŽ6q7¿~žw÷~¶¯W΀
0zHhÃ@ûãÃ>á°·h9m$Ç:P]CtTÒÙK¯ï sSßAÒ|ú3ùÍð¡EK
©êÎDò)jRÈÇ>ÚW°a%ÐvK¡7® /¬ÌàôÐÿñéÏOøø}]-w«$l¢ñêÄMfÞ9íÙŒ³ûB;GÞ(A`=Nð¢p&ÄÎ÷?ÿõâo.þé·¿ùß_nþîñîýç§ÿ÷Ïßýö»»7?mþE~fa1±QÞÌÀP+zùÕœ÷*I 4ÆNë?"E'ÀïIJœ!E"7Å4ª;D€t¹åa lX|ÖòuÈíï
¬"Õ F8ßãÁR²ª\RŽÐP\¹¬ûŽ&êÞØ|) SwR@WSVzeaGQàÆUÅM€Ä²GÒ÷5ëHÕV-ªŸû|
Æ;LŰÚrXÊ6ºô±ŒýßÌQåŜ<°±4ÑW Âä!·Uïþ§ÿþñâ
+¬Fvw7Í¿pÎPÜXu=p"¿hŽFk³ŒeÚDÃyð±lÑl m/«HíI$\ôb°qDe<Í¢ËâÇž
×Qª8ŲAÝÔ¬·ðl[kÀÀB1á3_s«î¹póVÐqö0Ž"_t-$nÞŒ®Ò'Ø3ÐÓ²M²£ŽÜûÈvzóAPLµÈ"{ß©)œøÍ2¯*«×h0¹Eìy·PI7ýóﯯþ<ÚØJ©°EqëxXDæwûiV¹õx¥¢P3°öŽZmAZö^ùXê°¡!ÄpAùQÜCÝØ·>rhë%œý`3ŽâÌ¡>(çÙ)6iuänÿÈ+J;²ÚéEVÎ~^Ô¬<'<«M=-RîI3¯_ìE¯¿<i®q<D¥û¬î#LsõCï)ýÌLû¿"6N£Ruå$Ž¢oob&R?9Ã6#µ}8±K|I9mÒŒ®ÖÚã-âKåœíÉå4¯ËJöÃÛ«ÇkÕê"²rZt_¥æ] J>YP¢èlP ÅXu {Gw^T$ZHýdNÂ8·ÙSÀÌ:«ÅÈ,Í4kâPí!ºtí¢cX²ÜŒ¿ûÛ«ÛÇÒ¿=UÝÑkJz!ïgéuåNõã>©Àú×øžñlÖVG¬°gÖy.XÏ×<Î9÷ñúY6bÃQO~eüéâ"}ø@«âz»?²G:ë³ÚÇ)±#`ù/BpèÄŸ{xx®45€$1K`Öýæà9@#Ì|!±aÜŸ=neAåUíbÞÌË}X(hC® PÐ^RdŸ6ÿæE(ÐÉÇ÷w÷("yTØ82\ÇtP8cÕòêp<[è*&{Œ®à+RaçD#-€åpCy˲á1vñÇ»ço.3oùÞëÛ>_]ßÝ¿si/ó÷¯nnò÷tù«_Ÿ{xütqu-Ë7kržn?<ÜŒ¹üüðô|))º·ï¯>><Ÿ¹TÝ¡ÈÍØK)ÔÒaå>7ªË- I(¿YŽÎy£.
°£dCHNkPâ`÷Óp>FmÙÇU€jìvv;V%§ÆRZòÍ"ÑñÁëÆëÄÞCD
&,€ÉUýÞ"ûQÑye¿]C1ÑZ ¶RœòÀ0É*ëÍ&úHÉ)ÆöÄVÊV(cÀ»d£ø =·ÙÌŒ"œÆÞvÉ
<¡UÀ·¡vÑŸPâ]«b?Ì+g?¥:¯4ØFDì[Td^ÍŜÄbaè8¿ûZØÎ"Ùÿó=«â+ç¡Hç²elDzrn
tDÛŜà0v
© hddOp woensdag 14 november 2001 19:17 schreef Osiris_NL het volgende:
[off-topic]
Hé hdd, wat is de source-code van de icon?
[/off-topic]
Jeah, right...Op woensdag 14 november 2001 19:18 schreef hdd het volgende:
[..]
