Ervaringen met Club3D SIS 315??

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26
Ben bezig met een upgrade van m'n computer en vroeg me af deze videokaart wat was en of iemand er toevallig ervaring mee heeft.
Verdere specs van upgrade:

Mobo: ECS K7S5A
Proc: AMD Athlon XP 1600+
Geheugen: 2x128md SDRAM

De computer gaat niet gebruikt worden voor games, dus dat interesseert me niet zo. Leek me wel een goedkope kaart (f 189,- bij Exile.nl) met best aardige specs. So correct me if I'm wrong....

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Die kaart suckt echt ontzettend. Op papier lijkt het nog wat, maar de performance ligt rond tnt2 niveau en vaak zelfs nog lager. Ik heb er nl. een keer een review van gelezen (ik zal eens kijken of ik die site nog kan vinden). Absoluut niet doen dus.

Ik zou eerder gaan voor iets als een Kyro I kaart of een Geforce 2mx400 als je echt onder de fl.200,- wilt blijven.

edit: check deze link maar even ;)

http://www.tweakmax.com/html/sis315agp/sis315-4.cfm

Verwijderd

Is dat die met 128 mb?

Ik weet niet of het wat is...

Ik zou btw wel ff wat meer ram erin douwen... 256 is niet zo beister veel en nu is het nog goedkoop... het is aan het stijgen dus...

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:01
Waarom koop je dan niet gewoon een Club3d Kyro II voor 200 piek? Heb je goede 2d en kun je af en toe ook nog eens een spelletje spelen :)

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26
Dank voor de antwoorden! Heb zelf ook ergens een reviewtje opgeduikeld en kwam tot dezelfde conclusie. Ga nu voor een Club3D Nvidia MX400 64MB TVOut a Fl 239,-. Wel weer duurder maar ja, je moet wat he.

Verwijderd

Goeie keuze!

Je kunt er zekers nog alle games mee draaien...

Ook al heb je hem daar niet voor...

Verwijderd

Die SiS 315 is écht nix ik heb ur ook een maar sta op et punt een andere te kopen.!!! koop dan meteen een Ati Radeon 9700 Pro 128 mb.

Verwijderd

Oude }:O.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
dicht aub

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 21:02:
Die SiS 315 is écht nix ik heb ur ook een maar sta op et punt een andere te kopen.!!! koop dan meteen een Ati Radeon 9700 Pro 128 mb.

Mag ik je vriendelijk verzoeken om eerst naar de datum te kijken voordat je post ? Dit is nl een heel oud topic en deze reactie draagt niets bij... dus gaat ie dicht. Lees ook even de FAQ :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.