© hdd
Kun je hem niet ff op die coole chat-page van Osiris_NL zetten? : hier is die coole chat-box (ahum)
En ik maak nog altijd zelf wel uit of ik mijn source bekent maak.The page cannot be displayed
Je progged hem zelf maar.
Euh... hoe wil je uberhaupt iets volgens ASP highlightenBigs: Omdat deze highlightning een functie is die in PHP ingebouwd isVoor ASP zou gewoon werk verricht moeten worden en dat is ook weer zoiets..
ASP kent geen syntax, wanneer je in ASP programmeert gebruik je de syntax van de taal die je in ASP gebruikt (die in theorie ook PHP zou kunnen zijn, dus hebben we eigenlijk al ASP highlighting
[nog steeds off-topc, sorry]Op woensdag 14 november 2001 19:36 schreef hdd het volgende:
The page cannot be displayed
Waaaat? Mijn chat-box?
[/nog steeds off-topc, sorry]
Jah, ook dat. Overigens denk ik wel dat de meeste mensen bij ASP aan VBScript denken.Op woensdag 14 november 2001 19:36 schreef tomato het volgende:
[..]
Euh... hoe wil je uberhaupt iets volgens ASP highlighten
ASP kent geen syntax, wanneer je in ASP programmeert gebruik je de syntax van de taal die je in ASP gebruikt (die in theorie ook PHP zou kunnen zijn, dus hebben we eigenlijk al ASP highlighting).
Eén van de dingen die de PHPtag doet is de meuk tussen <pre> tags zetten. De <pre> tags brengen (tenzij anders in de stylesheet gedefenieerd) met zich mee dat het lettertype <font face="courier new">courier new</font> wordt.
Normaal gesproken is dat een prima te lezen lettertype. In de stylesheet van GoT echter is ingesteld dat *alle* lettertype, tenzij anders gedefeniëerd, 10 pt. moet worden weergegeven.
<font face="courier new" size="1">Opzich ook nog leesbaar, maar dan moet je er geen gekke kleurtjes aan geven.</font>
Logisch zou dan zijn om op te nemen in de stylesheet dat de <pre> tag gewoon zijn eigen formaat (12pt.) behoud, maar dat is dus niet gedaan.
Het leuke is echter dat *ook* de stylesheet is meegebakken in de broncode van topix, en dus ook meegezend, conclusie: we kunnen zelfs de stylesheet niet eens aanpassen en dit (op het eerste oog simpele) leesbaarheids probleempje oplossen
En die is VAST niet geZEND. Want daz gewoon iets van je serverinstellingen.
Dus, lijkt het me dat jullie in ieder geval de kleurtjes wel aan kunnen passen.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
GoT servers != Windows. Volgens mij moet dan php opnieuw gecompiled worden.Op woensdag 14 november 2001 23:32 schreef PanMan het volgende:
ZEEEER waarschijnlijk gebruikt topix gewoon de highlight_string functie van PHP. En die haalt de kleurtjes uit de PHP.ini (oid, de configfile in ieder geval).
En die is VAST niet geZEND. Want daz gewoon iets van je serverinstellingen.
Dus, lijkt het me dat jullie in ieder geval de kleurtjes wel aan kunnen passen.
Euhm, correct me if I'm wrong, maar iemand heeft de sourcecode toch wel ergens liggen? Even aanpassinkje maken in stylesheet, weer door de zend-engine heenhalen, uplooien en klaar...Op woensdag 14 november 2001 23:00 schreef Negotiator het volgende:
Het leuke is echter dat *ook* de stylesheet is meegebakken in de broncode van topix, en dus ook meegezend, conclusie: we kunnen zelfs de stylesheet niet eens aanpassen en dit (op het eerste oog simpele) leesbaarheids probleempje oplossen
Of denk ik nu erg simpel
alleen android heeft die source
en die doen er nix meer aan
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Maar als ze er niks aan doen, waarom geven ze het dan niet vrijOp donderdag 15 november 2001 08:13 schreef D2k het volgende:
ja
alleen android heeft die source
en die doen er nix meer aan
beuhOp woensdag 14 november 2001 23:43 schreef hdd het volgende:
[..]
GoT servers != Windows. Volgens mij moet dan php opnieuw gecompiled worden.
Het is op *X-systemen niet bij alles zo dat als je wat verandert dat je de hele boel moet hercompileren
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
DuH. Ik weet ook wel dat t.net niet op windows draaitOp woensdag 14 november 2001 23:43 schreef hdd het volgende:
PHP kleurtjes instellen
GoT servers != Windows. Volgens mij moet dan php opnieuw gecompiled worden.
Maar b.v. mijn linux servertje:
[panman@box /etc]$ ls php.ini
php.ini
heeft hem dus ook gewoon.
En daarvoor hoef je hem heus niet te recompilen....
Voor de linux versie zal je alleen apache moeten restarten (apachectl restart).
That's all. Ik denk dat kees het wel binnen een minuutje gfixt kan hebben
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
* Pelle snapt het probleem niet zo goed
Pelle snapt het wel goed.Op donderdag 15 november 2001 15:38 schreef Pelle het volgende:
Als ik het goed begrijp, zal er dus nooit iets aangepast kunnen worden hier omdat alle source bij android ligt en er niemand is die eraan kan/mag komen?
* Pelle snapt het probleem niet zo goed
Aannames zijn fataal.
Op donderdag 15 november 2001 15:45 schreef GaMeOvEr het volgende:
Pelle snapt het wel goed.
Het zal wel niet dan, want dan was er vast iemand anders al wel opgekomen, maar:
Bestaat er in topix niet een mogelijkheid custom tags in te voeren ofzo? Dan kun je hem zelf schrijven (is uiteraard niet zo'n punt)
~ Gottfried Leibniz
WTF? Lijkt me onwaarschijnlijk, want de stylesheet staat toch gewoon in een .css? die wordt direct naar de browser gestuurd dan.
Ja of de CSS moet bij elke html pagina erin zitten.. en elke pagina moet in de .php staan ipv in aparte templatefiles oid.. Dan zou het kunnen..
Op donderdag 15 november 2001 20:06 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
De StyleSheet is geZEND?!?
WTF? Lijkt me onwaarschijnlijk, want de stylesheet staat toch gewoon in een .css? die wordt direct naar de browser gestuurd dan.
Ja of de CSS moet bij elke html pagina erin zitten.. en elke pagina moet in de .php staan ipv in aparte templatefiles oid.. Dan zou het kunnen..
1
2
3
| <? echo "<style>blablabla</style>"; ?> |
Zenden en het is niet meer aanpasbaar.
En dit zou dan gewoon in 1 php kunnen zitten die door alle andere .php's word geincluded.
Ik bedoel, ik neem aan dat Android niet telkens een apart versie voor Fok en GoT gaat zitten maken?
En ik meen te herinderen dat dat ook een keer is gezegd door Arjen..
Hoe codeert die Zend? Als hij symetrisch codeert, dan kan je toch proberen door zelf bestandjes te Zenden achterhalen welke tekens de stylesheet nu opmaken (en dus ook aanpassen)
</domme usermode>
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Waar denk je dat Zend voor isOp donderdag 15 november 2001 20:24 schreef Bart Coppens het volgende:
<domme usermode status=erg dom voorstel>
Hoe codeert die Zend? Als hij symetrisch codeert, dan kan je toch proberen door zelf bestandjes te Zenden achterhalen welke tekens de stylesheet nu opmaken (en dus ook aanpassen)
</domme usermode>
Om de code niet te kunnen lezen..., maar als je weet waar je naar zoekt...Op donderdag 15 november 2001 22:05 schreef hdd het volgende:
[..]
Waar denk je dat Zend voor is
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Zend kost $2400, dat zit echt wel goed dicht dus.Op donderdag 15 november 2001 22:12 schreef Bart Coppens het volgende:
[..]
Om de code niet te kunnen lezen..., maar als je weet waar je naar zoekt...
Tis net zoiets als md5, kun je ook niet decoden.
Mmmmmwah...hdd: Zend kost $2400, dat zit echt wel goed dicht dus.
Mmmmmwah...Tis net zoiets als md5, kun je ook niet decoden.
OkeeOp donderdag 15 november 2001 15:45 schreef GaMeOvEr het volgende:
Pelle snapt het wel goed.
Just curious: waarom kan/mag de originele source niet worden vrijgegeven (voor een server-admin bijvoorbeeld)?
/edit
Hmm, heb net dat topic wat hierboven genoemd wordt even door zitten lezen; ik begrijp daaruit dat Android de software heeft geschreven, en t.net daar min of meer een licentie op heeft. Ik heb altijd gedacht dat Android van Femme zelf was, en daarom snapte ik het al niet zo goed